Zamieszczone przez gulinski
Jaki olej do TDI - archiwum
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
To jest podklejony temat.
X
X
-
Podaję cenę dla ludzi którzy nie mają żadnych przywilejów
cena Motula + przesyłka
......poityka firmy motul ktoś pisał - ich produkt wszędzie ma mieć tę samą cenę. :evil:
Komentarz
-
-
Dla wszystkich, ktorzy wachaja sie czy warto zainwestowac w motula. :idea:
Widzialem na hamowni, rozne auta zalane popularnymi olejami w ktorych po jednym, dwu hamowaniach temp. oleju siegala 105-110, czy nawet 120C.
U mnie na Motulu, przy wysilonym silniku nawet po 10 pomiarach temp nie przekracza 95C.
Wnioski wyciagnijcie sami..."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Wiem czytałem,
tylko ta cena :roll: jeżeli zmieniasz olej co 3 miesiące, auto seria...
to tak jakby co 3 wymiana gratis, a co 10kkm zmienić warto bo dobry olej to olej często zmieniany
..ten tryb Long Life z olejami wg normy 506.01 coś mnie to nie przekonuje ciągle za mało aut osiągnęło przebiegi ponad 500kkm
Komentarz
-
-
z olejów spełniających kryteria vw505.01 mamy
MOTUL SPECIFIC VW 505.01 SAE 5W-40 ~60 PLN/L
Mobil SynthS 5W40 ~40
Texaco Havoline 505.01 ~35
Valvoline DuraBlend Diesel 5W-40 ~37
Shell Helix Diesel Plus VA 5W40 ~50
Castrol TXT 505.01 ~52
MIDLAND AXXEPT 505.01 5W/40 ~35
kubao Mój klekot też pobiera oleum, ale wydaje mi się ze nie tyle. Jak zalalem Motula (wczesniej miałem Elfa) to troche mniej pali.Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy
Komentarz
-
-
no to ja mam tez male pytanko
mam 1.9 tdi(90) w serwisie przy rocznym przegladzie poprosilem ich o olej mobil 1
poszedlem do szkoly wracam autko juz wystawione i butelka w bagazniku
mobil1 0W40 SuperSyn(Fully Syntetic Motoir Oil) na opakowaniu nie ma slowa o normie jaka spelnia
a z tego co wyczytalem to ten olej jest za zadki dla turbin
jak myslicie kucic sie z nimi o wymiane na inny??
powiem tylko ze autko przestalo mi dymic i rano odpala calkiem rzesko (poprzednio mialem texacoil(nie polema nikomu :evil: )
pzdr
Komentarz
-
-
Mój klekot też pobiera oleum, ale wydaje mi się ze nie tyle. Jak zalalem Motula (wczesniej miałem Elfa) to troche mniej pali.
Pierwsza wymiana nastąpiła po 2,5 tyś i smarowidło którym był zalany silnik w fabryce ,zostało zmienione na mobila 05w40 supersync .Do 15 tyś dwukrotnie zapaliła mi się kontrolka od oleju , w sumie dolałem jakieś 1,5 l .Na pseudo przeglądzie przy 15 tyś. auto znowu zostało zalane jakimś olejem ,piszę - jakimś - bo jak widziałem tą zasyfiałą bańkę wielorazowego użytku z której nalewają olej do silnika , to nie mogę mieć pewności czy rzeczywiście był to mobil . Zakupiłem bańkę oleum motula od Nexusa i po tygodniu wymieniłem olej jeszcze raz .
Jak będziecie jeżdzić na przeglądy ,czy tylko wymianę oleju , zaopatrzcie się wcześniej w swój własny olej ,będziecie mieli pewność ,że żadnwgo pomyja wam nie naleją .
Komentarz
-
-
Ja zalewam od jakiś 70kkm Mobil 0W-40 Diesel i nie widze żadnych nieprawidłowości. Nie dolewam ani grama pomiędzy wymianami (15kkm) bo nie trzeba. Moja Octa ma w tej chwili 130kkm (AGR). Olej zawsze kupuje w blistrze żeby nikt mi nie wlał jakiegoś syfu z beczki z napisem Mobil 0W-40
Może kiedyś zaleje tego Motula, ale nie spodziewam się jakiś rewelacji :roll:
pozdrO1 - AGR była
jest O2FL i Honda Jazz 1.4
Komentarz
-
-
Ja jeździłem na castrolu slx 0w30, ale po lekturze tematu na różnych forach zmieniłem przy 45 tkm na Mobil 1 5w50. Wrażenie jest takie że na slx silnik był cichszy i to sporo i łatwiej uruchamiał się na zimno. Teraz jak uruchamiam silnik to "czuję" że startuje jakoś ociężale i chałasuje prawie jak stara beczka (misiek). Ktoś z Was ma podobne wrażenia?COMBI ELEGANCE'03 ASV
Komentarz
-
-
Na początku witam wszystkich. To mój 1 pierwszy na tym forum. Co prawda nie mam Octavki ale mam również auto z VW GROUP:-)
Co myślicie o oleju Shell Helix Ultra Racing 10w60 bo właśnie takim zalali mi silnik AHF podczas przeglądu po 90kkm w ASO. Zawsze lali rzadszy 5w40 i ku mojemu zdziwieniu w domu patrze a tu zalane 10w60. Jako że osobiście na przeglądzie nie byłem dzwonie do nich i pytam o wyjaśnia, dlaczego nalali taki gęsty na zimę itp. a oni mówią, że może być stosowany na równi z 5w40, że może być też mieszany z nim itp. Poza tym gość mówił, że auto nie stoi na dworze więc nigdy na dużym mrozi nie jest na noc(wpierw pytali czy auto jest garażowane). Nie wiem co o tym myśleć - czy czasem nie mieli innego i nalali to co było? W każdym razie na pewno następnym razem zaleje Mobilem lub tym Shellem co zawsze.seryjny AHF w czarnej budzie ze znaczkiem S
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez uciuShell Helix Ultra Racing 10w60 bo właśnie takim zalali mi silnik AHF podczas przeglądu po 90kkm w ASO."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greszczynMój klekot też pobiera oleum, ale wydaje mi się ze nie tyle. Jak zalalem Motula (wczesniej miałem Elfa) to troche mniej pali.
Pierwsza wymiana nastąpiła po 2,5 tyś i smarowidło którym był zalany silnik w fabryce ,zostało zmienione na mobila 05w40 supersync .Do 15 tyś dwukrotnie zapaliła mi się kontrolka od oleju , w sumie dolałem jakieś 1,5 l .Na pseudo przeglądzie przy 15 tyś. auto znowu zostało zalane jakimś olejem ,piszę - jakimś - bo jak widziałem tą zasyfiałą bańkę wielorazowego użytku z której nalewają olej do silnika , to nie mogę mieć pewności czy rzeczywiście był to mobil . Zakupiłem bańkę oleum motula od Nexusa i po tygodniu wymieniłem olej jeszcze raz .
Jak będziecie jeżdzić na przeglądy ,czy tylko wymianę oleju , zaopatrzcie się wcześniej w swój własny olej ,będziecie mieli pewność ,że żadnwgo pomyja wam nie naleją .
Co do pewności jakości zalanego oleju, to mogę Ci zaręczyć, że w moim salonie nie ma żadnych wałków, które dotyczą/dotyczyłyby oleju.
Te brudne baniaczki, choć nie wygladają profesjonalnie... Zostają zalane olejem, który z magazynu w podziemiu wędruje do góry specjalnie do tego zbudowaną instalacją z 200 litrowych baniaków stojących w magazynie prosto do serwisu... Jest to ściśle kontrolowane (Ilość, wersja oleju) przez pracownika magazynu. Przy zalewaniu baniaczka są zawsze 2 osoby.
Aktualnie salon zwariował i przeszli na Castrola :lol:
Polecam przyjazd na przegląd z własnym olejem :twisted:
Ps.
Polecam rozważyć oleje firmy Midland.
Widywalem nawet niższe ceny, niż 35 zł
Pozdrawiamwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Poza tym gość mówił, że auto nie stoi na dworze więc nigdy na dużym mrozi nie jest na noc(wpierw pytali czy auto jest garażowane).
wedlug mnie kazal bym im wymienic na zadszy
turbo doladowany silnik potrzebuje zadszego oleju niz zwykly a ten olej(10W60)
to nie wiem czy zalal bym nawet w lecie. :| silnik bedzie pracowal ci podobnie(moze nieznacznie glosniej) ale turbo bedzie obrywac bo zanim ta oliwa dotrze do niegio i inych elementow to bedzie pracowac na
"sucho" jak w tej reklamie castrola przez kilka sec metal trze o metal :|
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez chester121wedlug mnie kazal bym im wymienic na zadszy
turbo doladowany silnik potrzebuje zadszego oleju niz zwykly a ten olej(10W60)
to nie wiem czy zalal bym nawet w lecie. :|
za jakieś 5kkm wymienie go na mobila bo raczej teraz przegląd zrobię sam bo rozrząd wymieniony więc ASO mi już nie potrzebne(narazie)seryjny AHF w czarnej budzie ze znaczkiem S
Komentarz
-
-
Witam
Czytam i czytam i wywnioskowałem, że mam zalać MOTUL SPECIFIC VW 505.01 5W-40 ...
A jak ktoś ma virusa tez ten czy jakiś inny?? A jaki olej lejesz Purchawa bo ja ma taki sam silnik jak ty.152 KM/342,8 Nm
ARL, FMIC, dostroił Masters Tuning
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Nexus6Zamieszczone przez seboCzytam i czytam i wywnioskowałem, że mam zalać MOTUL SPECIFIC VW 505.01 5W-40 ...
a ten olej: MOTUL 4100 POWER 15W-50 ???152 KM/342,8 Nm
ARL, FMIC, dostroił Masters Tuning
Komentarz
-
-
Ludzie ile wy macie przejechane tymi autami, zeby lac minelal :lol: Pol miliona wybilo czy co. Mineral to sie leje do starych kibli. Jak juz naprawde ktos chce lac tani olej to w najgorszym wypadku pol syntetyk.
To wlasnie przez oleje mineralne zaczyna sie problem z zapalaniem zima, klepanie zaworow na zimno i inne takie - po co.
Lac synt lub semi synt.
Nexus6, Do VP mozna lac przeciez olej przewidziany do PD nie zaszkodzi mu :wink: Gorzej jak ktos w druga strone sprobuje :x
Komentarz
-
-
Zastanawiam się nad wyborem oleju.
Poprzedni właściciel prawdopodobnie zalewał półsyntetyk Mobila. Mówię prawdopodobnie bo tylko taka karteczka wisi z ostatniego przeglądu.
Samochód ma teraz przejechane 107 kkm , ostatnia wymiana przy 105.
Zastanawiam się czy przejść na pełny syntetyk czy jeździć dalej na półsyntetyku.
Obawiam się o ewentualnie roszczelnienie silnika. Teraz jest suchutko bez żdanych wycieków, silnik pracuje bez najmniejszych zarzutów.
Co radzicieAudi A4 1.8TFSI
Komentarz
-
Komentarz