Dziś przyjechała do mnie O3 Combi RS TDI i prawy wydech to atrapa...
Dałbyś rade jakoś fotkę tego zrobić przy okazji jak będzie na podnośniku czy coś? :P
Ojtam Panowie pierwszy lepszy mechanik z migomatem dospawa Wam trójnik i będzie mozna kopcić na dwie rury. Koszt myslę że spokojnie z materiałem w 150 PLZ się zmieści.
Dziś przyjechała do mnie O3 Combi RS TDI i prawy wydech to atrapa...
Dałbyś rade jakoś fotkę tego zrobić przy okazji jak będzie na podnośniku czy coś? :P
Ojtam Panowie pierwszy lepszy mechanik z migomatem dospawa Wam trójnik i będzie mozna kopcić na dwie rury. Koszt myslę że spokojnie z materiałem w 150 PLZ się zmieści.
Dziś przyjechała do mnie O3 Combi RS TDI i prawy wydech to atrapa...
Dałbyś rade jakoś fotkę tego zrobić przy okazji jak będzie na podnośniku czy coś? :P
Ojtam Panowie pierwszy lepszy mechanik z migomatem dospawa Wam trójnik i będzie mozna kopcić na dwie rury. Koszt myslę że spokojnie z materiałem w 150 PLZ się zmieści.
A tak na serio to chyba nie macie większych zmartwien w życiu...
Wcale to nie jest takie proste, auto musi równo dymić z obu stron a nie tak że z jednaj strony wali dymem a z drugiej tak sobie :lol:
nooo, z DFP'm sobie mozna podziwiac dymek z wydechu.... chyba pare wodną w zime
Nie ma co gdybać, po za tym kto to jeździ RSem na seryjnym wydechu i z dpfem :diabelski_usmiech
Większość co traktuje to jako wozidło rodzinne i z tyłu siedzą małe ptysie ... Dpf- rzecz nabyta jak hemoroidy u taxsiarza, da się wyciąć ale też można żyć ;-)
ogladajec fotki z tego porowniania zauwazylem ze Mondeo nie ma teleskopu do podnoszenia maski..... ciekawe czy na forum Forda o tym wiedza i zyja bo kilka osób z tego wątku jakis czas temu o mało nie dostalo zawału jak sie okazało ze pozycjonowana nizej Octavia tez ma zwykły drut......
OII 1,4 TSI Elegance
KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)
Dziś przyjechała do mnie O3 Combi RS TDI i prawy wydech to atrapa...
Dałbyś rade jakoś fotkę tego zrobić przy okazji jak będzie na podnośniku czy coś? :P
Ojtam Panowie pierwszy lepszy mechanik z migomatem dospawa Wam trójnik i będzie mozna kopcić na dwie rury. Koszt myslę że spokojnie z materiałem w 150 PLZ się zmieści.
A co w wozach za 400kpln ludzie nie zmieniaja ukladow wydechowych - do takiego M3 mozna kupic wydech za dobre kilka tysiecy euro i tez trzeba przyspawac
A co w wozach za 400kpln ludzie nie zmieniaja ukladow wydechowych - do takiego M3 mozna kupic wydech za dobre kilka tysiecy euro i tez trzeba przyspawac
Takie samochody to kupują "inne ludzie" niż czytają to forum
o3 1.8 tsi dsg Elegance kolor niebieski "milicyjny" niemetalik
podejście nie których ludzi mnie rozpierdziela bo tamto to atrapa bo ten guzik ma ujowy kształt bo deska świeci nie w tym odcieniu co ja lubie bo z lakierze metalik ziarno mogło by bardziej sie mienić :roll: naprawde chyba nie macie większych zmartwień kupcie sobie porsche albo ferrari to będzie kopcić na dwie rury to nie v6,v8,v10 żeby kopciło na dwie strony
ogladajec fotki z tego porowniania zauwazylem ze Mondeo nie ma teleskopu do podnoszenia maski..... ciekawe czy na forum Forda o tym wiedza i zyja bo kilka osób z tego wątku jakis czas temu o mało nie dostalo zawału jak sie okazało ze pozycjonowana nizej Octavia tez ma zwykły drut......
ja w leonie z 2003 roku mam teleskop do podnoszenia maski to nie widzę powodu dlaczego nie mogło być tego w O3 , tak jak jest w S2, mała rzecz a cieszy i ułatwia życie.
