400m czyli drogowe i nie tylko przygody równoległe - cd
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Witam i pozdrawiam kierownika "EŁ"
Przycisnąć nie mogłem na max bo mam w tym momencie zawias od 1.2 benzyniaka bez zbieżności itd strasznie mi lata na boki przy dodawaniu gazu.
Autko nie służy mi do ganiania się z innymi użytkownikami dróg.
Czasem przycisnę nie powiem kto by tego nie robił :P lecz generalnie fabiszon jest 4fun
Octa szłabyłem zaskoczony
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez $iemiWitam i pozdrawiam kierownika "EŁ"
Przycisnąć nie mogłem na max bo mam w tym momencie zawias od 1.2 benzyniaka bez zbieżności itd strasznie mi lata na boki przy dodawaniu gazu.
Autko nie służy mi do ganiania się z innymi użytkownikami dróg.
Czasem przycisnę nie powiem kto by tego nie robił :P lecz generalnie fabiszon jest 4fun
Octa szłabyłem zaskoczony
Turbo ARL = 186KM / 382Nm
Komentarz
-
-
Dzisiaj 2x start ze świateł z Passatem 2,0 TDI wersja 140 KM. Pierwszy raz kierownik zaskoczony, próbował dogonić, ale nie dał rady :diabelski_usmiech Na drugich światłach już o elemencie zaskoczenia nie mogło być mowy. Do 130 praktycznie równo, później mój ogranicznik prędkości siedzący z tyłu zadziałał :evil: i odpuściłem
Komentarz
-
-
wczoraj vs focus II combi (pewnie TdCI 140KM bo jakiś leasingowy samochód na blachach "WW ....")
Wjazd na AOW od strony Poznania, focus jechał przede mną, wbił się na 2 pas ja na 3 i ogień. Prędkość startowa ~90km/h a przy 180km/h był już sporo z tyłu. Przy 180 odpuściłem i zwolniłem, bo ciemno i do tego padał mżysty deszcz a dodatkowo jechałem z rodziną. Focus pojechał dalej z taką albo i wyższą prędkością.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zorr, rodzinka cie nie opierdzieliła za taka jazdę? :shock:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruZamieszczone przez ZorrFocus pojechał dalej z taką albo i wyższą prędkością.
Jechałem za nim przy wjeździe i po prostu czułem, widziałem że będzie dawał w ogień więc się niejako się podłączyłem.
No a dla mnie prędkości 180km/h przy mżawce z rodziną na pokładzie i na zimówkach (mam wrażenie że auto pływa na nich) to za dużo, więc po wstępnym ogniu zwolniłem.
[ Dodano: Pon 02 Sty, 12 10:12 ]
Zamieszczone przez piramidaZorr, rodzinka cie nie opierdzieliła za taka jazdę? :shock:
Ogólnie rodzina jest przyzwyczajona, że wjeżdżając na coś jak autostrada daje ogień. (2-3-4 do czerwonego) Kiedyś to na spokojnie wytłumaczyłem, powiedziałem co i dlaczego i po co i żeby się nie przejmowała głośną pracą silnika. Wiedzą też że później zwalniam.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Wracając wczoraj z Budapesztu, już w Polsce za Cieszynem po raz enty próbował się z Octavią jakiś Opel Insignia CDTI, oczywiście bez szans. Nie jest to żaden wyczyn oczywiście patrząc na różnicę w osiągach, bardziej chcę zwrócić uwagę, że to chyba najczęściej kierowcy takich Opli w tej słabej wersji biorą się za ściganie, albo ja mam takie "szczęście"
Dodam, że z Audi też kilku takich ananasów trafiałemORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
Flame, racja, goście w insigniach często napierają, lubię takich :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
potwierdzam...paru insigniarzy też zostało już w tyle przez swoje zapędy rajdowe. Ci Panowie zapominają, że auto oprócz wyglądu też musi jechać, żeby próbować cokolwiek.
Aczkolwiek jak widzę Insignie w mocnej odmianie benzynowej z napisem "turbo" to kierownicy nie mają takiej werwy ścigaczej - parę się trafiło. Przeważnie to ludzie z hajsem, w średnim lub starszym wieku , bez żyłki rajdowej ( i dobrze , bo turbo by mi odjechało). Natomiast wszelkie odmiany z dumnym CDTI na klapie to kierowników nosi w tych pojazdach, mimo braków mocowych. Może dlatego, że przeważnie to flotówki i rżną chłopcy, bo myślą, że firma im dała bolid (sugerują się wyglądem) :wink:
Komentarz
-
-
sew1981, piramida, Flame,
patrząc na parametry Insigini to szału nie ma
Diesle:
2.0 CDTI 130KM - 11,2sek :shock:
2.0 CDTI 160KM - 9,5sek
Benzyna:
1.4T 140KM - 10,9sek
1.6T 180KM - 8,9sek
2.0T 220KM - 7,6sek
2.0T AWD 250KM - 7,5sek
2.8T 260KM - 7,1sek
a problem na 90% leży o tutaj:
"Masa własna (w zależności od wersji): 1503-2007 kg"
znowu konie poszły w masę, ale pewnie za to jest cicho.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zorr, łeee...faktycznie, myślałem, że te z napisem "turbo" to jakieś koksy, te 2.0 przynajmniej, a tu dowiaduje się że nie ma nawet wolnossaka pod maską to coś i sokowirówki wstawiają też w postaci 1.4t. Masakra. Takiego to obrobie spokojnie. Tylko pytanie czym różni się napis na klapie? bo widziałem w benzynach tylko napis "turbo", a może w mocniejszych on występuje tylko?
Komentarz
-
-
sew1981, co mają na klapach to nie wiem ja najczęściej spotykam te CDTI z Ti bodajże na czarno, więc pewnie 130KM.
a dla przykładu silnik 1.6T 180KM jest też dostępny w Astrze OPC:
7,8sek do setki (ponad 1 sek mniej niż w Insiginii)
masa 1362-1495kg
prędkość max 220km/h
śr. zużycie 7.2l/100km.
tak czy siak to wstyd, aby Opel Astra GTC w najsilniejszej wersji jeździła/przyśpieszała jak "dupowóz" Octavia 1.8TSI (nawet nie RS). A wygląda tak zadziornie ta astra.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
Komentarz