4-strefowa klima to muszą być 4 pokrętła dla regulacji temp i siły nawiewu indywidualnie dla każdej ćwiartki kabiny.
Nawet nazwa: "2-strefowa" w naszych skodzinach jest na wyrost, bo nie można niezależnie ustawić siły nawiewu. :twisted:
Są niestety onaniści co się lubią spuszczać nad każdą pierdołą i rozkładać każdy szczegół na czynniki pierwsze, ja wsiadam do samochodu, włączam radio i tyle mam do grzebania, ewentualnie ustawię inną temp. na klimatyzacji :lol:
AdamB, Chris11, skoro Wasze twarde boczki Was podniecaja to spoko :szeroki_usmiech Ja i piramida mamy mieciutkie i pachnace Widze ze szybko zapomnieliscie jak to wygladalo w O2 :lol:
Jak komus nie zalezy na materialach wykonczeniowych, to niech sobie kupi Dacie Logan.. choc nie na Jowisza! Przeciez tam jest material na drzwiach jak w normalnych samochodach... a nie kawal plastiku bo taniej...
to niech sobie kupi Poloneza i d..py tu nie truje :diabelski_usmiech - bedzie w sam raz na pole zeby buraki w duzym bagazniku przewiezc :diabelski_usmiech
Superb powinien byc super pod kazdym wzgledem, a przynajmniej powinien byc przyzwoity pod kazdym wzgledem.
A pozostawiajac problem jakosci i estetyki, to juz sa ceny (a wlasciwie jedna cena) Superba w Czechach: (1 korona = 0,16 groszy = ceny z kantoru w Sopocie z dzisiaj)
obecnie S2 najtaniej kosztowal (liftback) = 552.900 koron = 88.464 zł
nowy S3 w najubozszej wersji ma kosztowac = 599.900 koron = 95.984 zł
Hmm... troche ta cena blisko nowego Passata prawde mowiac. Mam nadzieje, ze Skoda jednak da jakies sensowne rabaty u nas w kraju i jednak nizsza cene wyjsciowa.
Plastikowe boczki to macie w matizie i transicie na przykład - polecam tym, którzy są twardzielami i nie widzą problemu w tym, że superb czy octavi kosztuja więcej i moglyby też być lepiej wykończone...
Plastikowe boczki to macie w matizie i transicie na przykład - polecam tym, którzy są twardzielami i nie widzą problemu w tym, że superb czy octavi kosztuja więcej i moglyby też być lepiej wykończone...
Sportage kosztuje więcej niż Octavia a nie uświadczysz tam ani cm2 miękkiego plastiku ani na desce ani na drzwiach Więc akurat cena nie jest wyznacznikiem
A pozostawiajac problem jakosci i estetyki, to juz sa ceny (a wlasciwie jedna cena) Superba w Czechach: (1 korona = 0,16 groszy = ceny z kantoru w Sopocie z dzisiaj)
A będąc takim estetą to nie zwracasz uwagi na to, że w Twoim mega hiper ekstra wykończonym UP! tylna szybo-klapa w dolnej partii to jest pofalowana jak tureckie kieliszki z bazaru?
Słońce na tej klapie załamuje się pod setkami kątów w dolnej partii - polecam się przyjrzeć - taka jest jakość.
A pozostawiajac problem jakosci i estetyki, to juz sa ceny (a wlasciwie jedna cena) Superba w Czechach: (1 korona = 0,16 groszy = ceny z kantoru w Sopocie z dzisiaj)
A będąc takim estetą to nie zwracasz uwagi na to, że w Twoim mega hiper ekstra wykończonym UP! tylna szybo-klapa w dolnej partii to jest pofalowana jak tureckie kieliszki z bazaru?
Słońce na tej klapie załamuje się pod setkami kątów w dolnej partii - polecam się przyjrzeć - taka jest jakość.
Chriss, Ty masz naprawde cos z oczami... albo z glowa nie w porzadku :diabelski_usmiech
Mam nadzieje, ze nie bedziemy musieli Cie wyslac do psychiatryka :P :diabelski_usmiech
ps. moze napisz do producenta o swoich odkryciach (bo trudno to chyba inaczej nazwac...)
ps.2 swoja droga serio trzeba miec nierowno pod sufitem, zeby traktowac zarzut, ze w Superbie producent powinien trzymac jednak poziom wlasciwy dla klasy sredniej, a nie auta miejskiego (te nieszczesne plastikowe drzwi...) jako jakis atak personalny i reagowac tak dziwacznie... hmm.. 8)
(+ živé foto) Třetí generace dostala do vínku nemalou výbavu. S 1,4 TSI je přesto o 13 000 Kč levnější než předchozí verze s 1,8 TSI.
S3 to ladne auto, dla mnie ma w sumie 2 tylko wady:
a) glowna wada - za malo sie wewnatrz rozni od O3 (np. bardzo mi sie podobaja w S2 zegary w tubach, ktorych tu nie ma, podobaja mi sie w S2 nawiewy w tylnych slupkach, ktorych tez tu nie ma, itp. - to oczywiscie kwestia gustu - wiec pisze o swoim - nie wymagam, zeby kazdy sie ze mna zgadzal, ale z drugiej strony tez nie mam zamiaru akceptowac jakiegos tam narzucania pogladu kogos innego). Podobnie jest troche w nowym Passacie - tez niby ladne, ale zadne to premium. Akurat mialem niedawno okazje podziwiac nowe BMW 5 - i sorry, ale twierdzenia VW (a teraz znowu Skody), ze Passat czy Superb to juz konkurenci dla klasy premium mozna uznac za bajki, na ktore chyba nikt rozsadny sie nie nabierze...
b) mniejsza wada - ale dla mnie wada - to te debilne plastikowe drzwi. Nie wiem, moze juz reaguje troche jak pies na widok kota, ale naprawde - rozumiem oszczednosc w klasie aut mini, w klasie B, nie rozumiem przy O3, ale od biedy akceptuje, ale w Superbie? K...wa mać, bez przesady...
