Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Chemiczna regeneracja filtra DPF

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Agamek12
    tomek.wlkp, dzieki, ale będę chcial poprawić auto w Warszawie...
    Oj tam do PZ za 2,5h zajedziesz :diabelski_usmiech

    A taki na serio to coś ewidentnie się spierniczyło, bo to nie jest normalne że kontrolka zapala się tak często.
    Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
    https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

    www.tuneforce.pl
    www.dpfserwis.pl

    Komentarz


    • Zamieszczone przez kmink
      Zamieszczone przez Agamek12
      tomek.wlkp, dzieki, ale będę chcial poprawić auto w Warszawie...
      Oj tam do PZ za 2,5h zajedziesz :diabelski_usmiech
      Jak będę w połowie lipca nad Jeziorem Lednickim to będę mieć raptem 30 minut...

      Zamieszczone przez kmink
      A taki na serio to coś ewidentnie się spierniczyło, bo to nie jest normalne że kontrolka zapala się tak często.
      Wiem...

      [ Dodano: Czw 11 Cze, 15 20:16 ]
      Wszystko jasne :?
      VCDS pokazał 61,3g popiolu w moim filtrze...
      Na szczęście żadnych innych błędów w silniku.
      Adam... Używam:
      Rolka: e11FL 97KM/130Nm
      Passek: B6 175KM/366Nm

      Komentarz


      • Zamieszczone przez Agamek12
        61,3g popiolu w moim filtrze...
        trup
        Agamek12, nie wypalisz już go, nawet nie masz co już walczyć z procedurą wypalania bo i tak nic to nie da. Dpf nadaje się do wymiany albo wybebeszenia.

        Komentarz


        • Zamieszczone przez cysterniarz
          Zamieszczone przez Agamek12
          61,3g popiolu w moim filtrze...
          trup
          Agamek12, nie wypalisz już go, nawet nie masz co już walczyć z procedurą wypalania bo i tak nic to nie da. Dpf nadaje się do wymiany albo wybebeszenia.
          Wiem... Ciągle strasznie korci mnie jego regeneracja. Ale pamiętam co napisał o niej kmink.

          Co do wypalania: próbę wypalenia sadzy auto podjęło 300km od poprzedniego wypalenia. Po 4-krotnych próbach wypalenia (niestety, akurat wtedy gdy stałem w masakrycznym korku) włączyła się kontrolka DPF i zgasła dopiero po wypaleniu serwisowym. Auto wypaliło sadzę po około 5-6km jazdy zgodnej z zaleceniami "wymuszonej" procedury wypalenia (tak pokazał VCDS) ale pełne wypalenie serwisowe nastąpiło dopiero po około 30km jazdy z prędkością autostradową (tempomat na 140km/h) na A2. Co ciekawe: ta jazda 140km/h dała spalenie na komputerze raptem 6,1l
          Adam... Używam:
          Rolka: e11FL 97KM/130Nm
          Passek: B6 175KM/366Nm

          Komentarz


          • Zamieszczone przez kmink
            ...
            Jeśli w BMNie to mamy do tego filtry z fabrycznie nowym i ori wkładem ale za całą usługę z nowy G450 musisz liczyć ok 2500zł...bez czujnika filtra nie wymieniamy :wink:
            ....
            Pytanie do kmink'a.
            A jak wyglądą cena takiej zabawy dla CAYC?I rozumiem, że po zabiegu wymiany u Was uzyskujemy DPF, takie jak wychodzą auta z fabryki?

            Agamek12, ja bym wybierał wymianę tylko ze względu na moje potencjalne wyjazdy zagraniczne. Wielce prawdopodobne, że w czasie takiego wyjazdu nie będę mieć kontroli, ale jazda ze świadomością ciągłego ogladania się czy nie ma policji itp trochę mi się nie uśmiecha. Zwłaszcza gdy jedziesz na wakacje wypocząć

            Komentarz


            • Info o moim DPF-ie:

              Address 01: Engine (03G 906 018 EM)

              17:31:03 Group 068: Particle Filter (Exhaust Gas II)
              54.0 % Particle Filter Load Coefficient
              61.31 Particle Filter Carbon Mass
              -16.1 % Carbon Mass Learned Value

              17:31:03 Group 070: Particle Filter (Regeneration Status II)
              00000000 Status 4 Regeneration
              3174.9 s Regeneration Time (Total)
              4.0 Failed Regenerations
              0.0 Successful Regenerations

              17:31:03 Group 075: Particle Filter (Exhaust Gas IV)
              176.0°C Temperature bef. Turbo Charger
              242.5°C Temperature bef. Particle Filter
              54.0 % Particle Filter Load Coefficient
              416.5°C Temperature after Particle Filter
              Thursday,11,June,2015,18:05:26:12646
              VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 8 x86
              VCDS Version: 15.6.0.0
              Data version: 20150604
              Ross-Tech: Home

              Workshop Code: .......................

