PieTrzaK, nie dzwoń, tylko pisz do BOKu, a jak nie pomaga to pisz na ich stronie na FB, u mnie pomogło z przyspieszeniem jednej w miarę prostej interwencji
ja się przenosiłem do VM, ale relatywnie dawno temu - jestem ponad rok. nie było problemu, w nocy mnie wyłączyli z mBank mobile, rano wsadziłem nową kartę VM i działałem, więc bezboleśnie
problemy miałem dwukrotnie z zablokowaniem doładowania - tzn. próbujesz kupić doładowanie przez stronę i w momencie przekierowania na stronę banku następuje zwiecha i w momencie, gdy stan konta wynosi zero, to jesteś uziemiony bez zdrapki, bo nie można w ich systemie kupić drugiego doładowania przez jakieś 36h dopóki system nie "zwolni" nie sfinalizowanej transakcji automatycznie. spamowanie BOKu + podziękowania za chujowiznę obsługi na ich FB przy drugiej tego typu akcji znacznie przyspieszyły odblokowanie doładowań - jeszcze tego samego dnia mogłem doładować się ponownie
Oczywiście napisała też kolejnego maila. Bardzo szybko odpisali:
Tak jak informowaliśmy wcześniej, wiadomości sms nie docierają do naszej sieci. Wobec tego - muszę niestety polecić Pani kontakt z bankiem. To bank w tej sytuacji nieprawidłowo realizuje wiadomości.
Gdzie można tych cymbałów zgłosić żeby ktoś pomógł w tej walce, bo już po prostu nie mogę....
PieTrzaK, masz po prostu pecha. Ktoś źle coś wpisał i pewnie SMSy są dalej kierowane do niewłaściwej sieci. Ja miałem kiedyś podobny problem i problem był po stronie operatora od którego uciekałem. U mnie nie było możliwości dodzwonienia się na mój numer z telefonów stacjonarnych. Reszta działała bez zarzutu.
PieTrzaK, Gdzie można tych cymbałów zgłosić żeby ktoś pomógł w tej walce, bo już po prostu nie mogę....
Zgłoś ich do https://www.uke.gov.pl/kontakt Ja miałem problem z T-Mobile z rozliczaniem transferu na internet po kilku reklamacjach sytuacja powtarzała się, po zgłoszeniu do UKE mam spokój czyli od jakich 15 miesięcy.
parasite, no ale co mnie jako użytkownika danej sieci interesuje co gdzie kto zawalił. To Virgin powinno wyjaśnić co się dzieje z numerem. :roll:
Luckymen, dzięki, mail dziś pójdzie.
PieTrzaK, szczerze to wina nie leży po stronie Virgin. Albo bank ma błędnie skonfigurowaną sieć do której wysyła SMS. Tzn numer jest Twój ale domyślnie ma ustawioną, że jest on w innej sieci (czyt. poprzedniej) niż Virgin, lub twój poprzedni operator przy przełączaniu coś namieszał i dlatego nie przekierowuje smsów na twoją sieć.
Moim zdaniem bank musiał by zdezaktywować nr twojego tel w swoim systemie i później na nowo go wprowadzić. Pytanie czy owy system z automatu znów domyślnie nie podczyta do twojego nr. danych starego operatora.
Upraszczając sms jest wysyłany na Twój nr, ale domyślnie do innego operatora niż ten w którym jest obecnie numer.
A tak na marginesie. Wiem że w Virgin jest taniej, ale jak to z takimi "tworami" bywa (Virgin to defakto marka która korzysta z innego operatora) mają mniejsze możliwości posprawdzania i dostępu to informacji jako "podwykonawca".
Myślę, że jak napiszesz do UKE to przyśpieszy rozwiązanie problemu.
Póki się nie psuje nie ma co narzekać i szukać problemów :-)
Moim zdaniem bank musiał by zdezaktywować nr twojego tel w swoim systemie i później na nowo go wprowadzić. Pytanie czy owy system z automatu znów domyślnie nie podczyta do twojego nr. danych starego operatora.
