Zasłonka może lekko się falować. Spowodowane jest to tym ,że zasłonka nie stoi pionowo lecz pod kątem, duża powierzchnia okna też nie pomaga. Teraz pomyślcie jak zrobić w jednym kawałku na tył. Byłby to flak.
Cena jest zaporowa gdyż ramka wyginana jest w płaszczyźnie 3d a następnie siatka jest nakładana maszynowo i ogumowana. Nie możliwe do wykonania w naszych warunkach.
Cena jest zaporowa gdyż ramka wyginana jest w płaszczyźnie 3d a następnie siatka jest nakładana maszynowo i ogumowana. Nie możliwe do wykonania w naszych warunkach.
Czy musi być okrągły profil (drut)wygięcie każdego innego profilu powoduje sztywność w dwóch płaszczyznach oczywiście może okazać się że na ,,gorąco''ale to nie problem
[ Dodano: Pon 08 Lis, 10 20:28 ]
Stosując na środku jeden pręcik usztywniamy mamy większą widoczność i jest jeden element oczywiście można też użyć przeźroczystego tworzywa poliwęglan polipropylen poli... poli...
wówczas praktycznie będzie nie widoczny :ideia:
Cena jest zaporowa gdyż ramka wyginana jest w płaszczyźnie 3d a następnie siatka jest nakładana maszynowo i ogumowana. Nie możliwe do wykonania w naszych warunkach.
Czy musi być okrągły profil (drut)wygięcie każdego innego profilu powoduje sztywność w dwóch płaszczyznach oczywiście może okazać się że na ,,gorąco''ale to nie problem
[ Dodano: Pon 08 Lis, 10 20:28 ]
Stosując na środku jeden pręcik usztywniamy mamy większą widoczność i jest jeden element oczywiście można też użyć przeźroczystego tworzywa poliwęglan polipropylen poli... poli...
wówczas praktycznie będzie nie widoczny :ideia:
Nie to żebym się znał ale jeżeli to takie proste to nic prostrzego. Robić , produkować sprzedawać. Czysty biznes. no i oczywiście aby cena była niska. A tak na marginesie - nie jest to takie proste. Jeżeli byłoby to takie łatwe zrobilibyśmy to.
Wypowiem się jako użytkownik tych zasłonek na tylnej klapie składających się z dwóch elementów.
Jeżdżę tak już z 2 tygodnie. NIGDY nie miałem z tym łączeniem przez środek szyby najmniejszego problemu, czy we dnie czy w nocy. Moja uwaga nigdy samoczynnie nie skupiła się na tym łączeniu zamiast na samochodzie za mną, czy też ścianą przy parkowaniu. Ani patrząc przez lusterko, ani spoglądając przez ramię.
Teraz nawet nie zwracam uwagi że w tym miejscu jest coś co mogłoby przeszkadzać, przywykłem zupełnie.
Do tego to jest jakiś 1 cm szyby - to nie zasłania świata za autem
Do tego mile się zaskoczyłem jazdą w nocy z tymi zasłonkami - w ogóle nie trzeba przestawiać lusterka na nocny tryb - widać światła jaśniej niż w przyciemnionym lusterku ale jest to wygodniejsze bo widać też wyraźniej same auta.
Tryb nocny obecnie to chyba tylko jak ktoś z tyłu włączy długie
Naprawdę - cena do przełknięcia, drobniutkie niedociągnięcia (falowanie materiału czy minimalne prześwity na krawędziach) absolutnie nie przeszkadzają w użytkowaniu.
Sumując - kupił bym ponownie gdybym miał zastosowanie - ale można tylko jeden komplet na auto
Była O1 kombi ALH++ 150/340
Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200
Cena jest zaporowa gdyż ramka wyginana jest w płaszczyźnie 3d a następnie siatka jest nakładana maszynowo i ogumowana. Nie możliwe do wykonania w naszych warunkach.
Czy musi być okrągły profil (drut)wygięcie każdego innego profilu powoduje sztywność w dwóch płaszczyznach oczywiście może okazać się że na ,,gorąco''ale to nie problem
[ Dodano: Pon 08 Lis, 10 20:28 ]
Stosując na środku jeden pręcik usztywniamy mamy większą widoczność i jest jeden element oczywiście można też użyć przeźroczystego tworzywa poliwęglan polipropylen poli... poli...
wówczas praktycznie będzie nie widoczny :ideia:
Nie to żebym się znał ale jeżeli to takie proste to nic prostrzego. Robić , produkować sprzedawać. Czysty biznes. no i oczywiście aby cena była niska. A tak na marginesie - nie jest to takie proste. Jeżeli byłoby to takie łatwe zrobilibyśmy to.
