Zamieszczone przez neoXs
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
-
-
Zamieszczone przez lukaszc2Zamieszczone przez neoXsTo dla potwierdzenia słów lukaszc2 wstawię jakie mi się udało zaobserwować spalanie w 1.2 TSI 85km.
Trasa 100km - 4.9l (jeżdżę na autostradzie 110-115 km/h bo tak od zawsze lubię )
Miasto - 7 i 7.2l (normalna jazda bez ostrego deptania, ale także bez ślimaczenia się)
Trasa 80km + miasto 15km (prawie same korki, gdzie turlałem się chyba z 1h albo ciut dłużej) - 5.6l
W porównaniu do poprzedniego 1.6 mpi BFQ stwierdzam, że wyprzedzanie jest pewniej i lepsze, przyspieszenie fajnie idzie wyczuć na 2 i 3 biegu, zbieranie się do setki jest podobne, a może i odrobinę lepsze niż w 1.6 Auto w pełni załadowane 4 dorosłymi osobami nie ma żadnego problemu z jazdą, także pod górkę Póki co baaaaaardzo sobie chwalę i silnik i całe autko No i przy moich przebiegach 8-10 tys km rocznie LPG jest mi całkowicie zbędny w tym przypadku. Poza tym na trasie gdzie przejazd LPG kosztował mnie 25zł, a teraz 27-30zł na benzynie to naprawdę mała różnica
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez parasiteI to wszystko z 5-cio biegową skrzynią? Ile silnik ma obrotów przy 140km/h?
Przy 160 km/h ma 3500 obrotów.
Przy 175 km/h ma 4000 obrotów (szybciej nie jechałem).
Po przejechaniu 1500 km nie ubyło nic oleju (bynajmniej na miarce nic nie widać) jednak wydaje mi się, że ubyło troszkę płynu chłodzącego niewiele ale chyba poziom się obniżył.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukaszc2Zamieszczone przez parasiteI to wszystko z 5-cio biegową skrzynią? Ile silnik ma obrotów przy 140km/h?
Przy 160 km/h ma 3500 obrotów.
Przy 175 km/h ma 4000 obrotów (szybciej nie jechałem).
Po przejechaniu 1500 km nie ubyło nic oleju (bynajmniej na miarce nic nie widać) jednak wydaje mi się, że ubyło troszkę płynu chłodzącego niewiele ale chyba poziom się obniżył.
Wychodzi, że masz tak samo jak ja u siebie dieslu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ketivvnisko zawieszone auto to w większości bzdura na co dzień - to co sprawdza się z racji fizyki na torze nie musi się sprawdzać w codziennym ruchu ulicznym, który bardziej przypomina rajdy jak wyścig po gładkim
nie twierdze, że nie ma ono swojego sensu ale dla mnie jest całkowicie bezużyteczne w warunkach oraz sposobie jakim używam auta na co dzień - a Skoda już w szczególności Octavia to głownie bardzo praktyczne auto dla ludu co stoi w sprzeczności z "niskim zawiasem" więc trudno żeby Skoda "psuła" atut swojej oferty
Dobrze ze napisałeś ze dla ciebie obniżony zawias jest całkowicie bezużyteczny bo mogę się założyć ze ci co mają obecnie obniżoną octe o te 30mm nie wrocili by do serii :wink:
Tak wiec racja jest jak dupa, jazdy ma swoją :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, z jednej strony masz rację, wVII jest u żony zawias niby sportowy gdzie auto jest dodatkowo obniżone o15mm i jest to odczuwalne faktycznie lepsze prowadzenie w połączeniu z niskim profilem, jednak w zimę w moim przypadku kiedy mieszkasz nie w centrum miasta te 15mm to sporo i wówczas jest to kompletnie chybione..jednak gdy tylko śnieg duży znika banan się pojawia na twarzy z każdym zakrętem ) :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Wprowadzenie modelu Octavia przez Skodę pod koniec lat 90 było olbrzymim sukcesem. Do tej pory koncern sprzedał 3,7 mln egzemplarzy tego samochodu, a w Polsce model stał się popularny jak iPhone w USA. W tym roku do naszych salonów trafiła już trzecia generacja Octavii. Jest odgrzewanym kotletem, czy zupełnie nowym autem?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez parasiteA na normalnych drogach krajowych w okolicach 90-100km/h troszkę poniżej 2000 obrotów?
