Nowa Skoda Superb III

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • skipper.u
    odpowiedział(a)
    po poczytaniu forum zrezygnowałem z DCC ale dobrałem parę innych dodatków
    teraz mam taką konfigurację: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/81218532
    poszedłem po bandzie ale przed L&K powstrzymuje mnie brak silnika 1.4
    L&K z 1.8 wychodzi 12.5k więcej

    Zostaw komentarz:


  • polrob
    odpowiedział(a)
    skipper.u,

    jak chcesz trochę zejść z ceny to odpuść DCC. Widzę że tez w ambitionie liczysz pakiet symply clever a w stylu już nie także porównaj te wersje z tymi samymi opcjami.
    Ja odrzuciłbym tez wycieraczkę tylną bo przy takiej bryle jest zbędna. Ponadto w ambitionie liczysz za 750 zł dodatkowy pasek LED w tylnych światłach. Też się nad tym zastanawiałem ale ostateczni nie dokupiłem tej opcji. Oświetlenie tablicy rejestracyjnej w ambitionie i tak jest Ledowe

    Zostaw komentarz:


  • Wosho
    odpowiedział(a)
    Ano jest dlatego to optymistyczny wariant
    A wariant pomiedzy to Superb 2.0 280 avant
    Takie a6 dla ubogich

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    A6 furka prima sort... Trochę kosztowna nieco.

    Zostaw komentarz:


  • Wosho
    odpowiedział(a)
    A w czym problem?
    Ja zaleznie od tego jakie bede mial mozliwosci, zamieniam albo na audi a5/a6 w optymistycznym wariancie, albo octavie 1.8/rs w mniej optymistycznym wariancie
    Mi sie wciaz moj Skodziak podoba tylko troche mocy brak, wiec nie widze problemu ze zmiany o3 na szybsza o3

    Zostaw komentarz:


  • perfex
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez skipper.u
    no może coś Skoda wymyśli, pewnie jakiegoś dużego Suva
    Już prawie wymyśliła, Kodżak w tym roku będzie i wygląda dosyć poważnie. Tyle, że ceny też mogą zostać zaserwowane poważne...

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Życzę zatem realizacji pomysłów.

    Zostaw komentarz:


  • skipper.u
    odpowiedział(a)
    no może coś Skoda wymyśli, pewnie jakiegoś dużego Suva

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Idąc tym tokiem - to na co później zmienisz S3?

    Zostaw komentarz:


  • skipper.u
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Wosho
    Moze glupie pytanie ale czy w tym konfigu 1.4 za 120k jest cos co usprawiedliwia wydanie +50k wzgledem octavii 1.4?
    Jakbym mial brac superba to 2.0 280, bo inaczej po co przeplacac wzgledem o3?
    jeśli o mnie chodzi to wygląd zewnętrzny,
    poza tym jaki jest sens zamiany Octavii na Octavię?

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Po kolejnej podwyżce zapewne części ludzi tak.

    Zostaw komentarz:


  • feels3
    odpowiedział(a)
    Bo to nowosc...przejdzi im.

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Jakoś większość ludzi tak nie uważa, bo na S3 czeka się 6 miesięcy a na Octavię 6 tygodni...

    Zostaw komentarz:


  • Wosho
    odpowiedział(a)
    Ja płaciłem za ambition amazing 75 i z tego co patrzyłem podobna konfiguracja kosztuje tyle samo teraz. A nie bardzo widze sens dopłacać prawie 10k do ledów z przodu i troche więcej chromu. Chyba że coś sie zmieniło i teraz najwyższy pakiet ma w standardzie wiecej?

    Zostaw komentarz:


  • Maicroft
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez feels3
    IMO nie warto tyle doplacac do Superba.
    Z tym silnikiem... to faktycznie. Ale roznica jest tez duzo mniejsza, bo O3 L&K a S3 L&K 1.8TSI to roznica 30tys, a przy 1.4TSI Style jednego i drugiego to 28tys, tak wiec nie wiem skad akurat te az 50tys.

    Moze stad ze tam siedzi DSG +9000zl.

    Stad moja propozycja z 2.0TSI i tam DSG DQ250 6 biegowe jesli to ma byc Superb.

    Zostaw komentarz:


  • feels3
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Wosho
    Moze glupie pytanie ale czy w tym konfigu 1.4 za 120k jest cos co usprawiedliwia wydanie +50k wzgledem octavii 1.4?
    Jakbym mial brac superba to 2.0 280, bo inaczej po co przeplacac wzgledem o3?
    Nie ma wiele.

