Nowa Skoda Superb III

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sew1981
    RS
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2009
    • 10917
    • Fiat

    Enriquez, piramida, a tam, nic nie stoi na przeszkodzie żeby miał regulacje w większej ilości płaszczyzn, nie chodzi o leżenie na nim, a zwykła wygodę na dalekich trasach koledzy.
    a względy bezpieczeństwa też można dopracować, tymbardziej w autach naszpikowanych elektroniką i srylionem czujników
    przykład:
    BMW zaprezentowało nowe zagłówki dla swoich samochodów, nie wiadomo, czy jest to reakcja na złe wyniki w badaniach brytyjskiego instytutu Thatcham Research Center czy niemieckiego automobilklubu ADAC.

    Komentarz

    • rezon
      RS
      • 2006
      • 1894
      • Volvo
      • AKL 1.6 MPI 101 KM
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      Zamieszczone przez Enriquez
      Więc żadnej regulacji nie potrzebuje i to tylko taka fanaberia.
      Potrzebuje, potrzebuje - i to również ze względów bezpieczeństwa, a nie tylko wygody. To "drobna" różnica czy przy strzale w tył auta głowa będzie podparta czy najpierw uderzy o zagłówek. W drugim przypadku znacznie mocniej poleci później do przodu.

      Komentarz

      • lockin
        Rider
        • 2013
        • 691
        • Superb II (3T4)

        Zamieszczone przez rezon
        Zamieszczone przez Enriquez
        Więc żadnej regulacji nie potrzebuje i to tylko taka fanaberia.
        Potrzebuje, potrzebuje - i to również ze względów bezpieczeństwa, a nie tylko wygody. To "drobna" różnica czy przy strzale w tył auta głowa będzie podparta czy najpierw uderzy o zagłówek. W drugim przypadku znacznie mocniej poleci później do przodu.
        +1
        Niestety taka prawda
        W czasach gdy w S3 i O3 zagłówki są starej daty w B7 już dawno były takie zagłówki i są rewelacyjne (no ale nie każdy miał okazję jechać czymś innym niż Skoda )
        JEST >>> O2FL by Lockin

        BYŁA >>> O3 1.8 TSI by Lockin
        BYŁA >>> S2FL 2015 by Lockin
        BYŁA >>> O3 Black 2013 by Lockin
        BYŁA >>> O2 Tour 2011 by Lockin

        Komentarz

        • Enriquez
          RS
          • 2009
          • 7685
          • Superb III (3V3)

          Proponuje zatem doczytać czym jest aktywny zagłówek w skodzie i jak działa i dlaczego dzięki temu nie ma regulacji :lol:
          Pozdrawiam
          Marcin

          Komentarz

          • rezon
            RS
            • 2006
            • 1894
            • Volvo
            • AKL 1.6 MPI 101 KM
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            Proponuję poczytać o aktywnych zagłówkach w Volvo czy Mercedesie i dlaczego głowa ma mieć podparcie. Jakoś w luksusowych autkach są i aktywne, i regulowane

            Komentarz

            • marlej108
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 4976
              • Octavia III (5E3)
              • CJZB 1.2 TSI 86 KM

              To tak nieśmiało tylko nadmienię ze w up! i Citigo mimo ze fotel nie ma odrębnego żaglówka to jak sie siedzi prosto a nie zgarbiony to glowa przyjemnie opiera się o zagłówek. W sumie to się lepiej sprawdza niz zagłówek w mojej bylych O2 i Golfie 6 oraz Superbie 2 bo tam nawet jak siedzialen prosto to glowa nie opierala sie o zaglowek - dopiero jak nienaturalnie wyginalem ją triche do tylu.
              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
              Spalanie - Motostat.pl

              Komentarz

              • sew1981
                RS
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2009
                • 10917
                • Fiat

                rezon, dokładnie, wiem, że skoda to nie volvo, bmw czy merc, ale mogli zrobić to ciut lepiej,a fajna regulacja, która wcale nie przeczy bezpieczeństwu to nie majątek patrząc na całą kwotę jaką za auto wybulamy :wink:

                Komentarz

                • beaviso
                  Elegance
                  • 2010
                  • 767
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  Taki urok foteli "sportowych". Np. W fotelach Insignii OPC (lub montowanych opcjonalnie w "zwykłych" wersjach) też nie da się pochylać zagłówka, a fotele dostarcza nie byle kto, tylko znana i szanowana firma Recaro.

