....matko jedyna... 
Wystarczy sprawdzić lepkości 0W40 z VW 502.00 oraz 5W30 z VW 504.00 przykładowo będzie to Mobil:
5W30 z VW 504.00
- lepkość przy 40C - 72,8
- lepkość przy 100C - 12,1
- indeks lepkości - 164
0W40 z VW 502.00
- lepkość przy 40C - 75
- lepkość przy 100C - 13,5 (a więc wyższa w roboczej temperaturze silnika )
- indeks lepkości 185
Więc miedzy bajki należy włożyć stwierdzenie że COŚ się rozszczelni przy przejściu 5W30 na 0W40 - jak widać 0W40 ma wyższe lepkości.
no jaki ... 
dobre i to :wink: ale 0W40 jak najbardziej nadaje się do TSI.

Wystarczy sprawdzić lepkości 0W40 z VW 502.00 oraz 5W30 z VW 504.00 przykładowo będzie to Mobil:
5W30 z VW 504.00
- lepkość przy 40C - 72,8
- lepkość przy 100C - 12,1
- indeks lepkości - 164
0W40 z VW 502.00
- lepkość przy 40C - 75
- lepkość przy 100C - 13,5 (a więc wyższa w roboczej temperaturze silnika )
- indeks lepkości 185
Więc miedzy bajki należy włożyć stwierdzenie że COŚ się rozszczelni przy przejściu 5W30 na 0W40 - jak widać 0W40 ma wyższe lepkości.
Zamieszczone przez jarekbarcaaa

Zamieszczone przez jarekbarcaaa
Komentarz