Zamieszczone przez AKa
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
a kiedy wchodzi GVII kombi ? czy ktoś wie jaki ma mieć bagażnik ? bo jeżeli taki sam jak w O3 i cenę będzie miał zbliżoną .... , to chyba lepiej będzie jednak wybrać golfa.. :?O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Moooooże nowy Leon CupraR będzie miał 4x4 ale też lekko wątpię. Z VAG tylko w Gofie R można na to liczyć.
Zamieszczone przez AKaNadmiar szczęścia. Niech rzucą przynajmniej 1.8TSI, haldex, LIFTBACK- dsg pewnie nie wrzucą przez księgowych.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBa coś się tak ostatnio tej skóry uczepił :szeroki_usmiech
nie chciał bym już mieć zwykłej szmaty.. , więc pytam bo nie chce mi się po tych cennikach patrzeć , tym bardzie że w niektórych markach żeby sie coś dowiedzieć to trzeba 38 stron odpalać..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Miałem chwilę wolnego to sobie pomyślałem sprawdzę O3 oraz Mazdę 6.
Na początek dodam, że obecniem posiadam Kia Ceed SW z 2008 w najwyższej wersji (skóra tu i tam, siedzenia skora/materiał)
Podjeżdżam do salonu. Stoi brązowa O3 1.6TDI. Od razu proszę o jazdę i dostaję kluczyk.
Z zewnątrz no Rapid tylko trochę większy. Raczej nie powala i nie będę się za nią oglądał tak jak za O2FL. Co więcej uważam, że z zew ciągle lepiej wygląda O2FL z tymi dużymi lampami. Ten brązowy bardzo ładnie wygląda na zdjęciach, ale w realu już niestety nie.
Wsiadam no i...plastik. Nie da się go nie zauważyć:/ Fakt, że konsola u góry to coś miękkiego, ale w moim Ceedzie jest bardzo przyjemny miękki plastik, a tutaj jednak bliżęj mu do twardego. Myślę sobie ok, pewnie active (bo rok temu jechałem O2FL Ambition i mnie nie poraziły tak plastiki) i tutaj pierwszy zgrzyt bo pan handlowiec mi mówi, że to elegance.
Właściwie w tym momencie już wiedziałem, że to nie jest samochód dla mnie, ale jadę dalej...
Jak wspomniałem w zeszłym roku jechałem O2FL (1.4 tsi). Wiatr usłyszałem dopiero około 130km/h a i tak słabiej niż w moim Ceedzie i byłem bardzo zadowolony. Tutaj niestety przy 100 słychać podmuchy a pozniej juz jest tylko gorzej. Słychać o dziwo także opony, ale najgorszy był dzwięk silnika, który klekotał masakrycznie. Spodziewałem się, że po jakimś czasie się wyciszy, ale od początku do końca było tak samo.
Co do samej jazdy to jechało się ok. Czułem się pewnie i nawet ten 1.6TDI dawał radę.
Po jeździe usiadłem jeszcze z tyłu. Mam 196cm wiec wiem o to mało miejsca . Ogólnie jest dużo miejsca nad głową i miejsca na nogi jest dużo (nawet dla mnie, przy przednim ustawionym przeze mnie). Fakt, że siedzi się dosyć nisko i mam wrażenie, że nie wytrzymałbym dłuższej jazdy w tej pozycji...
Na koniec jeszcze spojrzałem na 02FL i w sumie żałuję, że nie kupowałem rok temu
Mazda 6
Pojechałem zobaczyć z 2 powodów. Wygląd i japończyk. Wizyta była krótka też z dwóch powodów Po pierwsze w wersji combi jak ustawie przednie siedzenie pod siebie to z tyłu jest mniej miejsca niż w moim Ceedzie (wiem wiem niemożliwe, ale jednak. Sprawdzałem kilka razy) no i cena. Coś więcej niż golas to już >100k.
Więc jaki samochód wybiorę jak już będę kupował?
