20KM wystarczy dla każdego... jak King size :-D

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • malgosk
    Ambiente
    • 2009
    • 148

    #26
    Zamieszczone przez Yarek
    Zamieszczone przez malgosk
    A jechałeś kiedyś CC 900? Też wystarczał. A jechałeś Syrenką? Też kiedyś starczała.
    A elektryczność masz w domu? A ogrzewanie centralne?
    Bo wiesz, kiedyś ludzie to mieli w domu ognisko i wystarczało... :lol:
    No właśnie można iść dalej. Jak nie było telewizora, komputera, itd. to po co Ci elektryczność? Jak nie masz autostrad, bezpiecznych dróg i miejsc do ścigania się, a w miastach panuje czerwona fala, to po co Ci 200 KM? Sorcia, ale dla mnie to już nie racjonalne. Powiedziałbym, że to pozerstwo, a może nawet lekka głupota, bo pewny swojego auta i umiejętności kierowca 200 konnej Skody Octavii będzie czuł się jak bóg i w końcu sam siebie, albo kogoś innego zabije przy wyprzedzaniu na 3-ciego.

    Spójrzcie prawdzie w oczy: taka moc źle wpływa na psychikę kierowcy i powoduje, że czuje się zbyt pewnie, a przy polskich drogach, natężeniu ruchu na nich i wszechobecnych TIR-ach, to samobójstwo.

    PS. ciekaw jestem, co powiedziałby Clarkson na seryjną Octavię z seryjnym zawiasem i hamulcami, zawirusowaną do 200 koni..... kamikadze boski wiatr... jeszcze w Subaru imprezie, OK, Octavii RS, zrozumiem... ale w serii????


    Automatyka to klocki LEGO dla dużych chłopców

    Komentarz

    • jama89
      L&K
      • 2008
      • 1214

      #27
      malgosk, poprostu jedni traktuja auto jako cos do przemieszczania sie z punktu A do B a inni poprostu kochaja motoryzacje. dlatego ty jezdzisz 1.4 a inni np V8 4.2
      Octavia 1.9 TDI ASZ


      .

      Komentarz

      • szkoda
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 22543

        #28
        malgosk, sorry, ale to co piszesz to są jakieś straszne bzdury :roll:
        chyba nie za bardzo wiesz o czym mówisz
        i chyba nawet nie ma sensu z tym dyskutować
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz

        • pajczaki
          Rider
          • 2007
          • 316

          #29
          szkoda, jeden lubi czekolade a drugi jak mu z nog smierdzi... tak wiec po co sie szarpac :szeroki_usmiech
          taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
          sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

          Komentarz

          • _tm_
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 2333
            • Superb III (3V3)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CDAA 1.8 TSI 160 KM
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #30
            Zamieszczone przez malgosk
            Zamieszczone przez _tm_
            Zamieszczone przez malgosk
            ale 200 KM na polskie drogi to mocne przegięcie
            Żartujesz sobie, prawda ? Jechałeś kiedyś 200-konyym autem o masie zbliżonej do Octavii ? To naprawdę nie jest żadna wyścigówka tylko sprawnie poruszający się samochód.
            A jechałeś kiedyś CC 900? Też wystarczał. A jechałeś Syrenką? Też kiedyś starczała. To nie tędy droga. Powiem inaczej: pić to trzeba umić. :?
            Moim pierwszym samochodem był Matiz o zawrotnej mocy 51KM. Czy wystarczał ? Do przejachania z punktu A do B - tak. Ale na pewno nie dawał takiej przyjemności z jazdy jak 200-konna Octavia. Jeżeli dla Ciebie CC 900 jest wystarczające to w zasadzie na tym możemy zakończyć temat.

            Zamieszczone przez malgosk
            PS. ciekaw jestem, co powiedziałby Clarkson na seryjną Octavię z seryjnym zawiasem i hamulcami, zawirusowaną do 200 koni..... kamikadze boski wiatr... jeszcze w Subaru imprezie, OK, Octavii RS, zrozumiem... ale w serii????
            A kto Ci broni wsadzić inne zawieszenie i hamulce ? Moja 200-konna Octavia ma hamulce z RS-a i kompletne zawieszenie Koni Sport.

