Zamieszczone przez Maicroft
Nowa Skoda Superb III
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MaicroftNie mialem zadnego TDI ktore palilo 5.2l po miescie. Sorry, ale to dla mnie dalej sa brednie, chyba ze odpalili auto przejechali po plaskim terenie 300km nie przekraczajac 50km/h i duszac ten biedny silnik na 1100-1200obr/min, jak staneli to start/stop zgasilo motor, to moze wtedy... Dla mnie miasto to srednia z calego zbiornika na poziomie 23-25km/h bo wiecej nie wychodzi. Czemu takiego parametru nie chca podac ?? Jaka byla srednia predkosc na danym dystansie pomiarowym.
Ja tam wole popatrzec na spritmonitor.de, tez Niemcy :lol:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/703774.html 5,2l srednie, a nie z miasta... czyli wolne pelzanie poza zabudowanym. Do tego nie podaje sredniej predkosci z kazdego tankowania...
Wiadomo, wszystko zależy od średniej prędkości, przy 25 km/h nie da rady zejść poniżej 6, ale 5,2 przy spokojnej jeździe w średnim mieście w lecie może być realne.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezMaicroft napisał/a:
Nie mialem zadnego TDI ktore palilo 5.2l po miescie.
Może w końcu czas sobie takie kupić, lub nauczyć się jeździć
Zamieszczone przez Enriquezale przy 35km/h da się bez żadnego problemu - ciężkim Superbem Combi...
Komentarz
-
-
jeździłem dzisiaj nówką kia ceed . zawias cichszy jak w nowej ave , silnik cr dobrze wyciszony. jasne materiałowe wnętrze całkiem fajne , boczki "skórzane" w końcu nowe podświetlenie zegarów , trochę za dużo piano black. jak chcecie mogę wkleić fotki.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
A ja posiedziałem dziś w S3 L&K przy okazji wizyty w serwisie i jest naprawdę (wy)godnie. No i mój ulubiony kolor (szary platin aka szary biznes). Aż zacząłem się bawić konfiguratorem w domu. Porównywałem też z Passatem cenowo i niestety LK ma tyle w serii, że Passata w tej cenie z takim wyposażeniem się nie zrobi. W dodatku ceny VW za dodatki przekraczają granice zdrowego rozsądku. Przepraszam, opłata za elektrycznie składane lusterka 810PLN w wersji Highline?? Kogoś tam powaliło. Dla kontrastu zamieniłem dziś zastępczego Romka na Rapida 1.2TSI i też całkiem spoko auto, silnik tak cichy, że jak stanąłem przed przejściem dla pieszych to zacząłem szukać gdzie się ten @#$% start-stop wyłącza, a on sobie chodził na 800rpm. W każdym razie dla kogoś kto jeździ złomem zajęcie miejsca w Rapidzie na pewno powoduje efekt wow.
PS. Jakbym miał te fajne Superbowe fotele w mojej O3 to byłby ideał, bo jednak S3 troszku za duży.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Enriquezchyba nie chcemy...
Zamieszczone przez mac_aaronRapida 1.2TSI i też całkiem spoko auto,O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwZamieszczone przez mac_aaronRapida 1.2TSI i też całkiem spoko auto,
prawde mowiac bylem milo zaskoczony... i tak sie w sumie zastanawiam... hmm... faktycznie - po co przeplacac? :P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maro rsmarlej108, też sporo przejeździłem takim rapidem, a ostatnio tydzień fabią 1.2 90 KM - wszystko jest dobrze do momentu, gdy chce się kogoś wyprzedzić...
ps. a co do S3 - to w 3miescie zaczynam powoli je spotykac na ulicach w koncu. Dzis na przyklad widzialem 2. Jedna piekna szara... Ale coraz bardziej dochodze do wniosku ze gdybym sam mial kupic podobnie wyposazona i w zblizonych cenach S3 lub Mazde 6 - to .... wybralbym jednak Mazde. Gdyby roznica w cenie byla wieksza to Skode. Podobnie Mazda vs Passat - tez wolalbym Mazde... Moze jem za duzo ryzu i sie japonizuje? ;-)
Komentarz
-
-
Dzis odbylem jazde probna wersja L&K TDI Dsg 190KM,
Celem jazdy bylo porownanie glosnosci przy wiekszych predkosciach.
Z plusow, to wogole nie czuc ze to jest tak duze auto, prowadzi sie jak o3.
Do jazd probnych byly 2 wersje silnikowe do wyboru, 190 konny diesel i 150 benzyna, z racji ze moja o3 ma 180 w papierach wybralem najmocniejszego diesla.
No i niestety ten silnik jest mulowaty w porownaniu do 1.8 tsi, rozpedzanie przy wiekszych predkosciach trwa dosc długo.