Superb. Przy okazji wsiadłem do niego i po prostu nie ma o czym rozmawiać. Jakość dużo lepsza niż O3 no i dużo więcej miejsca niż w O3 i Mazda6.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piernikZamieszczone przez AKaSwoją drogą, ciekaw jestem jak Skoda zamierza w ciągu paru lat zwiększyć sprzedaż do 1.5 mln aut rocznie skoro polityka "Panów z Niemiec" jest inna :?:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
A ja dzisiaj całkiem przy okazji trafiłem na OIII ustawioną obok Rapida ( oba auta czarne ) i muszę szczerze przyznać, że z przodu Rapid wygląda lepiej od OIII. Jest taki jakby bardziej "dopracowany", bardziej "pełny", a OIII jakaś taka "niedorobiona". Obok nich zaparkowana była moja OIIFL i generalnie nie ma porównania ( oczywiście na korzyść OIIFL :twisted: ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Wrocłw - Elcar na Grunwaldziej.
Brązowa O3 Elegance 1.4TSI z ledami/xenonami, itp. stoi w salonie i można pomacać.
Pozytywy:
- wygląd, jak dla mnie nowa Octavia wygląda świetenie, masywny przód, zwarta konstrukcja, wyraźny tył, lekko agresywna postawa, muszę przyznać, że zauroczyłem się, nie wspominając o światłach ledowych dodających naprawdę wiele... (sprzedawca włączył je na chwilę),
- dodatkowe/inne uszczenienie w drzwiach przednich, uszczelki zewnętrzne są już z tego "filcowatego" materiału, więc mam szczerą nadzieję, że w O3 będzie dużo ciszej niz w O2 (recenzje w gazetach to potwierdzają, jednak odczucia niektórych osób z forum zaprzeczają), koniecznie muszę to sprawdzić na jeździe próbnej,
- wydaje mi się, że przednie fotele mają lepsze trzymanie boczne i są generalnie lepsze niż te w O2,
Negatywy:
- brak materiałowych/miękkich części tapicerki na drzwiach przednich (ten kawałek dermy zmiękczonej na łokieć to trochę za mało),
- tylna kanapa, niżej i krócej, czyli mniej wygodnie...
Czepialstwo (inne negatywy):
- przestrzeń widoczna z poziomu kierowcy jest mniejsza niż w O2, boki przy lusterkach są wyżej, jakoś tak zachodzą do góry,
- róg przednich drzwi za lusterkiem jest wklęśnięty względem karoserii (zbieg uszczelek), nie wiem czemu tak jest ale jak na to spojrzeć, to wygląda to dziwacznie, nie rzuca się w oczy z większej odległości,
- generalnie siedzi się raczej niżej niż w O2 (preferuję jak najwyższe położenie fotela kierowcy),
Podsumowując - zajarałem się wyglądem i "nowością", pewne subiektywne odczucia dodają niesmaku, jednak chętnie przejadę się O3, bo najważniejsze dla mnie jest to, czy poprawili komfort jazdy - głównie chodzi mi o wyciszenie.
W moim przypadku też będzie to kwestia G7 kombi vs O3.
Na chwilę obecną - z zewnątrz wygrywa O3, jednak wnętrze G7 lepiej mi pasuje/leży/podoba się.
Decydujące znaczenie i tak będzie miał wspomniany wcześniej - komfort jazdy (głównie chodzi mi o wyciszenie auta przy większych prędkościach).Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002Obok nich zaparkowana była moja OIIFL i generalnie nie ma porównania ( oczywiście na korzyść OIIFL :twisted: ).
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez qzimJak wspomniałem w zeszłym roku jechałem O2FL (1.4 tsi). Wiatr usłyszałem dopiero około 130km/h a i tak słabiej niż w moim Ceedzie i byłem bardzo zadowolony. Tutaj niestety przy 100 słychać podmuchy a pozniej juz jest tylko gorzej. Słychać o dziwo także opony, ale najgorszy był dzwięk silnika, który klekotał masakrycznie. Spodziewałem się, że po jakimś czasie się wyciszy, ale od początku do końca było tak samo.
