SII FL combi 2.0 TDI 170 KM DSG 4x4 Elegance kosztuje wg. cennika 140 250 zł
waży 1650kg czyli 250 kg
OIII combi 1.8 TSI DSG 4x4 Elegance kosztuje wg. cennika 107 000 zł
waży ok 1400 kg
250 kg różnicy, chipa można będzie zrobić w jednym jak i drugim
już mniejsza o ta wagę przy przyśpieszaniu i hamowaniu, ale w zakrętach to już jest pogrom w szczególności na śliskim
jak sens ma kupno TDI ?
OK 30 000 zł różnicy i gorsze osiągi oraz prowadzenie
z wagą walczy się tylko w jeden sposób, obniżając ją ;-) a tego w SII FL się zrobić nie da
[ Dodano: Pią 18 Paź, 13 11:40 ]
Zamieszczone przez marbab
ketivv, mi 140 KM + haldex jedzie Moze masz za wysoke wymagania
Moje Yeti waży 1630 kg bez kierowcy
ciekaw jestem ile waży OII FL Scout i jak znajdę chwilę to zważę kumpla auto ale sądzę, że będzie to ok 100 kg mnie
więc jeśli w SII FL combi waga naprawdę oscyluje w okolicy 1650 kg to nawet mimo mocniejszego silnika prowadzenie będzie daleko w tyle za OIII
w tym naszym zestawieniu OIII combi 1.8 TSI DSG 4x4 - jest najlżejszym autem z najlepszym silnikiem a to musi zaprocentować
Zamieszczone przez Maicroft
W Yetim naprawde ten konfig NIE JEDZIE. O ile z miejsca jakos ruszy, to potem tak od 120 jest juz ciezko
problemem jest wszytko powyżej 80 km/h, powyżej 120 km/h dochodzi aerodynamika, która zabija to auto, duży wpływ na to mają bardzo duże "przestylizowane" wnęki na koła (są one tylko stylizacją nie mają funkcji praktycznej gdyż skok zawieszenia jest taki sam jak w Octaviach 4x4)
kumpel ma OII FL Scouta z TDI 140 KM i manualem ja mam ten sam silnik tyle ze z DSG ale za "remapie" i np. na 4 biegu z 80 -120 nie mam czego szukać w stosunku do fabrycznego Scouta
ogólnie OII Scout jest żywszym i zwinniejszym autem
jednak swoje wypije. Klekot to klekot, choc nastepne moje auto bedzie zapewne benzyna
Yeti
120 km/h - 6,8 l/100 km (niżej mi się nie udało, autostrada stała prędkość)
140 km/h - 10 l/100 km
170 km/h - 12 l/100 km (tankowanie co 2,5 godziny)
ketivv, to grubo Ci pali. 6,8 to moja pije przy 140 km/h. Przed zakupem Scouta bylem bliski kupna Yeti, testy i producent podawal nizsze spalanie bo to niby CR. Jednak zycie co innego.
Čína je pro Škodu, potažmo celý koncern VW, jedním z nejdůležitějších trhů. Nová Octavia zde nabídne více odlišností, než by se mohlo na první pohled zdát.
OII 1,4 TSI Elegance
KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)
No wlasnie, zdziwiłem sie i za razem ucieszyłem oglądając MotoON... i to by było na tyle. Jak można tyle czasu i kilometrów jechać autem testowo, i nic nie pokazać... kilka ujęć z zewnątrz, parę z jazdy i to by było na tyle. Dwa wnioski były wyciągnięte:
- słabo pod względem akustycznym (brak rasowego dźwięku silnika)
- ogólna poprawność auta
Zieeeew.....
PS. Jedyne czym mnie zainteresowali, to tym, abym sam poszukał jakiegoś testu RSa, bo powiem szczerze, auto prezentuje się świetnie.
Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Trzecia generacja Skody Octavii była jedną z najbardziej wyczekiwanych premier końca 2012 roku. Model będący do tej pory bestsellerem czeskiej firmy, aby wciąż ...
Zdziwilem sie,ze SIIFL jest w podobnej cenie co OIII,teraz juz sie wyjasnilo dlaczego.OIII ma nowsze silniki,bardziej nowoczesne i pala duzo mniej niz te w SIIFL(przynajmniej tak wyglada na papierze :szeroki_usmiech ).
Oferujemy chiptuning, serwis DPF, zwiększanie mocy i powerboxy dla aut na gwarancji, w leasingu. Indywidualne strojenie, pomiary na hamowni w Krakowie.
IMO warto poczekać, bo za jakieś pół roku temat będzie rozgryziony. Jakoś nie wierzę w takie wynalazki. Jak robić program to raz a porządnie i u zaufanego tunera. W razie czego zawsze możesz podjechać na korektę.
Dzisiaj Octavia III została wybrana samochodem roku Danii (Car of the year)
Nie moze być, a nie Dacia 8) Ech , ci Dunczycy, co oni tam wiedzą o samochodach.
A tak na powaznie: i bardzo fajnie ! O III kontynuje sukcesy O I i O II. W Polsce też cały czas jest w czubie sprzedaży. Po porstu dobre i ciekawe auto, które się ludziom podoba.
Komentarz