Oglądam zdjęcia z ciekawości bo zastanawiałem się czy czekać na nowego Superba czy zamawiać Octavię. Na razie po zdjęciach nie żałuję.
Jeżdżę S1 i szukałem w następnym samochodzie trochę więcej "emocji" S3 raczej ich nie zapowiada (przynajmniej na podstawie zdjęć) :?
Chyba bym wymienił moją octę na superba z 280 KM, mimo, że wizualnie też podoba mi się mniej.
Oglądam zdjęcia z ciekawości bo zastanawiałem się czy czekać na nowego Superba czy zamawiać Octavię. Na razie po zdjęciach nie żałuję.
Jeżdżę S1 i szukałem w następnym samochodzie trochę więcej "emocji" S3 raczej ich nie zapowiada (przynajmniej na podstawie zdjęć) :?
Chyba bym wymienił moją octę na superba z 280 KM, mimo, że wizualnie też podoba mi się mniej.
280 koni robi robote, w sobote jezdzilem Leonem CUPRA 280 DSG ( na hamowni wyszło 301 koni, taki mały bonus od fabryki ) - strasznie szybko zap........
Mysle ze w S3 tez sie sprawdzi ta moc przy wiekszej wadze auta.....
OII 1,4 TSI Elegance
KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)
Chyba bym wymienił moją octę na superba z 280 KM, mimo, że wizualnie też podoba mi się mniej.
... to poczekaj może lepiej na Octavię RS Bonneville Special 280 KM (II połowa 2015 roku), będzie szybsza (bo lżejsza) i ładniejsza (jak wspomniałeś), nie mówiąc już o bardziej sportowym charakterze niż rodzinny Superb.
Informacja o nowej wersji RS-a zaczerpnięta z 9 strony tygodnika "motor" nr 7/2015, czyli z tego tygodnia. Jest on przedstawiony jako potencjalny rywal nowego Focusa RS.
Chyba bym wymienił moją octę na superba z 280 KM, mimo, że wizualnie też podoba mi się mniej.
... to poczekaj może lepiej na Octavię RS Bonneville Special 280 KM (II połowa 2015 roku), będzie szybsza (bo lżejsza) i ładniejsza (jak wspomniałeś), nie mówiąc już o bardziej sportowym charakterze niż rodzinny Superb.
Informacja o nowej wersji RS-a zaczerpnięta z 9 strony tygodnika "motor" nr 7/2015, czyli z tego tygodnia. Jest on przedstawiony jako potencjalny rywal nowego Focusa RS.
Brałbym jak Rumun zasiłek, o ile ktoś kupiłby moją 9 miesięczną wówczas RS-kę za 120.000
ps. ogolnie to wiekszosc Rumunow bardzo lubi Polske (i mam tu na mysli wlasnie Rumunow, a nie Romow/Cyganow z Rumunii) o wiele zreszta bardziej niz Wegrzy nawiasem mowiac (polskie przyslowie Polak - Wegier dwa bratanki zdaje sie ze na Wegrzech praktycznie nie jest znane). Rumunia to bardzo fajny kraj, choc biedniejszy od naszego. Polecam wizyte na absurdalnej wysokiej gorze (gdzie w czasie podejscia myslalem, ze dostane zawalu serca), na ktorej stoja ruiny zamku Wlada Palownika (oslawionego potem niby Drakule). Ps. no i fajne pieniadze maja - plastikowe - w czasie wizyty w klasztorze nieoceniony widok - studnia gdzie mozna bylo wrzucic pieniazek na szczecie i ludnosc wrzuca banknoty z 1-lejowe ktore sobie plywaja i nic im sie nie dzieje :-)
ToMo1978, z tym że nowy Focus ma 4x4 a Octavia zawsze będzie ośką.
Zamieszczone przez mirek_p11
Focus ma też lepsze zawieszenie i układ kierowniczy.
Panowie absolutnie macie rację. Ja tylko wymieniłem O3 RS w wyżej wymienionej wersji jako alternatywę dla Superba (chociaż Superb też jest sprzedawany w wersji 4x4 nie wiem tylko czy z tym silnikiem o którym mówimy da się go skonfigurować w napędzie na 4 koła).
To dziennikarze tygodnika "motor" wskazują alternatywę. Swoją drogą ten nowy Focus będzie chyba sporo droższy od omawianej Octavii.
Jak już ktoś zauważył - masakra z tym tematem. Niedługo się okaże, że Superb to ledwo do Polo może "startować"...
Superb zawsze był wyżej od Passata. Zarówno jedynka jak i dwójka to auta o klasę wyżej. Zwłaszcza dwójka. I mam nadzieję, że tak zostanie.
Pierwsza generacja bazuje na tych samych bebechach co Passat, A4 i A6. Rozstaw osi jest większy niż w A6, i auto jest odczuwalnie większe od Passata, mimo iż wizualnie bardzo podobne.
Oczywiście jest grupa DEBILI, którzy powiedzą, że rozstaw osi nie ma znaczenia. I to jest najciekawsze bo ci sami DEBILE zazwyczaj uważają Octavię za kompakta (O3 jest dłuższa, szersza i wyższa od BMW 3 F30) właśnie ze względu na rozstaw osi (swoją drogą i tak większy niż w Golfie).
No cóż, do niektórych nie docierają żadne liczby ani argumenty. Kiedyś czytałem nawet opinię, że Octavia 2 to kompakt bo ma inne klamki zewnętrzne niż Passat B6... Szkoda komentować poziom umysłowy takich ludzi, po prostu szambo i tona cebuli.
Don Corleone nieco pojechał, ale po części ma rację...
Ci sami użytkownicy, którzy krytykują twarde boczki w Skodzie wychwalają Passata, którego to 7. generacja miała 3/4 deski rozdzielczej z twardego plastiku... I nikt się słowem nie zająknie, że to złe.
Nie rozumiem. Debilizm to stan lekkiego upośledzenia umysłowego. Mogę więc co najwyżej mylić się w diagnozie, ale nikogo nie obrażam. :wink: Czasami po prostu mi się kończy cierpliwość. Na jednym forum jeden gość prawie mi groził, bo wrzuciłem rysunki z wymiarami i zacząłem podważać wszystko co pisał...
W baaardzo dużym skrócie wyglądało to tak (dotyczyło O1):
X: Octavia to kompakt.
JA: Dlaczego?
X: Bo Passat jest większy.
JA: Ale są mniejsze. Np. Alfa 156, Audi A4... To też kompakty?
X: Nie, bo mają większy rozstaw osi.
Ja: To w takim razie Superb I jest klasy wyższej, bo ma większy rozstaw osi od Audi A6?
X: Nie! Nienawidzę cie!
Komentarz