Sam wiem, że w mojej O2 - jadąc w wietrzny dzień, już przy niewielkich prędkościach słychać szumy i powiewy. Jednak przy ładnej i bezwietrznej pogodzie - jest zupełnie inaczej, lepiej. Ostatnio miałem okazję przekonać się o tym jadąc autostradą w taki nieprzyjemny poranek, jednak kiedy wracałem wieczorem i pogoda się poprawiła, to różnica była kolosalna. Przy prędkości 130km/h było ciszej niż wcześniej przy 100km/h.
No ale przy lepszym wyciszeniu miałoby to zapewne dużo mniejsze znaczenie...Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Dziś również i ja miałem okazję obejrzeć i przejechać się O3 Elegance 1.6TDI. Sam wygląd jest OK o wiele lepiej (moim zdaniem) niż na zdjęciach
W środku też nie jest najgorzej (pomijam już te "sławne" boczki) - mi się podoba. Nie ma co więcej się rozpisywać bo każdy ma swój gust.
Co do jazdy to ja osobiście jechałem max. licznikowe 140 i nie odczuwałem, ze jest belka z tyłu :wink: No ale z tym wyciszeniem to dali d..y. Powyżej 100 km/h robi się niestety głośno. Szkoda też, że akurat przy tym silniku jest tylko 5 biegowa skrzynia. Może w benzynie jest ciszej :wink: A te testy z gazet to można w buty wsadzić.
Podjechałem też później specjalnie do VW aby przejechać się dla porównania G7.
Była wersja Highline 2.0TDI 150KM. Tu jest z tyłu wielowachacz ale odczucia z jazdy w zakrętach czy sama praca zawieszenia bardzo podobnie jak w O3.
Jeśli zaś chodzi o wyciszenie to słychać jednak sporą różnicę na "+" dla G7.
Na koniec przejechałem się tą sama trasą i prędkością swoja popierdułką i możecie wierzyć albo nie ale w polówce jest ciszej jak w O3 w 1.6TDI.Golf VII TDI Variant
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arkanPodjechałem też później specjalnie do VW aby przejechać się dla porównania G7.
Była wersja Highline 2.0TDI 150KM. Tu jest z tyłu wielowachacz ale odczucia z jazdy w zakrętach czy sama praca zawieszenia bardzo podobnie jak w O3.
Jeśli zaś chodzi o wyciszenie to słychać jednak sporą różnicę na "+" dla G7.
Czy możesz rozwinąć temat wyciszenia O3 vs G7? Przy jakich prędkościach odczuwałeś już różnicę, czy była to kwestia szumów wiatru, czy może opony, silnik, itp.?
Muszę zatem w ten sam dzień zrobić podobną przejażdżkę O3 i G7Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blackpwZamieszczone przez arkanPodjechałem też później specjalnie do VW aby przejechać się dla porównania G7.
Była wersja Highline 2.0TDI 150KM. Tu jest z tyłu wielowachacz ale odczucia z jazdy w zakrętach czy sama praca zawieszenia bardzo podobnie jak w O3.
Jeśli zaś chodzi o wyciszenie to słychać jednak sporą różnicę na "+" dla G7.
Czy możesz rozwinąć temat wyciszenia O3 vs G7? Przy jakich prędkościach odczuwałeś już różnicę, czy była to kwestia szumów wiatru, czy może opony, silnik, itp.?
Muszę zatem w ten sam dzień zrobić podobną przejażdżkę O3 i G7
No i jezeli rzeczywiscie Polowka jest cichsza od O3.. to po prostu slow brak... żal.pl Co oni mysla, ze ludzie to stado baranow, a duzy bagaznik i fajne nadwozie to wszystko?
Komentarz
-
-
Najlepiej gdyby można było porównać O3 i G7 z takimi samymi silnikami, oponami itp. W G7 była skrzynia 6 biegowa i powyżej 100 km/h obniża obroty silnika i hałas. Tak do ok. 50-60 km/h w środku jest podobnie, natomiast później bardziej słychać silnik w O3.
