Octavia III i Superb II FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • leszekmw
    RS
    • 2005
    • 5356

    skonfigurowałem sobie O3 1,8dsg w elegancie + skóra ,ksenon ,kluczyk i parę pierdół i wyszło 120tyś . w tej chwili jest jeszcze sporo superbów w platynie kombi 170CR dsg po 130 wyjściowa.. . przy takich proporcjach cenowych zdecydowanie brzydal wygrywa.
    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
    GVI 1.4TSI
    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

    Komentarz

    • Big
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 6389

      leszekmw, wy do tych O III wpierniczacie ci się tylko da do tego dokładacie najmocniejsze silniki i potem dziwicie się, że wam wychodzą ceny po 120 tys zł.
      Czarny Elegance

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        No, ale z jakim silnikiem maja porownywac. Kazdy ma kupic 1.2TSI. Przeciez Superba w Platynie nie kupi 1.4 tylko tez albo 1.8 albo 2.0
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • Big
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 6389

          Zamieszczone przez Maicroft
          No, ale z jakim silnikiem maja porownywac. Kazdy ma kupic 1.2TSI. Przeciez Superba w Platynie nie kupi 1.4 tylko tez albo 1.8 albo 2.0
          Ja nie mówię ze każdy ma kupić 1.2 ale jeśli konfigurujesz sobie O III elegance z 1.8 TSI i do tego dokładasz WSZYSTKO co tylko można dołozyć, to chyba nie jest dziwnym fakt ze cena szybuje w górę niczym odrzutowiec. Przeciez tak będzie z każdym jednym samochodem każdej jednej marki.
          S II w wersji Platinium najczęsciej kupuje się z ... 3.6 V6 4x4 pod maską.
          Czarny Elegance

          Komentarz

          • ketivv
            L&K
            • 2011
            • 1155

            Zamieszczone przez Big
            S II w wersji Platinium najczęsciej kupuje sie z ... 3.6 V6 4x4 pod maską
            podobno najczęściej z 2.0 TDI 170 KM 4x2, 3.6 4x4 to śladowa sprzedaż

            Komentarz

            • leszekmw
              RS
              • 2005
              • 5356

              Zamieszczone przez Big
              leszekmw, wy do tych O III wpierniczacie ci się tylko da do tego dokładacie najmocniejsze silniki i potem dziwicie się, że wam wychodzą ceny po 120 tys zł.
              no ja nie konfiguruję sobie z hugon wie skąd tylko takie auto jak bym chciał kupić. po prostu to jest mój target jak to się mówi . w tej chwili mam auto wyposażone jak na swój wiek prawie max i takie chciałbym kupić następne a nie brać jak leci byle by zmienić.
              jak lubisz golasy to jeździj golasem..

              Zamieszczone przez Big
              S II w wersji Platinium najczęsciej kupuje sie z ... 3.6 V6 4x4 pod maską.
              taa... ciekawa teoria :lol:
              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
              GVI 1.4TSI
              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

              Komentarz

              • Big
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 6389

                Zamieszczone przez ketivv
                podobno najczęściej z 2.0 TDI 170 KM 4x2, 3.6 4x4 to śladowa sprzedaż
                Wiekszość wersji Patlinum które znam osobiście ma pod maska 3.6 V6. Ale może jeśli wziąć pod uwagę globalna sprzedaż to masz rację.

                [ Dodano: Pon 11 Mar, 13 14:38 ]
                Zamieszczone przez leszekmw
                taa... ciekawa teoria
                Prawda. Tylko jak sie ma do czynienia z tymi autami na co dzień to ta teoria staje się praktyką Choc dla innych pozostaje nadal tylko teorią 8)
                Czarny Elegance

                Komentarz

                • leszekmw
                  RS
                  • 2005
                  • 5356

                  Zamieszczone przez Big
                  Wiekszość wersji Patlinum które znam osobiście ma pod maska 3.6 V6.
                  i zapewne jeżdżą u Ciebie w firmie.
                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                  GVI 1.4TSI
                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                  Komentarz

                  • Ayu
                    RS
                    • 2009
                    • 4154

                    Ja skonfigurowałem auto takie samo jak mam teraz i wszyło 102 950 PLN. Wziąwszy pod uwagę rabat 15% to finalnie 87 507,50 PLN czyli bardzo podobnie do poprzedniego zakupu.
                    Tylko, że jest to ani kroku w przód. Nic z nowości, no ok, +20 KM ale już bajerów żadnych nie mamy w tej cenie. Czyli jeśli mam po 3 latach znów jeździć czymś takim samym to "na chuj mnie ten kaktus?"
                    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.