                  Dodatkowo nie da się w nich dołożyć wentylacji.

                  Największą estymą cieszą się w Insi bardzo chwalone, masywne fotele z pełną regulacją wszystkiego co się da - tzw. fotele AGR (certyfikat towarzystwa ortopedycznego), z wcale nie gorszym trzymaniem bocznym od sportowych.


                  M.
                  666 4U

                  Komentarz

                  • perfex
                    L&K
                    • 2005
                    • 1117

                    Zamieszczone przez beaviso
                    Największą estymą cieszą się w Insi bardzo chwalone, masywne fotele z pełną regulacją wszystkiego co się da - tzw. fotele AGR (certyfikat towarzystwa ortopedycznego), z wcale nie gorszym trzymaniem bocznym od sportowych.
                    I są one FANTASTYCZNE (w innych Oplach też są AGR) konkurencja nie ma o czym gadać. Nie wiem czemu firmy motoryzacyjne nie poświęcają temu tematowi więcej uwagi. Znacznie, Znacznie częściej (bo non stop) kierowca korzysta z super foteli niż z super świateł, super hamulców itd itp. Smutne.
                    Pozdrawiam
                    perfex

                    Octavia HTP

                    Komentarz

                    • Matfiejkos
                      Rider
                      • 2015
                      • 556
                      • Octavia I (1U2)
                      • ARX 1.8 20VT 150 KM

                      Fakt - smutnym jest, że można stworzyć fotele z pełną regulacją, wygodne i ze świetnym podparciem bocznym nie tracąc nic z komfortu czy sportowości. Bo czasami bywa albo kanapa po której się jeździ tyłkiem, albo pseudosportowe kubełki po których boli dupa na dłuższej trasie. Niby jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego, ale Opel dowiódł, że można pogodzić ogień z wodą.
                      Srebrna Szczała 1.6 Octavia I FL Classic - sprzedana po 15 latach
                      Jeszcze srebrniejsza Szczała 1.8T Octavia I FL Elegance

                      Zapraszam do obejrzenia mojego auta i luźnych pogaduch
                      Škoda Octavia I FL Elegance+ 1.8T 4x4

                      Komentarz

                      • Tomcio
                        Ambiente
                        • 2008
                        • 162
                        • Opel

                        Bylem w salonie ©koda i przysiadalem siędo Octavii i Superba .Ceny za auto z DSG i TDI ponad 100 tysi.
                        Fotele w tych autach są takie sobie...potem pojechałem do Opla i przysiadlem sie do Astry z fotelami AGR....i taką Astrę zamówiłem -odbiór 4.12-z fotelami AGR , automatem i dieslem 136 KM a VAG ze swoją polityką cenową i ekoszwindlami niech się w nos pocałuje.
                        Dodam,ze zmiescilem sie w 85000 wczesniej kupowalem dwa nowe VAGi nie sprawdzqjąc nawet innych marek....wniosek jeden-ludziska jezdzijcie po salonach,odbywajcie jazdy probne-nie jeden koncern na świecie produkuje samochody.

