Za to O III otrzymuje ode mnie spory plus za wyściełane materiałem kieszenie w drzwiach i wyściełany schowek. Mała rzecz, a cieszy Tego nie ma nawet Mazda 6 za 130 tys zł, którą niedawno jeździłem !!
mi też to sie bardzo podoba :!: marlej108, co do Teleskopu w masce masz racje fajna sprawa i tak jak w O2 można było wybaczyć brak takowego wynalazku tak w O3 wg.mnie jest do przegięcie.. :szeroki_usmiech
Tam dodali, a z tyłu po bokach kanapy od drzwi dali plastik zamiast miększej gąbki obitej materiałem jak w O2. Podczas podróży będą pasażerowie tylnej kanapy mieli miłe spotkania z twardym plastikiem po zewnętrznej stronie.
Dla mnie duży plus to przednie fotele i regulacja lędźwi działa jak należy, nie pokrętło jak w O2 tylko dźwignia. Siedziałem w Elegance, mam nadzieje że Ambiente ma te same fotele.
Spousta příznivců octavie bude zvažovat, zda-li si objednat tu novou a být takzvaně in, nebo vzít rozum do hrsti a koupit předchůdce, který se doprodává. Přímé porovnání obou soupeřů pomůže toto dilema vyřešit.
OII 1,4 TSI Elegance
KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)
Silnik odpala "sam" po ok. 0,5-1 s. Ciekawe uczucie.
łojezu, no nie dla mnie takie gadżety, kolejna rzecz nad którą tracimy kontrolę
robię się chyba takim dziadem z loży szyderców w muppetach powoli...
Przy tym postępie, to jeszcze parę lat i nie będzie żadnych kluczyków, scyzoryków i innych takich. Wsiądziesz do wozu i powiesz : "odpal" i auto zagada, a marketingowcy zaraz wymyślą opcję odpalenia po padaniu hasła np. "odpal" i powiedziane szeptem "stół z powyłamywanymi nogami", oczywiście za dopłatą 2000zł :diabelski_usmiech
Już widzę tych nieszczęśników, którzy na mrozach -20, będą wrzeszczeć we wnętrzach swoich zaśnieżonych aut, "odpalaj szmato, pal kur..o, no zapal dziwko", a rozrusznik ani rusz :tuk: a z ekranu dotykowego wgrany przez fabrykę Krzysztof Hołowczyc oznajmi "tu program rozruchowy twojej Skody, znieważyłeś swój samochód, masz 3 dni bana na odpalenie i jazdę, po kolejnych inwektywach zostanie upuszczone na asfalt pod pojazdem 5 litrów paliwa z Twojego baku"
hizoku, Tył mam gdzieś :P z tyłu siedzą dzieci przyspawane do fotelików, więc o macaniu niema mowy.. z 2 strony trzeba sie koncentrować na tym co jest za oknem, ew. na tym co masz pod 4 literami a boczki nie dodadzą bezawaryjności.. a chyba to jest najważniejsze.. a jak będę zwracał uwagę na te za...ne boczki to pewnie i wyłącznie kiedy będzie mnie stać na kierowce .. a w tym wypadku każda klasa luksusowa ma je Miękkie jak kaczuszka..a obecnie 99% z nas kiedy ma już takowego kierowce (przypadek kiedy jesteśmy po %) a wówczas czy boczek jest mietki czy miekki czy w końcu miękki niema najmniejszego znaczenia. Jedyne znaczenie to takie żeby sie na nie niebzespawać . :szeroki_usmiech .. Za 6 lat pierwsi kupujący będą sprzedającymi i napiszą w ogłoszeniu.. Octavia 3 Bezawaryjna- lać i jeździć , Powód sprzedaży- boczki.. hahahahah
Co wy macie z tymi boczkami ??? Czy jadąc samochodem, macacie boczki, aby sprawdzić czy wykonane są z miękkiego czy twardego plastiku ?! Jeśli tak to już wiem czemu w Polsce jest tyle wypadków. Jeśli zamiast skupiać się na jeździe maca się boczki dla lepszego samopoczucia (Uff, boczki drzwi w moim aucie są z miękkiego plastiku, mogę jechać spokojnie dalej) to nic dziwnego, że potem są wypadki
P.S
W Superbie II mam miękkie boczki, w Clio II twarde i jakoś nie przeszkadza mi to w jeździe Clio II. Co więcej absolutnie mnie to nie absorbuje i nie przeszkadza w eksploatacji samochodu.