Zamieszczone przez adi747
to nie v6,v8,v10 żeby kopciło na dwie strony
to po kiego hu... robili te dwa wydechy z tyłu, daj jakiś sensowny powód bo jak dla mnie to zaczyna wiać wieś tuningiem, w gwoli wyjaśnienia , skoro z tyłu mam 2 rury to niech dymi z dwóch albo nie robią obciachu takie jest moje zdanie, tak samo jak w kwestii braku teleskopu do podnoszenia maski.
Nie wiem po co tak robili może po to żeby ładnie wygladało a że ktoś zawsze szuka dziury w całym to co innego. Nie podoba Ci sie takie rozwiązanie nie kupuj albo kup i sobie dospawaj a nie pytaj po kiego takie zrobili. W renault megane 3rs też jest wydech na środku ale w wersji 1.5dci z pakietem sport na środku jest atrapa a spaliny wylatują z lewej strony :roll: jak dla mnie tylko takie rozwiązanie jak jest w evo idzie jedna rura a na końcu przy zderzaku jest tłumik i ma wyloty na dwie strony a nie jakieś kombinowania :diabelski_usmiech osobiście waliło by mnie w tym RS-ie o którym mowa czy kopci z jednej dziury czy z dwóch, przy seryjnym aucie jest to zauważalne tylko w zimie :diabelski_usmiech
wg mnie auto ma wyglądać sportowo agresywnie i nie niby ma dużo mocy po wyglądzie dlatego tak zrobili a tak naprawde zaoszczędzili na wadze
z tym prętem zamiast amortyzatorka co podnosi maske to niestety jest zlosliwosc producenta, ale watpie zeby samej konkretnie Skody tylko po prostu VAG. Jak mialem auta z tym pretem to mi nie przeszkadzalo, ale od kiedy mam auto gdzie jest ten podnosnik i prawde mowiac mozna maske podniesc jednym palcem to potem jak sie podnosi w ten sposob (jednym palcem) maske w aucie bez tego przydatnego wynalazku - to mozna sie zdziwic :-) ze jednym paluchem to troche trudno zrobic. I dziwic sie mozna jeszcze bardziej myslac - jaka to bylaby roznica w cenie auta? 50 zl? 100 zl? Pewnie cos takiego... i pewnie wiekszosc wolalaby to miec zamiast szamotac sie z tym debilnym pretem jak w Polonezie (czesto sobie lapy brudzac przy okazji).
ps. swoja droga w obecnym VW Jetta tez jest chyba ten kretynski patyk, co juz jest kompletnym idiotyzmem, skoro w Golfach od piatek bodajze generacji jest amortyzatorek...
ps.2 nie bardzo rozumiem tylko ludzi, ktorzy marudza, ze komus sie nie podobaja tego typu oszczednosci/zlosliwosci u producenta (w tym wypadku Skody/VAG). Oczywiscie to nie jest jakas tam straszna wada ale po prostu jesli moze byc cos zrobione lepiej, a nie gorzej, to po co robic cos gorzej...? a juz najdziwniejsze - po co sie z tego cieszyc?
ps.3 jeszcze inna sprawa, ze prawde mowiac w ciagu ostatnich dwoch miesiecy to moze maske podnioslem 1-2 razy, zeby dolac plyny do spryskiwacza i z przyzwyczajenia sprawdzic stan oleju... Wiec tak naprawde to jakos tam bardzo nie przeszkadza ten patyk, tylko ze mnie np. drazni... po prostu to glupia oszczednosc ze strony producenta, ot co, podobnie jak te kretynskie boczki cale z plastiku. Po prostu VAG chce jakos odrozniac bardzo podobne auta od siebie i robi takie to roznice. Jednym to zwisa, innym nie. W sumie sprytnie te auta pozycjonuja...
