Zamieszczone przez leszekmw
400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Witam,
w piątek leciałem na weekend do Warszawy i w pewnym momencie patrze w lusterko, a tu ktoś uczepił mi się dupy
Patrzę ... audi A6 2.5 TDI nie ten najnowszy model
Puszam go, aby zobaczyć kto prowadzi ... koleś w wieku ok 22-23 lat i jego dziewczyna obok.
Ja jechałem i jeszcze kumpel i koleżanka w Octavi
Wyprzedziłem go, zwalniam do 100 km/h IV bieg i w gaz do 200 km/h na zimówkach z granicą 190 km/h ... audi odszedłem może na 2 długości swojego autka, tyle że było z górki, więc on cięższy i miał łatwiej
Jechaliśmy 100 km tasując co chwilkę i sprawdzając się no i niestety ani razu nie wyprzedził mnie, bo mocy brakowało ... Kierwonik był bardzo uprzejmy i podróż była super ... dziwi mnie tylko to, iż 163 konie nie dały rady
PozdrawiamASV 2005 r.
150/320 Nm
Komentarz
-
-
lec
163 konie i ciezsze auto, nie wszyscy chca krecic pod czerwone pole... w koncu to nie wyscig tylko trasa.
Komentarz
-
lukasz_octa,
I takie cos rozumiem tylko tez z umiarem. Najgorzej mnie wkurza jak na trasie typas a nie zjezdza (choc nie musi, ale to jednak kultura i bezpieczenstwo wieksze,)
b podczas wyprzedzania przydusza i to jeszcze w sytuacjach nie dokonca jasnych - czytse buractwo.Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5
Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukasz_octaWitam,
w piątek leciałem na weekend do Warszawy i w pewnym momencie patrze w lusterko, a tu ktoś uczepił mi się dupy
Patrzę ... audi A6 2.5 TDI nie ten najnowszy model
Puszam go, aby zobaczyć kto prowadzi ... koleś w wieku ok 22-23 lat i jego dziewczyna obok.
Ja jechałem i jeszcze kumpel i koleżanka w Octavi
Wyprzedziłem go, zwalniam do 100 km/h IV bieg i w gaz do 200 km/h na zimówkach z granicą 190 km/h ... audi odszedłem może na 2 długości swojego autka, tyle że było z górki, więc on cięższy i miał łatwiej
Jechaliśmy 100 km tasując co chwilkę i sprawdzając się no i niestety ani razu nie wyprzedził mnie, bo mocy brakowało ... Kierwonik był bardzo uprzejmy i podróż była super ... dziwi mnie tylko to, iż 163 konie nie dały rady
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Miejsce: Płock; dzień: sobota; kierowca: Ja + pasażer 100kg; pojazd: OIIRS Mikrusa
Konkurenci: I. Najnowszy Civic Type R, czarny. II. Audi AS4 ABT 3.0TDI 260KM 500Nm manual (+ pasażer).
I. Wyjezdzajac ze stacji benzynowej mieliśmy sie sprawdzic z kolegi AS4, ale nagle we wstecznym lusterku pojawił sie CTR, na ktorego polowałem Ibizą od sierpnia :diabelski_usmiech Przejechal dosc zwawo obok, ale ja gaz w podloge na 2jce, zrównaliśmy sie i ogień. Rezultat, to od około 60km/h do 140km/h CTR został ze 2 długości i odpuscil od razu :lol: Potem próbował jeszcze raz przy ok. 100km/h z rolowanego nas zaskoczyć, ale odszyfrowałem ten niecny plan i nie pozwoliłem panu nawet sie zrównać z nami. W rezultacie CTR widząc, ze przestał sie zbliżac, a zaczął oddalać natychmiast odpuscil (nie ścigał sie, wiem :lol: ). I tyle po nim zostało...
II. Tutaj umówiony rolowany na 3ci sygnał dzwiękowy i od ok. 50-60km/h z dwójki do połowy 4ki (~140-150km/h) 2 długości w plecy, takze uważam, ze nawet nawet RSik śmiga :twisted:
BTW Czy CTR jest jeszcze czyimś marzeniem? :diabelski_usmiech :lol: Kupa za 100tysi wolniejsza i gorzej się prowadząca od poprzedniego CTR'a (polecam 6.odc. ostatniej serii TopGear'a) :?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KruPinBTW Czy CTR jest jeszcze czyimś marzeniem? :diabelski_usmiech :lol: Kupa za 100tysi wolniejsza i gorzej się prowadząca od poprzedniego CTR'a (polecam 6.odc. ostatniej serii TopGear'a) :?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KruPinBTW Czy CTR jest jeszcze czyimś marzeniem? :diabelski_usmiech :lol: Kupa za 100tysi wolniejsza i gorzej się prowadząca od poprzedniego CTR'a (polecam 6.odc. ostatniej serii TopGear'a) :?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
lec
Zamieszczone przez KruPinale odszyfrowałem ten niecny plan i nie pozwoliłem panu nawet sie zrównać z nami
Kumpel w Poznaniu ma Type-R czerwonego, tego najnowszego i kupa bym tego nigdy nie nazwal....
