Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • cytrynowiec ogólnie to tempomat i 120(tam w większości są takie ograniczenia), ale i nagary też wypalam

    Dziś poszedł mail do Skavena odnośnie Ravenola SSL 0W-40, zobaczymy czy mi go ściągną
    Śmierć na drodze pędzi jak szalona, więc nigdy nie daj się jej dogonić... ];->

    Renault Talisman 1.6 TcE 200 KM Initiale Paris

    Komentarz


    • cytrynowiec to który w takim razie lepszy olej do caxa, eurol syntence fs 0w30 czy eurol synergy 0w30 ? Oba z dodatkiem ar9100.
      blade232

      Komentarz


      • Zamieszczone przez blade232 Zobacz wpis
        cytrynowiec to który w takim razie lepszy olej do caxa, eurol syntence fs 0w30 czy eurol synergy 0w30 ? Oba z dodatkiem ar9100.

        Jeszcze nie wybrany? AR9100 lepiej z olejami mid-low saps, więc sytuacja już jasna.

        Komentarz


        • cytrynowiec Dodatkowo dodam że jak było ciepło temperatura 17 stopni albo w garażu 18,5 stopnia to jest cichutko na zimnym problem pojawia się jak jest poniżej 15 stopni temperatury .

          Komentarz


          • Jak wspomniałem tak bedzie wyglądał najnowszy Archoil 9200 VS już niebawem będzie dostepny, u nas juz wstepne opakowania :-)

            [/URL]
            Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
            http://www.zmienolej.pl/
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Pidziek Zobacz wpis
              Jak wspomniałem tak bedzie wyglądał najnowszy Archoil 9200 VS już niebawem będzie dostepny, u nas juz wstepne opakowania :-)
              Niektórzy mają go już dawno w silniku, dzięki aktywnym dystrybutorom.

              kamil8894 na pierwszy rzut porządne płukanie i dobry olej, jak nie pomoże mechanik się kłania...

              Komentarz


              • Czy ktoś na forum handluje Ravenolem? Podobaja mi się parametry VSW 0w-30 i chętnie bym go przetestował, jeśli udałoby się go kupić w dobrej cenie.
                Z innej beczki czy ktoś próbował już Motula specific 504/507 0W-30?
                Ostatnio edytowany przez dimpas; 30620.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez dimpas Zobacz wpis
                  Czy ktoś na forum handluje Ravenolem? Podobaja mi się parametry VSW 0w-30 i chętnie bym go przetestował, jeśli udałoby się go kupić w dobrej cenie.
                  Z innej beczki czy ktoś próbował już Motula specific 504/507 0W-30?
                  dobre ceny mają w Gdańsku i okolicach, linki już były wrzucane
                  With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez Nexus6 Zobacz wpis

                    dobre ceny mają w Gdańsku i okolicach, linki już były wrzucane
                    Nie wiem czy jest choć połowę lepszy od Shell-a 0W30:
                    Szukaj - Zmienolej.pl
                    Motul kosztuje średnio 220zł/5L więc litr przeliczeniowy wychodzi 44zł a Shell-a wogóle nie gorszego 30zł więc nie widzę popadaćw jakieś skrajności w tym wypadku.
                    Polecam Shell-a
                    Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                    http://www.zmienolej.pl/
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez Pidziek Zobacz wpis

                      Nie wiem czy jest choć połowę lepszy od Shell-a 0W30:
                      Szukaj - Zmienolej.pl
                      Motul kosztuje średnio 220zł/5L więc litr przeliczeniowy wychodzi 44zł a Shell-a wogóle nie gorszego 30zł więc nie widzę popadaćw jakieś skrajności w tym wypadku.
                      Polecam Shell-a
                      Shella już sprawdzałem i faktycznie nie mam do niego żadnych zastrzeżeń (ale przebiegi tylko do 10tyś).
                      W cdaa bardzo dobrze spisuje mi się motul x-max.
                      Teraz właśnie kombinuję co zalać do nowego auta CJSB. Czy zostać przy 504, czy jednak 502.

