Nowy Passat B8

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • andriu21tg
    L&K
    S_OCP Member
    • 2008
    • 1499

    Maicroft, X :szeroki_usmiech

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      Zamieszczone przez andriu21tg
      Maicroft, X :szeroki_usmiech
      X z Xem czy bez Xa jakich masa :lol:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • leszekmw
        RS
        • 2005
        • 5356

        nw nie kupił bym go z tym tabletem w życiu , a szkoda bo ładny naprawdę
        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
        GVI 1.4TSI
        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Maicroft
          Zamieszczone przez Kris86
          Ale dalej to benzyna i do tego zeszły rocznik a i tak wychodzi jakieś 15 - 20 tys. drożej
          Ale tu mamy grono fanow wyprzedazy rocznika, bo to zawsze te 15-30tys taniej w zaleznosci od wersji i bez czekania
          No to od ceny podanej przez kolegę sebastian7905 trzeba też odjąć te 20 tys złotych i różnica już robi się dużo większa, bo 35 - 40 tys

          Komentarz

          • marlej108
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 4976
            • Octavia III (5E3)
            • CJZB 1.2 TSI 86 KM

            Zamieszczone przez andriu21tg
            marlej108, z uwagi na fakt iż Golf7 od żony ma już 2 lata i przejechane całe 23kkm czas się z nim pożegnać .. tak jak Ci pisałem Pw Byłem w Audi ale to nie mój styl.. wiec BMW - zamówiony.. jednak rabaty o których ty mówisz są hmm.. Mało realne ? chyba że na demo.. ale to poza wartość 12-13% Ciężko.. :lol:
            No to Andriu pochwal sie chociaz na priv co tam stargowales i za co. Domyslam sie, ze to auto o ktorym mi pisales?

            ps. no wlasnie w tych markach premium to trzeba trafic jak maja akurat jakas fajna promocje, a zwykle nie ma o tym info na stronie importera, tylko trzeba osobiscie sie pofatygowac. Wiec zawsze jest to troche loteria. A co do cen - to podawalem dokladnie te jakie mi zaproponowali na auta do produkcji (szczegoly wysylalem Ci bodajze na priv).
            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
            Spalanie - Motostat.pl

            Komentarz

            • andriu21tg
              L&K
              S_OCP Member
              • 2008
              • 1499

              marlej108, w BMW wersje X3 i X5 sprzedają się same więc im aż tak nie zależy jak w przypadku 5 i 6 jak zapytałem o cenę.. tam faktycznie Pan po promieniał na twarzy i się zaczęło... jednak jak przypomniałem mu że mi chodzi o X no to stał się dużo bardziej szorstki ..

              Komentarz

              • sebastian7905
                RS
                • 2009
                • 3488
                • Volkswagen
                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                NOWY PASSAT LIMOUSINE ,HIGHLINE
                2.0 TDI CR BMT 150 KM DSG -6 stopniowa
                kolor :srebrno-żółty"TUNGSTEN" metalik
                wnętrze czarne -skora alcantara "ALCANTARA/VIENNA"

