Zamieszczone przez voytek
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
-
-
Zamieszczone przez t00m3qprzejrzyj wiadomosciZamieszczone przez rOBERTO7950w30 z LM
Zamieszczone przez rOBERTO795Jeśli ma być maksymalna ochrona to tylko full saps lub coś z serii "sport"PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez voytekTo które są w końcu lepsze do mojego silnika?
Zamieszczone przez voytekChciałbym dobrej ochrony, ale syfu na zaworach też nie chcę.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jarekbarcaaaHelix Ultra Extra 5W-30 a co sadzicie o tym oleju?
Zamieszczone przez t00m3qtaa teraz tylko mnie seba zamotał bo nie wiem czy lac czy nie lac ewntualnie wystawie na allegro spowrotem ale poczekam moze ktos jeszcze sie wypowie w temacie tego Lazzerway 5w30? Lać cz nie lać - oto jest pytanie.
Zamieszczone przez REXAXZamieszczone przez rOBERTO795Jest jeszcze 0w30 z LM
Komentarz
-
-
leonn, dzięki za upewnienie co do oleju jestem przekonany :> a odczucia po zaminie niezwłocznie zamieszcze w temacie
www.wantrejce.pl domowe obiady z dowozem do firmy, szkoły i domu
GrAnAtOwA bOmBa
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...078608#1078608
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andrzej111leonn, a jest tam test LM 5w40?
zapodaj jakiegoś linka do tego forum
xof w wątku do DTI to wrzucił -- > http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=#1062650
Tu link -- > http://bmwservice.livejournal.com/27699.htmlZałączone pliki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jarekbarcaaaa z tego co wiem do tsi nie zalecany jest 0w40 albo 0w30
Zamieszczone przez jarekbarcaaaa jaki jest powód tego ze nie zalałbyś shella? Jak miałes autko na gwaracji tez lałec inny olej niz ASO zalecało? czy;i w 99% castrola?
[ Dodano: Czw 28 Mar, 13 23:53 ]
Zamieszczone przez andrzej111No dobra ale jak taki test ma się do rzeczywistości? Maksymalna temp na maxidocie jaką widziałem to 115o i było to w 2.0 TSI, który był naprawdę mocno upalany
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andrzej111ale widzę że castrol tak źle nie wypadł
Najbardziej to mi się to zdjęcie podoba :wink:Załączone pliki
Komentarz
-
-
Leonn: Ja powtórzę jak mantrę pewną może istotną sprawę.
Castrol nie jest każdy zły i co ważniejsze jak widzę po badaniach opiniach moich klientów te oleje kupowane głęboko za zachód są jakieś inne niż te z bloku centralnego europy w tym Polski gdzie czesto produkty tego samego producenta mam wrażenie różnią się nieco od tych z Anglii, Szwajcarii nie wspominając już o Rosji gdzie wszystko jest jakieś inne :lol: :lol:
Poniżej analiza Castrola Polskiego z ASO i Castrola kupowanego w sieci ASO w Szwajcarii
Wnioski wyciągnij sam choć i konstrukcja auta jest nieco inna no ale w BMW moc jest mocno podciągnięta...
Więc te testy z tymi baniakami robione przez Naszych Rosyjskich kolegów można wrzucić w kosz odnośnie Castrola.
Edge Polskie ASO auto na gwarancji samochó Skoda:
BMW olej z Szwajcarskiego ASO Castrol 5W30 SLX moc ok 370KM mocny tuning :
Wnioski możecie sami wyciągnać i porównać bo raczej nie wszystko można zrzućić na barki konstrukcji Skody....aż się boję co może być w przypadku skody w trybie Longlife 30 000km :szeroki_usmiech
Tak jak kiedys mówiłem zachęcam kupić cokolwiek z zachodu proszek do prania, herbatę , kawę i ...olej
PozdrawiamProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PidziekCastrol nie jest każdy zły i co ważniejsze jak widzę po badaniach opiniach moich klientów te oleje kupowane głęboko za zachód są jakieś inne niż te z bloku centralnego europy w tym Polski
Komentarz
-
-
Dlatego ja uważam że albo kupować coś sprawdzonego z bardzo konkretnego źródła np. płyn robiony w firmie X na ulicy Y w mieście Z a jak nie wiadomo kto dla kogo robi i gdzie to dziękuję.
Albo produkt z głębokiego zachodu...