                      Komentarz


                      • dimpas ten Ravenol to nowość, więc nie wiem czy ktoś coś napisze tutaj o nim, jest dostepny choćby tu .RAVENOL VSW SAE 0W30 USVO C3 504/507 - Oleje silnikowe - Petrostar - Warszawa z drugiej strony masz Ravenola VMP mocna i sprawdzona oliwa. Ten olej Motula to też dość nowy olej, ale z ceną to odlecieli MOTUL Specific 504 00 / 507 00 C3 0w30 5L | Sklep Online Galonoleje.pl . Masz jeszcze jednego 0w30 na dobrych bazach...ale już tyle było pisane o nim, że wystarczy się cofnąc kilka stron.

                        Komentarz


                        • cytrynowiec wczoraj nawet pytałem w Petrostarze o tego ravenola, ale niestety tylko na zamówienie. Cena też niezbyt atrakcyjna w stosunku do Shella 0w-30.

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
                            Masz jeszcze jednego 0w30 na dobrych bazach...ale już tyle było pisane o nim, że wystarczy się cofnąc kilka stron.

                            B57B7805-97A8-4C9D-86C0-E35BB5D2780C.gif
                            bo podrożeje

                            Komentarz


                            • cytrynowiec wybrałem(nie kupiłem jeszcze) już eurol synergy 0w30, ale z racji że mam jeszcze dawkę ar9100 to chciałem ją dolać. Widzę jednak że część osób wlewa 504 +ar9100. Ty też do tsi co prawda na pasku a nie łańcuchu lejesz 504 eurol syntence fs 0w30 a nie eurol synergy 0w30 ? Stąd moje pytanie czy na przyszłość do mojej caxy lać eurol syntence fs 0w30 z ar9100 czy eurol synergy 0w30 bez ar9100. Na papierze chyba synergy ma lepszy CCS ?
                              blade232

                              Komentarz


                              • blade232 sam kiedyś miałem Specola 0w30 z mixem AR9100/9200 i było ok, ale generalnie AR9100 przejmuje rolę ZDDP więc na co mu pakiet full saps? Już kiedyś pisałem, że on działa lepiej z olejami C3 i podobnymi. Tak, u mnie Eurol FS 0w30 i chyba będzie długo....CCS 5100 vs 5880 z majowej produkcji.
                                pedros kurka bo znowu będę zamawiał...ale nie wiem czy nie pójdę w wieksze zakupy...choć z drugiej strony teraz dostaję z Paregera oleje z terminami produkcji max 2-3 miesiące- świeżusie
                                Ostatnio edytowany przez cytrynowiec; 38273.

                                Komentarz


                                • Cytrynowiec jakby się różnił tylko zddp vs niewiadomo jakie magiczne nie mierzalne dodatki 504.00 to przynajmniej parametry lepkościowe by były takie same.
                                  Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                  Komentarz


                                  • Jestem ciekawy jak żyją ludzie i jak funkcjonują ich samochody którzy nie zastanawiają się nad wyborem oleju i nie liczą tych wszystkich dodatków w nich zawartych ;-) tylko leja co im daje np ASO.
                                    strazakp

                                    Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
                                    Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

                                    Komentarz


                                    • Ja też się nie interesowałem olejami póki w moim tsi nie zaczęły się dziwne rzeczy dziać a nie jestem typu że póki koła się kręcą to jadę.
                                      Ostatnio edytowany przez Sebastian_M26; 221.
                                      Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez strazakp Zobacz wpis
                                        Jestem ciekawy jak żyją ludzie i jak funkcjonują ich samochody którzy nie zastanawiają się nad wyborem oleju i nie liczą tych wszystkich dodatków w nich zawartych ;-) tylko leja co im daje np ASO.
                                        Producenci zaczynają nam fundować tak niezniszczalne i idiotoodporne maszyny, że po gwarancji (a nawet w trakcie) radziłbym każdemu trochę bardziej zglebić temat bo często gęsto jak tego nie zrobi sam to "temat" i tak do niego prędzej czy później trafi. To już nie są stare wolnossące 8 zaworówki, które pojechały na byle czym i zatrzeć silnik trzeba się było naprawdę postarać. Dziś aby zatrzeć silnik często wystarczy stosować się do zaleceń producenta i ignorować "jakieś forumowe porady".

