ciekawe jaka bedzie dopłata do tego pakietu
Nowa Skoda Superb III
Zwiń
X
-
marlej108, to chyba jakiś zjazd firmowy czy co? bo auta identyczne, już zarejestrowane. wszyscy pochlali na integracyjnym, a im koła zawinęli z aut.....
bez przesady auta nie ucierpią , stoją na cegłach, a nawet jakby coś było uszkodzone, to nie jakaś masakra przecież. jak coś uszkodzone, do delikatnie zapewne.
Ale chamstwo totalne takie kradzieże... :roll: bardziej chyba lepiej uważać na kradzione koła z nich... :P ale jak się kapnąć...
Komentarz
-
-
Active: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/80990170
Ambition: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/80990603
Style: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/80986396
dobre te konfiguracje? co ewentualnie zmienić i który wybrać?
im taniej tym lepiej
nie wiem czy brać DCC i aktywny tempomat - razem 5 400 zł
Komentarz
-
-
skipper.u, l&k, w cenie masz DCC, skórę, columbusa, felgi 18 i wiele innych dodatków których nie maja nizsze pakiety.
Tańsze pakiety opłaca sie nie biorąc za duzo dodatków, inaczej to tylko l&k, trzeba po prostu dołozyć te 10-15kzł i masz fullsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
chciałbym odebrać przed wakacjami 2017, to już zamawiać? :shock:
L&K powyżej 150 k pln
a ja chcę coś bliżej 100,
DSG musi być bo nie mam siły sprzęgła wciskać (kolano szwankuje)
to może Style bez DCC? podobaja mi się te wszystkie gadżety elektroniczne
jak czytam instrukcje to jestem w szoku
Komentarz
-
-
Myślę, że takiego http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/81027134 Style bez DCC za 120 tys. pln już po rabacie można by wyrwać...
Komentarz
-
-
Oglądałem dzisiaj w salonie S3 Style z czarną tapicerką.
Szmaty są strasznie tanie, w dotyku to taka chińszczyzna (z chinskich tshirt'ow z bazaru?).
Orworzyłem schowek w konsoli, a ten przy zamykaniu jęczy... znaczy sie coś gdzieś ociera znacznie. Generalnie wygląd super, miejsca dużo. Ale ta taniość bijąca z płaskacza w twarz jednak poraziła mnie. Być może trzeba by jednak iść w L&K, ale wtedy cenowo wolałbym pastucha HL, którym niedawno miałem okazję się przejechać, i tam jest już to odczucie prawie premium. Kolosalna róznica...
Co do powyższego rozważania, to IMO warto rozważyć Passata WysokąLinię, np.: VSRJUNGX.
HL, 1.4TSI+DSG = 135k (nie wiem ile rabatu można ugrać, no i termin oczekiwania zapewne w miare normalny).Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezAlbo goły passat albo superb. Każdy ma swój mózg i wybiera co mu pasuje.
Nie zgadzam się z tym, że passat hl+business to "golas".
Wiem, że szczegóły mają znaczenie i niektóre elementy wyposażenia są na tyle różne (S3 vs Passat) , że nie da się ich bezpośrednio porównać, itp.
Nadal jednak jestem zdania, że warto rozważyć passata zastanawiając się nad S3 w 1.4 lub 1.8, różnice w cenie nie są duże, a jednak te "szczegóły" w pasku potrafią przekonać.Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blackpwNadal jednak jestem zdania, że warto rozważyć passata zastanawiając się nad S3 w 1.4 lub 1.8, różnice w cenie nie są duże, a jednak te "szczegóły" w pasku potrafią przekonać.
Zamieszczone przez WoshoMoze glupie pytanie ale czy w tym konfigu 1.4 za 120k jest cos co usprawiedliwia wydanie +50k wzgledem octavii 1.4?
Jakbym mial brac superba to 2.0 280, bo inaczej po co przeplacac wzgledem o3?Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
Komentarz