              Address 01: Engine (03G 906 018 EM)

              18:05:15 Group 069: Particle Filter (Regeneration Status I)
              00000000 Status 1 Regeneration

              00000000 Status 4 Regeneration

              18:05:15 Group 068: Particle Filter (Exhaust Gas II)
              1.1 % Particle Filter Load Coefficient
              61.33 Particle Filter Carbon Mass
              -16.1 % Carbon Mass Learned Value

              18:05:15 Group 075: Particle Filter (Exhaust Gas IV)
              460.8°C Temperature bef. Turbo Charger
              347.1°C Temperature bef. Particle Filter
              1.1 % Particle Filter Load Coefficient
              321.3°C Temperature after Particle Filter
              Adam... Używam:
              Rolka: e11FL 97KM/130Nm
              Passek: B6 175KM/366Nm

              Komentarz


              • 61.33 - Particle Filter Carbon Mass

                Taka ilość osadów pojawia się po ok 250tys km przebiegu....
                Ten filtr najprawdopodobniej swoje przeżył :wink:
                Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                www.tuneforce.pl
                www.dpfserwis.pl

                Komentarz


                • Albo to auto, ma faktycznie troche wiecej, a reszta zostala odpowiednio spreparowana na ten przebieg o 100kkm nizszy
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • Co Wy macie z tym przebiegiem?
                    Przebiegi i terminy przeglądów z książki i uzyskane telefonicznie z bazy VW się zgadzają. Prędkość nabierania popiołu porównywalna jest z prędkością nabierania popiołu w Octavii Maicroft'a - u niego nazbierało się 16g przez 50kkm (czyli jakieś 32g/100kkm), u mnie 61g przez 180kkm (czyli jakieś 34g/100kkm). Auto było użytkowane w okresie leasingu przede wszystkim w mieście (czyli w warunkach w których sadzy tworzy się więcej niż podczas jazdy w trasie i automatycznie więcej niż w trasie zostaje popiołu). VCDS nie wykazał grzebania w liczniku...

                    Po co Wy takie rzeczy piszecie? Ktoś kiedyś wejdzie w ten temat i będzie mi wmawiał, że skręciłem przebieg o 70-100kkm, bo tak napisał kmink i maicroft...
                    Adam... Używam:
                    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                    Passek: B6 175KM/366Nm

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez Agamek12
                      0.0 Successful Regenerations
                      tu masz chyba przyczynę swoich problemów, nie może zakończyć żądnej z odpalonych aktywnych regeneracji stąd momentalnie rozpoczyna kolejne

                      przerabiam to samo w dość młodym aucie przy bardzo skromnym przebiegu, auto jest cały czas na gwarancji
                      pierwsze objawy pojawiły się przy 25 k km przy około 37 k km wymiana DPF na fabrycznie nowy i po kolejnych niecałych 20 k km problem dokładnie taki sam powrócił

                      aktualnie przebieg to ok 56 k km i od jakiś 4 może 5 k km nie wykonał ani jednej zakończonej pozytywnie procedury

                      albo nowy DPF albo rezygnacja z niego na dobre

                      Komentarz


                      • ketivv, te 4 próby podejmował w korku. Wiem bo widziałem kiedy podnosił do 1000 i schodzil do 800 obrotów...
                        Adam... Używam:
                        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                        Passek: B6 175KM/366Nm

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez Agamek12
                          3174.9 s Regeneration Time (Total)
                          4.0 Failed Regenerations
                          0.0 Successful Regenerations
                          3174 s : 60 = prawie 53 minuty

                          spokojnie powinien ukończyć

                          Komentarz


                          • Dla ciekawych cen w ASO: U Rowińskiego nowy filtr 5.200zl w gore. Robocizna okolo 2k. Doradca serwisowy sam przyznał ze nie pamięta żeby jakiś prywatny wlasciciel zlecil taka wymiane.
                            Adam... Używam:
                            Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                            Passek: B6 175KM/366Nm

                            Komentarz


                            • I trudno się dziwić :evil: Wywal dziada - to zdaje się jedyne wyjście w zaistniałej sytuacji. Boisz się późniejszej odsprzedaży?W świetle ewentualnych sankcji za wycinki w PL? To jest lekka obawa, ale w Twojej sytuacji bym wycinał w diabły. Skoro są ludzie, który to robią tak, że nawet diagnosta nie ogarnie to luz.