                        Komentarz

                        • Enriquez
                          RS
                          • 2009
                          • 7685
                          • Superb III (3V3)

                          Zamieszczone przez Tomcio
                          potem pojechałem do Opla i przysiadlem sie do Astry z fotelami AGR....i taką Astrę zamówiłem -odbiór 4.12-z fotelami AGR , automatem i dieslem 136 KM a VAG ze swoją polityką cenową i ekoszwindlami niech się w nos pocałuje.
                          To mam dla Ciebie radę - już dziś zakoleguj się z szefem serwisu Opla w Twojej okolicy. Ta znajomość zwróci się z nawiązką w niedalekiej przyszłości. Ja po Insigni nigdy więcej Opla!!!
                          Pozdrawiam
                          Marcin

                          Komentarz

                          • sew1981
                            RS
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2009
                            • 10917
                            • Fiat

                            Enriquez, insignia miała przygody i to nie za dobre auto faktycznie, ale poprzednie astry wcale się nie sypały aż tak, więc zależy od modelu :wink:

                            Komentarz

                            • Tomcio
                              Ambiente
                              • 2008
                              • 162
                              • Opel

                              Mam wrażenie że Insignia nie jest najlepszym przykładem jakości Opla ...nie ma co ukrywać niezbyt udany model.Mialem sam Corsę D z duzym przebiegiem , kolega z firmy ujezdza poprzednią Astrę i są to kompletnie bezawaryjne auta.Ja nie mówię że Opel jest idealnym samochodem ,bo takich pewnie nie ma ale nie warto byćslepo zapatrzonym w VAG-a ,jjak ja byłem a po aferze dieselgate poczułem się jakbym w mordę dostał.

                              Komentarz

                              • sew1981
                                RS
                                S_OCP MemberModeratorr
                                • 2009
                                • 10917
                                • Fiat

                                Tomcio, dokładnie, nie liczy się marka a dany model dziś, założenie że ta marka czy inna jest awaryjna a inna nie, można dziś włożyć już do lamusa niestety, na podstawie tego nie można decydować o wyborze auta.
                                W wypadku używek mamy już sprawę jasno nakreśloną co kupować, lub z czym się liczyć kupując dany model. Natomiast w wypadku nowych modeli...to loteria,albo wyszło auto dobrze, albo jest spartolone, przeważnie po paru latach (albo i szybciej) się okazuje. I to dotyczy każdego już w zasadzie producenta.

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  Tomcio, Diesel po w sumie udanym TSI z LPG ??

                                  BTW.

                                  Liczysz na takie spalanie ??

                                  Autostrada (l/100 km) 3,4-3,5
                                  Zużycie paliwa, miasto (l/100 km) 4,4-4,5
                                  Cykl mieszany (l/100 km) 3,7-3,9

                                  Tez mialem takie marzenie w VAGu, nawet dodalem 1l. Okazalo sie ze trzeba bylo pomnozyc x2 :lol:
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  • Tomcio
                                    Ambiente
                                    • 2008
                                    • 162
                                    • Opel

                                    Nie...liczę na 6 litrow na autostradzie przy 140 i 5l przy jednopsmowkach.
                                    LPG jest bardziej ekonomiczne ale szkoda mi czasu na calodniowe wyjazdy na przeglady i strojenie auta co drugi miesiąc.
                                    Testy pokazują że Astra z automatem pali srednio ok. 5,5 litra a przy spokojnej jezdzie można jeszcze pół litra urwać.

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      Zamieszczone przez Tomcio
                                      LPG jest bardziej ekonomiczne ale szkoda mi czasu na calodniowe wyjazdy na przeglady i strojenie auta co drugi miesiąc.
                                      Niewatpliwie masz kawalek drogi do montera na przeglad instalacji czy cokolwiek innego, to fakt.
                                      Opisz w tym swoim watku doswiadczenia z LPG po tych kilku miesiacach jazdy.
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • Tomcio
                                        Ambiente
                                        • 2008
                                        • 162
                                        • Opel

                                        Jest opisane....watek troszkę słabo pozycjonowany ale wszystko opisałem. 50000 km z LPG-w zolnierskich słowach :tanio ale upierdliwie..