                    Komentarz

                    • Big
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 6389

                      Zamieszczone przez leszekmw
                      i zapewne jeżdżą u Ciebie w firmie.
                      Dokładnie tak.
                      Jednak jak widze na forum Superba, to sporo ludzi których maja wersje Paltinium mają pod maskami silniki 3,6 V6.
                      Czarny Elegance

                      Komentarz

                      • Ayu
                        RS
                        • 2009
                        • 4154

                        Zamieszczone przez Big
                        Zamieszczone przez leszekmw
                        i zapewne jeżdżą u Ciebie w firmie.
                        Dokładnie tak.
                        Jednak jak widze na forum Superba, to sporo ludzi których maja wersje Paltinium mają pod maskami silniki 3,6 V6.
                        A firma prywatna czy z budżetu na paliwo bierze? :wink:
                        Sprawdźcie dokładnie, nie może być tak, że najbogatsza wersja auta typu Superb sprzedaje się z silnikiem benzynowym V6 najczęściej w tym kraju...

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          A ja policzylem taki konfig jak teraz i nawet liczac, ze kombi bedzie drozsze o 5tys zl to wychodzi taniej niz teraz przed rabatem i cenami z 2011 ktore byly nizsze niz te w 2012 :lol:

                          Widze kolejne nowum. Zbiornik paliwa ma juz 50l, a nie jak do tej pory 55l.
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • Ayu
                            RS
                            • 2009
                            • 4154

                            Maicroft, kurcze, nie rozumiem co napisałeś :roll:
                            Które teraz wychodzi taniej?

                            Napisz może tak:
                            OII FL 2011
                            OII FL 2012
                            OIII

                            i podaj ceny przed i po rabacie.

                            Komentarz

                            • Seed
                              Elegance
                              • 2010
                              • 875
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                              Zamieszczone przez Verba
                              Zamieszczone przez OrsonTSI
                              test w poniedziałkowym MOTORze
                              To jak nigdy wybiorę się jutro rano osobiście po bułki :zlosnik:
                              Zamieszczone przez wojtisek1
                              poużywałem konfiguratora i dochodze do wniosku, że to sa chyba najdroższe xenony na rynku. W najtańszej wersji ( z koniecznymi dodatkami !!!!) wychodzi 6050 pln !!!! :shock:
                              Tego właśnie nie rozumiem, w wersji Elegance aby mieć ksenony trzeba domówić 'tylko' Light Assistant za 700pln (co jeszcze ma jakiś sens), ale w wersji Ambition są to już 4 dodatki, które trzeba domówić - SIC! Po co komu asystent pasa ruchu za 1700pln ?!
                              nieprawda - wystarczy zamowic xeny za 4000; light assis. za 700 i lusterko wsteczne z czujnikiem deszczu za 100 = 4800 PLN
                              KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                              Komentarz

                              • bishop
                                L&K
                                • 2012
                                • 1430

                                Niech będą zadowoleni posiadacze O2, szczęścia i radości życzę tym, co rozważają zakup O3 , zwłaszcza za 100tyś :lol:

                                Komentarz

                                • polrob
                                  Rider
                                  • 2013
                                  • 535
                                  • Superb III (3V3)
                                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                  Zamieszczone przez paweł2
                                  No mi dali bez wiekszego targowania na OIII 1.4TSI Ambition -11% od cennika 68k do zaplaty.
                                  Rozumiem kolego ze te 68 to do zaplaty, a ile miałeś cenę z konfiguratora tzn co dobrales do tego 1.4 Ambition (jakiś lakier ....)?
                                  jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
                                  była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
                                  była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198

                                  Komentarz

                                  • padero
                                    Rider
                                    • 2009
                                    • 369
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                    Zamieszczone przez padero

