Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Rico40
    Ogólnie chyba oleje 5w30 są słabe miałem fabrycznie zalany shell 5w30 i motor wyraźnie głośniej klekotał, zalałem 0w40 i problem z klekotaniem się wyciszył.
    pewnie ze sa slabe - to sa ekologiczne oleje, ktore maja chronic srodowisko, a nie slinik. oczywiscie ochrona srodowiska tez jest wazna ale na polskich drogach DPFy sie nie sprawdzaja.
    KLIK -> O3 1.4 TSI EL

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Rico40
      wg mnie TOTAL QUARTZ INEO 5w30 to lipa. Zostało jakieś 0,7l z opla corsy bo był kupiony na dolewki więc wymieniłem w kosiarce.
      To nie wina oleju tylko Twoja że wlałeś taki olej , ogólnie jeśli masz pretenbsje to miej je tylko do siebie i dziękuj Bogu że Ci nic nie wybuchło wlewając takie szuwaksy to nchłodzonego powietrzem silników.

      Zamieszczone przez Rico40
      Ogólnie chyba oleje 5w30 są słabe miałem fabrycznie zalany shell 5w30 i motor wyraźnie głośniej klekotał, zalałem 0w40 i problem z klekotaniem się wyciszył.
      Cóż taki silnik może lepiej minerała wlać wtedy będzie jeszcze ciszej...

      Zamieszczone przez leonn
      I żeby wszystko było jasne VOLLSYNTHESE = Technologia syntetyczna
      To jest tylko Twoja interpretacja która nie ma nic wspólnego z zawartością opakowania z olejem.

      Czy nie lepiej zapytać osoby która wprowadza na Polskę olej czy to olej podlegajacy akcyzie , jaki ma kod CN itp. ?

      Zamieszczone przez degenerat
      MIDLAND SYNQRON 0W-40?
      O olejach Midland jakoś zapomniano.
      Tak jak firma zapomniała o reklamie sprzedaży.

      Zamieszczone przez Seed
      LM 0W-40 nieosiagalny w Polsce.
      A dzwoniłęś do Liqui Moly Polska ?
      Istniaje możliwość zamówienia ale zapotrzebowanie jest zerowe

      Jeszcze Royal Purple trzeba spróbować -)
      Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
      http://www.zmienolej.pl/
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

      Komentarz


      • Koledzy, moze ktos doradzi w kwestii oleju do skrzyni biegow. Pacjentem jest saab 9-3 z 2005 roku, silnik 1.8i z18xe ze skrzynia f17 (oplowska, jak caly saab
        Generalnie rozne opinie można znalezć o ori olejach opla, ciezko tez o rekomendacje dotyczaca zamiennikow...

        z tego co sie orientuje oryginalny idzie tutaj 75w85 (GM GM 1940182 badz nowszy 1940004 ) pytanie czy lac ori czy jednak szukac -moze lepszego- zamiennika u innego producenta?

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Pidziek
          Jeszcze Royal Purple trzeba spróbować -)
          ta firma już zaliczyła kiedyś wtopę z teflonem w olejach... - moje prywatne zdanie - dużo reklamy , "ściema" na pokazowych filmikach, która nie ma nic wspólnego z zachowaniem się oleju w realnych warunkach w silniku do tego cena "z kosmosu"

          Orbit kiedyś dał info na temat RP:

          "".. znalezione w Internecie ..
          ""oleje, zawierające halogenderywaty (chloroparafiną,chloroestry), znaczy węglowodory chloru lub fluoru. Wszelkie dodatki tego charakteru powstały
          dlatego, iż sole chloru są doskonałymi środkami smarującymi, które można demonstrować „szokującym“ sposobem i na użytkownika działa się formą nacisku psychologicznego. Różne demonstracje na maszynkach i „zdumiewające“ telewizyjne pokazy jazdy samochodów bez oleju w baku powinny działać na motorowców, żeby byli przekonani, iż to jest ten doskonały produkt.Jaka jest rzeczywistość?
          W latach 30-tych ubiegłego stulecia producenci olejów poprzestali z aplikacją związków chloru do olejów z powodu ich właściwości korozyjnych i działania negatywnego na olej. Silniki w tych czasach były charakteryzowane jako niskotemperaturowe i ich konstrukcja była całkowicie inna od niniejszej. Na podstawie sprawdzonych działań negatywnych na silniki postanowiono zamienić je bezpieczniejszymi dodatkami ZDDP. Prezentacje za pomocy różnych przyrządów, demonstrujących tarcie, mogą fascynować tylko laika, który nie rozumie sedna problemu. W rzeczywistości taka demonstracja nie ma nic wspólnego z tym, co się dzieje w silniku. Materiał, który smaruje na przyrządzie demonstracyjnym, w ogóle w silniku nie musi funkcjonować. Jakim sposobem to w rzeczywistości funkcjonuje? W pierwszym rzędzie musimy sobie uświadomić, iż praktycznie nie istnieje trąca para rolka – deska. Rolka się zawsze toczy po desce i nie obraca się w jednym punkcie względem do deski. To jest absolutny nonsens i coś takiego w silniku nie istnieje. Podczas takiej demonstracji dochodzi do ciśnienia punktowego i każdy olej jest z takiego punktu usunięty. Wystarczy relatywnie niskie ciśnienie i dochodzi do zatarcia ( to demonstrator pokazuje niezdolność oleju do smarowania). Po dodaniu dodatku chlorowego dochodzi pod wpływem wysokiej temperatury w miejscu tarcia do reakcji dodatku i natychmiastowego powstania soli chlorowych, które funkcjonują jako warstwy oddzielającej.Warstwa soli nie jest stała i przez działanie wody w oleju dochodzi na jej zmianę na kwas solny.Zarówno sól chlorowa i kwas są bardzo agresywne i wysoce korozyjne i z tego powodu nie można takich komponentów dodawać do silników.
          Dla potwierdzenia działania takich dodatków powinno przeprowadzić się testy silnikowe, gdzie mierzone są parametry na hamulcu dynamometrycznym i mierzone podstawowe parametry"

