Dla zainteresowanych:
Na Motor Show w Poznaniu jest S3 Sportline. Biała, wygląda dosyć zajebiście. Siedzenia bardzo fajne, tapicerka alkantarowata, przyjemna (na drzwiach i słupkach też), kierownica spłaszczona, oświetlenie ledowe wewnątrz: czerwone paski (przyjemne). Ludzie z SAP zeznają, że w kwietniu będzie cena tego pakietu.
Nowa Skoda Superb III
Zwiń
X
-
Navigacja, radio DAB jesli jest (niedlugo standard w nadawaniu), elekryka foteli, pakiet asystentow, dcc, z rzeczy typowych dla mnie to wszelakie pakiety schowkow czy tez hak holowniczy i inne praktyczne rzeczy. Lista moze byc dluga, a tego ciezko pozniej dolozyc, lub zwyczajnie sie nie da.
Zostaw komentarz:
-
-
dla mnie podstawa to ksenony i 4x4. Fajna jest też podgrzewana szyba, wentylowane fotele (niestety nie mam), przegroda bagażnika, czujniki przód/tył, ...... długo by tak można
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez EnriquezJa wiem, że można kupić golasa, ale w moim przypadku zależy mi na posiadaniu tego czy owego.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez perfexNigdy tego nie zrozumiem, jak można czekać tyle czasu na auto z jakąś gównianą tapicerką zamiast kupić ze szmatą i dać rzemieślnikowi do obszycia piękną, pachnącą skóra z prawdziwego cielaka...
Ps. Najfajniej jest kupić S3 w wybranej wersji silnikowej i w możliwie podstawowej wersji wyposażenia i robimy 3 mody: skóra, wyciszenie, zestaw multimedialny. To razem max 20 tys (z obszyciem boczków drzwi, słupków itp oraz pełnym wyciszeniem) a L&K chowa się daleeeeeeko z tyłu..
Tańszych wersji nie opłaca się brać, ze względu na brak możliwości dołożenia czegokolwiek. Ja wiem, że można kupić golasa, ale w moim przypadku zależy mi na posiadaniu tego czy owego. A jak mam brać plastikową skórę to wolę taką, jak mi się podoba. Tak czy siak wymienić ją na prawdziwą zawsze można, tylko nie trzeba tego robić od razu.
Co do inwestycji 20 klocków - zgoda, ale po co dokładać, jak można zwyczajnie poczekać. Pali się gdzieś?
Zostaw komentarz:
-
-
powariowali z tymi terminami.
ja ciekaw jestem jak na żywo będzie wyglądało volvo v90. bo na zdjęciach jest rewelacyjne
Zostaw komentarz:
-
-
perfex, coś w tym jest co piszesz.Ostatnio często śmigam SIII tdi 190 L&K jako pasażer i fura za 150 koła a wyciszenie jak u mnie w Octavii.Cos tu nie gra,może warto na własna rękę wyciszyć skodilaka-ja bym tak zrobił.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez kecajZamieszczone przez marlej108Ciekawostka - w konfiguratorze Skody przy S3 w wersji style zniknela bezowa tapicerka...
Ps. Najfajniej jest kupić S3 w wybranej wersji silnikowej i w możliwie podstawowej wersji wyposażenia i robimy 3 mody: skóra, wyciszenie, zestaw multimedialny. To razem max 20 tys (z obszyciem boczków drzwi, słupków itp oraz pełnym wyciszeniem) a L&K chowa się daleeeeeeko z tyłu..
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez feels37 kola to b. duzo za wyciszenie, ale jak ktos ma auto za 80k, to razem daje to 87, natomiast poziom wyciszenia wskakuje o klase wyzej.
Jak ktos jest zadowolony z O3 ale glownie akustyka jest problemem, to lepiej wydac 7k czy nawet nieco wiecej niz kupowac auto 2x drozsze zeby miec wyciszenie na dobrtym poziomie, generalnie rachunek jest prosty a efekty sa swietne, duze firmy maja swoje pokazowe auta przed i po wyciszeniu, polecam sprawdzic.
Szkoda ze takie czasy, ale skoro juz mamy co mamy to trzeba sobie jakos radzic
Ja planowałem w O2 tylko wszystkie drzwi + uszczelki, co w cenie około 1200zł było spokojnie do zaakceptowania. Pytanie tylko jaki byłby efekt w porównaniu do kompleksowego wyciszenia za 7k zł, domniemam, że takowe obejmuje już nadkola, słupki, itd.
Problem w tym, że mając auto na gwarancji, nie za bardzo można w nim "grzebać", do tego nigdy nie wiesz jaki efekt uzyskasz.
Ewentualnie można zrobić etapami, najpierw drzwi + uszczelki, i jak efekt niezadowalający to reszta. Pytanie tylko co z gwarancją... No i zawsze to już jest rozbebeszanie auta, co może samo z siebie spowodować jakieś problemy przy składaniu, itp.
Co do poprawiania fabryki, to widać już standardowa praktyka, i nie jest to kwestia jednej marki. Ciekaw jestem, czy w O3FL wyeliminują oczywiste jej problemy: przecierające się plastiki od pasów, stuki w tylnym zawieszeniu (tu nie wiem czy problem dotyczy tylko belki), itd.
To byłaby ciekawa opcja, taka O3 + indywidualne wyciszenie zamiast S3
Zostaw komentarz:
-
-
Jak skrzypce i wino. A z beżowym wnętrzem to będzie unikat.