Wyjac ten patyk to jedno, ale wyrwac go potem przy checi schowania z tego zaczepu przy blotniku to jest jakas porazka. Albo ja to zle szarpie i tam trzeba jakas wyzsza filozofie.
Nie wiem po co tak robili może po to żeby ładnie wygladało a że ktoś zawsze szuka dziury w całym to co innego.
problem w tym ,że koszt wytworzenia tego dodatkowego wydechu przy produkcji seryjnej jest znikoma a w końcowej cenie i tak pewnie masz ten dodatkowy wydech doliczony, a w zamian niego dostajesz atrapę, to jest jawne walenie klienta w h....
Zamieszczone przez adi747
osobiście waliło by mnie w tym RS-ie o którym mowa czy kopci z jednej dziury czy z dwóch, przy seryjnym aucie jest to zauważalne tylko w zimie :diabelski_usmiech
mamy inne podejścia, mnie to by nie waliło tylko denerwowało, jak będę chciał mieć atrapę to sam ją sobie wstawię, co do kopcenia to śmiem twierdzić ,że i będzie kopciło w lecie, większość RS'ów i tak jest modzona.
Zamieszczone przez adi747
W renault megane 3rs też jest wydech na środku ale w wersji 1.5dci z pakietem sport na środku jest atrapa a spaliny wylatują z lewej strony
co do jednego wydechu na środku , ok bo to nie atrapa, zaś pakiet sport to co innego, O3RS ona nie ma mieć pakietu sportowego tylko ma być sportowa, pakiet sportowy to ja sobie mogę dokupić do zwykłej O3 i wtedy bym był w stanie zrozumieć atrapę wydechu.
z tym prętem zamiast amortyzatorka co podnosi maske to niestety jest zlosliwosc producenta, ale watpie zeby samej konkretnie Skody tylko po prostu VAG. Jak mialem auta z tym pretem to mi nie przeszkadzalo, ale od kiedy mam auto gdzie jest ten podnosnik i prawde mowiac mozna maske podniesc jednym palcem to potem jak sie podnosi w ten sposob (jednym palcem) maske w aucie bez tego przydatnego wynalazku - to mozna sie zdziwic :-) ze jednym paluchem to troche trudno zrobic. I dziwic sie mozna jeszcze bardziej myslac - jaka to bylaby roznica w cenie auta? 50 zl? 100 zl? Pewnie cos takiego... i pewnie wiekszosc wolalaby to miec zamiast szamotac sie z tym debilnym pretem jak w Polonezie (czesto sobie lapy brudzac przy okazji).
i to jest to o czym mówię, jak ktoś to już miał to docenia i wie o czym mówimy.
Piszcie co chcecie ale jak dla mnie wydech atrapa w nowej O3 to wieś tuning i świadomość tego że mam pseudo wydech w nowym "sportowy" aucie było by dla mnie nie do przyjęcia dlatego pierwsze co bym zrobił po zakupie auta to wybrałbym się do MG po nowy wydech :szeroki_usmiech
Piszcie co chcecie ale jak dla mnie wydech atrapa w nowej O3 to wieś tuning i świadomość tego że mam pseudo wydech w nowym "sportowy" aucie było by dla mnie nie do przyjęcia dlatego pierwsze co bym zrobił po zakupie auta to wybrałbym się do MG po nowy wydech :szeroki_usmiech
Tacy co sobie dorabiali atrapy wydechów to lądowali na "poboczem.pl", a tu to już na pewno. :lol:
Komentarz