skonfigurowałem sobie O3 1,8dsg w elegancie + skóra ,ksenon ,kluczyk i parę pierdół i wyszło 120tyś . w tej chwili jest jeszcze sporo superbów w platynie kombi 170CR dsg po 130 wyjściowa.. . przy takich proporcjach cenowych zdecydowanie brzydal wygrywa.
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MaicroftNo, ale z jakim silnikiem maja porownywac. Kazdy ma kupic 1.2TSI. Przeciez Superba w Platynie nie kupi 1.4 tylko tez albo 1.8 albo 2.0
S II w wersji Platinium najczęsciej kupuje się z ... 3.6 V6 4x4 pod maską.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Bigleszekmw, wy do tych O III wpierniczacie ci się tylko da do tego dokładacie najmocniejsze silniki i potem dziwicie się, że wam wychodzą ceny po 120 tys zł.
jak lubisz golasy to jeździj golasem..
Zamieszczone przez BigS II w wersji Platinium najczęsciej kupuje sie z ... 3.6 V6 4x4 pod maską.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ketivvpodobno najczęściej z 2.0 TDI 170 KM 4x2, 3.6 4x4 to śladowa sprzedaż
[ Dodano: Pon 11 Mar, 13 14:38 ]
Zamieszczone przez leszekmwtaa... ciekawa teoriaCzarny Elegance
Komentarz
-
-
Ja skonfigurowałem auto takie samo jak mam teraz i wszyło 102 950 PLN. Wziąwszy pod uwagę rabat 15% to finalnie 87 507,50 PLN czyli bardzo podobnie do poprzedniego zakupu.
Tylko, że jest to ani kroku w przód. Nic z nowości, no ok, +20 KM ale już bajerów żadnych nie mamy w tej cenie. Czyli jeśli mam po 3 latach znów jeździć czymś takim samym to "na chuj mnie ten kaktus?"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigZamieszczone przez leszekmwi zapewne jeżdżą u Ciebie w firmie.
Jednak jak widze na forum Superba, to sporo ludzi których maja wersje Paltinium mają pod maskami silniki 3,6 V6.
Sprawdźcie dokładnie, nie może być tak, że najbogatsza wersja auta typu Superb sprzedaje się z silnikiem benzynowym V6 najczęściej w tym kraju...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez VerbaZamieszczone przez OrsonTSItest w poniedziałkowym MOTORze
Zamieszczone przez wojtisek1poużywałem konfiguratora i dochodze do wniosku, że to sa chyba najdroższe xenony na rynku. W najtańszej wersji ( z koniecznymi dodatkami !!!!) wychodzi 6050 pln !!!! :shock:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paweł2No mi dali bez wiekszego targowania na OIII 1.4TSI Ambition -11% od cennika 68k do zaplaty.jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez padero
Martwi mnie co innego, jaki może być powód wstrzymania produkcji silników 1.8TSI do OIII, po moich przygodach z tym silnikiem w OIIFL, zastanawia mnie czy znowu coś tam nie pochrzanili, no bo nowe auto, które tak naprawdę dopiero ma wejść oficjalnie na salony i już problem z dostępnością najmocniejszego silnika, dziwne? Ja swoją zamówiłem właśnie z tym silnikiem, w tygodniu się dowiem czy załąpałem się na silnik przed wstrzymaniem produkcji czy już po.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez VerbaZamieszczone przez OrsonTSItest w poniedziałkowym MOTORze
Czym tak naprawdę różni się stary i nowy silnik 1.4 TSI, poza mocą oczywiście ?
Czy jest w końcu pasek zamiast łańcucha rozrządu w nowym silniku 1.4 TSI ?
Jeśli jest pasek rozrządu to jak często producent zaplanował jego wymiany ?
I dlaczego nie ma w ofercie OIII silnika 1.4 TSI z DSG ? Czy będzie ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MGCzym tak naprawdę różni się stary i nowy silnik 1.4 TSI, poza mocą oczywiście ?
Czy jest w końcu pasek zamiast łańcucha rozrządu w nowym silniku 1.4 TSI ?
Wraz z nową rodziną EA211 pojawił się pasek rozrządu, silnik jest 16 zaworowy z regulacją wałka rozrządu (wersja 140KM ma oba wałki regulowane), zintegrowany kolektor wydechowy, zmieniona pozycja wbudowania w auto (obrócona o 180 stopni). Do tego blok silnika z aluminium lżejszy od starego (z żeliwa szarego) o 22kg, dwuobwodowy układ chłodzenia.
Generalnie stare tsi i nowe należy oddzielić gruuuubą kreską.
Komentarz
-
Komentarz