ehh, a co Ty masz do ludzi ktorzy chca miec miekko i koniec, bo nie lubia tandety...i przykladaja do takich rzeczy wage, tym bardziej w samochodzie ktory ma stac nieco ponad innymi kompaktami (a przypomnijmy, w zadnym nowym kompakcie do tego sie nie posunieto zeby panel drzwiowy na calej swojej powierzchni straszyl plastikiem)?
Wiesz... Sprowadzanie sprawy do absurdu ma krotkie nogi. Bo skoro jakosc wnetrza, uzyte materialy nie maja znaczenia to rownie dobrze mozna powiedziec, ale jelenie, zamiast sobie kupic Rapida to przeplacaja i kupuja Octavie, a to przeciez to samo. Wyglada tak samo, rowniez oferuje duzo miejsca, spory bagaznik i do tego wygodniejsza tylna kanape... No i co rownie smieszne?
no tak, tylko z innego powodu, zupełnie bez sensu, ja się w rapidzie nie mieszczę :?
no i taka jak dla mnie jest główna różnica między tymi samochodami - ich wielkość...
a boczki mogą sobie robić jakie chcą, nawet nie wiem jakie mam u siebie.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
No wiesz...wszystko mozna zaakceptowac,ale jak by nie patrzyl to pod kilkoma wzgledami O3 zrobila krok wstecz w porownaniu do O2...a kasa porownywalna.
-slynne juz boczki
-slynna krotka kanapa
-slynna tylna belka
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
ehh, a co Ty masz do ludzi ktorzy chca miec miekko i koniec, bo nie lubia tandety...i przykladaja do takich rzeczy wage, tym bardziej w samochodzie ktory ma stac nieco ponad innymi kompaktami (a przypomnijmy, w zadnym nowym kompakcie do tego sie nie posunieto zeby panel drzwiowy na calej swojej powierzchni straszyl plastikiem)?
ehh, a co Ty masz do ludzi ktorzy chca miec miekko i koniec, bo nie lubia tandety...i przykladaja do takich rzeczy wage
Nic nie mam, co więcej uważam każdy ma prawo do własnego zdania, ale przykładanie PRZESADNIE wielkiej uwagi do twardości plastików w aucie, w miejscach których się zazwyczaj nie dotyka, jest dla mnie lekkim przegięciem. Skoda to nie Bentley!! Owszem rozumiem deska rozdzielcza, bo na niej są przyciski i tam często sięgasz i dotykasz, ale na drzwiach i to na ich samym dole czy górze??
Zamieszczone przez ukuk
tym bardziej w samochodzie ktory ma stac nieco ponad innymi kompaktami (a przypomnijmy, w zadnym nowym kompakcie do tego sie nie posunieto zeby panel drzwiowy na calej swojej powierzchni straszyl plastikiem)?
Sorry ale w dużo droższej Mazdzie 6, płaty drzwiowe wykonane są z twardego jak skała plastiku i nikt z tego tragedii nie robi. W Aurisie II, nie dość, że boczek jest z twardego plastiku, to podobnie jak w O III nie ma na nim tapicerki, co osobiście tez mi się nie podoba i uważam to za zbyt daleko idącą oszczędność.
Zamieszczone przez ukuk
Wiesz... Sprowadzanie sprawy do absurdu ma krotkie nogi.
No własnie wiem, dlatego to piszę.