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          Cos widac przegapilem, wrzuc linka
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          • Enriquez
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 7685
                                            • Superb III (3V3)

                                            Tomcio, miałem Astrę III, zrobiłem 100kkm w rok i złego słowa nie powiem. Ale era tych samochodów się już w Oplu skończyła. Być może wyciągnęli wnioski po Insignii i tego Ci życzę, żebyś nie musiał do tych baranów jeździć co chwila bo mi osobiście _rence opadły_.
                                            Pozdrawiam
                                            Marcin

                                            Komentarz

                                            • Northeusz
                                              RS
                                              • 2010
                                              • 1677
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                              Zamieszczone przez sew1981
                                              ale poprzednie astry wcale się nie sypały aż tak
                                              sew1981, jeśli chodzi o Astrę IV to jest to spore uogólnienie mocno zależne od wersji wyposażenia (stopnia napchania elektroniki) oraz wersji silnikowej. Enriquez ma sporo racji, patrząc nawet po forach
                                              Pozdrawiam
                                              Northeusz

                                              Komentarz

                                              • Tomcio
                                                Ambiente
                                                • 2008
                                                • 162
                                                • Opel

                                                Tak.....bo na forum to piszą Ci którzy zadowoleni z auta są. ....a Ci niezadowoleni to w serwisie siedzą i nie mają czasu na pisanie.

                                                Komentarz

                                                • marlej108
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2006
                                                  • 4976
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                                  Taka ciekawostka - byl u mnie dzis na konsultacjach moj seminarzysta, ktory pracuje w ASO VW - odpowiada za uznawanie usterek auta w ramach reklamacji.
                                                  Zapytalem go o jakosc Passata B8 (czyli blizniaka S3), odpowiedzial mi ze cytuje "dramat". Ponoc to auto o najwiekszej liczbie usterek jaka w tej chwili maja (na drugim koncu jest VW up! ktory psuje sie najrzadziej...). Mowil mi ze maja przypadki uszkodzen turbiny po 4000 km w Passatach, usterki elektroniki, osprzetu. A najzabawniejsze jak stwierdzil, to ze B8 sprzedaje sie tak dobrze. Powiedzial, ze sprzedawcy sie smieja jak slysza, jak klient mowi, ze zastanawial sie nad Renault Talisman, ale ostatecznie wybral Passata bo chcial auto bezawaryjne... Wg niego B8 to z obecnych VW najmniej dopracowane auto, ktore koncern testuje na klientach. I jeszcze jedna ciekawostka - wg niego o ile wczesniej na gwarancji VW chetnie wymienial wadliwe elementy od razu na nowe to teraz serwisy maja prikaz aby mowic - to normalne, ten typ tak ma...
                                                  Nie wiem na ile jego slowa to prawda, a na ile fantazja - bo nie mam jak tego zweryfikowac przeciez, ale pokrywalyby sie z opisami na forum Passata co do liczby ciaglych usterek. Wydaje mi sie, ze w Superbie tych usterek chyba jednak jest mniej?
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                                  Spalanie - Motostat.pl

                                                  Komentarz

                                                  • Rok z Bagien
                                                    L&K
                                                    • 2010
                                                    • 1172

                                                    Zamieszczone przez marlej108
                                                    Ponoc to auto o najwiekszej liczbie usterek jaka w tej chwili maja
                                                    Zamieszczone przez marlej108
                                                    Nie wiem na ile jego slowa to prawda,
                                                    Ano poczytaj sobie, czy to prawda.. :roll: :wink:

                                                    Dzisiaj wizyta w salonie po praz 3 (słownie trzeci) zgłoszone: - regulacja przedniego zderzaka - złe spasowanie - wymiana słupka gumowego w tylnych drzwiach (guma pofalowana) - naprawa spryskiwaczy lamp przednich - lewy opuszczony - podobno wada fabryczna. (gdzieś na forum o tym czytałem) - trzas...

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...