                WYP. STANDARDOWE
                Zewnętrzne
                kierunkowskazy boczne (LED) zintegrowanew obudowach lusterek
                listwyna osłonie chłodnicy chromowane
                szyby termoizolacyjne,przednia dżwiękochłonna
                światła do jazdy dziennej
                zderzaki ,obudowy lusterek zew. i klamki w kolorze nadwozia
                listwy dookoła szyb bocznych ,chromowane
                listwy w dolnej części drzwi oraz zderzaka chrom
                progi ze stali szlachetnej z napisem Passat
                reflektory przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania zakrętow ,z chromowanym obramowaniem
                reflektory LED BASIS
                tylne światła LED przyciemniane
                WEWNĘTRZNE
                podłokietnik z przodu regulowany na wys. ,ze schowkiem
                schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera, zamykany ,podświetlany , z funkcją chłodzenia
                zegarek analogowy w środkowej części deski rozdz.
                schowek na napoje w środkowej konsoli z żaluzją
                dywaniki materiałowe
                kieszenie w oparciach przednich foteli
                fotele przednie z regulacją wysokości
                fotele przednie komfortowe
                fotel kierowcy ergoComfort z elektryczna regulacjąodcinka lędżwiowego
                fotele przednie podgrzewane
                listwy dekoracyjne na desce rozdzielczej ,przednich drzwiach "szczotkowane aluminium" ,konsola środkowa "black piano"
                lusterka "make-up" w osłonach przeciwsłonecznych podświetlane LED
                oświetlenie wnętrza LED ,dwie lampki do czytania z przodu i z tyłu
                oparcie tylnej kanapy dzielone 60/40 z podłokietnikiem miejscem na kubki i funkcją do przewożenia dlugich przedmiotow
                tapicerka siedzeń alcantara/skóra vienna
                BEZPIECZEŃSTWO
                aktywny system ochrony pasażerów"PreCrash Basic&Front - domykanie szyb i szklanego dachu oraz wstępne napinanie pasów bezpieczeństwa w przypadku niebezpieczeństwa kolizji
                ESP ASR ABS MSR
                system automatycznego hamowania po kolizji
                isofix dla dwóch fotelików z tyłu
                poduszki powietrzne czołowe oraz boczne dla kierowcy i pasażera z przodu z dezaktywacją poduszki powietrznej pasażera
                poduszki powietrzne kurtynowe dla pasażerow z przodu i z tyłu
                immobiliser
                system wykrywający zmęczenie kierowcy
                sygnalizacja spadku ciśnienia w oponach
                ELEKTRYCZNE I FUNKCJONALNE
                centralny zamek ,zdalnie sterowany
                system "Keyless Go" bezkluczykowe uruchamianie pojazdu
                hamulec postojowy z funkcją Auto Hold
                klimatyzacja "Climatronic" 3-strefowa
                kolumna kierownicy z możliwością regulacji w dwóch płaszczyznach
                komputer pokładowy z kolorowym wyświetlaczem MFA Premium
                lusterka boczne regulowane elektrycznie, podgrzewane ,lusterko po stronie kierowcy asferyczne
                system radiowy "Composition Colour" z 5 calowym ,kolorowym wyświetlaczem i wielofunkcyjnym ekranem dotykowym , 8 głośnikami ,odtwarzaczem płyt CD ,czytnikiem kart SD ,AUX-IN oraz funkcją odtwarzania muzyki w formacie MP3
                system rekuperacji odzyskujący energię podczas hamowania
                system Start-Stop wyłączający silnik podczas postoju
                szyby elektryczne x4
                wspomaganie kierownicy elektromechaniczne zależne od prędkości
                czujniki parkowania z przodu i z tyłu z wizualizacją na ekrania radia
                czujnik deszczu czujnik zmierzchu
                gniazdo 12V w konsoli środkowej
                gniazdo 12V w bagażniku
                wlew paliwa z zabezpieczeniem przed zatankowaniem niewłaściwego paliwa
                lusterko po stronie kierowcy automatycznie przyciemniane
                tempomat z automatyczną regulacją odległości ACC i systemem Front Asist
                ogrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby
                KOŁA I OPONY
                obręcze ze stopu metali lekkich "LONDON" 7Jx17
                opony 215/55 R17 samouszczelniające się
                pełnowymiarowe koło zapasowe ze stopu metali lekkich 17

