ja dopiero chce kupic to auto. stad sie pytam. bo 288 to mam w fabii i troche lipa jakby takie byly w 180konnej octavii.
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
to mnie nieco dziwi ze do jednego silnika montowali by mniejsze badz wieksze heble
edit
a zamawiając mam jakis wplywa jakie heble dostawne z 1.8tsi?Ostatnio edytowany przez xtremesystems; 13725.
Komentarz
-
-
Jeśli mogę doradzić:
1. Ze strony dowolnego sprzedawcy internetowego dobierz sobie odpowiednie/sprawdź u kilku.
2. Zmierz swoje nawet centymetrem, jeśli się da nawet przez felgi (+/-).
3. Zadaj pytanie sprzedającemu podając nr VIN.
4. Przeglądając fora zdecyduj się na producenta.
5. Zamów
Komentarz
-
-
Witam kolegów, potrzebuję namiarów na przyzwoite jakościowo tarcze za niewielkie pieniądze -wiem że za jakość trzeba zapłacić,ale rok temu wymieniłem komplet na jakieś FTE które w Czechach wyszły mnie 280 za przód i już je c...j strzelił. Dlatego wolę je wymienić częściej i mieć spokój z biciem na kierownicy.
Komentarz
-
-
witam mam pytanko co sie dzieje nowa tarcza nowy klocek i takie coś z jednej strony na może z 5 tys zrobione. tarcza i klocek ZIMMERMANZałączone plikiOstatnio edytowany przez Szakal_84; 36782.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Klima Zobacz wpisZacisk nie pracuje prawidłowo. Kwestia pracy tłoczka i prowadnic.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bo86bo Zobacz wpisPrzymierzam się na poważnie już do wymiany klocków i tarcz na tył. Teraz tylko zastanawiam się czy faktycznie dobrym wyborem będzie Textar
Komentarz
-
-
Gość
Nie polecam. Tarcz, bo rdzewieją na potęgę już pierwszej zimy, a klocków, bo w początkowej fazie hamowania są strasznie niewydajne (trzeba mocno deptać, żeby uzyskać to samo, co na zwykłych). Miałem ate ceramic przez 17 000 km i nawet żona narzekała, że auto słabo hamuje. Nie wytrzymałem i zmieniłem na zwykłe. A powrót do zwykłych klocków nie jest łatwy, bo te ceramiczne oklejają tarcze bardzo trwałym "glutem", którego żaden zmywacz ani benzyna ekstrakcyjna nie ruszają,
Komentarz
-
Gość
Tak, te całe srebrne (matowe). To jest gówniana powłoka (na zimmermannach też). Rdzewieje pierwszej zimy. Nie ma to żadnego porównania do czarnej na brembo, jurid czy trw.
Komentarz
-
Zamieszczone przez karolsky Zobacz wpisBędę zmieniał klocki i tarcze w VRS-ce, obawiam się piszczenia Zimmermana nawiercanego, czy słusznie?
Nawiercane acwlasciwie tarcze z otworami (niekoniecznie wykonane metoda postprodukcyjnego nawiercania) to olbrzymi koszt - ja jestem zwolennikiem tarcz ori plus bardzo dobre klocki.
Tańsze (ok 500 pln /szt) to duża szansa na zwichrowane niestety bo firmy produkujące tarcze lecą w kloca i dają słabszy skład niż nawet oem (nie oem econo) a im wieksze tym bardziej to czuć.
jesli masz na myśli odprowadzanie skompresowanego powietrza i samooczyszczenie to rozważ nacinane ale wówczas nie należy stosować ceramicznych klocków.
Ten temat mnie kiedyś niszczył mentalnie i wydaje mi się ze znalazłem swoją ścieżkę w temacie.
Oczywiscie mówię o jeździe po ulicy.
na tor to zupełnie inny rozdział.
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez pedros Zobacz wpisja jestem zwolennikiem tarcz ori plus bardzo dobre klocki.
Lepiej napisać, że jesteś zwolennikiem marży pudełkowej.
Komentarz
Komentarz