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez strazakp Zobacz wpis
                                          Jestem ciekawy jak żyją ludzie i jak funkcjonują ich samochody którzy nie zastanawiają się nad wyborem oleju i nie liczą tych wszystkich dodatków w nich zawartych ;-) tylko leja co im daje np ASO.
                                          a ci co nie liczą kilometrów mają tak:










                                          generalnie i to mi się podoba (ASO VW zaleca co 15k bynajmniej nie z troski o nasze silniki)

                                          We flotowych /najem jak byk ma być co 30 kkm bo właściciel auta (nie użytkownik) nie zapłaci a dodtakowy paradoks ze ludzie są zdziwieni ze olej trzeba dolewac juz po 20 kkm a boją się sami wiec umawiają się do serwisu a serwis ich umawia takie terminy ze auto jeździ na żółtej aż powstanie pasta panewkowa


                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez blade232 Zobacz wpis
                                            cytrynowiec wybrałem(nie kupiłem jeszcze) już eurol synergy 0w30, ale z racji że mam jeszcze dawkę ar9100 to chciałem ją dolać. Widzę jednak że część osób wlewa 504 +ar9100. Ty też do tsi co prawda na pasku a nie łańcuchu lejesz 504 eurol syntence fs 0w30 a nie eurol synergy 0w30 ? Stąd moje pytanie czy na przyszłość do mojej caxy lać eurol syntence fs 0w30 z ar9100 czy eurol synergy 0w30 bez ar9100. Na papierze chyba synergy ma lepszy CCS ?
                                            Wciskaj enter - nie lekaj się

                                            generalna zasada witaminizowania olejów jest taka ze 9100 najlepiej dodać do 504 507 /C3 bo to ma największy sens i łączy zalety full saps bez jego skutków ubocznych (czystość osprzętu, silnika) jednocześnie zapewniając znaczna trwałość tego oleju.
                                            Jeśli masz dodatkowe wtryski paliwa na dolocie możesz rzucać monetą i cokolwiek wybierz będzie bardzo dobrze (15kkm max)

                                            Komentarz


                                            • W sobotę dzwoniłem do sklepu "olejravenol.pl" z zapytaniem o większą ilość Ravenola SSL 0W-40, Pan powiedział, że zajmie się tym w poniedziałek i oddzwoni z informacjami... Okazało się, że zlali temat i tym samym mnie... Dziś dzwoniłem powtórnie, to nie mogłem się dodzwonić i jak w końcu się udało, to Pan nawet mnie nie słuchał, tylko powiedział "Mamy kurierów, proszę pisać maile..." i nagle się rozłączył bez niczego... Tak się składa, że już kiedyś pisałem do nich maila i odpowiedzi nie mam po dziś dzień... Robiłem do ich firmy trzy podejścia bez skutku. NIE polecam firmy, pracują tam olewatorzy i ignoranci w najlepszym wydaniu - towar mają fajny(oleje Ravenol), ale firma widać DNO!
                                              Śmierć na drodze pędzi jak szalona, więc nigdy nie daj się jej dogonić... ];->

                                              Renault Talisman 1.6 TcE 200 KM Initiale Paris

                                              Komentarz


                                              • Krisss_28 Tu: Filtry samochodowe Gdańsk sklep stacjonarny i internetowy. mają tego Ravenola SSL 0W40, widziałem u nich na półce.

                                                Komentarz


                                                • A ja kupowałem tutaj Perpetto szybka, bezproblemowa dostawa.

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis

                                                    Wciskaj enter - nie lekaj się

                                                    generalna zasada witaminizowania olejów jest taka ze 9100 najlepiej dodać do 504 507 /C3 bo to ma największy sens i łączy zalety full saps bez jego skutków ubocznych (czystość osprzętu, silnika) jednocześnie zapewniając znaczna trwałość tego oleju.
                                                    Jeśli masz dodatkowe wtryski paliwa na dolocie możesz rzucać monetą i cokolwiek wybierz będzie bardzo dobrze (15kkm max)
                                                    pedros niestety, nie mam dodatkowych wtrysków w dolocie bo mam tsi caxa z łańcuchem A dawka ar9100 została mi się po ostatniej wymianie i myślałem że doleje go do nowego oleju jaki by nie był. Zasadniczo myślałem że to nie fullsapsy osadzają się na zaworach przy wtrysku bezpośrednim bez dodatkowych wtryskiwaczy tylko kieska baza mineralna najczęściej serwowana w olejach 504
                                                    cytrynowiec a czemy wybrałeś jednak 504 a nie 502 skoro masz już dolot z wtryskiwaczem ?
                                                    blade232

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X