                TO BY BYŁO NA TYLE ZE STANDARDOWEGO WYPOSAŻENIA TERAZ DODATKI

                kolor srebrno-żólty " Tungsten " metalik 2540 zł
                Alcantara/vienna 0,00 zł
                Pakiet Business 2990 zł
                -system nawigacji satelitarnej DISCOVER MEDIA
                -reflektory LED TOP ze światłami do jazdy dziennej w technologii LED
                - system DYNAMIC LIGHT ASSIST- automatyczne światła drogowe
                kierownica trójramienna multifunkcyjna obszyta skorąz funkcją Tiptronic 420 zł
                -dżwignia zmiany biegow obszyta skórą
                -możliwość sterowania radiem,komputerem pokładowym lub telefonem
                łopatki do zmiany biegów przy kierownicy
                Autoalarm z niezależnym zasilaniem,funkcją dozoru wnętrza i czujnikiem przechyłu 1810 zł
                Aktywny wyświetlacz wielofunkcyjny na tablicy zegarów "Active info Display" 2040 zł
                System navigacji DISCOVER PRO dla pakietu Business 3200zł
                - obsługa za pośrednictwem 8-calowego kolorowegoekranu dotykowegoz czujnikiem zbliżeniowym
                -radio z odtwarzaczem MP# ,WMA
                - czytnik kart SD x 2
                - 8 głośników
                - DVD oraz możliwość obsługi systemu za pomocą komend głosowych
                - twardy dysk 64 GB do przechowywania danych nawigacyjnych oraz plików audio
                - bluetoth
                - mapa europy
                - gniazdo USB oraz AUX IN
                - car net - dostęp do mobilnych usług Online za pośrednictwem telefonu (bezpłatnie przez pierwszy rok)
                obręcze kól ze stopu metali lakkich "SOHO" 7Jx17 szary lakier wewnątrz obręczy 0,00zł
                opony samouszczelniające się
                śruby kól z zabezpieczeniem antykradzieżowym
                Pełnowymiarowe koło alu


                Pakiet jeszcze do dopracowanie ,ale mógłby już wystarczyć jak dla mnie ,no może oświetlenie ambiente

                VOLKSWAGEN BANK
                Cena wyjściowa 147590 zł po rabacie 140200 zł
                wpłata własna 50000 okres leasingu 4 lata ,47 rat po 1856,19 netto 48 rata wykup 1138,21 netto.
                Co do leasingu można jeszcze poszukać w innych bankach

                To było na tyle ,się ku.... zmęczyłem tym pisaniem :evil:
                Sebastian
                Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                Wczasy nad morzem - klik

                Komentarz

                • Enriquez
                  RS
                  • 2009
                  • 7685
                  • Superb III (3V3)

                  sebastian7905, fajne auto, ale ma mało "kunia" :diabelski_usmiech
                  Pozdrawiam
                  Marcin

                  Komentarz

                  • sebastian7905
                    RS
                    • 2009
                    • 3488
                    • Volkswagen
                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                    Enriquez, ale do jazdy po mieście wystarczy ,pewnie że więcej kunia by cieszyło ,ale te dolewki do paliwa to jak dla mnie za dużo ,a po gwarancji można dłubnąć
                    Sebastian
                    Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                    Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                    Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                    Wczasy nad morzem - klik

                    Komentarz

                    • beaviso
                      Elegance
                      • 2010
                      • 767
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      Zamieszczone przez sebastian7905
                      a po gwarancji można dłubnąć
                      Bierzesz w leasing po to, żeby go potem zatrzymać po upływie gwarancji? Nie obawiasz się?

                      Ja założyłem inaczej - leasing na działalność, 3 albo max. 4 lata (do 100,000 km), bezwzględne dokupienie wydłużonej gwarancji do końca wybranego okresu leasingu, no i kalkulacja bez opcji taniego wykupu, tzn. gdy tylko upłynie okres leasingu, to zwracam auto bez żalu zanim ta tykająca bomba na dobre eksploduje :lol:

                      Mam dwa auta z dieslem:
                      Jedno od nowości (r. 2008) - pierwsze 100,000 km bez żadnej, najdrobniejszej nawet awarii. Z eksploatacji tylko hamulce, filtry, olej - wiadomo.
                      Drugie używane, krajowe (r. 2006) - zakup 3-latka z przebiegiem 120,000 km - teraz ma 207,000 km - wymieniłem w nim mnóstwo rzeczy, włożyłem ponad 20,000 zł... Nigdy więcej. Właśnie w jego miejsce ma wkrótce podejść nowy wóz z leasingu.

                      Zakładając, że obecnie robią auta jeszcze gorsze, to naprawdę nie planuję posiadać nowoczesnego auta z przebiegiem > 100,000 km. Wydaje mi się to ryzykowne. Te EGR zintegrowane z turbiną, AdBlue, DPF, Haldexy, Flexride'y z amorami po 1500/szt., itd... Samochody obliczone na zysk dla producenta poprzez ich serwisowanie.

