skonfigurowałem sobie O3 1,8dsg w elegancie + skóra ,ksenon ,kluczyk i parę pierdół i wyszło 120tyś . w tej chwili jest jeszcze sporo superbów w platynie kombi 170CR dsg po 130 wyjściowa.. . przy takich proporcjach cenowych zdecydowanie brzydal wygrywa.
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Ja nie mówię ze każdy ma kupić 1.2 ale jeśli konfigurujesz sobie O III elegance z 1.8 TSI i do tego dokładasz WSZYSTKO co tylko można dołozyć, to chyba nie jest dziwnym fakt ze cena szybuje w górę niczym odrzutowiec. Przeciez tak będzie z każdym jednym samochodem każdej jednej marki.Zamieszczone przez MaicroftNo, ale z jakim silnikiem maja porownywac. Kazdy ma kupic 1.2TSI. Przeciez Superba w Platynie nie kupi 1.4 tylko tez albo 1.8 albo 2.0
S II w wersji Platinium najczęsciej kupuje się z ... 3.6 V6 4x4 pod maską.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
no ja nie konfiguruję sobie z hugon wie skąd tylko takie auto jak bym chciał kupić. po prostu to jest mój target jak to się mówiZamieszczone przez Bigleszekmw, wy do tych O III wpierniczacie ci się tylko da do tego dokładacie najmocniejsze silniki i potem dziwicie się, że wam wychodzą ceny po 120 tys zł.
. w tej chwili mam auto wyposażone jak na swój wiek prawie max i takie chciałbym kupić następne a nie brać jak leci byle by zmienić.
jak lubisz golasy to jeździj golasem..
taa... ciekawa teoria :lol:Zamieszczone przez BigS II w wersji Platinium najczęsciej kupuje sie z ... 3.6 V6 4x4 pod maską.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Wiekszość wersji Patlinum które znam osobiście ma pod maska 3.6 V6. Ale może jeśli wziąć pod uwagę globalna sprzedaż to masz rację.Zamieszczone przez ketivvpodobno najczęściej z 2.0 TDI 170 KM 4x2, 3.6 4x4 to śladowa sprzedaż
[ Dodano: Pon 11 Mar, 13 14:38 ]
Prawda. Tylko jak sie ma do czynienia z tymi autami na co dzień to ta teoria staje się praktykąZamieszczone przez leszekmwtaa... ciekawa teoria
Choc dla innych pozostaje nadal tylko teorią 8)
Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Ja skonfigurowałem auto takie samo jak mam teraz i wszyło 102 950 PLN. Wziąwszy pod uwagę rabat 15% to finalnie 87 507,50 PLN czyli bardzo podobnie do poprzedniego zakupu.
Tylko, że jest to ani kroku w przód. Nic z nowości, no ok, +20 KM ale już bajerów żadnych nie mamy w tej cenie. Czyli jeśli mam po 3 latach znów jeździć czymś takim samym to "na chuj mnie ten kaktus?"
Komentarz
-
-
A firma prywatna czy z budżetu na paliwo bierze? :wink:Zamieszczone przez BigDokładnie tak.Zamieszczone przez leszekmwi zapewne jeżdżą u Ciebie w firmie.
Jednak jak widze na forum Superba, to sporo ludzi których maja wersje Paltinium mają pod maskami silniki 3,6 V6.
Sprawdźcie dokładnie, nie może być tak, że najbogatsza wersja auta typu Superb sprzedaje się z silnikiem benzynowym V6 najczęściej w tym kraju...
Komentarz
-
-
nieprawda - wystarczy zamowic xeny za 4000; light assis. za 700 i lusterko wsteczne z czujnikiem deszczu za 100 = 4800 PLNZamieszczone przez VerbaTo jak nigdy wybiorę się jutro rano osobiście po bułki :zlosnik:Zamieszczone przez OrsonTSItest w poniedziałkowym MOTORze
Tego właśnie nie rozumiem, w wersji Elegance aby mieć ksenony trzeba domówić 'tylko' Light Assistant za 700pln (co jeszcze ma jakiś sens), ale w wersji Ambition są to już 4 dodatki, które trzeba domówić - SIC! Po co komu asystent pasa ruchu za 1700pln ?!Zamieszczone przez wojtisek1poużywałem konfiguratora i dochodze do wniosku, że to sa chyba najdroższe xenony na rynku. W najtańszej wersji ( z koniecznymi dodatkami !!!!) wychodzi 6050 pln !!!! :shock:
Komentarz
-
-
Rozumiem kolego ze te 68 to do zaplaty, a ile miałeś cenę z konfiguratora tzn co dobrales do tego 1.4 Ambition (jakiś lakier ....)?Zamieszczone przez paweł2No mi dali bez wiekszego targowania na OIII 1.4TSI Ambition -11% od cennika 68k do zaplaty.jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
Nikt nie ma nic do powiedzenia w tym temacie :?:Zamieszczone przez padero
Martwi mnie co innego, jaki może być powód wstrzymania produkcji silników 1.8TSI do OIII, po moich przygodach z tym silnikiem w OIIFL, zastanawia mnie czy znowu coś tam nie pochrzanili, no bo nowe auto, które tak naprawdę dopiero ma wejść oficjalnie na salony i już problem z dostępnością najmocniejszego silnika, dziwne? Ja swoją zamówiłem właśnie z tym silnikiem, w tygodniu się dowiem czy załąpałem się na silnik przed wstrzymaniem produkcji czy już po.
Komentarz
-
-
Przeczytałem ten "test" nowej OIII z 1.4 TSI i mam mocny niedosyt.Zamieszczone przez VerbaTo jak nigdy wybiorę się jutro rano osobiście po bułki :zlosnik:Zamieszczone przez OrsonTSItest w poniedziałkowym MOTORze
Czym tak naprawdę różni się stary i nowy silnik 1.4 TSI, poza mocą oczywiście ?
Czy jest w końcu pasek zamiast łańcucha rozrządu w nowym silniku 1.4 TSI ?
Jeśli jest pasek rozrządu to jak często producent zaplanował jego wymiany ?
I dlaczego nie ma w ofercie OIII silnika 1.4 TSI z DSG ? Czy będzie ?
Komentarz
-
-
Generalnie różni się... WSZYSTKIM. Ze starym tsi ma wspólną tylko nazwę.Zamieszczone przez MGCzym tak naprawdę różni się stary i nowy silnik 1.4 TSI, poza mocą oczywiście ?
Czy jest w końcu pasek zamiast łańcucha rozrządu w nowym silniku 1.4 TSI ?
Wraz z nową rodziną EA211 pojawił się pasek rozrządu, silnik jest 16 zaworowy z regulacją wałka rozrządu (wersja 140KM ma oba wałki regulowane), zintegrowany kolektor wydechowy, zmieniona pozycja wbudowania w auto (obrócona o 180 stopni). Do tego blok silnika z aluminium lżejszy od starego (z żeliwa szarego) o 22kg, dwuobwodowy układ chłodzenia.
Generalnie stare tsi i nowe należy oddzielić gruuuubą kreską.
Komentarz
-

Komentarz