Zamieszczone przez ukuk
Bo skoro jakosc wnetrza, uzyte materialy nie maja znaczenia to rownie dobrze mozna powiedziec, ale jelenie, zamiast sobie kupic Rapida to przeplacaja i kupuja Octavie, a to przeciez to samo.
Założenie byłoby dobre, gdyby jakość plastiku mierzyła się tylko jego twardością. Jednak tak nie jest, więc to założenie nie ma racji bytu.
Zamieszczone przez ukuk
No i co rownie smieszne?
A ty się z tego śmiejesz ? Bo ja nie, więc nie wiem skąd ten wniosek o śmieszności?
no więc pojechaliśmy ze Sławkiem na przejażdżkę jego nowym żelazem i przy okazji zajrzeliśmy do skody..
niestety niema na salonie jeszcze jej wystawionej , ale , całe szczęście, ja też mam swoich kolegów :wink: więc bezproblemowo ją pooglądałem.
z zewnątrz - nic nie powiem na za i przeciw ,stała na serwisie srebrna przykurzona.. ale chyba bez rewelacji , mocno wysunięta dolna część spojlera , ma nadzieję że jest dość wysoko bo jak nie to będzie łatwo ją rozpierniczyć o wysoki krawężnik. poza tym będzie się/ najprawdopodobniej/ zajebiście obijała od kamieni.
tył udziwniony z tym przetłoczeniami koło rejestracji . z boku taka sobie.
na duży + spasowanie elementów blacharskich , mniejsze szczeliny , jakby lepsze wykończenie .. tutaj trzeba przyznać że dochodzi powoli do golfa , a w zasadzie doszła , przynajmniej do VI . tak samo podwójne uszczelki , inna jakość zamykania drzwi na przykład.. ,oczywiście na duży plus w porównaniu do O2.
środek - nie wiem jaka to była wersja , srebrne błyszczące dekory na drzwiach , w takie cieniutkie paseczki , wyglądem przypomina mi to prążki na koszuli non iron.. :wink:
, kwestia gustu .. niestety auto stało przodem do światła więc nie mogę dokładnie deski opisać , miękka tam gdzie trzeba w każdym bądź razie , ale totalnie czarna w tej wersji , zdecydowanie brak listwy która by ją ożywiła..
boczki - nie są złe , bo już myślałem z opisów kolegów że to jakiś syf.. .. , powiem tak , jak ktoś ma skórę to bez problemu je zaakceptuje /przynajmniej ja / , ale jak ktoś się przesiada z materiału to wtedy może czuć jakiś dyskomfort.. . według mnie powinni pójść za bmw i robić z tej skajki również i podłokietnik w serii nawet przy materiałowej tapicerce.. jest to na pewno , zarówno i boczki i podłokietnik , o wiele praktyczniejsze jeżeli chodzi o utrzymanie czystości .. . według mnie boczki mogą być i tyle . w aucie które oglądałem słupki były również z plastiku i to również by mi nie przeszkadzało ponieważ w tej chwili materiałowe sa już przykurzone i nadają się do prania , a tak bym przetarł szmatą i już.. materiałowe ładniej wyglądają w salonie ale po 50tys niestety już nie..
zegary itd , po prostu są , ani piękne ani brzydkie.
brak roletki na wnęce na butelki pod ręcznym.
a reszta to zobaczymy jak sie pojawia na szosie i troszkę opatrzą..
to tyle moich spostrzeżeń na temat O3 .
[ Dodano: Sob 23 Lut, 13 13:50 ]
aaa.. to co zauważył Sławcio.. . w tym modelu było bolero które miało stanowczo za dużo piano dookoła wyświetlacza..
cyferki na klimatroniku fajne ale ich "obramowanie" nie teges według mnie..