Numer w banku był zmieniany na inny w celach testowych (też z virgin) i potem z powrotem na "normalny".
howard, ja rozumiem że może nie samo Virgin jest tu winne, ale chyba nie powinno być tak że "sorry, nie działa, radź sobie i płać" to jedyna metoda pomocy z ich strony?
Dziwne jest to że inne smsy działają - jedyne jakie nie dochodzą (chyba) to te z mBanku...
sms jest wysyłany na Twój nr, ale domyślnie do innego operatora niż ten w którym jest obecnie numer
zawsze wysyłam sms-y i nigdy nie wiem i nie muszę wiedzieć w jakiej sieci odbiorca ma numer więc chyba nie tu jest problem
jasne że tak. Bo ty wpisujesz numer, ale on nie leci w powietrzu do drugiego numeru. Jasne, że nie musisz wiedzieć do jakiej sieci wysyłasz.
to co piszesz jest oczywiste, ale to nie ty wysyłasz smsa i dolatuje do drugiego telefonu tylko przelatuje przez las systemów który je przekierowuje i przetwarza o tym pisałem :-).
Póki się nie psuje nie ma co narzekać i szukać problemów :-)
Ja mam Zetafon w Orange i za 30 zł miesiecznie mam nielimitowane rozmowy i sms do wszystkich sieci i 6 gb internetu.
Za 150 zł huawei y5. Żaden szał ten telefon ale jak dla mnie nic wiecej nie trzeba
Octavia I Tour 1.9 TDI 2007
Passat B7 2.0 TDI 2013 Czarny Deep
Play na kartę - 5 zł zakup w promocji 30 dni free rozmowy i smsy i 10Gb neta. Po tym okresie można wbić kod na "stan darmowy w Play" i przez rok za darmo do numerów Play rozmowy i smsy lub co 30 dni np za 25 zł kod i wtedy masz na 30 dni free rozmowy i smsy i 6Gb neta. Można mniej wtedy koszt rozmów pomniejsza stan kasy - llimity i mniej neta.
Play na abonament -same sim - 2 numery razem za 67 brutto (e-faktury i 24 m-ce) free rozmowy i smsy i 10Gb neta niby w 20 mb/s po 10 Gb zmula do 1 Mb/s - niby w teorii.
Plus karta sim do neta za 12,99 brutto (pierwsze 6m-cy gratis).
Z tym ostatnio miałem styczność.
no_fear ja akurat niedawno T-Mobile podziękowałem, mam gdzieś ich te pakiety i szarpanie się z nimi. Może jakby nie zostawili takiego smaczku to bym został przy nich za te 25zł. Ale chciałem spróbować czegoś nowego i przenoszę się do Vikings Mobile, wybrałem No Limit 29.
Ogółem T-Mobile do tej pory (wspomnianej przez Ciebie oferty) nie miało - w mojej opinii - nic ciekawego i opłacalnego, pani w salonie też chyba nie zależało żeby zatrzymać mnie przy nich, więc podziękowałem za współpracę. Mam nadzieję, że nie będę żałował. VM.jpg
Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance
z MMS`ów od bardzo dawna nie korzystam.
Neta w Virgin (7GB) zawsze minimalnie brakowało...więc ta nowa oferta T-Mobile spasowała mi idealnie.
W sobotę (7.01) wieczorem wizyta w salonie T-Mobile. Podpisane kwity na przejście.
Dzisiaj rano (9.01) Virgin wyłączony. Karta T-Mobile aktywna. Fajnie.
Próba nr 1, 2, 15 doładowania konta - ni uja
Mail do biura obsługi.
Mija ~2h dzwoni do mnie biuro obsługi he
Miła Pani stwierdziła, że problem po ich stronie. Zgłosiła sprawę do działu technicznego.
Do 4 dni technicy usuną problem i doładują mi konto kodem jaki podałem... a w ramach przeprosin 25zł siup na konto he
Osobiście korzystam z T-Mobile i nie narzekam, dlatego mogę z czystym sumieniem polecic. W razie obsówki można do nich spokojnie zadzwonić i się dogadać.
Wcześniej było mi dane korzystać z Orange i zawsze coś było więcej poza abonament mimo że niby nielimitowane do wszystkich p lus międzynarodowe ale niespodzianki zawsze były przy rachunku.
Komentarz