            IMHO szkoda ma rację - piszesz bzdury. Jeżeli uważasz, że posiadanie 200-konnego samochodu "źle wpływa na psychikę kierowcy" to w jednym muszę Ci przyznać rację - dobrze zrobiłeś, że kupiłeś samochód o mocy 120KM. I lepiej nie modyfikuje go na te 140KM, bo możesz go nie opanować :szeroki_usmiech.
            S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
            Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
            -------------------------------------------------------------------------
            O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
            O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
            O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

            Komentarz

            • grzegorzp
              Drive
              • 2008
              • 90

              #31
              kurcze chyba już dawno się tak nie uśmiałem...
              200KM w aucie które waży 1400kg to rzeczywiście super rakieta która powoduje ujawnienie demona za kierownicą, i przy każdym nawet najlżejszym dotknięciu pedału gazu trzeba na maksa się skupić żeby nie wystartować jak samolot, więc trzeba zawsze zwracać uwagę na drzewa, bo jakby niechcący za mocno nacisnąć gaz to można zawadzić dachem o konary nad drogą...
              zabawne...

              moc daje bezpieczeństwo jest potrzebna n.in. do tego, że jak dzieje się coś nieprzewidzianego na drodze to nie tylko wciskasz hamulec do dechy i modlisz się by udało się wyhamować, ale możesz też wcisnąć gaz i wyminąć przeszkodę.
              poza tym ewentualne wyprzedanie trwa 5s a nie 15s

              Komentarz

              • misiekwaw
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7715
                • Ford

                #32
                Zamieszczone przez Yarek
                ale na piątce już chyba nie mielisz? :diabelski_usmiech
                w sumie się cieszę, że Ci wcześniej nie odpisałem bo wczoraj się przekonałem że to wcale nie jest takie oczywiste jak by się mogło wydawać :shock: :roll:
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratoRS
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #33
                  Co do hamulcow i zawieszenia, to 1.4tsi dzieli je z 1.9tdi, a 1.8tsi z 2.0tdi i sa w tych elementach znaczne roznice. I tak te 200KM tymi hamulcami co sa w tych mocniejszych wersjach mozna to jakos shamowac, ale tych 200KM nie widze w tych malych hamulcach rodem z OI.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #34
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    Co do hamulcow i zawieszenia, to 1.4tsi dzieli je z 1.9tdi, a 1.8tsi z 2.0tdi i sa w tych elementach znaczne roznice. I tak te 200KM tymi hamulcami co sa w tych mocniejszych wersjach mozna to jakos shamowac, ale tych 200KM nie widze w tych malych hamulcach rodem z OI.
                    no ale np. 1,9 200KM rozpędza się do tej samej prędkości co seria na dobrą sprawę, tylko robi to częściej, więc w czym problem :?:
                    hamulce będą leciały częściej i tyle.
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz

                    • misiekwaw
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 7715
                      • Ford

                      #35
                      może w tym, że przy tempie w jakim to robi, czas pomiędzy hamowaniami może nie wystarczyć do schłodzenia hamulców :roll: poza tym hamulce w słabszych wersjach określiłbym jako wystarczajace do spokojnej jazdy a już przy dynamicznym ich wykorzystywaniu niekoniecznie :roll:
                      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                      http://www.disi-tune.pl
                      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                      Był WRX
                      Była Octa

                      Komentarz

                      • szkoda
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 22543

                        #36
                        Zamieszczone przez MisiekWAW
                        może w tym, że przy tempie w jakim to robi, czas pomiędzy hamowaniami może nie wystarczyć do schłodzenia hamulców :roll:
                        owszem, to jest problem
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz

                        • malgosk
                          Ambiente
                          • 2009
                          • 148

                          #37
                          Panowie, jakoś wciąż nie wiem, gdzie Wy wykorzystujecie te 200 KM. Ok, przy wyprzedzaniu w trasie może się przydać większa moc, ale już moje 122 konie mi wystarczają. W większości samochody po naszych drogach podróżują z prędkościami około 80-90 km/h, a tu już 106 KM z Nubiry wystarcza, żeby sprawnie wyprzedzić innych. Coś o tym wiem! Ale OK, jest to dla mnie jakieś racjonalne wytłumaczenie. Trochę naciągane, ale zawsze...

