Zamieszczone przez laurin
Amortyzatory
Zwiń
X
-
Witajcie odkopuję temacik bo chyba i mnie czeka wymiana amortyzatorów -konkretnie tył . Nie chciałbym ładować w to jakiejś super kasy ale szukam czegoś z nastawieniem na niezawodne . Suma jaką chciałbym na to wydać to maks 400 zł Zgodnie z propozycjami
Bilstein B4 ok 290 zł z przesyłką
Kyb Exel G ok 370 zł z odbojami i z przesyłką
no i jeszcze znalazłem
Sachs 556 268 365 zł z przesyłką(nie wiem czy odboje i osłony są w kpl
Te sachsy są trochę droższe ale jeżeli byłyby trochę lepsze to jakoś na nie jako na producenta mam największe przekonanie . Używał ktoś tych sachs-ów ? Opisywane są jako pierwszy montaż -czego się po tym spodziewać?
Drugie pytanie to czy ma ktoś namiary na jakiś tani sklep internetowy -ceny z allegro podałem dla orientacji ?
[ Dodano: Pią 11 Gru, 09 17:05 ]
Dopytałem się sprzedawcy niestety odboje są oddzielnie więc +70 zł czyli sachs za 435zł to już trochę sporo...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sonik1991Wiec na co sie zdecydowac na B6 czy KYb Excell ??
Komentarz
-
-
Ja wymieniałem tydzień temu komplet - przód i tył.
Też wachalem się między B6/B4 i Kyb Excell-g.
Ostatecznie kupiłem Excella i jestem zadowolony. Jest sporo twardziej niż na starych i autem tak nie buja.
Wg mnie Kyb ma najlepszą cenę do jakości z tych 3 pod warunkiem że masz ograniczone limity finansowe.
Swoją drogą nie wiem czy ci się opłaca inwestować w B6 jeśli zmieniasz tylko tył.
Komentarz
-
-
sonik1991, B6 może okazać się dla ciebie za twarde tym bardziej, że zmieniasz tylko tył. IMO - dołóż kilka pln i kup kpl. tył i przód B4. Nie pożałujesz. Po założeniu B4 auto lekko pójdzie ci do góry więc nie obniżasz.OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Cześć
Również 2 miesiące temu zastanawiałem sie miedzy B4 a Excell G. Wybór padł na Excell G. Wymieniałem cały komplet. W momencie wymiany autko miało przejechane 140 tys. Od 4 tys. są nowe. Różnica jest ogromna. Niestety nie mogę odnieść się do tego jak jeździło się na oryginałach w momencie gdy samochód był nowy ponieważ kupiłem octavię jak miała 68000 przebiegu.
A stare amortyzatory na "trzepakach" przy przeglądzie nie wyglądały źle. Miały teoretycznie 50%-60% sprawności. Jednak czuło się, że samochód nie prowadził się tak jak powinien.
Po wymianie auto przyjemnie usztywniło się, nie wychyla się na zakrętach, nie nurkuje przy ostrym hamowaniu. Generalnie jest przewidywalne w prowadzeniu. Oczywiście proszę wziąć pod uwagę, że jest to OI i to, że nie piszę o wyścigówce. Jeżdżę na oponach 195/15.
Komentarz
-
-
sakus, gdy będę zmieniał to na dzień dzisiejszy też biorę pod uwagę Excell G.
Jak masz profil 65 to opona tez swoje amortyzuje (większy komfort ale też odbiera trochę sztywności amorków).OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
witam
mój zaufany mechanik bierze części z intercarsów i wolałbym wszystko załatwić przez niego (kwestie ew. gwarancji itp.) - na pewno w ofercie mają kayaby excel g. jak rozumiem, do O1 idą:
przód: 333713
tył: 343348
ile tak naprawdę powinny kosztować wszystkie 4 ww. amorki? ceny detaliczne w IC są, delikatnie rzecz biorąc, mało atrakcyjne
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez czernobylwitam
mój zaufany mechanik bierze części z intercarsów i wolałbym wszystko załatwić przez niego (kwestie ew. gwarancji itp.) - na pewno w ofercie mają kayaby excel g. jak rozumiem, do O1 idą:
przód: 333713
tył: 343348
ile tak naprawdę powinny kosztować wszystkie 4 ww. amorki? ceny detaliczne w IC są, delikatnie rzecz biorąc, mało atrakcyjne
Komentarz
-
-
sakus, jeszcze jedno pytanie: auto poszło delikatnie w dół ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
Komentarz