                                    Martwi mnie co innego, jaki może być powód wstrzymania produkcji silników 1.8TSI do OIII, po moich przygodach z tym silnikiem w OIIFL, zastanawia mnie czy znowu coś tam nie pochrzanili, no bo nowe auto, które tak naprawdę dopiero ma wejść oficjalnie na salony i już problem z dostępnością najmocniejszego silnika, dziwne? Ja swoją zamówiłem właśnie z tym silnikiem, w tygodniu się dowiem czy załąpałem się na silnik przed wstrzymaniem produkcji czy już po.
                                    Nikt nie ma nic do powiedzenia w tym temacie :?:
                                    Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

                                    Komentarz

                                    • blackrs
                                      RS
                                      • 2008
                                      • 4826
                                      • Superb II combi (3T5)
                                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                      a w SAP pytałeś ?
                                      BYŁA o1 rs
                                      BYŁA o2 1.6
                                      JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                      Komentarz

                                      • padero
                                        Rider
                                        • 2009
                                        • 369
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                        blackrs, Wczoraj wysłałem pytanie do SAP z skoda-auto.pl i narazie cisza
                                        Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

                                        Komentarz

                                        • blackrs
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 4826
                                          • Superb II combi (3T5)
                                          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                          to lipa. szkoda bo byś był chyba pierwszy an forum z O3. ale trzymam kciuki żeby ci sie udalo wyjechać szybko i z dobrym silnikiem
                                          BYŁA o1 rs
                                          BYŁA o2 1.6
                                          JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                                          Komentarz

                                          • marlej108
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 4976
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                            Padero, z tym 1.8 tsi to znak... zmien szybko zamowienie na 1.2 tsi 85kucy... tez bedziesz pierwszy (i moze wtedy jedyny...) na forum :P
                                            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                            Spalanie - Motostat.pl

                                            Komentarz

                                            • padero
                                              Rider
                                              • 2009
                                              • 369
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                              marlej108, Nie no kurde, nie chce 1.2 TSi :shock: i pierwszy też byc nie muszę, wolę już nawet poczekać miesiąc dłużej, ale żeby mieć 1.8 bez wad
                                              Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

                                              Komentarz

                                              • MG
                                                Ambiente
                                                • 2008
                                                • 101
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                Zamieszczone przez Verba
                                                Zamieszczone przez OrsonTSI
                                                test w poniedziałkowym MOTORze
                                                To jak nigdy wybiorę się jutro rano osobiście po bułki :zlosnik:
                                                Przeczytałem ten "test" nowej OIII z 1.4 TSI i mam mocny niedosyt.
                                                Czym tak naprawdę różni się stary i nowy silnik 1.4 TSI, poza mocą oczywiście ?
                                                Czy jest w końcu pasek zamiast łańcucha rozrządu w nowym silniku 1.4 TSI ?
                                                Jeśli jest pasek rozrządu to jak często producent zaplanował jego wymiany ?
                                                I dlaczego nie ma w ofercie OIII silnika 1.4 TSI z DSG ? Czy będzie ?

                                                Komentarz

                                                • rowerek
                                                  Rider
                                                  • 2010
                                                  • 449

                                                  Zamieszczone przez MG
                                                  Czym tak naprawdę różni się stary i nowy silnik 1.4 TSI, poza mocą oczywiście ?

                                                  Czy jest w końcu pasek zamiast łańcucha rozrządu w nowym silniku 1.4 TSI ?
                                                  Generalnie różni się... WSZYSTKIM. Ze starym tsi ma wspólną tylko nazwę.
                                                  Wraz z nową rodziną EA211 pojawił się pasek rozrządu, silnik jest 16 zaworowy z regulacją wałka rozrządu (wersja 140KM ma oba wałki regulowane), zintegrowany kolektor wydechowy, zmieniona pozycja wbudowania w auto (obrócona o 180 stopni). Do tego blok silnika z aluminium lżejszy od starego (z żeliwa szarego) o 22kg, dwuobwodowy układ chłodzenia.

                                                  Generalnie stare tsi i nowe należy oddzielić gruuuubą kreską.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...