                          A poza tym? :evil:

                          Żeby się rozpędzać pomiędzy skrzyżowaniami do ponad 100 km/h i gwałtownie hamować? Powiem szczerze, sam tak czasami robiłem, ale wstyd mi było, gdy mnie TICO ze starszym Panem w kapeluszu doganiało.

                          Reasumując: ważniejsza jest technika jazdy, bystrość umysłu i skupienie na drodze, a nie moc wozidła. Ważniejsze jest szybkie podejmowanie decyzji za kierownicą, a wtedy można i maluchem ruszyć jako pierwszy ze świateł. Ważniejsze jest utrzymywanie samochodu w dobrym stanie technicznym i rozpoznanie jego możliwości (jak przyśpiesza, jak hamuje, jak reaguje układ kierowniczy, itd., itp.), a nie rajcowanie się mocą. To takie małostkowe i śmieszne.... ops:

                          Życzę Wam, żebyście te 200 koników traktowali jako narzędzie do bezpiecznej jazdy, a nie cel sam w sobie, aby pokazać innym kto rządzi na ścieżce. Zresztą, możemy kiedyś się sprawdzić na siódemce, w sezonie urlopowym, kto szybciej dojedzie z W-wy do Olsztyna... hehe

                          PS. mogę pojechać np. Peugeotem 206, 90 KM. :P


                          Automatyka to klocki LEGO dla dużych chłopców

                          Komentarz

                          • _tm_
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 2333
                            • Superb III (3V3)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                            • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            #38
                            Po raz ostatni, bo już mi się więcej nie chce: tu nie chodzi o to kto pierwszy dojedzie z Warszawy do Olsztyna, ani czy na kolejnych światłach Tico nas dogoni. Chodzi o przyjemność z jazdy. Jeżeli tego nie rozumiesz to ta cała dyskusja nie ma sensu, ponieważ z Twojego punktu widzenia prawie każdą trasę można pokonać maluchem, więc w zasadzie 20KM powinno wystarczyć każdemu.
                            S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                            Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                            -------------------------------------------------------------------------
                            O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                            O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                            O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                            Komentarz

                            • szkoda
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 22543

                              #39
                              Zamieszczone przez malgosk
                              Reasumując: ważniejsza jest technika jazdy, bystrość umysłu i skupienie na drodze, a nie moc wozidła. Ważniejsze jest szybkie podejmowanie decyzji za kierownicą, a wtedy można i maluchem ruszyć jako pierwszy ze świateł. Ważniejsze jest utrzymywanie samochodu w dobrym stanie technicznym i rozpoznanie jego możliwości (jak przyśpiesza, jak hamuje, jak reaguje układ kierowniczy, itd., itp.), a nie rajcowanie się mocą. To takie małostkowe i śmieszne.... ops:
                              dlaczego wykluczasz połączenie tych wszystkich rzeczy i dużej mocy, możesz to wytłumaczyć?

                              możesz wytłumaczyć, dlaczego nie wybrałeś najsłabszego silnika w octavii?

                              Zamieszczone przez malgosk
                              Zresztą, możemy kiedyś się sprawdzić na siódemce, w sezonie urlopowym, kto szybciej dojedzie z W-wy do Olsztyna... hehe
                              możemy, tylko, że bystrość umysłu przede wszystkim nie pozwala mi jechać tam "siódemką" :lol:
                              na tej zasadzie można też sprawdzić stanie w korku na dźwigowej na przykład
                              saport techniczny baj DGW
                              była BKD+DSG '05 120kkm
                              była BXE '08 190kkm
                              no i nie ma :-)

                              Komentarz

                              • malgosk
                                Ambiente
                                • 2009
                                • 148

                                #40
                                [quote="szkoda"]
                                Zamieszczone przez malgosk

                                możesz wytłumaczyć, dlaczego nie wybrałeś najsłabszego silnika w octavii?