    Troche wiecej miejsca ( w O3 i tak jest go duzo, chyba ze planujesz wozic sie z tylu, tam roznica jest najwieksza), podobna jakosc materialow, blizniacza stylistyka, i nieco wiecej komfortu z powodu troche lepszego wyciszenia.

    Za 5-8k mozesz dac O3 do profesjonalnego i kompleksowego wyciszenia i bedziesz mial prawdziwa cisze w aucie

    IMO nie warto tyle doplacac do Superba.

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez blackpw
    Nadal jednak jestem zdania, że warto rozważyć passata zastanawiając się nad S3 w 1.4 lub 1.8, różnice w cenie nie są duże, a jednak te "szczegóły" w pasku potrafią przekonać.
    Oczywiście, że tak - nie mniej jednak Passat Highline to jest dla mnie osobiście golas. Dla Ciebie być może nie, dlatego szanuję, co piszesz. Do mojego nienarodzonego jeszcze S3 musiałbym dołożyć 30k, żeby mieć to samo w Passacie.

    Zamieszczone przez Wosho
    Moze glupie pytanie ale czy w tym konfigu 1.4 za 120k jest cos co usprawiedliwia wydanie +50k wzgledem octavii 1.4?
    Jakbym mial brac superba to 2.0 280, bo inaczej po co przeplacac wzgledem o3?
    Ano jest takie coś, co się nazywa przestrzeń w środku, cisza i duży rozstaw osi. O3 pod tym względem może się co najwyżej schować ze wstydu. Też jestem zdania, że 1.4 to do tej budy to za mało, jednakże właściciele twierdzą, że jet OK. Trudno mi stwierdzić kto ma rację. Jak miałem 1.6 MPI w O2 też mi się wydawało, że wystarcza

    Zostaw komentarz:


  • Wosho
    odpowiedział(a)
    Moze glupie pytanie ale czy w tym konfigu 1.4 za 120k jest cos co usprawiedliwia wydanie +50k wzgledem octavii 1.4?
    Jakbym mial brac superba to 2.0 280, bo inaczej po co przeplacac wzgledem o3?

    Zostaw komentarz:


  • blackpw
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Enriquez
    Albo goły passat albo superb. Każdy ma swój mózg i wybiera co mu pasuje.
    Zgadza się, jednak warto wysłuchać różnych opinii, aby swoją oprzeć na jak największej wiedzy wraz z własnymi predyspozycjami
    Nie zgadzam się z tym, że passat hl+business to "golas".
    Wiem, że szczegóły mają znaczenie i niektóre elementy wyposażenia są na tyle różne (S3 vs Passat) , że nie da się ich bezpośrednio porównać, itp.
    Nadal jednak jestem zdania, że warto rozważyć passata zastanawiając się nad S3 w 1.4 lub 1.8, różnice w cenie nie są duże, a jednak te "szczegóły" w pasku potrafią przekonać.

    Zostaw komentarz:


  • lemoncjo
    odpowiedział(a)
    czy ktoś z Was orientuje się czy można już zamawiać pakiet Sportline :?:

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Albo goły passat albo superb. Każdy ma swój mózg i wybiera co mu pasuje.

    Zostaw komentarz:


  • blackpw
    odpowiedział(a)
    Oglądałem dzisiaj w salonie S3 Style z czarną tapicerką.
    Szmaty są strasznie tanie, w dotyku to taka chińszczyzna (z chinskich tshirt'ow z bazaru?).

    Orworzyłem schowek w konsoli, a ten przy zamykaniu jęczy... znaczy sie coś gdzieś ociera znacznie. Generalnie wygląd super, miejsca dużo. Ale ta taniość bijąca z płaskacza w twarz jednak poraziła mnie. Być może trzeba by jednak iść w L&K, ale wtedy cenowo wolałbym pastucha HL, którym niedawno miałem okazję się przejechać, i tam jest już to odczucie prawie premium. Kolosalna róznica...

    Co do powyższego rozważania, to IMO warto rozważyć Passata WysokąLinię, np.: VSRJUNGX.
    HL, 1.4TSI+DSG = 135k (nie wiem ile rabatu można ugrać, no i termin oczekiwania zapewne w miare normalny).

    Zostaw komentarz:


  • blackrs
    odpowiedział(a)
    policz rabat 8-10 % tak jak pisali ci co kupowali i bedziesz wiedział ile ci wyjdzie

    Zostaw komentarz:


  • skipper.u
    odpowiedział(a)
    Myślę, że takiego http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/81027134 Style bez DCC za 120 tys. pln już po rabacie można by wyrwać...

    Zostaw komentarz:


  • OrsonTSI
    odpowiedział(a)
    blizej 100 to chyba O3 a za kilka miesiecy mozna z DCC zamawiac

    Zostaw komentarz:

Pracuję...