Zamieszczone przez dontakspalanie jak dla mnie rewelacja! Ciekawe jak to będzie wyglądać przy 105 KM i szesciobiegowej skrzyni.
Dodam jeszcze tylko, że silnik jest meeeeega cichy w porównaniu do poprzednich samochodów jakimi jeździłem.
Tak z innej beczki dodam jeszcze, że dla mnie O3 nie ma zbytniej konkurencji w tej cenie. Jeśli ktoś chce mieć "sedana" z dużym kufrem to wybiera O3. Jak ktoś lubi "ucięte zadki" to wybierze KIE, Hyundaia czy Polo/Golfa. Jak widzę Hyundaia i30 i sobie pomyślę, że to autko jest w cenie O3 to dla mnie to jakieś nieporozumienie.... ale to zależy od potrzeb kierowcy i jego gustu.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez parasiteA na normalnych drogach krajowych w okolicach 90-100km/h troszkę poniżej 2000 obrotów?
Wychodzi, że masz tak samo jak ja u siebie dieslu.
Co do diesla dla porównania w megane z silnikiem 1,5 DCI przy 140 km/h było około 3300 obrotów na minutę czyli więcej niż w benzynowej skodzie (pewnie inne przełożenia skrzyni).
Prowadzenie przy 160 km/h bardzo pewne, jest mało podatna na podmuchy wiatru, jak poprzednim samochodem wyprzedzałem tira przy 150 km/h (opony w indeksie V firmy Continenta) jak kończyłem wyprzedzać tira musiałem być przygotowany na skorygowanie toru jazdy (podmuch wiatru jak wyszedłem z za tira) w Skodzie to nie występuje utrzymuje cały czas ten sam kierunek, zobaczymy jak będzie się zachowywała przy jakiś mocnych wiatrach.
Jedyne do czego się nie mogę jakość przyzwyczaić po posiadaniu "francuza" to dość sztywne zawieszenie na autostradzie super ale po dziurach w mieście jakoś dziwnie... (ważne że pracuje cicho i nic nie stuka).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez michalek1912lukaszc2, Jakie masz odczucia związane z wyciszeniem przy prędkości 160 km/h?
Ale jak rozpędziłem się do 175 km/h to zrobiło się dużo głośniej, w sumie musiało być już głośno skoro żona spojrzała na licznik ( a rzadko to robi).
Widzisz w pewien sposób to człowiek się chyba przyzwyczaja do do prędkości i do głośności, jak ruszam z MOP-a i jadę 140 km/h to wydaje mi się, że jadę szybko i już słychać silnik i opływające powietrze ale już po kilku kilometrach odczuwam, że jadę wolno i jest dość cicho. Tak to chyba działa przyzwyczajasz się do warunków otoczenia.
Komentarz
-
-
Seed, temu też wjechał? :szeroki_usmiech
P.S. widzę że jaka by ta octa 3 nie była to zawsze zostanie sprowadzona do parteru :lol:Załączone plikisuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Na czeskiej stronie pojawiły się zdjęcia kombiaka w różnych kolorach (chyba z prezentacji).
jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Alonzo_atrząc na wasze spalanie i teoretyczne gdybanie ile może 1,4 TSI siorbnąć to jeśli te silniki nie będą sie sypać, diesle.... np w VW/Skoda będą musiały mieć cenę TSI, bo " po staremu" ich zakup w większości przypadków będzie bez sensu.Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
polrob, srebrny chyba najfajniej wyglądasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanospaweł2, diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidapolrob, srebrny chyba najfajniej wyglądajest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
Czesi pisza, ze Superb po FL bedzie troche tanszy... ale gorzej wyposazony co dot. pakietow dodatkowego wyposazenia (przynajmniej w Czechach bo teraz sa do niego tam troche inne pakiety niz u nas i po FL maja te pakiety byc nieco inne).
V Mladé Boleslavi se měnila cenová politika. Zaplatíte tak nižší startovní sumu, ale musíte také počítat s méně květnatou standardní výbavou.
Niestety tlumaczenie google tlumacz pozostawia sporo do zyczenia.
ps. wszystkie silniki tsi zdaje sie maja miec niestety to idiotyczne start-stop. Moze u nas jednak tego nie bedzie, skoro w O3 maja z tego w standardzie zrezygnowac.
[ Dodano: Czw 02 Maj, 13 23:09 ]
Zamieszczone przez mirek_p11ładny ten biały kolorek
Komentarz
-
Komentarz