Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Amortyzatory

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Po Świętach zabieram się za wymianę - co jeszcze dokupić oprócz amorków? Jak ze zbieżnością i katami z przodu?

    Komentarz


    • #52
      Oprócz amorów to trzeba wymienić gumy pod kielichami + ew.łożyska amortyzatorów ,ale to oceni Ci mechanikjak jednak zaleciłbym wymianę)
      -Poduszka kolumny Mc Phersona 1J0412331B cena ok.35zł ( ja kupiłem Febi 09227 ) -2szt.
      -Łożysko amortyzatora 1J0412249/O cena ok.20zł (Febi 01111) -2szt
      Przy okazji rozbierania niech Ci obejrzy w jakim stanie są tuleje wahacza (przednie ,a zwłaszcza tylne).
      Po całym zabiegu proponuję sprawdzić ,ew. skorygować zbieżność (w Octavi kątów się nie ustawia). :wink:

      Komentarz


      • #53
        Dzięki - właśnie coś mi w sklepie kolega mówił o tych łożyskach amora.

        a co do tulejek to coś mi postukuje z prawej strony, więc wezmę cały kpl na wymianę i co trzeba to wymienię a resztę zwrócę

        Komentarz


        • #54
          Tuleje kup takie :
          Tuleje wahacza przednie: 357407182 -20zł sztx2
          Tuleje wahacza tylne kup od Seata Leona Cupry: 8N0407181B -wytrzymują 3x tyle co oryginał. :wink:

          Komentarz


          • #55
            co może jeszcze stukać?

            Komentarz


            • #56
              Z reguły stukają amortyzatory,ich łożyska oporowe,tuleje wahaczy i sworznie

              Komentarz


              • #57
                Gdyby ktoś był chętny na tanie amorki firmy Kamoka to mogę pomóc w nabyciu. Wg mnie całkiem przyzwoite, jeździłem na nich w poprzednim aucie i byłem zadowolony.
                Gazowe
                Przód - ok 170zł - 2szt
                tył - ok 150 zł - 2szt

                Olejowe
                Przód - ok 160 zł - 2 szt
                Tył - ok 120zł - 2szt

                Octavia 2 FL 1.6MPI BSE Ambiente

                Komentarz


                • #58
                  Zamieszczone przez adamo64
                  (w Octavi kątów się nie ustawia).
                  Oczywiście że w octavii ustawia się kąt pochylenia koła :!: :!: :!:
                  tylko niestety trzeba się z tym trochę pobawić a któremu z "ustawiaczy" by się chciało...
                  skoro i tak i tak przytuli kasę za GEOMETRIĘ :twisted:
                  NFPNorth-West
                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                  WARSZTAT www.dsize.pl
                  ->
                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                  Komentarz


                  • #59
                    dobrygrzeswawa napisz proszę jak się ustawia te kąty to pomęczę kolegę który to robi :wink:

                    Komentarz


                    • #60
                      Zamieszczone przez adamo64
                      dobrygrzeswawa napisz proszę jak się ustawia te kąty to pomęczę kolegę który to robi :wink:
                      na sworzniach

                      jest jeden wyjątek,
                      jeśli zawieszenie jest obniżone nie da się ustawić w granicach tolerancji :!:

                      Przy okazji wspomnę tylko po raz enty, że nie należy zapominać o tylnej belce. Tu ustawia się zbieżność połówkową, na równi z lewej i prawej
                      NFPNorth-West
                      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                      WARSZTAT www.dsize.pl
                      ->
                      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                      Komentarz


                      • #61
                        A czym się ustawia tę zbieżność połówkową :?:
                        Opisz proszę -w jaki sposób ustawia się to pochylenie na sworzniach :spin:

                        Komentarz


                        • #62
                          Mam takie pytanie luźno związane z tematem: czy może ktoś się orientuje, do których amortyzatorów z oferty Bilsteina należałoby porównać Eibachy pro-damper?