Moja teoria może mieć wiele oponentów z czym się liczę ale jest to tylko moje zdanie dlatego każdy produkt który jest w sprzedaży i każdy kto go sprzedaje powinien wiedzieć że tak powiem z jakiego miejsca to jest .
A jak jest z europy i właściwie nie wiadomo gdzie jest wyrtworzony to ja tego nie kupują ot co .
Dla innych cena jest głównym kryterium wyboru ale dla niektórych bardzo precyzyjne źródło zakupu.
I od razu chciałem nadmienić że nie wszystko co w Polsce i Polskie to złe ale niestety zdecydowana większość jest nastawiona na cenę , dostępność a ta nie zawsze jest wyznacznikiem jakości.
Kupiłem ostatnio Nescafe Classic 200g w biedronce i wiesz co ....kawa jest mieszaniną kawy rozpuszczalenj i jakiegoś syfu który nie żadne skarby świata nie chce opaść na dno a to co opadnie tworzy coś co przypomina osad z kawy mielonej...
Wątpię aby coś takiego miało miejsce w tej kawie sprzedanej gdzieś na zachodzie .Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Maicroft, po pierwsze taki test ma sens jak działanie palnikiem bezpośrednio na olej, po drugie silnik nie jest ze szkła aby oceniać film olejowy, po trzecie nie ma w silniku miejsca choćby zbliżonego do działania takiej temp., przez tak długi czas i takim ciśnieniu.
Co do produktów zachodnich to jest jeszcze jedna kwestia, świadomości społeczeństwa. U nas walimy szklankę proszku a sąsiedzi już wiedzą że zaleca się łyżkę :diabelski_usmiech
Pidziek, nie wiem jaki ma sens porównanie 2 różnych silników, 2 różnych kierowców, podpowiem że w silniku Skody są problemy natury technicznej, dodam także że w 2.0 i 3.0 CR podwyższone zużycie jest typowe.
Komentarz
-
-
OK, 150 stron wątku, wiedzy na doktorat z olejologii, a ja nadal prostej porady potrzebuję, i mam nadzieję, że nie zostanę pogoniony.
Pacjentka - OIIFL MY2012, 1.8TSi CDAA seria, chipy nie są planowane. Aktualnie rok i ~15000 tkm przebiegu, w silniku to, co fabryka wlała (czyli pewnie Castrol). Jak dotychczas oleju brała jak na ten silnik niewiele - 2 dolewki po ~200 ml.
Ekspolatacja: typowo rodzinna, żadnego sportu ani upalania, ale nie znaczy, że ma lekko. Jesień i zima w mieście (w większości krótkie przebiegi typu 2x12 km na dzień), noc w garażu, dzień na parkingu na powietrzu. W lecie dochodzi 4-5 tkm wakacyjnych podróży, głownie autostrady, południe (upały + klima), bagaż na full. W sumie wychodzi jakieś 15 tkm/rok.
Na gwarancji (przedłużonej do 4 lat), więc tylko ASO i olej z aprobatą 504.00/507.00, żeby się w ASO nie czepiali. Więcej niż 15 tkm na jednej zmianie robić nie zamierzam.
Na podstawie lektury wątku decyzja pomiędzy (kolejność przypadkowa):
1. Amsoil European Car Formula 5W30 AEL
2. Motul Specific 504.00-507.00 SAE 5W-30
3. Liqui Moly TOP TEC 4200 5W-30
4. Millers Oils XF Longlife 5W-30
Różnice w cenie ww. olejów nie są dla mnie istotne, w cenie jest raczej święty spokój i brak problemów z silnikiem.
Opinie (tylko, o ile się da, bez porad, żebym przeczytał jeszcze raz te 150 stron i MSDSy na dodatek)?
Komentarz
-
-
Ja zalałem do mojego 1,4 TSI Shella 5W/40 już drugi raz i nie widzą żadnej różnicy w porównaniu do fabrycznego oleju. Wysoki TBN, wymiana co 15 tys. W Felicji jeździłem na kilku różnych olejach 0W/40 i 5W/40 różnych producentów droższych i tańszych i żadnej różnicy nie widziałem. Silnik cały czas pracował tak samo. Był to 1,6. Zrobiłem 213 tys i sprzedałem. Uważam ( już to kiedyś pisałem ) że większość tego tutaj nad czym się rozpisujemy nie ma większego sensu. Nie przekonujcie mnie żadnymi analizami. Dla mnie najlepszą analizą był mój poprzedni samochód. Jeździł i jeździł a to przecież mały miejski samochodzik.
Komentarz
-
Komentarz