                                Zamieszczone przez malgosk
                                Zresztą, możemy kiedyś się sprawdzić na siódemce, w sezonie urlopowym, kto szybciej dojedzie z W-wy do Olsztyna... hehe
                                możemy, tylko, że bystrość umysłu przede wszystkim nie pozwala mi jechać tam "siódemką" :lol:
                                na tej zasadzie można też sprawdzić stanie w korku na dźwigowej na przykład
                                O właśnie, o to mi chodzi!!! Jak można mieć przyjemność z jazdy 200 konną furą w Polsce!!?? Widzicie, i w końcu się zgadzamy. Stoimy w takich samych korkach, jeździmy takimi samymi nędznymi drogami, pełnymi wolnych TIR-ów, i tutaj nawet 20 KM jest porównywalne (no może te 20 KM to przesada, ale Nubira 106 KM też wystarczy). Dlatego kupiłem coś zdrowo rozsądkowego, czyli 122 KM. A że chcę sobie podłubać i zwiększyć moc do 140 (tak jak kolega to zrobił w swoim SuperB), to nie macie prawa tego wyśmiewać, bo równie dobrze ja mogę wyśmiać wasze mody do 200 kucy. Ta sama zasada. PAX


                                Automatyka to klocki LEGO dla dużych chłopców

                                Komentarz

                                • _tm_
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 2333
                                  • Superb III (3V3)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                  #41
                                  Zamieszczone przez malgosk
                                  Jak można mieć przyjemność z jazdy 200 konną furą w Polsce!!??
                                  No qrna, wyobraź sobie, że można. To, że Tobie nie sprawia przyjemności, nie oznacza że innym też nie będzie.
                                  S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                                  Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                                  -------------------------------------------------------------------------
                                  O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                                  O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                                  O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                                  Komentarz

                                  • szkoda
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 22543

                                    #42
                                    Zamieszczone przez malgosk
                                    Widzicie, i w końcu się zgadzamy.
                                    no wlaśnie chyba nie bardzo, nadal nie rozumiem, dlaczego uważasz kogoś kto ma lub chce mieć mocne auto z definicji za idiotę, nie rozumiem dlaczego wykluczasz to połączenie -> moc + zdrowy rozsądek itd, nie rozumiem dlaczego nie kupiłeś słabszego (tańszego) auta i wreszcie ZUPEŁNIE NIE ROZUMIEM DLACZEGO ZAMIERZASZ JE DŁUBAĆ :?: :!:
                                    spodziewałem się tu pierwszej pionierskiej modyfikacji polegającej na OBNIŻENIU mocy, a nie na jej podwyższaniu, może na przykład takie obniżenie mocy i ukierunkowanie się na jak najniższe spalanie, hę :?:

                                    po prostu nie rozumiem, to się po prostu nie trzyma kupy.

                                    a MOC :lol: wykorzystuje się tam, gdzie można i zapewniam, że to nie jest jakiś problem.

                                    są różne podejścia do sprawy moto, ale najwyraźniej dążysz do tego, że najlepiej zakupić bilet miesięczny i mieć w dupie korki, chociaż to od korków chyba nie zwalnia.

                                    ja na przykład zacząłem jeździć do pracy w takich godzinach, że w korkach nie stoję, więc można i tak, co kto lubi :szeroki_usmiech
                                    saport techniczny baj DGW
                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                    była BXE '08 190kkm
                                    no i nie ma :-)

                                    Komentarz

                                    • rkb
                                      RS
                                      • 2008
                                      • 2152
                                      • Rapid Spaceback (NH1)
                                      • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                                      #43
                                      Na trasie im mocniejsze auto tym bardziej bezpieczne, niech ma nawet 400 koni.... mocne auta sa jedynie bez sensu dla ludzi ktorzy glownie jezdza po miescie tak jak ja
                                      Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                                      Komentarz

                                      • _tm_
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 2333
                                        • Superb III (3V3)
                                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                        • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                        #44
                                        Zamieszczone przez rkb
                                        mocne auta sa jedynie bez sensu dla ludzi ktorzy glownie jezdza po miescie tak jak ja
                                        Qrna, następny ad:.
                                        S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                                        Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                                        -------------------------------------------------------------------------
                                        O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                                        O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                                        O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                                        Komentarz

                                        • misiekwaw
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2004
                                          • 7715
                                          • Ford

                                          #45
                                          no nie :?: :lol:
                                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                          http://www.disi-tune.pl
                                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                          Był WRX
                                          Była Octa

