po poczytaniu forum zrezygnowałem z DCC ale dobrałem parę innych dodatków
teraz mam taką konfigurację: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/81218532
poszedłem po bandzie ale przed L&K powstrzymuje mnie brak silnika 1.4
L&K z 1.8 wychodzi 12.5k więcej
Nowa Skoda Superb III
Zwiń
X
-
skipper.u,
jak chcesz trochę zejść z ceny to odpuść DCC. Widzę że tez w ambitionie liczysz pakiet symply clever a w stylu już nie także porównaj te wersje z tymi samymi opcjami.
Ja odrzuciłbym tez wycieraczkę tylną bo przy takiej bryle jest zbędna. Ponadto w ambitionie liczysz za 750 zł dodatkowy pasek LED w tylnych światłach. Też się nad tym zastanawiałem ale ostateczni nie dokupiłem tej opcji. Oświetlenie tablicy rejestracyjnej w ambitionie i tak jest Ledowe
Zostaw komentarz:
-
-
Ano jest dlatego to optymistyczny wariant
A wariant pomiedzy to Superb 2.0 280 avant
Takie a6 dla ubogich
Zostaw komentarz:
-
-
A w czym problem?
Ja zaleznie od tego jakie bede mial mozliwosci, zamieniam albo na audi a5/a6 w optymistycznym wariancie, albo octavie 1.8/rs w mniej optymistycznym wariancie
Mi sie wciaz moj Skodziak podoba tylko troche mocy brak, wiec nie widze problemu ze zmiany o3 na szybsza o3
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez skipper.uno może coś Skoda wymyśli, pewnie jakiegoś dużego Suva
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez WoshoMoze glupie pytanie ale czy w tym konfigu 1.4 za 120k jest cos co usprawiedliwia wydanie +50k wzgledem octavii 1.4?
Jakbym mial brac superba to 2.0 280, bo inaczej po co przeplacac wzgledem o3?
poza tym jaki jest sens zamiany Octavii na Octavię?
Zostaw komentarz:
-
-
Jakoś większość ludzi tak nie uważa, bo na S3 czeka się 6 miesięcy a na Octavię 6 tygodni...
Zostaw komentarz:
-
-
Ja płaciłem za ambition amazing 75 i z tego co patrzyłem podobna konfiguracja kosztuje tyle samo teraz. A nie bardzo widze sens dopłacać prawie 10k do ledów z przodu i troche więcej chromu. Chyba że coś sie zmieniło i teraz najwyższy pakiet ma w standardzie wiecej?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez feels3IMO nie warto tyle doplacac do Superba.
Moze stad ze tam siedzi DSG +9000zl.
Stad moja propozycja z 2.0TSI i tam DSG DQ250 6 biegowe jesli to ma byc Superb.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez WoshoMoze glupie pytanie ale czy w tym konfigu 1.4 za 120k jest cos co usprawiedliwia wydanie +50k wzgledem octavii 1.4?
Jakbym mial brac superba to 2.0 280, bo inaczej po co przeplacac wzgledem o3?
Troche wiecej miejsca ( w O3 i tak jest go duzo, chyba ze planujesz wozic sie z tylu, tam roznica jest najwieksza), podobna jakosc materialow, blizniacza stylistyka, i nieco wiecej komfortu z powodu troche lepszego wyciszenia.
Za 5-8k mozesz dac O3 do profesjonalnego i kompleksowego wyciszenia i bedziesz mial prawdziwa cisze w aucie
IMO nie warto tyle doplacac do Superba.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez blackpwNadal jednak jestem zdania, że warto rozważyć passata zastanawiając się nad S3 w 1.4 lub 1.8, różnice w cenie nie są duże, a jednak te "szczegóły" w pasku potrafią przekonać.
Zamieszczone przez WoshoMoze glupie pytanie ale czy w tym konfigu 1.4 za 120k jest cos co usprawiedliwia wydanie +50k wzgledem octavii 1.4?
Jakbym mial brac superba to 2.0 280, bo inaczej po co przeplacac wzgledem o3?
Zostaw komentarz:
-
-
Moze glupie pytanie ale czy w tym konfigu 1.4 za 120k jest cos co usprawiedliwia wydanie +50k wzgledem octavii 1.4?
Jakbym mial brac superba to 2.0 280, bo inaczej po co przeplacac wzgledem o3?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez EnriquezAlbo goły passat albo superb. Każdy ma swój mózg i wybiera co mu pasuje.
Nie zgadzam się z tym, że passat hl+business to "golas".
Wiem, że szczegóły mają znaczenie i niektóre elementy wyposażenia są na tyle różne (S3 vs Passat) , że nie da się ich bezpośrednio porównać, itp.
Nadal jednak jestem zdania, że warto rozważyć passata zastanawiając się nad S3 w 1.4 lub 1.8, różnice w cenie nie są duże, a jednak te "szczegóły" w pasku potrafią przekonać.
Zostaw komentarz:
-
-
czy ktoś z Was orientuje się czy można już zamawiać pakiet Sportline :?:
Zostaw komentarz:
-
-
Albo goły passat albo superb. Każdy ma swój mózg i wybiera co mu pasuje.
Zostaw komentarz:
-
-
Oglądałem dzisiaj w salonie S3 Style z czarną tapicerką.
Szmaty są strasznie tanie, w dotyku to taka chińszczyzna (z chinskich tshirt'ow z bazaru?).
Orworzyłem schowek w konsoli, a ten przy zamykaniu jęczy... znaczy sie coś gdzieś ociera znacznie. Generalnie wygląd super, miejsca dużo. Ale ta taniość bijąca z płaskacza w twarz jednak poraziła mnie. Być może trzeba by jednak iść w L&K, ale wtedy cenowo wolałbym pastucha HL, którym niedawno miałem okazję się przejechać, i tam jest już to odczucie prawie premium. Kolosalna róznica...
Co do powyższego rozważania, to IMO warto rozważyć Passata WysokąLinię, np.: VSRJUNGX.
HL, 1.4TSI+DSG = 135k (nie wiem ile rabatu można ugrać, no i termin oczekiwania zapewne w miare normalny).
Zostaw komentarz:
-
-
policz rabat 8-10 % tak jak pisali ci co kupowali i bedziesz wiedział ile ci wyjdzie
Zostaw komentarz:
-
-
Myślę, że takiego http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/81027134 Style bez DCC za 120 tys. pln już po rabacie można by wyrwać...
Zostaw komentarz:
-
-
blizej 100 to chyba O3 a za kilka miesiecy mozna z DCC zamawiac
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: