Na tył 20 mm czy - jak pisze anomal - lepiej 25 mm? Felga ori 18".
Dystanse Skoda OIII RS
Zwiń
X
-
marek jak sie przyjrzalem po obnizeniu obecnym to nie wiem czy dalej mi za malo dystansu (dystansa?)
Szukasz śrub do felg aluminiowych? Potrzebujesz śrub do kół stalowych lub dystansów do felg? Zwracasz uwagę na jakość i bezpieczeństwo? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś.
nastepne wieksze sa 17/25
chcesz to mozemy sie spotkac pod koniec tygodnia, porownasz sobie sprezyny do gwintu
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Chcę kupić dystanse 15mm i 20mm. Jakiej długości śruby muszę kupić ? (nie wiem jaka jest długość seryjnych śrub). Fajnie by było jakbyście podali linki do konkretnych śrub na stronie http://srubydofelg.pl
Komentarz
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez BandiniPanowie,
tak sobie myślę też nad takim dystansowym dobrodziejstwem.
Zastanawia mnie tylko jedna kwestia. Co na to ASO? To znaczy w razie awarii zawieszenie gwarancja już nie podziała?
Komentarz
-
anomal, jak urwie sie np wahacz to wtedy wiadomo ze raczej na gwarancje z tym pojdzie i bedzie wolal zdemontowac dystanse, by nie mieli sie czego czepic...
Bandini, zalezy co modujesz Sam dla swietego spokoju, przed nastepnym TÜV (dokładniej to HU, ale kazdy zna to pod pierwsza nazwa) bede musiał wyjac ledy ze swiatel cofania dla swietego spokoju
Komentarz
-
-
Jakby się tak wszystkiego obawiać, to trzeba by 4 lata (przy przedłużonej gwarancji) jeździć fabryką, a potem i tak się pewnie auto zmieni
Ja póki co mam opory przed zrobieniem stage 2/3 i założeniem szpery (bo jednak silnik i skrzynia tanie nie są), ale co do reszty nie mam żadnych oporów.
Choć z wymienionych wyżej powodów i tak wątpię, żebym z tymi grubszymi rzeczami wytrzymał 4 lata
Na razie z zazdrością patrzę na tych, którzy porobili grube mody 3 miesiące po zakupie auta, jeżdżą i pewnie bezawaryjnie przejeżdżą te 4 lata..."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
maro rs, to albo sie bierze przedluzona gwarancje albo mody...
Korci mnie stage1, w wiecej nie mam zamiaru kasy pakowac (jak bym mial to bym bral TSI, w koncu wieksze mozliwosci), ale wole miec troche spokoju... Zreszta do 120k km powiniene dobic w ciagu niecalych 2lat, wiec mozna poczekac.. A wole by na gwarancji zrobili ubytki plynu chlodniczego, a nie jak by wyszlo ze to uszczelka pod glowica, zapierali sie ze to wina programu, bo silnik pracuje na innych parametrach i przez to szlag trafil uszczelke.. Wiem ze naciagane, ale bedac na miejscu ASO tez kazdy z nas by sie tak bronil, byle nie robic czegos, z czego mozna sie wybronic..
Komentarz
-
-
krzyzakp, no ja wziąłem przedłużoną + pakiet przeglądów, bo w sumie nie wiedziałem co będzie z autem i co ja będę chciał z nim robić. No i wtedy się to opłacało - płacąc 2175 dostałem pakiet + w gratisie gwarę na 4 lata/120.000 km (bez pakietu sama przedłużona gwara kosztowała 2400).
Póki co miałem gratis jedną wymianę oleju z filtrem i korkiem za chwilę pierwszy przegląd gratis z filtrem kabinowym"k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
maro rs, No w takim ukladzie to ma sens, szczegolnie jak nie wiesz czy bedziesz upalal czy korzystał spokojnie przez 4 albo wiecej lat...
Nie mowiac ze cena fajna jak na gware + przeglady. Przy samych przegladach bym pewnie nie brał, bo wrzucajac swoj olej, a nie Castrola wychodzi i tak taniej.. Ale z gwaranacja to zal nie brac
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BandiniPanowie,
tak sobie myślę też nad takim dystansowym dobrodziejstwem.
Zastanawia mnie tylko jedna kwestia. Co na to ASO? To znaczy w razie awarii zawieszenie gwarancja już nie podziała?
Ale gdyby cos sie dzialo to napewno beda sie czepiac...Black magic
Komentarz
-
Komentarz