Komentarz
-
Bez dłubania to będzie kupa kupa kupa :lol:
Skoro jest wolniejsza od poprzedniej, a jest, bo juz pare razy sprawdzałem sie ze starszymi Ibizą (Ibiza z rolki jedzie, jak RS TDI+soft), to jest to porażka Hondy (chyba pierwsza aż tak rażąca w mojej ocenie). Nawet, jakby jeździła identycznie, jak poprzednia, to bylaby to porażka. Do tego podobno prowadzi sie sporo gorzej, bo jest już tylko podsterowna i nic sie nie da z tym zrobić jakimikolwiek "korektami", za wyjątkiem hamulca ręcznego
Szkoda, mam nadzieje, ze wyjdzie jakaś mocniejsza wersja...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lecKumpel w Poznaniu ma Type-R czerwonego, tego najnowszego i kupa bym tego nigdy nie nazwal....
Jego wady (dla mnie) to:
- betonowe zawieszenie - IMHO zawieszenie w tym aucie sie kompletnie nie nadaje na codzień, żeby ono było tylko tak twarde to by jeszcze się dało znieść, ale to auto całe podskakuje
- osiagi... no rakieta to to nie jest :roll: a jeśli rozróżnić pojęcia przyśpieszenie i elastyczność to o ile przyśpiesza jako tako ale zupełnie bez ekstazy to elastyczność to pojęcie zupełnie nie znane w tym aucie :roll:
- HAŁAS !!!!!!!!!!!!!! to jakaś masakra jest :Bojesie:
Zalety :?: :roll:
- super fotele i ogólnie miejsce "pracy kierowcy" fotel+kierownica+gałka zmiany biegów+podłokietnik sa niemalże idealne kTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Dobra, bo sie niektórzy obruszą. Pisząc "kupa" miałem na myśli zawiedzione oczekiwania fanów CTR'a, do których ja także sie zaliczam, pomimo ze nigdy bym nie chcial takiego, jako jedynego auta w domu.
Dolot, wydech, Hondata, moze jeszcze zmiana przełożeń, jakis zawias z prawdziwego zdarzenia i bedzie to dopiero coś, o czym mozna pomysleć przy wyborze hothatch'a w salonie.
Komentarz
-
-
tylny zawias pograzyl ten samochod
nie wiem czemu czepiacie sie elastycznosci - to jest silnik hondy ktory budzi sie do zycia powyzej 6k obr/m wiec tak ma byc - a ze do normalnej jazdy to jak piesc do nosa to druga sprawa.
Nie wiem czemu w tym aucie nie zapodali silnika z s2000, szpery i wielowahacza z tylu - bylby zupelnie inny samochod - a tak??? ot szybkie twarde pudelko o kosmicznym ksztalcie.
Misiek ona w serii taka glosna?nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975Misiek ona w serii taka glosna?
jak będziesz miał okazję to przejedź się wersją 1.8 i przemnóż hałas razy 2 :shock:
iCDTI jest przy tym jak samochód z silniczkiem elektrycznym :?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Pewnie pomysleli sobie ze skoro i tak wiekszosc nabywcow CTR wymienia wydech (z kolektorem :diabelski_usmiech ) to od razu zrobia glosno tyle ze z tego co piszecie to auta nie odetkalo mocowo a tylko odsluchowo :diabelski_usmiech
za to wlasciciele sa tacy dumni i uzelowani jak zadni inni
Dzisiaj Pan pod krawatem w takiej chcial mi udowodnic ze taki pojazd jest szybszy na troche wilgotnej jezdni od subaru...... naprawde sie nie scigalem i nawet bov glosno nie sapnal ..... :diabelski_usmiechnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
lec
i co by nie pisac o Type-R , to jednego nie mozna mu ujac - jest ladne. A niektorzy wola miec ladne auto ktore gdzies tam sie obciera o sportowe.... niz sportowe ktore moze dla kogos bedzie ladne
Komentarz
-
Zamieszczone przez leci co by nie pisac o Type-R , to jednego nie mozna mu ujac - jest ladne. A niektorzy wola miec ladne auto ktore gdzies tam sie obciera o sportowe.... niz sportowe ktore moze dla kogos bedzie ladne
*zgadzam sie z nimi w 100% :zlosnik:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
hmmm, no faktycznie uroda auta jest kwestią gustu, jednakowoż nie mogę oprzeć się żeby nie skontrować, bo dla mnie nowy Civic jest ostry jak brzytwa, stylistyka wali mnie na kolana . Powiew świeżości, że tak to ujmę. Skoro wywołał w Toyocie panikę i szybko nową Corollę hatchback przerabiali na Aurisa (to jest dla mnie koszmarny wóz akurat) to coś jednak jest na rzeczy.życie zaczyna się powyżej 4000 rpm
Komentarz
-
Komentarz