Juz mi sie w glowie rodzi, zeby sprzedawac S2 kupic w wyprzedazy rocznika S3 na poczatku 2016 r. - po czym jak tylko pokaza w 2016 r. duzy SUV to sprzedac S3 i kupic w wyprzedazy rocznika w styczniu 2017 r. tego duzego suva, a potem.... hahaha! a potem do psychiatry!
Juz mi sie w glowie rodzi, zeby sprzedawac S2 kupic w wyprzedazy rocznika S3 na poczatku 2016 r. - po czym jak tylko pokaza w 2016 r. duzy SUV to sprzedac S3 i kupic w wyprzedazy rocznika w styczniu 2017 r. tego duzego suva, a potem.... hahaha! a potem do psychiatry!
ad: to raczej nie w tej kolejności... może najpierw od razu do psychiatry (żarcik taki) :wink:
Przecież w ten sposób "wywalasz" kasę , no ale kto bogatemu zabroni
ps. ja też się "czaję" na zmianę auta, jednak SIII nie biorę pod uwagę, jak już to raczej przeskok od razu na Vana zrobię.
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
PAOLO ESCO, Jeśli ma firmę i wrzuca w koszt to kto biednemu zabroni żyć jak bogatemu pytanie czy nasz kolega Marlej ma dzieci.. bo jeśli nie to go doskonale rozumiem
jeżeli w najwyższej wersji " style" nie ma skóry to będą coś musieli robić z ceną pewnie bo jak sie do tego skórkę dołoży to pewnie będzie sie o laurina ocierać.
a brak drewna - no to chyba błąd , pewnie wróci niedługo..
[ Dodano: Czw 26 Lut, 15 10:13 ]
no a alkiery to chyba w dalszym ciągu porażka..
czarny , srebrny i brązowy.., może z tych bm wybierał , ..a tą wycieraczkę z tyłu można wypierniczyć..?
Garść informacji z prasówki.
Ilość dostępnych gadżetów jest ogromna. Bardziej przystaje to do klasy premium niż Skody. Nie tylko multimedia są w SIII mega rozbudowane, ale i dostępne systemy powinny skłonić najbardziej wymagających do zakupu.
Lecimy:
• G-Meter: pokazuje przyspieszenie (wartość G), prędkość jazdy, używanie hamulców, operowanie pedałem gazu itp.
• MFA-Pro: rozszerzone funkcje komputera pokładowego lub funkcji wskaźnika wielofunkcyjnego (MFA).
• Performance: śledzi, pokazuje i zapamiętuje informacje o jeździe takie jak prędkość jazdy, prędkość obrotowa silnika, przyspieszenie, nacisk na pedał gazu, czas hamowania.
• MotorSound: symulacja brzmienia silnika na podstawie danych o nacisku na pedał gazu lub prędkości obrotowej silnika; do dyspozycji są dwa silniki sportowe i jeden dźwięk samolotowy.
Nowy Superb jest wyposażony ponadto w zabezpieczenie przed zatankowaniem niewłaściwego paliwa.
Kwit parkingowy można łatwo wsunąć do uchwytu na kwity przy lewym słupku A. Mechaniczne rolety przeciwsłoneczne na tylnych drzwiach chronią jadących z tyłu przed zbyt silną operacją słoneczną. Pozycję elektrycznie przestawianego fotela pasażera można wygodnie zmieniać także od tyłu – przyciski regulacyjne znajdują się po wewnętrznej stronie fotela. W bagażniku są dwa rozkładane haki na torby oraz zestaw siatek, którego dwie pionowe siatki i jedna pozioma pozwalają utrzymać porządek w komorze bagażnika. Półkę tylną można pionowo wsunąć za oparcie kanapy
Funkcja hamowania awaryjnego w ruchu miejskim jest rozszerzeniem funkcji nadzoru odstępu Front Assist. Funkcja ta jest czynna w ruchu miejskim (w zakresie do 34 km/h), aby nadzorować ruch przed samochodem. Gdy zbliża się przeszkoda lub grozi zderzenie z jadącym z przodu pojazdem, funkcja niezwłocznie i automatycznie hamuje samochód.
Funkcja ACC wykorzystuje do swego działania czujnik radarowy we współpracy z klasycznym tempomatem i regulacją odstępu. Czujnik radarowy umieszczony w atrapie chłodnicy samochodu mierzy odległość. ACC w nowym Superbie działa w zakresie prędkości jazdy od 30 do 210 km/h. Funkcja ta zawsze występuje w połączeniu z funkcją nadzoru odstępu Front Assist.
Po raz pierwszy w marce i modelu dostępna funkcja wspomagania jazdy w korku, Traffic Jam Assist, zwiększa bezpieczeństwo i komfort jazdy w korkach i utykającym ruchu drogowym. Funkcja ta pracuje w połączeniu z aktywnym tempomatem ACC i asystentem pasa ruchu Lane Assist, można by wręcz powiedzieć, że ACC i Lane Assist stapiają się w funkcję wspomagania jazdy w korku. W takim przypadku asystent pasa ruchu adaptacyjne utrzymuje pas ruchu i działa także przy prędkości jazdy poniżej 60 km/h. Gdy jednocześnie jest włączony aktywny tempomat ACC, kierowanie, hamowanie i dodawanie gazu odbywa się automatycznie także podczas jazdy w korku. Warunek: kierowca musi trzymać ręce na kierownicy.
Nowością jest funkcja nadzoru aktywności kierowcy, Emergency Assist, która wchodzi do działania, gdy wykryje brak prowadzenia samochodu. Jeśli przez pewien czas nie ma śladu aktywności kierowcy, najpierw rozlega się dźwięk ostrzegawczy. Gdy nie ma reakcji kierowcy, funkcja wywołuje jazdę wężykiem w ramach pasa ruchu. Jeśli kierowca nadal nie przejmuje kierowania, automatycznie hamuje samochód aż do zatrzymania go. Automatycznie włączają się także światła awaryjne.
kurde sporo tego...
co prawda dźwięk samolotowy mnie troszke rozweselił.., ale wygląda na to że się przyłożyli do funkcjonalności ,
jeszcze jak sie okaże ze jest niewiele droższy od O3..
Lista "premium" gadzetow....wolalbym aby wspomnieli o komfortowym zawieszeniu i poprawie wyciszenia.
Bez przesady z tym nie było aż tak źle w SII, raczej przeciętny poziom. Nie gorzej niż konkurencja, a w tej klasie za takie pieniądze po prostu nie ma się co cudów spodziewać.
Przecież coś musi "marną" Skodę od Audi i VW odróżniać.
Nowy S3 widac juz bedzie cierpial na ta sama przypadlosc co O3. Mianowicie maly rozstaw kol i dosc mocno zaznaczone nadkola, przez co kola nawet duze gina w bryle nadwozie i auto wydaje sie dosc waskie czasami.
Fakt, ze na tych 19tkach i w lakierze (srebrnym?) z prezentacji wyglada pieknie, ale ten bialy z tylu z mniejszymi kolami co tu kolega wkleil sporo slabiej...
na forum Superba ktos wkleil filmik - i na tym filmiku tez nie tak dostojnie... chyba jednak te wielkie kola i dobry lakier robia swoje i odmieniaja auto:
Komentarz