Własnie sam silnik najbardziej słychać w środku przy wyższych prędkościach tak od ok. 100-110 (licznikowe). Jeśli chodzi o odgłosy zawieszenia czy szum opon to lepiej jest w G7 ale w O3 też ten hałas nie jest natarczywy, no ale tutaj trzeba aby były identyczne opony to wtedy można porównać.
Polecam podjechać do salonu Skody i VW i samemu porównać.
Jeśli chodzi o wyciszenie polówki to jest naprawdę nieźle jak na swoją klasę. Uszczelki np. drzwiowe są takie jak w nowej O3, ale trzeba też pamiętać, że u mnie jest benzyna i DSG gdzie przy 130 km/h mam już 7 bieg, a ja testową O3 jeździłem w dieslu.
Chętnie przejechałbym się O3 TSI, wydaje mi się, że w środku będzie ciszejGolf VII TDI Variant
Komentarz
-
-
Wydaje mi sie, ze jest to celowy zabieg, zeby w Skodzie bylo glosniej niz w VW. Gdyby te auta byly identyczne pod kazdym wzgledem, to po co przeplacac za VW?
Ja przy zmianie auta w zeszlym roku najpierw w ogole nie bralem poczatkowo pod uwage VW, bo powiem szczerze zawsze mnie draznily ohy i ahy na temat tych aut. Problem w tym, ze jak sie w koncu przejechalem trzema uzywanymi Golfami, z czego dwa byly poflotowe kombi z przebiegiem prawie 200.000 km to sie okazalo, ze jest w nich ciszej niz w mojej praktycznie nowej O2... i w ogole stan aut mimo tego ze byly z duzej floty firmowej byl zadziwiajaco dobry.
Owo "ciszej" wlasciwie bylo mozna zauwazyc za kazdym razem od rozpoczecia jazdy, najpierw myslalem, ze to moje subiektywne tylko wrazenie, ale jak Malzonka sama z siebie w czasie jazdy powiedziala - "jak tu cicho", no to dotarlo do mnie, ze jest faktycznie zauwazalnie ciszej, zarowno w wersji diesla jak i benzynie.
Kiedys juz wklejalem w swoim watku ten test - tutaj facet tlumaczy co oni tam zmajstrowali przy Golfie VI, ze nagle jego jakosc sie tak poprawila w stosunku do Vtki (no i tym samym do O2).
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
M.in. poza nowymi rodzajami uszczelek, czy wieksza iloscia wygluszen w drzwiach, jest przednia szyba specjalnie wygluszona z folia czy cos takiego. Jak G6 wchodzil do produkcji w 2008 (czy 2009?) to sie tym VW bardzo chwalil. Co ciekawe nie chwali sie teraz przy G7, ale sadze ze ten typ przedniej szyby jest chyba dalej w VW, a przypuszczam, ze nie ma jej w Skodzie i stad moze tez w Octavii jest po prostu glosniej?
Dalej bede twierdzil, ze za podobna cene O3 do G7, sprzedaz tej pierwszej bedzie nizsza niz O2, a tego ostatniego wyzsza niz dotychczas (zakupy flotowe beda wtedy dotyczyc wersji kombi G7, ktora za kilka miesiecy ma byc w sprzedazy). Ale jak cena O3 bedzie odpowiednio nizsza do G7 to mysle, ze O3 ma spore szanse kontynuowac pod wzgledem ilosci sprzedanych sztuk sukces O2.
edit:
ooo a tutaj fotki kombi i info:
Automobilový svět zatím zná jenom několik málo fotografií, my jsme si však novou Škodu Octavii Combi již prohlédli naživo a poctivě změřili. Co jsme zjistili?
szczerze mowiac to bardziej mi sie podoba na zdjeciach od liftbacka.
Czesi pisza ze najslabszym silnikiem w kombi bedzie 1.2 tsi 63 KW - to jest chyba o dziwo ten 85konny? ma kosztowac ok. 2500 koron wiecej niz liftback. Oficjalne ceny na salonie w Genewie. Najnizsza prognozowana 360.000 koron.
Komentarz
-
Komentarz