Mam nadzieje, ze Skoda rozsadnie skalkuluje ceny i Superb dalej sie bedzie dobrze w Polsce sprzedawal. Natomiast jesli cena bedzie za wysoka, to mysle, ze jego glownym konkurentem bedzie Passat, gdzie zwiekszyli ilosc miejsca z tylu. A Superb to chyba dotychczas ulubione auto roznych samorzadowcow i urzednikow, czesto wygrywajace w przetargach. Jesli wiec ilosc miejsca w nowym Passacie bedzie zadowalajaca a roznica w cenie minimalna - to moze Passat czesciowo u ww. podmiotow zajac miejsce auta sluzbowego. Ale nie ma co ukrywac, ze fachowcy z koncernu VAG wiedza co robia.
Podejrzewam ze w marcu bedziemy mieli juz polskie cenniki. (a moze juz nawet sa...)
Ja sie juz niczemu nie dziwie, S4 za kilka lat bedzie mial gole blachy na boczkach, a jak bedziesz mial odwage skrytkowac to na forum, to juz nie skonczy sie na oburzonych fanach Skody, tylko na pernamentnym banie od admina :diabelski_usmiech :P
to niech sobie kupi Poloneza i d..py tu nie truje :diabelski_usmiech - bedzie w sam raz na pole zeby buraki w duzym bagazniku przewiezc :diabelski_usmiech
Niewłaściwe porównanie. Polonez miał zarówno materiał na boczkach jak i miękką deskę (taki sam układ materiałów jak w O1 FL, tyle że do 1998r welur był w standardzie).
Dokladnie tak, koncowe roczniki Poloneza mialy przytulniesjze wnetrza niz owczesna Astra czy Golf
Kris - suvy i crossovery to inna klasa, rzadza sie swoimi prawami - a ta deske w Sportage, to radze Ci jeszcze raz wymacac, bo chyba zmysl dotyku szwankuje
ze Passat czy Superb to juz konkurenci dla klasy premium mozna uznac za bajki, na ktore chyba nikt rozsadny sie nie nabierze...
1. Kto Kogo stać na BMW 5 w ogóle zastanawia się nad Passatem czy Superbem?? no chyba, że tak jak Ty myśli o "Pjątce" gołej z 20% rabatem.... Myślę, że przeciątna kwota zakupu BMW 5 to ~250k PLN... czyli mocno poza zasiągiem wspomnianych "konkurentów klasy premium"
Dla mnie "konkurować" w przypadku SIII czy B8 z samochodami z segmentu E NIE ZNACZY ZALICZANIE ICH DO KLASY PREMIUM... potenncjalny Klient ŚWIADOMIE wybiera SIII bo jest x2 tańsza i daje mu to czego mu potrzeba - konfort, odpowiednie gabaryty, systemy i napęd.... ale to nie znaczy że kupił auto premium... SKODA zawsze będzie Skodą.... tak jak ktoś mądrze kiedyś napisal/powiedział samochody w VAG się uzupełnieja a nie wykluczają... więc nie spodziewajmy się w SIII jakości AUDI czy nawet VW (chociaż tu jest coraz bliżej)
Volkswagen przy okazji debiutu ósmej generacji Passata nie bał się użyć dość odważnego stwierdzenia: wprowadzamy na rynek najlepszego Passata w historii. Przy okazji testu wersji Variant wyposażonej w 2-litrowe TDI i skrzynię automatyczną DSG sprawdziliśmy, czy tak faktycznie jest?
A pozostawiajac problem jakosci i estetyki, to juz sa ceny (a wlasciwie jedna cena) Superba w Czechach: (1 korona = 0,16 groszy = ceny z kantoru w Sopocie z dzisiaj)
A będąc takim estetą to nie zwracasz uwagi na to, że w Twoim mega hiper ekstra wykończonym UP! tylna szybo-klapa w dolnej partii to jest pofalowana jak tureckie kieliszki z bazaru?
Słońce na tej klapie załamuje się pod setkami kątów w dolnej partii - polecam się przyjrzeć - taka jest jakość.
Chriss, Ty masz naprawde cos z oczami... albo z glowa nie w porzadku :diabelski_usmiech
Mam nadzieje, ze nie bedziemy musieli Cie wyslac do psychiatryka :P :diabelski_usmiech
ps. moze napisz do producenta o swoich odkryciach (bo trudno to chyba inaczej nazwac...)
ps.2 swoja droga serio trzeba miec nierowno pod sufitem, zeby traktowac zarzut, ze w Superbie producent powinien trzymac jednak poziom wlasciwy dla klasy sredniej, a nie auta miejskiego (te nieszczesne plastikowe drzwi...) jako jakis atak personalny i reagowac tak dziwacznie... hmm.. 8)
Nie mam nic z głową, polecam po prostu zdjąć różowe okulary patrząc na wymuskane VW i przekonać się, jaka jest rzeczywistość.
Nie traktuję też tego jako zarzut, a po prostu dziwię się, że można się cały czas pastwić nad twardymi boczkami auta, którego jeszcze nie można w ogóle obejrzeć na żywo i podniecać się zarazem Passatem, który jeszcze do niedawna, bo w wersji B7 miał... prawie całą deskę z twardego plastiku.
Komentarz