                              Komentarz


                              • himi, we wtorek "naprawiam" autko :diabelski_usmiech
                                Adam... Używam:
                                Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                Passek: B6 175KM/366Nm

                                Komentarz


                                • Jedyna słuszna decyzja. Konie i moment też oczywiście?

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez himi
                                    Jedyna słuszna decyzja. Konie i moment też oczywiście?
                                    obiecane mam +25KM i +50Nm...

                                    Jeszcze jutro mam dostać ofertę dedykowanego zamiennika filtra DPF - być może przy dobrej cenie jeszcze zmienię decyzję...
                                    Adam... Używam:
                                    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                    Passek: B6 175KM/366Nm

                                    Komentarz


                                    • Daj znać jaka cena dedykowanego, bo pewnie wielu jest ciekawych.

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez himi
                                        Daj znać jaka cena dedykowanego, bo pewnie wielu jest ciekawych.
                                        O ile taki faktycznie istnieje...
                                        Adam... Używam:
                                        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                        Passek: B6 175KM/366Nm

                                        Komentarz


                                        • Nie ma czegoś takiego jak zamiennik DPF, oczywiście jest na rynku pełno tego shitu ale prawdziwy zamiennik, spełniający normę kosztuje ok 2,5-3k PLN, a nie 1,5k...

                                          Co do przebiegu...miesięcznie trafia do nas 5-10szt VAGów, widzę w parametrach jak przedstawia się zapełnienie popiołem po określonym przebiegu...norma 67g przy której filtr należy wymienić na nowy przypada na przebieg ok 250tyś km...nigdy nie spotkałem się z 61g przy 180tyś km...a Twoje auto nie jest jedynym, które lata w mieście...
                                          Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                                          https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                                          www.tuneforce.pl
                                          www.dpfserwis.pl

                                          Komentarz


                                          • kmink, niech będzie że moje auto jest skręcone - za każdym razem o parę tysiaków przed każdym przeglądem w ASO. Dzięki temu wszystkie wpisy w książce zgadzają się z bazą VW.
                                            Adam... Używam:
                                            Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                            Passek: B6 175KM/366Nm

                                            Komentarz


                                            • Przeleciałem z grubsza przez cały wątek i przyznam szczerze, że normalnie witki opadają ad:

                                              Agamek12, dziękuję ci za to że poruszyłeś ten wątek i trzymasz się pewności przebiegu. Ja bym zapewne już zaczął powątpiewać :wink:

                                              kmink, rozumiem że macie już całkiem sporą liczbę zadowolonych klientów :diabelski_usmiech

                                              Jak działa kontrola ilości tych gramów tego gówna w filtrach?
                                              Statystyki, czy ten czujnik faktycznie mierzy coś więcej niż tylko temperaturę :?:

                                              Te wszystkie wyliczane przez kompa parametry, kiedy ma się wypalać itd... to nie przypadkiem jakaś stała, która jest założona przez autora takiego gównianego programu/harmonogramu :?: :evil:
                                              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                                              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                                              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                                              Komentarz


                                              • kmink, a ten mój BMR to wciąż jest silnik, który jest dość ciężki w prawidłowym usunięciu DPF-a? Pytam bo przejrzałem trochę internet (szczególnie forum Passata) i jakoś strasznie dużo tych silników po usunięciu filtra kopci na siwo, czarno i błękitno - i w takich sytuacjach komentarz piszących jest taki, że sterownik SIEMENS wciąż ciężko znosi usunięcie DPF'a i że musi być usuwany w warsztatach naprawdę dobrze znających te silniki.
                                                Adam... Używam:
                                                Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                                Passek: B6 175KM/366Nm

                                                Komentarz


                                                • Agamek12, kopcą bo mają po 400kkm na blacie :haha:
                                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez piramida
                                                    Agamek12, kopcą bo mają po 400kkm na blacie :haha:
                                                    Właśnie wychodzi na to że kopcą bo warsztaty nie potrafią dobrze przeprogramować komputera.
                                                    Adam... Używam:
                                                    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                                    Passek: B6 175KM/366Nm

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X