                                          Komentarz

                                          • szkoda
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 22543

                                            #46
                                            _tm_, MisiekWAW, w ogóle mam taką obserwację, że ostatnimi czasy forum zapełnia się ludźmi, których generalnie to wszystko nie bardzo kręci, kupili octavię, wyguglali OCP i tyle, ale chyba nie wiele ma to wspólnego z jakąś motoryzacyjną żyłką i tą benzyną\ropą we krwi :lol:
                                            saport techniczny baj DGW
                                            była BKD+DSG '05 120kkm
                                            była BXE '08 190kkm
                                            no i nie ma :-)

                                            Komentarz

                                            • Thundi
                                              L&K
                                              • 2005
                                              • 1157

                                              #47
                                              Jak tylko mogę jeżdżę autami których moc znacznie przekracza 200km a i waga też nie należy do znacznie większych (np: A4 3.0TDI 240km waga to trochę ponad 200kg więcej od Octavii ) i czuje radość nawet jeśli mam stać tym autem w korkach (choć bez przesady do pracy i z pracy to korki są ale jak się np: wieczorem na miasto wybierze żeby sobie pojeździć to ich nie ma). I chciałbym mieć takie auto tylko zwyczajnie mnie na nie nie stać.

                                              ps: kolego chodzisz do kina, teatru itp? oglądasz telewizję? Jeśli tak to Po Co? żeby stracić czas przy jakiejś głupiej wymyślonej przez kogoś historyjce? Chyba dla rozrywki się to robi nie? więc tak jak można pójść do kina ta można wsiąść w samochód i pojeździć po drogach (tak bez celu po prostu pojeździć)
                                              O ortografie dba FF.
                                              Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
                                              http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
                                              Skoda Octavia & Audi A6

                                              Komentarz

                                              • markowski
                                                Ambiente
                                                • 2006
                                                • 224

                                                #48
                                                hehe, fajny watek :szeroki_usmiech
                                                a prawda jest taka ze jeden lubi jak auto dynamicznie przyspiesza, inny woli super wypasne audio. Mnie osobiscie odpowiada jak zaladowanym po dach autem wyprzedzam kolumne tirow szybciej i bezpieczniej niz wiekszosc aut klasy premium ktore proboja powtorzyc moj manewr a co wiecej, wyjezdzajac nad morze tankuje tylko raz, w wawie dzien przed wyjazdem
                                                pozdrawiam
                                                Markowski
                                                OI AXR 06 185@377

                                                Komentarz

                                                • misiekwaw
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2004
                                                  • 7715
                                                  • Ford

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez szkoda
                                                  _tm_, MisiekWAW, w ogóle mam taką obserwację, że ostatnimi czasy forum zapełnia się ludźmi, których generalnie to wszystko nie bardzo kręci, kupili octavię, wyguglali OCP i tyle, ale chyba nie wiele ma to wspólnego z jakąś motoryzacyjną żyłką i tą benzyną\ropą we krwi :lol:
                                                  niestety masz rację ale taka jest cena zwiększającej się liczby userów :roll:
                                                  Ja mam tylko małą prośbę do tych wszystkich świętych i najświętszych :!: :idea:

                                                  Mam 300KM do jazdy po mieście, auto jest moim hobby, jazda takim mocnym autem sprawia mi niesamowitą frajdę i NIC WAM DO TEGO CZY TO JEST Z SENSEM CZY NIE :twisted: :twisted: :twisted: Ja Wam w portfel ani w miskę nie zaglądam :x
                                                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                                  http://www.disi-tune.pl
                                                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                                  Był WRX
                                                  Była Octa

                                                  Komentarz

                                                  • szkoda
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2005
                                                    • 22543

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez Thundi
                                                    tak bez celu po prostu pojeździć
                                                    Zamieszczone przez MisiekWAW
                                                    jazda takim mocnym autem sprawia mi niesamowitą frajdę

                                                    dla większości "ekodrajwerów" to chyba nieosiągalny poziom świadomości :lol:
                                                    skoczyłem wczoraj około 1am pokręcić się Górczewską, a co :!: :twisted:
                                                    saport techniczny baj DGW
                                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                                    była BXE '08 190kkm
                                                    no i nie ma :-)

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...