Pewnie gdybym nie porownywal tego silnika do swojego bylo by calkiem znosnie
DSG z tym motorem tez slabo wspolpracuje, najgorsze jest to ze w trybie sport kreci bardzo wysoko, gdzie ewidentnie czuc ze moment sie skonczyl i dopiero po chwili zmienia bieg :/
Ale wrocmy do glownego celu przejadzki, czyli porownania wyciszenia O3 i S3 przy duzych predkosciach. Jak juz w koncu rozpedzil sie do 190 (a trwalo to chwile) stwierdzilem, ze roznicy zauwazalnej niestety nie ma, szum wiatru z okolic lusterek jest spory, tak jak w o3. Pewnie z odpowiednia aparatura wyszlo by kilka dB mniej, ale nie byla to znaczaca, zauwazalna roznica.
Wiec tym samym temat S3, w moim przypadku uwazam za zamkniety, niestety...Black magic
Komentarz
-
-
Co by nie mówić w S2FL było ciszej niż w O3, o ile gorzej wygłuszona jest S3 w stosunku do S2FL musiałby wypowiedzieć się ktoś kto jeździ na co dzień Superbem, ja swojego już nie mam i porównywałem tylko raz wygłuszenie na tej samej trasie we Wrocławiu pomiędzy nowym S2FL i nową O3 i średnia z całej trasy wyszła 3dB na korzyść S2FL
Już to wrzucałem, 5km po Wrocławiu, S2FL1.4 średnia 69dB, O3 1.4 73db
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greg505lockin, w papierach superb jest wyraznie cichszy, ale w rzeczywistosci ta roznica jest minimalna, w obu autach jest dosc glosno przy wyzszych predkosciach
Zrezygnowałem z zakupu O3 właśnie przez słabe wyciszenie, szczególnie słyszalne wiry wiatrów przy prędkościach 120km/h+
S3 miał mieć to ogarnięte! Tak, wiem, że muszę sam się przejechać, ale na prawdę liczyłem na lepsze wyciszenie niż w O3/S2FL, widać redukcja wagi ma priorytet :/
Dodatkowe pytanie, czy przy prędkościach 140-150 jest lepiej niż w O3? Pomiary cyferkowe mnie tutaj nie interesują, bo są mało miarodajne (vide G7 vs O3).Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
greg505, dziwią mnie Twoje odczucia z 190km dsg... myślałem że w stosunku do 1.8 TSI nie będzie tak źle... muszę sie chyba sam przejechać...
na jazdach testowych jeździłem 150 TDI DSG i to połączenie rzeczywiście nie jedzie... ale 190 TDI miałem wrażenie, że jest przyjemne....
ciekawe jak spalanie.... w stosunku do 1.8 TSI.... Ja jestem w 3mieście właśnie i jechałem we wtorek autostradą - trzymałem 150km/h - 5 osób i pełny bagażnik - średnia 9,2l/100 - chyba dużo....
ostatnio coraz częściej myślę o dieslu....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Primostatnio coraz częściej myślę o dieslu....
Zamieszczone przez greg505Ale do normalnej jazdy DSG jest genialne :!:
Komentarz
-
-
ADAC podaje tak, wszystkie pomiary przy 130 km/h:
OIII 1.8 TSI - 68,2 dB
OIII 1.2 TSI - 66,9 dB
OIII 1.6 TDI - 67,3
OIII 2.0 TDI combi - 67
OIII 1.4 TSI combi - 66,6 :evil:
Wszystkie OIII w wersji elegance, na oponach 225.
SII 1.4 TSI - 67
SII 2.0 TDI combi - 66,8
SIII 2.0 TDI combi - 66,8
SIII 2.0 TDI - 66,6
Passat combi 2.0 TDI - 65,4
Schodzące Audi A4 2.0 TDI - 66,4
Mazda 6 2.2 - 68,7
Mercedes S500 - 63,5
Jak widać jeśli chodzi o Octavię III i Superba II/III jeden grzyb. Może przy 190 są większe różnice.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lu5aszW OII FL akceptowalny poziom hałasu to prędkość 130km/h ,powyżej tej prędkości zaczyna sie robic głośno.W OIII jaka jest taka akceptowalna granica?
Wnioski: głośniej - O3 - O2FL - G7 - ciszej.
Moja O2FL wydawała mi się minimalnie lepiej wyciszona od O3.
Natomiast między O3 a G7 była przepaść, powyżej 100km/h w O3 pojawiał się świst wiatru z okolic przodu i drzwi (lusterka?). W przypadku G7 nic takiego nie uświadczyłem.
Generalnie od razu skreśliłem O3 właśnie przez to słabe wyciszenie.
Tak, cyferki tutaj nic mi nie powiedzą, bo wg takowych to O3 jest przecież tak samo, jak nie lepiej wyciszona od G7.
Wychodzi na to, że nie ma co liczyć na O3FL w tym temacie, no i trzeba koniecznie przejechać się S3 aby samemu zweryfikować "komfort".Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
Komentarz