                      M.
                      666 4U

                      Komentarz

                      • Alonzo_
                        RS
                        • 2009
                        • 2460
                        • Hyundai

                        beaviso
                        jakie to auto pierwsze a jakie jest drugie? Marka, model z ciekawości.
                        Hmm jesteś mocno dość sceptycznie nastawiony widać do tej nowoczesnej motoryzacji ale widocznie doświadczenie ma na to wpływ.
                        Ja myślę ( może to złudne), że ta granica to jednak coś koło 200kkm przy rozsądnym używaniu i dbaniu. Oczywiście sa sztuki co od świeżego mają problemy - zdarza się. Jak kupujesz nowe, serwisujesz zgodnie z rozsądkiem, dbasz, zmieniasz oliwę nie co 30 kkm tylko np 15 to myślę, że polata więcej niż te 100 kkm.
                        Podobnie jak Ty kupiłem 3 latka (to było O2 1,9 BXE) z przebiegiem 135 kkm serwis niby , krajówka, drożej niż średnia ofert aby było pewne. I co I dupa, zawód na całego, koszty. Nie takie jak Ty podałeś przez 3 lata używania ale wyszło słabo.
                        Ale te używane 3 latki to jednak IMO często poflotowe auta (może Twoje od prywatnego, nie wiem). Moje było. A IMO 100kkm na flocie robi większe zniszczenia niż 200 kkm jak sam masz od nowości i dbasz.
                        Wychodząc z takiego założenia tak właśnie zrobiłem po skodzie. Nowe, szybki leasing. I teraz trzymam. Bo oddać komuś 2 letnie (3 wg rocznika) auto z przebiegiem 37kkm..... za pół ceny?
                        Popełniłem jeden duży błąd , którego postaram się nie popełnić ponownie - kupiłem nowe auto - ale skoro już tak się stało :wink: tym chciałbym polatać do tych 200 kkm bez większych nakładów. A jak będzie okaże się.
                        Co innego jak się tłucze kilometry i auto wyraźnie zarabia na siebie intensywnie. Inna wtedy jest kalkulacja.

                        Komentarz

                        • beaviso
                          Elegance
                          • 2010
                          • 767
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                          Zamieszczone przez Alonzo_
                          beaviso
                          jakie to auto pierwsze a jakie jest drugie? Marka, model z ciekawości.
                          Hmm jesteś mocno dość sceptycznie nastawiony widać do tej nowoczesnej motoryzacji ale widocznie doświadczenie ma na to wpływ.
                          Ja myślę ( może to złudne), że ta granica to jednak coś koło 200kkm przy rozsądnym używaniu i dbaniu. Oczywiście sa sztuki co od świeżego mają problemy - zdarza się. Jak kupujesz nowe, serwisujesz zgodnie z rozsądkiem, dbasz, zmieniasz oliwę nie co 30 kkm tylko np 15 to myślę, że polata więcej niż te 100 kkm.
                          Podobnie jak Ty kupiłem 3 latka (to było O2 1,9 BXE) z przebiegiem 135 kkm serwis niby , krajówka, drożej niż średnia ofert aby było pewne. I co I dupa, zawód na całego, koszty. Nie takie jak Ty podałeś przez 3 lata używania ale wyszło słabo.
                          Ale te używane 3 latki to jednak IMO często poflotowe auta (może Twoje od prywatnego, nie wiem). Moje było. A IMO 100kkm na flocie robi większe zniszczenia niż 200 kkm jak sam masz od nowości i dbasz.
                          Wychodząc z takiego założenia tak właśnie zrobiłem po skodzie. Nowe, szybki leasing. I teraz trzymam. Bo oddać komuś 2 letnie (3 wg rocznika) auto z przebiegiem 37kkm..... za pół ceny?
                          Popełniłem jeden duży błąd , którego postaram się nie popełnić ponownie - kupiłem nowe auto - ale skoro już tak się stało :wink: tym chciałbym polatać do tych 200 kkm bez większych nakładów. A jak będzie okaże się.
                          Co innego jak się tłucze kilometry i auto wyraźnie zarabia na siebie intensywnie. Inna wtedy jest kalkulacja.
                          Alonzo, odpowiadam:
                          Widzisz, mnie nie stać na nowe auto - ot tak wziąć pieniądze z banku i zapłacić 150 kilo za zabawkę. Nie mam, musiałbym zbierać i jeździć jeszcze parę lat starym. Ale stać spokojnie na leasing. Auto na wyrost, taki kaprys, bo jak dobija się do 40-tki, to chciałoby się pojeździć czymś fajnym zanim wszystko będzie na prąd i z blokadą na 40 km/h M.in. dlatego nie planuję zakupu na lata - nawet gdybym miał pieniądze. Wolę płacić raty leasingowe i za te 3-4 lata oddać i wówczas zobaczyć jak mi się wiedzie, pomyśleć co dalej i z czym. I nie pakować się w kłopoty, ani wiązać z autem na okres, gdy znaczny spadek wartości skumuluje się z wydatkami na grubszy serwis.

