Zamieszczone przez PAOLO ESCO
Jaki olej do TDI - archiwum
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez lorumasz na myśli BXE którym bokiem wychodzą tłoki
Skąd pewność że to BXE z Polkowic? Jaki był kod na obudowie?
Szwagier pracuje w Polkowicach był też na praktyce w zakładzie w Niemczech... jakość silników ( montaż) jest o wiele wyższa w Polsce :P ... a Polkowicka fabryka jest jedną z najlepszych w całym koncernie.
Z tego co wiem ostatnie wypusty1,9 TDI - BXE montowane w Skodach nie były robione w Polkowicach bo sprawdzałem ze szwagrem kod na moim silniku.
W VW Polkowice są teraz robione 2.0 TDI CR , 1,6 TDI CR ...i powstaje najnowszy w całym koncernie VW zakład produkcji małych silników benzynowych - to chyba o czymś świadczyPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCO
Skąd pewność że to BXE z Polkowic? Jaki był kod na obudowie?
Szwagier pracuje w Polkowicach był też na praktyce w zakładzie w Niemczech... jakość silników ( montaż) jest o wiele wyższa w Polsce :P ... a Polkowicka fabryka jest jedną z najlepszych w całym koncernie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Seedale nie uwierze, że Niemcy montują gorzej silniki niż Polacy - to byłby koniec Świata.Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
PAOLO ESCO, soszek81, dzięki
Zamieszczone przez Seedale nie uwierze, że Niemcy montują gorzej silniki niż Polacy - to byłby koniec Świata. 8)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SeedNiemcy montują gorzej silniki niż Polacy
Zamieszczone przez dragsterTo raczej kwestia nowoczesności danego zakładu, te w Polsce powstały całkiem niedawno, a te w Niemczech pewnie mają już kilka dekad
Panowie - KONIEC w tym temacie bo się robi bałagan :!:PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez SeedNiemcy montują gorzej silniki niż Polacy
Polscy pracownicy VW są lepiej zdyscyplinowani i bardziej dokładni niż ci z fabryk w Niemczech
Mówię - byłem w Kassel i nie odniosłem wrażenia, żeby Niemcy nie byli dokładni. Wszystko było tip top. I chwialili sie, że są najlepsi w koncernie. 8)
Rzeczywiście skończmy bo do konsensusu nie dojdziemy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dragsterprośba o napisanie jak masz dane nt Noacka dla Mobila1 0W40
Current to "stary" 0w40, a future to New Life.
Tak w ogóle to polecam obczajenie tego pliku:
Attachment.pdf
Można się dowiedzieć, że Mobil przeszedł na Visom (HC) wraz z wprowadzeniem "Life'ów"
• Mobil 1 New Life 0W-40
• Mobil 1 Peak Life 5W-50
• Mobil 1 Extended Life 10W-60Załączone pliki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez XaroxCurrent to "stary" 0w40, a future to New Life.
Tak jasna sprawa stary Mobil był opartyu na większościowej bazie syntetycznej PAO , New to olej HC oparty na innowacyjnej technologii Mobila VISOM 4 i 6 albo jak kto woli GTL czyli Gas to Liquid, taniej , prawie jak PAO ale nie do końca ...Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Mobil juz zmienił "recepturę" ....Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OrbitCurrent oznacza OBECNIE
Future w przyszłości ,
wiec można zakładać ze ten Mobil jest nada taki jaki jest w dopiero w przyszłości zmienia recepturę , ja to tak rozumiem
Tak jasna sprawa stary Mobil był opartyu na większościowej bazie syntetycznej PAO , New to olej HC oparty na innowacyjnej technologii Mobila VISOM 4 i 6 albo jak kto woli GTL czyli Gas to Liquid, taniej , prawie jak PAO ale nie do końca ...
Mam ochotę go zalać następnym razem do ATD :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DzidaZamieszczone przez XaroxMam ochotę go zalać następnym razem do ATD
Teraz jeżdżę na M1 5w50, jak nie będzie dużo oleju wciągał to wpada 0w40, jak coś będzie popijał to Millers XFD 5w40 albo ten co jest, jeszcze się zobaczy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xploSpojrzałem na butelkę Castrol Magnatec Diesel 5w40 te 4L kupowane w sklepie napis Fully Synthetic, a te z niemiec 5L HC-Synthese.Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xploCzy Shell Helix Ultra 5w40 jest olejem hydrokrakowanym ?
Spojrzałem na butelkę Castrol Magnatec Diesel 5w40 te 4L kupowane w sklepie napis Fully Synthetic, a te z niemiec 5L HC-Synthese.
Mieszanina wysoko rafinowanych olejów mineralnych, bazowego oleju XHVI i dodatków.
Co do Magnateca to w Niemczech full-syntetyk musi być oparty na PAO/Ester, u nas to nie jest ustalone, więc każy pisze na butelkach co mu się podoba.
Komentarz
-
-
Zbliżam się powoli do pierwszego przeglądu QG1 więc muszę wybrać jakiś olej specyfikacji 504.00/507.00.
Moje typy po przeglądnięciu tego tematu: Motul Specific 504.00/507.00, Fuchs Titan GT1 ProC3 lub Liqui Moly TT 4200. Ewentualnie Mobil1 ESP Formula( temp. zapłonu najwyższa,teoretycznie ubytki powinny być najmniejsze).
Który wybrać :?:Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz
-
-
A do BXE nie może być olej o specyfikacji 505.01 ?
Czy Valvoline Maxlife 5w40, Synpower 5w40 są syntetyczne czy hydrokrakowane ?
A Durablend czy pod tą nazwą się coś kryje ?
Liqui Moly top tec 4100 5w40 "Nowoczesny olej silnikowy wykonany w technologii syntetycznej" też nie wygląda na pełen syntetyk.
Po jakich wartościach w spisie składników poznać, czy olej jest HC ? Czy jedynie przez uczciwość producentów którzy podają takie info idzie się zorientować.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xploCzy Valvoline Maxlife 5w40, Synpower 5w40 są syntetyczne czy hydrokrakowane ?
A Durablend czy pod tą nazwą się coś kryje ?
SynPower
DuraBlend
Olej bazowy; Destylaty ciężkie parafinowe z odparafinowania rozpuszczalnikowego (ropa naftowa)
Zamieszczone przez vazZbliżam się powoli do pierwszego przeglądu QG1 więc muszę wybrać jakiś olej specyfikacji 504.00/507.00.
Moje typy po przeglądnięciu tego tematu: Motul Specific 504.00/507.00, Fuchs Titan GT1 ProC3 lub Liqui Moly TT 4200. Ewentualnie Mobil1 ESP Formula( temp. zapłonu najwyższa,teoretycznie ubytki powinny być najmniejsze).
Który wybrać
Motul / Fuchs
Mobil
Ja bym proponował w takiej kolejności, ale to tylko moje zdanie...
Którego byś nie wybrał powinno być dobrze.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez XaroxJak dla mnie HC, ale nie można dyskwalifikować oleju tylko z tego powodu. Może być gorszy od oleju PAO, ale silnika nie rozwali...Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
Komentarz