                          Komentarz


                          • #63
                            Zamieszczone przez adamo64
                            A czym się ustawia tę zbieżność połówkową :?:
                            na to pytanie odpowiem Ci równie ambitnym pytaniem: czym ustawia się kąt wtrysku, linijką ?
                            Zamieszczone przez adamo64
                            Opisz proszę -w jaki sposób ustawia się to pochylenie na sworzniach :spin:
                            podnieś auto, poluzuj sworzeń, chwyć za dolną część koło i spróbuj je odchylić na zewnątrz a następnie do wewnątrz. Wtedy zobaczysz że jednak jest regulacja
                            NFPNorth-West
                            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                            WARSZTAT www.dsize.pl
                            ->
                            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                            Komentarz


                            • #64
                              Właściwie to źle mnie zrozumiałeś ,nie czym a jak się ustawia się tę zbieżność połówkową tyłu :?:

                              Komentarz


                              • #65
                                Zamieszczone przez adamo64
                                Właściwie to źle mnie zrozumiałeś ,nie czym a jak się ustawia się tę zbieżność połówkową tyłu :?:
                                luzując łapy od belki i przestawiając ją tak aby lewe i prawe koło było tak samo zbieżne lub rozbieżne (zależnie w jakim stanie jest belka)
                                tylko nie pytaj proszę względem czego mają być zbieżne lub rozbieżne bo i tak Tobie się to do niczego nie przyda a w miejscach gdzie robią geometrię, wszystko oblicza maszyna
                                NFPNorth-West
                                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                WARSZTAT www.dsize.pl
                                ->
                                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                Komentarz


                                • #66
                                  tylko nie pytaj proszę względem czego mają być zbieżne lub rozbieżne bo i tak Tobie się to do niczego nie przyda a w miejscach gdzie robią geometrię, wszystko oblicza maszyna
                                  Takie podstawowe rzeczy są mi wiadome ,wielkie dzięki za informacje ,postaram się uświadomić mojego kolegę diagnostę o takich możliwościach

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    No i wymieniłem amorki - jest Zajefajnie :-)
                                    Raz na zawsze skończyło się łóżko wodne

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      laurin, a jak z twardością ? Nie za twardo po serii ?
                                      Gratulacje dobrej zamiany
                                      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        ja też wymieniłem na excel-g, zrobiłem na nich 1100km w trasie
                                        jest naprawdę dobrze. nie wybija plomb na polskich nawierzchniach, jest sprężyście, ale auto po wyboju odbija się raz, nie cztery zanim wróci do poziomu oraz nie ma nurkowania przy hamowaniu.

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          witam mam pytanie do uzytkownikow ktorzy zakupili amorki bilstein b 4 a wlasciwie to chodzi mi o kolor amortyzatorow sa zolte czy czarne....zalezy mi gdyz bilstein ponoc robo w kolorze zoltym na llegro znalazlem b4 ale sa czarne i cos mi tu nie pasi...bede wdzieczny za odpowiedzi....pozdrawiam
                                          www.strzelec.wczasy.pl

                                          Zapraszam wszystkich chetnych na ferie zimowe do pensjonatu STRZELEC" w KARPACZU... rozsadne ceny. informacje odnosnie noclegów i cen pod numerem telefonu 0757619796

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=28851

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            kupowałem b4 czarne
                                            TDI ASV 140KM 300Nm

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              żółte są sportowe ,ktoś dał złe zdjęcia :wink:

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                a ktore sa lepsze zolte czy czarne... i ktore beda mialy dluzsza zywotnosc.... ????
                                                www.strzelec.wczasy.pl

                                                Zapraszam wszystkich chetnych na ferie zimowe do pensjonatu STRZELEC" w KARPACZU... rozsadne ceny. informacje odnosnie noclegów i cen pod numerem telefonu 0757619796

                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=28851

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Kolego Looker - jest malina, nie nurkuje, nie buja jak wozem drabiniastym, nie dobija na dziurach (w seryjnych to już kilka razy myślałem ze szyba z przodu pękła jak jebło) i co najważniejsze przy 170 pewnie się prowadzi.
                                                  Założyłem przy okazji nowe łożyska i nowe poduszki kolumny.
                                                  Fura mi się znowu podniosła bo stare poduchy to już były sklepane o połowę. Mam też tulejki podwyższające i sie zastanawiam czy tego nie wyjąć teraz :-)

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    a jak wyglada, od strony technicznej i cenowej, sytuacja gdybym chcial wymienic zawieszenie na to z RS, warto?

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X