                          Auto pierwsze to Skoda z avatara - pierwsze dłubanie miała przy 102,000 km, bo siadł wysprzęglik, a jak wstawiłem do ASO to zrobiłem już po całości - rozrząd i te słynne panewki dla świętego spokoju... Pierwsza setka bezawaryjnie, zawias wciąż oryginalny.

                          Auto drugie to Vectra C 1.9 CDTI 16V - pochodzi z mojego miasta, na początku była krótko demówką w salonie, potem przez 3 lata jeździł nią jeden człowiek, kierownik małej firmy (jedyne auto w firmie, nie flota) - robił dalekie trasy do Danii i na weekend do siebie na wieś 100 km, więc nie natłukł kilometrów po mieście czy w korkach. Auto w chwili kupna miało do wymiany kolektor (klapy wirowe - słaby punkt) i tylne amory + wahacze. Z usterek przebyło tylko wymianę termostatu. Poza tym przy tych 120,000 km sprawiało wrażenie bardzo dobrego, tzw. "pewniaka". No to wziąłem pewniaka, pokochałem, bo fajnie wygląda i nieźle jeździ, no i... zaczęło się:
                          - kolektor dolotowy
                          - zawias z tyłu prawie kompletny wym.
                          - 2x alternator
                          - dwumasa przy 137kkm zaczęła łomotać, więc przy okazji wym. sprzęgło kpl, uszczelniacze.
                          - sprężyny pękły dwie, no więc mam już komplet nowych
                          - amory przednie też przy okazji sprężyn
                          - dwa razy łożyska kolumn McPh i mocowania, bo jak robić to po całości przecież
                          - turbosprężarka, a jakże, przy 150 kkm przepuszczała już olej, więc była niepewna, a że chciałem chipować, to poszła do wymiany...
                          - przepływomierz uwalony
                          - EGR wymieniony
                          - chłodnica oleju ciekła, naprawiona
                          - chłodnica klimy (skraplacz) perforowała, wymieniona
                          - lusterka ogrzewane siadły, moduł trza było wymienić
                          - elementy zawieszenia z przodu - tuleje, a teraz wahacz mnie czeka
                          - mechanizm wycieraczek się rozsypał, niby banał, ale oczywiście w drodze na urlop, więc 700 zł poszło się walić w pierwszym ASO po drodze
                          - z tyłu zbieżność już trochę poza zakres wychodzi, ale skorygować się nie da, bo śruby regulacyjne zapieczone, więc należy wymienić główne wahacze... no way, nie zrobię tego.
                          - zacisk hamulca tył też prosi o uwagę, klocek mi zjadło ekspresowo...
                          - rękodzieło rzeźbiarskie w reflektorach, bo styki żarówek kierunkowskazów się wypaliły (ASO zalecało wymianę reflektora po 3000 zł/szt bo to bixenon skrętny i nie ma zamiennika, hahaha)
                          - no i na koniec, tak jak na początku, ponownie sypnął się ostatnio kolektor (klapy wirowe)