Już widzę tych nieszczęśników, którzy na mrozach -20, będą wrzeszczeć we wnętrzach swoich zaśnieżonych aut, "odpalaj szmato, pal kur..o, no zapal dziwko", a rozrusznik ani rusz :tuk: a z ekranu dotykowego wgrany przez fabrykę Krzysztof Hołowczyc oznajmi "tu program rozruchowy twojej Skody, znieważyłeś swój samochód, masz 3 dni bana na odpalenie i jazdę, po kolejnych inwektywach zostanie upuszczone na asfalt pod pojazdem 5 litrów paliwa z Twojego baku"
:haha: :haha: :haha: Mistrz
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
aaa.tylna kanapa..
więc faktycznie wygląda na bardziej licha ale nie mierzyłem jej :szeroki_usmiech , natomiast siedziałem na niej i .. jest mniejsza odległość od góry kanapy do podłogi , przez co mamy bardziej podkurczone nogi , co za tym idzie nie podpieramy ich w całości o siedzisko i jego ewentualna mniejszość/skrócenie tak nie przeszkadza , natomiast nie wiem jak to będzie z takimi podkurczonymi nogami po dłuższej podróży , ale jebać to , ja z tyłu nie siedzę , a już na pewno nie na dłuższe podróże :lol: . plastikowe boczki oparcia mogą się dać we znaki w mrozy i upały.
odsunąłem sobie siedzenie mniej więcej jak u mnie /przy dsg/ i z tyłu jest więcej miejsca.. tak na szybko , bo nie wiem jakby było gdybym się identycznie ustawił jak u mnie
aha, i dsg było w tej skodzie ..
wajcha od dsg psiarowata..., jak w manualu.
Silnik odpala "sam" po ok. 0,5-1 s. Ciekawe uczucie.
łojezu, no nie dla mnie takie gadżety, kolejna rzecz nad którą tracimy kontrolę
robię się chyba takim dziadem z loży szyderców w muppetach powoli...
Przy tym postępie, to jeszcze parę lat i nie będzie żadnych kluczyków, scyzoryków i innych takich. Wsiądziesz do wozu i powiesz : "odpal" i auto zagada, a marketingowcy zaraz wymyślą opcję odpalenia po padaniu hasła np. "odpal" i powiedziane szeptem "stół z powyłamywanymi nogami", oczywiście za dopłatą 2000zł :diabelski_usmiech
Już widzę tych nieszczęśników, którzy na mrozach -20, będą wrzeszczeć we wnętrzach swoich zaśnieżonych aut, "odpalaj szmato, pal kur..o, no zapal dziwko", a rozrusznik ani rusz :tuk: a z ekranu dotykowego wgrany przez fabrykę Krzysztof Hołowczyc oznajmi "tu program rozruchowy twojej Skody, znieważyłeś swój samochód, masz 3 dni bana na odpalenie i jazdę, po kolejnych inwektywach zostanie upuszczone na asfalt pod pojazdem 5 litrów paliwa z Twojego baku"
Przyznaje rację, temu kto napisał, że byt mocno schowane są przyciski za dźwignią zmiany biegów. Faktycznie umieszczone są one dość niefortunnie i dostęp do nich mocno ogranicza dźwignia zmiany biegów.
przyciski są dwa esp/asr i czujniki cofania ..fakt , używa się ich co chwilę.. :roll:
Zamieszczone przez Big
Aha, zapomniałem jeszcze o jednym. Nie wiem czy ktoś z Was miał okazję odpalić silnik w O III, ja miałem i ... jest ciekawie i fajnie
Juz mówię o co chodzi. Siedziałem w aucie które miało tradycyjną stacyjkę i tradycyjny (nawiasem mówiąc o zmienionej stylistyce) kluczyk-scyzoryk. Odpalenie silnika wygląda zaś następująco. Przekręca się kluczyk do oporu i .... momentalnie odpuszcza. Silnik odpala "sam" po ok. 0,5-1 s. Ciekawe uczucie.
nooo... tutaj już nie wierze , pewnie z nas żartujesz.. takie rozwiązanie..no no .. :diabelski_usmiech
przecież to jest już od 7 lat w grupie vw w lepsiejszych modelach..i odpalałem takie sprzęty nie raz.. ops: , Bigpewnie po prostu o tym zapomniałeś ..taki tester ja Ty musiał o tym wiedzieć..
