Zamieszczone przez voltar
Coraz mniej jestem do tego S3 przekonany ....
- lipa z tym DSG7 w połączeniu z 1.8 TSI - ograniczenie momentu do poziomu tego w 1.4 TSI to po cholerę ten silnik brać i dopłacać jak za zboże ?
- 1.8 TSI na pewno bardziej cichy i lepiej brzmiący ale to też kwestia wyciszenia auta. W 03 różnica w dzwięku auta z 1.4 jest zauważalna ale nie odbierałbym tego jako minus i że głośniej , po prostu czuje się i słyszy że inny silnik więc w S3 powinna być ta różnica jeszcze mniejsza
- dodatkowo 1.4 TSI tańszy, lżejszy, mniejsze zużycie paliwa ACT i związane z tym wątpliwości co do trwałości
- 1.8 TSI w manualu inna bajka . Po mojej O2 wiem że mocy nie brakuje ale jednak silnik to odczuł jak załadowałem ja kiedyś po dach na 1000 km trasę. Trzeba było brać poprawkę nie tylko na hamowanie ale i na przyspieszanie. W 1.4 może byc tylko gorzej.
- Dodatkowo wkurzają mnie te fotele w S3. Jak za auto 100 tys. + to są one dla mnie zbyt mało wygodne i tandetnie wykonane. Materiał kiepski i nawet z wyglądu mi sie nie podobają (szczególnie wersja Style )Z przeszyć wyłażą różne niepoobcinane nitki itp
Z wyglądu chyba najbardziej to mi się podoba tapicerka z wersji Ambiente. Taka kropkowana ale widziałem tylko na zdjęciu i przez szybę ale nie dotykałem i nie siedziałem.
- Cena - Plus 5 tys? Słuszny ruch Skody skoro globalnie sie ludzie rzucili i produkcja nie wyrabia .... Będą mieli z czego ciąć jak sprzedaż kiedyś spadnie ... ale tymczasem tym bardziej nie kupię...
- Działania "topowych" salonów Skody dodatkowo mnie zniechęcają do marki .... w jednym z nich czekam już 2 tydzień na konkretną ofertę na S3.
Dodatkowo serwis zrobił wszystko bym przestał lubić tą markę ... Nie rozumiem jak można budować relacje biznesową z klientem przez lata by potem mieć go w dupie ?
Takie wyrzucanie pieniędzy w błoto ....
Przyjdzie chyba kupić lżejszego , tańszego i lepiej wykończonego Passata B8 ....
Ceny Passata plus 1400 PLN od nowego roku ....
Ciekawe czy teraz oprócz upustu rocznikowego dają standardowe rabaty ?
- lipa z tym DSG7 w połączeniu z 1.8 TSI - ograniczenie momentu do poziomu tego w 1.4 TSI to po cholerę ten silnik brać i dopłacać jak za zboże ?
- 1.8 TSI na pewno bardziej cichy i lepiej brzmiący ale to też kwestia wyciszenia auta. W 03 różnica w dzwięku auta z 1.4 jest zauważalna ale nie odbierałbym tego jako minus i że głośniej , po prostu czuje się i słyszy że inny silnik więc w S3 powinna być ta różnica jeszcze mniejsza
- dodatkowo 1.4 TSI tańszy, lżejszy, mniejsze zużycie paliwa ACT i związane z tym wątpliwości co do trwałości
- 1.8 TSI w manualu inna bajka . Po mojej O2 wiem że mocy nie brakuje ale jednak silnik to odczuł jak załadowałem ja kiedyś po dach na 1000 km trasę. Trzeba było brać poprawkę nie tylko na hamowanie ale i na przyspieszanie. W 1.4 może byc tylko gorzej.
- Dodatkowo wkurzają mnie te fotele w S3. Jak za auto 100 tys. + to są one dla mnie zbyt mało wygodne i tandetnie wykonane. Materiał kiepski i nawet z wyglądu mi sie nie podobają (szczególnie wersja Style )Z przeszyć wyłażą różne niepoobcinane nitki itp
Z wyglądu chyba najbardziej to mi się podoba tapicerka z wersji Ambiente. Taka kropkowana ale widziałem tylko na zdjęciu i przez szybę ale nie dotykałem i nie siedziałem.
- Cena - Plus 5 tys? Słuszny ruch Skody skoro globalnie sie ludzie rzucili i produkcja nie wyrabia .... Będą mieli z czego ciąć jak sprzedaż kiedyś spadnie ... ale tymczasem tym bardziej nie kupię...
- Działania "topowych" salonów Skody dodatkowo mnie zniechęcają do marki .... w jednym z nich czekam już 2 tydzień na konkretną ofertę na S3.
Dodatkowo serwis zrobił wszystko bym przestał lubić tą markę ... Nie rozumiem jak można budować relacje biznesową z klientem przez lata by potem mieć go w dupie ?
Takie wyrzucanie pieniędzy w błoto ....
Przyjdzie chyba kupić lżejszego , tańszego i lepiej wykończonego Passata B8 ....
Ceny Passata plus 1400 PLN od nowego roku ....
Ciekawe czy teraz oprócz upustu rocznikowego dają standardowe rabaty ?
Tylko ze wzgledu na kufer?
Komentarz