                          No i tak - auto niby bez śladów rdzy, zawieszenie przednie dość solidne (pierwszy łącznik złapał luz dopiero przy 180 tys. km!), do tego ogólnie polecany silnik Fiata JTD - a kosztów zebrało się co niemiara. Przejechałem 87,000 km jak dotąd, niecałą setkę. Oczywiście o eksploatacji nie wspomnę (rozrząd, świece żarowe, hamulce, pierdoły). Pierwszą "setkę" Vectra przeszła bezawaryjnie (oprócz termostatu), ale "drugą setkę" odbiła sobie już po całości. I nie mówcie, że to tylko Opel. W każdym, no w prawie każdym aucie, tak właśnie będzie. Nigdy więcej używki, w dodatku na kredyt :diabelski_usmiech

                          I teraz też tak myślę - zrobię ten wahacz, ten zacisk, kolektor też zrobię, bo nie sprzedam przecież auta które dymi po depnięciu (efekt nie działających klap wirowych), kurna opony też na lato muszę kupić, bo stare już zjechane i hałasują wyząbkowane, klient mi nie kupi auta, bo "łożyska huczą" - tak powie. I co? Ze 3000 zł włożę. To co, bez sensu sprzedawać, hę? Może jeszcze rok pojeździć te 15-20,000 km? Może. Ale co czeka mnie po drodze? Czy dwumasa się nie rozsypie ponownie (czasem coś tam szmera), czy geometrią z tyłu nie trzeba będzie się zająć na poważnie, czy może wtryski nie zaczną figlować, bo w końcu i na nie przyjdzie pora mimo lania Dynamica, a czy może CIM (moduł sterowników za 2000 zł) nie zacznie wariować, co często dzieje się w tych modelach? Pierniczę, nie chcę już wiedzieć

                          A paru mi już mówiło, że ta Vectra jest solidniejsza od niejednego aktualnego wyrobu. I żebym się jej pochopnie nie pozbywał, bo zadbana. Ja wiem, kurde, że zadbana!!!

                          M.
                          666 4U

                          Komentarz

                          • piramida
                            RS
                            • 2009
                            • 12222
                            • Superb III (3V3)

                            beaviso, ale co chcesz, przy przebiegu około 200kkm powyższe rzeczy miały mieć prawo bytu pomijając kwestie kolektora dolotowego czy awarii mechanizmu wycieraczek wiec nie są to jakieś kosmiczne awarie tylko eksploatacyjne rzeczy.
                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                            Komentarz

                            • rafiki
                              RS
                              • 2012
                              • 15975
                              • Superb III (3V3)

                              piramida, wszystko zmierza do tego żeby silnik też był elementem eksploatacyjnym podlegającym obowiązkowej wymianie po x latach albo x tys. km
                              رافال
                              Spoty
                              Cause freedom is a lonely road

                              Komentarz

                              • sebastian7905
                                RS
                                • 2009
                                • 3488
                                • Volkswagen
                                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                Zamieszczone przez beaviso
                                Bierzesz w leasing po to, żeby go potem zatrzymać po upływie gwarancji? Nie obawiasz się?
                                tak tylko piszę ,bo nie wiem co będzie dalej ,jak na razie to tylko oferta ,tak na serio to auto będę kupował po wakacjach ,a może to będzie Audi ? ,choć żonie się podoba właśnie ten passat zobaczymy
                                Sebastian
                                Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                                Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                                Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                                Wczasy nad morzem - klik

                                Komentarz

                                • Alonzo_
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 2460
                                  • Hyundai

                                  Sorry za OT bo to nie o tym temat ale napisze swoje.
                                  beaviso łączę się z Tobą w bólu bo Cię....rozumiem. Miałem VC z tym silnikiem z przebiegiem kupiona 126 kkm i to raczej ori po ogólnym stanie (lekko uderzoną sobie w Niemczech kupiłem)
                                  Znany mi jest temat:
                                  - klap,
                                  - EGR-u,
                                  - padu wtrysku,
                                  - hałasujących łożysk na amorku z z przodu
                                  - poszarpujących elektrozaworów w skrzyni ( miałem ASB) plus obawa o jej wysiadkę z powodu przeciekającej chłodniczki i dostawania się płynu przez parciejące uszczelniacze do oleju w skrzyni i takie tam. - koszt wówczas 6 tysia za zrobienie skrzyni bez gwarancji - kilka obdzwonionych z tym dobrych warsztatów ASB.
                                  Po pół roku i chyba 8 kkm przejechanych wygrała- mnie złamała, bałem się tym wyjeżdżać gdziekolwiek bo uwalony soft w wykonaniu GM przyprawiał mnie o zawał co chwila wprowadzając ją w awaryjny często podczas wyprzedzania. Oczywiście 99% błędów ginęła po ponownym uruchomieniu - trzeba było na nie "polować" i po wyskoczeniu wkoło komina od razu jechać do znajomka na kompa aby zczytał.
                                  Także myślę, ze wiem o czym piszesz.
                                  EDIT
                                  A co do podejścia zastanawia mnie jedno jak tak zrobisz jak mówisz z leasingiem to czy Ty aby na tym na pewno dobrze wyjdziesz...?
                                  Jeśli po 3-4 latach zostanie Ci wykupu przypuszczam coś pomiędzy 30 a 1% to oddając auto przed wykupem jesteś w plecy bo przykładowo 70% poszło się gonić bo zapłaciłeś przez ten czas a jakbyś wykupił i sprzedał to wówczas ok 50 % straty by wyszło. Tak sobie gdybam.
                                  Prędzej jakbyś chciał oddać to się nie da IMO tak prosto bo firma leasingowa każe sobie dopłacić aby wyjść na swoje. Ma weksel i może sobie to ściągnąć z Ciebie i tak pewnie zrobi. Oni nie dokładają. Sprzedadzą auto za połowę ówczesnej wartości bez certolenia a różnicą Ciebie obciążą.

                                  A żeby nie było OT
                                  Wiem - kto bogatemu zabroni ale Sebastian7905 - czy warto za paska dawać 140 koła?

                                  Komentarz

                                  • mirek_p11
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 6630
                                    • Volkswagen
                                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                    Zamieszczone przez Alonzo_
                                    czy warto za paska dawać 140 koła
                                    czy w ogóle warto kupować auto klasy średniej za 140 koła i przepłacić prawie 19000 zł w ciągu 4 lat :roll:

                                    Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                    Fotki
                                    Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                    Fotki

                                    Komentarz

                                    • sebastian7905
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 3488
                                      • Volkswagen
                                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                      Zamieszczone przez mirek_p11
                                      czy w ogóle warto kupować auto klasy średniej za 140 koła i przepłacić prawie 19000 zł w ciągu 4 lat :roll:
                                      Mirek tego nie wie nikt ,ale aby nie przepłacać to trzeba kupić coś bez rat ,czyli za gotówkę ,a na to mało kogo stać (mnie nie) ,po za tym kupując na firmę odliczysz 50 % VAT-u i 19 % z każdej raty ,co daje też niezłą sumę , i jeszcze jedno prawie na pewno do końca roku będę szukał kosztów , no ale pożyjemy zobaczymy ,bo może nic z tego nie wyjdzie ,może się rozłożę i nici z planów będą
                                      Zamieszczone przez Alonzo_
                                      Wiem - kto bogatemu zabroni ale Sebastian7905 - czy warto za paska dawać 140 koła?
                                      wiesz do tego bogatego to mi daleko ,więc trzymajmy się ,tego " kto biednemu zabroni bogato żyć " :wink: ,jak na razie to suma na nowe auto była 100-130 tyś ( tu jeszcze dochodzi 1-2 letnie Audi A6), na inne używane 50-80 tyś a co będzie zobaczymy ,oby nie było ,że w ogóle nie kupię ,bo kupiec na Skodę jest i czeka
                                      Sebastian
                                      Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                                      Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                                      Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                                      Wczasy nad morzem - klik

                                      Komentarz

                                      • mirek_p11
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 6630
                                        • Volkswagen
                                        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                        sebastian7905, lepiej mondeo za stówkę i też będzie niezły wypas i szukaj promocyjnego leasingu lub kredytu

                                        Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                        Fotki
                                        Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                        Fotki

                                        Komentarz

                                        • sebastian7905
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 3488
                                          • Volkswagen
                                          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                          mirek_p11, ale Dominice się nie podoba ,mi jak najbardziej
                                          Sebastian
                                          Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                                          Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                                          Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                                          Wczasy nad morzem - klik

                                          Komentarz

                                          • Alonzo_
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 2460
                                            • Hyundai

                                            Dla mnie sens kupowania popularnego średniaka to ok 100 tyś max.
                                            Za 140 kzł ja bym wolał poszukać te A6. Zdaję sobie sprawę, że dochodzą koszty serwisu bo w takim 2-3 latku może się coś wysypać po gwarancji zaraz i tam koszty będą już spore. Kwestia podejścia.
                                            Znowu te koszty na firmie.... ja trochę inaczej podchodzę. Ok zrobić duże koszty ale tak naprawdę to zyskujesz wcale nie tak tak wiele jak się wydaje bo jeśli kupisz auto za 100 brutto a 140 brutto to raptem odliczysz sobie przy droższym tylko 6-7 tyś więcej od dochodu i zaledwie 3 tyś różnicy w Vacie jeśli na szybko dobrze liczę czyli masz max 10 tyś zysku. A musisz ze swojego wyłożyć extra 30 tyś. Plus kilka zeta za % za leasing . Tak na oko. Potem jak chcesz to auto sprzedać nikt Ci nie zapłaci za 5 latka extra 30 tyś więcej niż średnia dla rocznika w lepszym wypasie bo masz worek gadżetów w nim. Pójdzie po tyle ile zapłaci klient. Bo się wtedy wysypie pełno tanich poflotowych trupów i cenę zaniżą
                                            Ale jak napisałem - to mój punkt widzenia.
                                            Jakbym miał wydać extra te 30-40 koła to przynajmniej w tej kasie chciałbym przeskoczyć półkę i wtedy zdecydowanie te wywołane A6 C7 ....kupisz już za 60% wartości potem floty nie zepsują rynku i sprzedasz za sensowne pieniądze a i klientela się znajdzie bez problemu. I w ostatecznym rozrachunku jak wszystko policzysz po sprzedaniu potem takiej A6 po 4-5 latach wcale możesz na niej lepiej wyjść a co polatasz sobie lepszym autem to Twoje.
                                            A trzeba pamiętać, ze te odliczenia są zasadne jak kupisz drogo i sprzedasz potem za grosze. Wtedy odliczenia jest dużo. Przecież kwota odpisów i tak jest mniejsza niż z kalkulatora bo sprzedając potem auto za 30- 50% wartości początkowej przy zakupie trzeba od tego podatek zapłacić....

                                            Komentarz

                                            • sebastian7905
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 3488
                                              • Volkswagen
                                              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                              Alonzo_, ale A6 nowe za 140 :?:
                                              Sebastian
                                              Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                                              Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                                              Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                                              Wczasy nad morzem - klik

                                              Komentarz

                                              • mirek_p11
                                                RS
                                                • 2010
                                                • 6630
                                                • Volkswagen
                                                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                                Alonzo_, podobnie myślę jak Ty i jakbym już miał 150 tysi do wydania, to kupiłbym Audi lub Lexusa

                                                Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                                Fotki
                                                Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                                Fotki

                                                Komentarz

                                                • Alonzo_
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 2460
                                                  • Hyundai

                                                  Zamieszczone przez sebastian7905
                                                  Alonzo_, ale A6 nowe za 140 :?:
                                                  Hehe no gdzie - pisze wyżej że jakąś ładną używkę świeżą :wink:

                                                  Komentarz

                                                  • sebastian7905
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 3488
                                                    • Volkswagen
                                                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                                    mirek_p11, też jest pomysł na Audi ,wiesz o tym przecież ,co będzie zobaczymy ,też były rozmowy na ten temat . Roczne lub dwu letnie Audi A6 jest w opcji ,bo na pewno nie nowe bo do ceny jak dobrze pamiętam zaczynają się od około 168000 , takie jak ma sopocianin nówka to już wydatek 250000 ,jak dla mnie przepaść ,ale roczne czemu nie , jak pisałem zobaczymy
                                                    Sebastian
                                                    Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie ,po pewnym czasie zauważasz ,ze świni się to podoba
                                                    Jest Passat B7 Highline by sebastian7905
                                                    Była Black ELEGANCE by sebastian7905
                                                    Wczasy nad morzem - klik

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...