Zostaw komentarz:
-
-
17 tydzien - za rok :lol: :lol: :lol:
Za chwile, uzywany Superb bedzie wart wiecej niz nowy z salonu, bo stary jest dostepny od reki, a na nowy to trzeba czekac 2 lata :lol:
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez kecajZamieszczone przez marlej108Ciekawostka - w konfiguratorze Skody przy S3 w wersji style zniknela bezowa tapicerka...
Zostaw komentarz:
-
-
voltar, w O2 nie ma jednej z uszczelek, jakie są w S2.
1. Octavia I nie ma jednej z uszczelek co ma Octavia II
2. Octavia II ma jedną uszczelkę więcej niż Octavia I ale nie ma jednej co ma Superb II
3. Superb II ma jedna więcej niż Octavia II ale .... nie ma czegoś co może ma Superb III ?
4. Superb III ma wszystko a taj jest zbyt głośny bo za mało waży
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez marlej108Ciekawostka - w konfiguratorze Skody przy S3 w wersji style zniknela bezowa tapicerka...
Zostaw komentarz:
-
-
7 kola to b. duzo za wyciszenie, ale jak ktos ma auto za 80k, to razem daje to 87, natomiast poziom wyciszenia wskakuje o klase wyzej.
Jak ktos jest zadowolony z O3 ale glownie akustyka jest problemem, to lepiej wydac 7k czy nawet nieco wiecej niz kupowac auto 2x drozsze zeby miec wyciszenie na dobrtym poziomie, generalnie rachunek jest prosty a efekty sa swietne, duze firmy maja swoje pokazowe auta przed i po wyciszeniu, polecam sprawdzic.
Szkoda ze takie czasy, ale skoro juz mamy co mamy to trzeba sobie jakos radzic
Zostaw komentarz:
-
-
Ale to poprawienie to redukcja pewnie o 3-4db, wiec tak jakby jechac 80km/h zamiast 140km/h
Zostaw komentarz:
-
-
piramida, makabra....poprawianie fabryki za 7 koła...i co niby wyciszone fury nie spełniają norm tak? :lol: zwykłe cięcie kosztów przez producentów to jest pod pozorami "eko norm", bo mogą dać lżejsze materiały, ale wiadomo to kosztuje, a kto chce wydawać, lepiej zarobić :wink:
Zostaw komentarz:
-
-
Rozmawiałem ostatnio ze znajomym co ma firmę audio plus wyciszają pojazdy, mówił dokładnie to co wyżej piszecie, jest presja na niższą wagę i spełnianie co raz to rygorystycznych norm stąd co raz gorsze wyciszenie, nie tylko budżetowe fury są słabo wyciszone, te z wyższej półki również.
Koszt wyciszenia całego superba to okolice 7kzł plus około 70-80kg dodatkowej masy :szeroki_usmiech
Zostaw komentarz:
-
-
Krzychu89, coś w tym jest co piszesz mazda 6 z takim silnikiem masa własna 1370....a mój paszczak v6 ważył 1600, fakt nawet drzwi sprawiały wrażenie cięższych....
eh..srekologia :roll:
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez blackpwZamieszczone przez EnriquezTo wyciszanie uszczelek polega na wciągnięciu do jej środka sznura z pianki, czy na czymś innym?
Zostaw komentarz:
-
-
sew1981, mi się wydaje że zwiększenie hałasu wiąże się z odchudzaniem z masy samochodów. Jeżeli auta są coraz lżejsze i większe to muszą być jakieś skutki uboczne. Mamy mniej blachy i wygłuszeń, na papierze producent może się pochwalić małym spalaniem i zrobić dobrze ekologom, a na hałas już nie zwraca się uwagi, przecież to nie uchroni gór lodowych od roztopienia
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez blackpwNo właśnie to też mnie ciekawi, a może doklejają jakąś uniwersalną dodatkową uszczelkę? Bo np. S3 ma dodatkową uszczelkę wokół drzwi, natomiast O3 już nie ma.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez EnriquezTo wyciszanie uszczelek polega na wciągnięciu do jej środka sznura z pianki, czy na czymś innym?
Swego czasu zamierzałem skorzystać z usług tutaj: http://extremecaraudio.pl
Głównie ze względu na lokalizację. No ale wcześniej sprzedałem moją O2
Ciekaw jestem efektu takiego wyciszenia wszystkich drzwi wraz z uszczelkami (cokolwiek to oznacza). Koszty orientacyjne za taką operację to jak pamiętam wynosiły około 1200zł.
Zostaw komentarz:
-
-
voltar, w ogóle chyba dzisiejsze auta są gorzej wyciszane niż przed laty.....np. porównując nową mazdę 6 przy 140 km/h z 2.5 benzyną automat (w bardzo bogatej wersji wyposażenia) na pokładzie do mojego lata świetlne temu passka b5 w przedostatniej wersji wyposażenia i silnikiem 2.5 v6 tdi automat....pod względem hałasu w środku...niestety, ale mazda wypada bladziej - nawet nie chodzi o sam silnik, bo 6 chodzi równo wiadomo, nawet diesel, ale jakieś szumy z drzwi, od kół etc....no sorry, ale nie za taką ciężką kasę....
mam nadzieję, że SIII lepiej wypada pod tym względem. :wink:
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: