Nie widzę fotek ale z opisu wiem, że nic strasznego więc zabieram się do pracy. Dzięki za pomoc pozdrawiam….
Amortyzatory
Zwiń
X
-
Na ja pierniczę... Zdajecie sobie sprawę, że czytam 3 raz w przeciągu kilku miesięcy ten temat i jego wszystkie posty. Za 3,5 tyś km mam wymianę oleju u DGW i tulei w wahaczach przednich... pasowało by przy okazji wymienić amortyzatory. Co do diabła brać? KYB excel G, B4 czy może Sachsy? Mam mętlik w głowie, jedni chwalą inni odradzają.... Bilsteiny nieraz wykazują się szybkim spadkiem skuteczności, Kayaby potrafią cieknąć, jedne i drugi podrabiają... Na Sachsach mało osób jeździ ale zachwalają choć to podobno seria... AAAA! Może napisze czego oczekuję. Jeżdżę szybko i bardzo szybko ale nie lubię żeby było za twardo. Nie zwalniam zbytnio przed nierównościami i preferuje kiedy zawias dobrze wybiera nierówności. Lubię miękki zawias. Połamałem zęby na szybkiej jeździe po złych drogach i mało co mnie jest w stanie przestraszyć. Niemniej dzisiaj kiedy pojechałem odebrać brata z przystanku i szybko jadąc skręcałem w stronę chodnika na którym stał brat jednocześnie hamując. Brat mówił, że na chwilę zblokowało mi tylne wewnętrzne koło. Faktycznie wyczułem lekki uślizg tyłu. W sobotę jechałem do Wawy trasa S8 i kiedy wyprzedzałem jedna za drugą 20 TTetek z klubu Audi TT na bardzo długim szybkim łuku z V powyżej 175km/h tył myszkował mi całkiem mocno. Wygląda, że docisk koła jest słaby i pasowało by wymienić amory. Przebieg 90 500km. Ma ktoś O1 TDI na seryjnych springach z Kayabami albo B4 z niewielkim przebiegiem na nich? Może dałby mi ktoś się przejechać - rewanżuję się tym samym. Co brać, że by nie żałować? Wiem, ze co bym nie brał to będzie lepiej niż jest teraz..tylko... co brać? :evil:Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Chyba wezmę Sachsy. Na stronie katalogu inter cars jest info, że KYB excel G nie są do podwyższonych Octavek
P.S.: Spokojna twoja rozczochrana... Mam anioła stróża w aucie, do wglądu w podpisie. Sakramencko skuteczny. Ceny nie znam bo to prezent był. Podobno można nabyć w sklepie "Hala z Aniołami Ala" Krążą słuchy, że Al to równy gość.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
AGX na pewno nie będą dobre do PODWYŻSZONEJ O1 TDI, która często jeździ po kiepskich nawierzchniach.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Podwyższonej, racja, z tyłu AGX ma dość krótki skok więc przy odbiciu mógłby odrywać koło od ziemi bo nie będzie w stanie się rozciągnąć, poza tym ma krótkie osłony (w zestawie) więc tłoczysko byłoby non stop odkryte a tym samym szybko amorek by się skończył.
Tu na hopce tylne koło jest już prawie w powietrzu i widać tłoczysko.
Komentarz
-
-
Dzisiaj byłem na badaniu tech w Carsedzie w Mińsku Maz. Parę km temu wymieniłem u DGW amortyzatory przód i tył. Sachsy wykazały 59-58% skuteczności. Duża różnica po wymianie. Cieszę się, że nie brałem KYB czy Bilsteinów... byłoby zbyt twardo. :?Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Gość
ja wlasnie dzis po przegladzie troche sie podlamalem, w zeszlym roku kupilem Bilsteiny B4 na przod, juz w trakcie zimy cos mi sie nie podobalo i dzis potwierdzily sie przypuszczenia, po zaledwie ok 6kkm, tak 6 nie 60 prawy ma ponad 70, a lewy...50 z hakiem, juz nawet nie pamietam dokladnie, no zalamka.
Klne sobie w brode ze nie zmienilem sprezyn odrazu, tylko czy to moze byc glowna przyczyna?
Auto stoi zupelnie normalnie, nawet wyzej niz na starych amorach a tu taka kupa, mam wrazenie ze jakies lipne te amory, drugi raz sie wkurwilem bo sobie przypomnialem ze chyba mechanik wyjebal paragon z kartonami i nawet zareklamowac nie moge ich.
PS. tyl co prawda, ale jednak siedzi w aucie juz chyba dluuuugo (ja jezdze 2 lata, a ile wczesniej cholera wie)no i ori jest ma po 76%, prawie tak samo jak rok temu,nosz kurwa.
Komentarz
-
wadliwa sztuka... trzeba reklamować i żądać wymiany przedniej pary :?Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
dodo77, na www.motoryzacyjna.pl masz 188 zł/szt przód i 159 zł/szt tył. Czyli kpl przód i tył 694 zł. Ja kupowałem u kolegi z forum: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=19263 i rok temu zapłaciłem coś koło 650 zł. Jeżeli będziesz wymieniał to pamiętaj o wymianie łożysk, odbojów, poduszek i osłon.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dodo77Panowie to sprężyny tez wymieniamy przy amorach???????????? i proszę podajcie cenę jak możecie KYB Excel-G przód i tył dziekiMoja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
ja mam excel-g od paru tys. i jak narazie jestem zadowolony, jest w miare sztywno nie buja na boki, nie nurkuje i auto ma duzo lepsza trakcje, ale to tez dlatego ze mam sprezyny -35 ale chyba skoda siadla ciutke nizej. Ogolnie polecam, ale nastepnym razem bede brac juz tylko gwint albo sportowe amory. Dodam tylko ze sprawdzajac organoleptycznie tyl juz widze ze ciutke dluzej wraca takze mysle ze dlugo na nich nie pojezdzeJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
A ja chciałem zapytać się o doświadczenia odnośnie amortyzatorów KYB Gas-A-Just.
Pytanie pojawia się kilka razy w tym watku i albo nie ma odpowiedzi albo wszyscy pisza, zeby zalozyc excel-g.
A mi wyglada na to, ze gas-a-just moze byc fajna alternatywa dla tych, ktorzy chce jechac "sztywniej" (nie mylic z kostnica).
Dlaczego tak sadze:
1. opis ze strony producenta: http://www.kyb-europe.com/kyb-poland...gas-ajust.html
"Zwiększenie siły tłumienia o ponad 30% w porównaniu z amortyzatorem dwururowym"
a także: http://www.kyb.com/products/shocks/how_to_choose.php
2. film KYB: http://www.youtube.com/watch?v=J_V4JAIOF2c
(cytat: Gas-A-Just is available as a performance upgrade)
3. film instruktażowo-reklamowy pt. "How to choose correct KYB shock": www.youtube.com/watch?v=InCg7Ft9eWE
Mowia, ze jesli chcesz miec jak oryginal to wez excel-g a jak chcesz miec "better performance" to gas-a-just
4. Bilstein B6 oraz B8 jest wykonany w technologii monotube tak samo jak gas-a-just, w odroznieniu of B4, ktory jest jak Excel-G zwykłym dwururkowcem/twintube ( http://www.bilstein.de/en-uk/product...lstein-b6.html )
Przeczytałem troche opisów i wyszło z nich ze monotube jest drozsza technologia ale lepiej trzyma aut na drodze kosztem komfortu, czyli dla mnie ok, tylko niech ktos mi powie - jakim Cudem Gas-A-just jest TAŃSZY niż Excel-G?? Różnica kilka PLN ale jednak...
[ Dodano: Pią 30 Mar, 12 23:19 ]
Podbijam temat - napisałem do osoby podanej jako wsparcie klienta na UK i dostałem taka oto odpowiedz:
"Thank you for your enquiry.
Excel-G is a twin tube gas shock absorber, Gas-A-Just is monotube gas. Where both products are offered for the same vehicle, then Gas-A-Just is an upgrade to the Excel-G and will be on average around 15% harder damping force.
Unfortunately, we do not fix the prices which our distributors sell at, so we cannot explain why you have found Excel-G at a higher price. We would recommend you speak to your distributor about this."
W wolnym tłumaczeniu:
"Dziekujemy za zainteresowanie,
Excel-G jest amortyzatorem dwururowym, Gas-A-Just jest jednorurowy. W pojazdach gdzie obydwa produkty sa oferowane Gas-A-Just jest produktem podwyższonego poziomuw stodunku do Excel-G i bedzie mial średnio o ok. 15% wieksza siłe tłumienia.
Niestety KYB nie ustala sztywnych cen produktow dla dystrybutorów zatem nie jestem w stanie wyjaśnić wyższej ceny amortyzatora ExcelG. W tej sprawie radzimy się skontaktować z lokalnym dystrybutorem."
Czyli jest potwierdzenie, ze Gas-A-Just maja wieksza siłe tłumienia ale nie jest napisane wprost ze sa lepszej jakosci ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodawoy76, 50mm
Komentarz
-
Komentarz