no popatrz popatrz ..dziwne bo i ja odpalałem O3... :haha:
faktycznie ..zajebiaszcze uczucie jak mówią młodzi.. :wink:
ciekawe .. ktoś jeszcze odpalał O3 czy tylko my dwaj należymy do tych szczęśliwców.. :foch:
oj tam oj tam..,chlapnąłem sobie 3 szklaneczki i jakoś mi się język rozwiązał .. nie gniewaj się Big.. :szeroki_usmiech
Dzisiaj dostałem od SAP zaproszenie prezentację oficjalną O III. Ponadto moge się na przygotowanej stronie zalogować, skonfigurować sobie moją O III, odpowiedzieć na jakieś pytanie i może wygrać tydzień z O III. Oficjalna premiera w salonachma być 11 marca.
dostałem od SAP zaproszenie prezentację oficjalną O III
ja też dostałem zaproszenie ... ale nie skorzystam. Zwyczajnie O III mnie nie interesuje bo w chwili obecnej nie spełnia moich oczekiwań. Pod wieloma względami O III mnie rozczarowała. Nie kryję, że była brana pod uwagę przy zmianie samochodu na nowy :?
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Również i ja miałem przyjemność dzisiaj zobaczyć z bliska O3. W każdym z trójmiejskich salonów są już dostępne, a w Gdańsku jedna sztuka więcej do jazd próbnych. Nie będę się rozpisywał nad wrażeniami, bo są podobne z moimi przedmówcami. Ogólnie małe zainteresowanie klientów, ale to wszystko z uwagi na znikomą reklamę. W Gdyni stoi wersja Elegance black, w Sopocie Elegance brąz i 2 sztuki w Gdańsku: black do jazdy + brąz w Ambition na salonie.
U Plichty w Gdańsku dzięki uprzejmości bardzo ładnej i miłej Pani z działu sprzedaży miałem okazję odbycia jazdy próbnej O3 2.0TDI DSG w wersji Elegance. Naprawdę polecam :lol:
U Plichty w Gdańsku dzięki uprzejmości bardzo ładnej i miłej Pani z działu sprzedaży miałem okazję odbycia jazdy próbnej O3 2.0TDI DSG w wersji Elegance. Naprawdę polecam :lol:
No wiesz...wszystko mozna zaakceptowac,ale jak by nie patrzyl to pod kilkoma wzgledami O3 zrobila krok wstecz w porownaniu do O2...a kasa porownywalna.
-slynne juz boczki
-slynna krotka kanapa
-slynna tylna belka
z tą belką to bym się tak nie rozpędzał, bo w dłuższej perspektywie to rozwiązanie może okazać się znacznie tańsze w serwisowaniu, a utrata właściwości jezdnych może być mniejsza niż koszty serwisu zaw. wielowahaczowego
mnie w OIII podoba się to, że nawet w wersji golas auto ma wystarczające wyposażenie, nie doszukałem się jedynie ani w konfiguratorze ani gdzie indziej jaka jest max odległość siedziska fotela kierowcy od sufitu i czy jest regulacja dwuosiowa kierownicy
To moja wczorajsza wycena z salonu w Mińsku Mazowieckim.... co myślicie ?
Po rabacie to 79900PLN to takie moje minimum jakie chciałbym mieć. Dodam że miałem też wycenę S2 w wersji Ambient z tym samym wyp. i silnikiem 18TSI i zaproponowano mi 88tyś. a więc różnica niewielka. Autko robi naprawdę dobre wrażenie zwłaszcza że miałem okazję wczoraj przejechać się dokładnie tym co chiałem. Niestety z tą ceną będę musiał chyba poczekać i poszukać jakiegoś dwulatka bo 80 koła bedzie u mnie teraz ciężko wyskrobać
Komentarz