Oczywiście nie napisałem że łatwo podałem tyko jakąś alternatywę do być może lepszego produktu
[ Dodano: Pon 08 Lis, 10 21:07 ] soszek81 jak z odparowywaniem szyb boki i tył :?:
odparowywanie - jak to w O1
sam nawiew, jak parują szyby, ledwo daje radę z przednią szybą - już bez zasłonek tak było
z climatronikiem - żadne problem, po załączeniu chyba w minutę nie było śladu - AUTO załatwia ze wszystkim sprawę.
Była O1 kombi ALH++ 150/340
Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200
Zasłonki dotarły, na pierwszy rzut oka wyglądają bardzo fajnie. Za montaż wezmę się dopiero wieczorem i wtedy zdam dokładniejszą relację. Mam tylko pytanie o uchwyty. W paczce znajduje się ich 10 sztuk: 4 wygięte podwójnie pod kątem prostym, 4 dłuższe w kształcie litery U i 2 krótsze w kształcie litery U. Wg instrukcji te w kształcie U służą do montażu w tylnych drzwiach, te pod kątem prostym do montażu na tylnej klapie. A jak się montuje zasłonki w bocznych okienkach bagażnika ?
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Zamontowałem. Tak jak pisałem - jakość wykonania bardzo dobra, ale z dopasowaniem niestety nie jest już tak dobrze. Boczne zasłonki w bagażniku wyglądają u mnie dużo lepiej niż u bzyq_74, ponieważ nie ma szpar na górze, ale na dole odstaje podobnie. Między zasłonkami tylnej klapy jest szpara na ok. 1cm i nie da się jej zlikwidować, bo powstaną szpary po bokach klapy. Zasłonki w drzwiach mają zbyt wypukłą górną krawędź, którą da się upchnać w drzwiach ale powoduje to pofalowanie zasłonki. Jutro zobaczę jak to wszystko wygląda w dziennym świetle, ale na razie jestem średnio zadowolony.
P.S. Uchwyty do mocowania całkiem pomysłowe. Do zamontowania zasłonek w drzwiach należy użyć trzech uchwytów w kształcie litery U - 2 po bokach i 1 na górze.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Boczne okienka postaramy się naprawić i przesłać tym, u których prześwity.
[ Dodano: Wto 09 Lis, 10 22:46 ]
Zamieszczone przez _tm_
Zamontowałem. Tak jak pisałem - jakość wykonania bardzo dobra, ale z dopasowaniem niestety nie jest już tak dobrze. Boczne zasłonki w bagażniku wyglądają u mnie dużo lepiej niż u bzyq_74, ponieważ nie ma szpar na górze, ale na dole odstaje podobnie. Między zasłonkami tylnej klapy jest szpara na ok. 1cm i nie da się jej zlikwidować, bo powstaną szpary po bokach klapy. Zasłonki w drzwiach mają zbyt wypukłą górną krawędź, którą da się upchnać w drzwiach ale powoduje to pofalowanie zasłonki. Jutro zobaczę jak to wszystko wygląda w dziennym świetle, ale na razie jestem średnio zadowolony.
P.S. Uchwyty do mocowania całkiem pomysłowe. Do zamontowania zasłonek w drzwiach należy użyć trzech uchwytów w kształcie litery U - 2 po bokach i 1 na górze.
Szpary po bokach zawsze będą w tylnej klapie. Zawsze tak jest przy kombi. W O1 sami wykonywaliśmy wzornik i też są szpary. Nie da się wszystkiego wyeliminować. A naprawdę wzornik jest robiony do 02 na bazie zasłonek z miloteca.
Boczne okienka postaramy się naprawić i przesłać tym, u których prześwity.
Świetnie że podchodzisz do sprawy profesjonalnie, bo rażą mnie głównie te zasłonki (szpary widać to z zewnątrz).
Sadzę, że może następnym forumowiczom ich nie wysyłać coby się mniej stresowali :diabelski_usmiech
Tylne drzwi i klapa są jeszcze przeze mnie akceptowalne.
Komentarz