          [ Dodano: Sro 28 Maj, 14 18:22 ]
          Zamieszczone przez shq
          75w85
          404 Not Found do wyboru i koloru
          PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

          Komentarz


          • Nie wlewałem Totala, miałem fabrycznie shella. Minerała lać nie mam zamiaru prędzej opchnę auto.

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Pidziek
              Zamieszczone przez degenerat
              MIDLAND SYNQRON 0W-40?
              O olejach Midland jakoś zapomniano.
              Tak jak firma zapomniała o reklamie sprzedaży.
              A co ma reklama do oceny produktu!? :shock:
              Castrol ma reklamę, ale to nie przekłada się na pozytywną ocenę użytkowników oferowanego produktu.

              Co sądzicie o Midland 0w40?

              Komentarz


              • Przebrnąłem przez dziesiątki już stron tego tematu i mimo iż jestem bogatszy o wiedzę, to mam większy mętlik

                Silnik benz. 1.6 + LPG, Octavia II (2011).

                Wybrać coś z poniższych?
                - AVENO Full Synth. Low SAPS 5W-30 5L
                - AVENO Full Synth. 5W-40 5L
                - MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5W-40 5L

                a może:
                - Fuchs TITAN GT1 PRO GAS 5W-40 (?)

                Jeśli źle rozumuję, pokierujcie na właściwy tor
                [O2] --->>> stworzona do podróżowania...
                <<------ Showroom -> moja Oktaśka ------>>

                Komentarz


                • Zamieszczone przez Wiltord
                  Przebrnąłem przez dziesiątki już stron tego tematu i mimo iż jestem bogatszy o wiedzę, to mam większy mętlik

                  Silnik benz. 1.6 + LPG, Octavia II (2011).

                  Wybrać coś z poniższych?
                  - AVENO Full Synth. Low SAPS 5W-30 5L
                  - AVENO Full Synth. 5W-40 5L
                  - MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5W-40 5L

                  a może:
                  - Fuchs TITAN GT1 PRO GAS 5W-40 (?)

                  Jeśli źle rozumuję, pokierujcie na właściwy tor
                  0W40 z VW502, z dużym TBN i dużym indeksem lepkości, np. Mobil1 New Life 0W/40 (TBN 11,8 i index lepkości 185)

                  na pewno nie olej z ekonormami , low SAPS

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez Wiltord
                    Przebrnąłem przez dziesiątki już stron tego tematu i mimo iż jestem bogatszy o wiedzę, to mam większy mętlik

                    Silnik benz. 1.6 + LPG, Octavia II (2011).

                    Wybrać coś z poniższych?
                    - AVENO Full Synth. Low SAPS 5W-30 5L
                    - AVENO Full Synth. 5W-40 5L
                    - MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5W-40 5L

                    a może:
                    - Fuchs TITAN GT1 PRO GAS 5W-40 (?)

                    Jeśli źle rozumuję, pokierujcie na właściwy tor
                    Shell Ultra Helix 5W-40, ew 0W-40. Tylko i wyłącznie ten nowy 4.2014 pełny syntetyk. Jest wystarczający do silnika bez turbiny.
                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez Wiltord
                      AVENO Full Synth. 5W-40 5L
                      możecie coś więcej napisać o tym oleju i czy jest dobry do TSI ?

                      Seat Leon ST FR by mirek_p11

                      Fotki
                      Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                      Fotki

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez Pidziek
                        Zamieszczone przez leonn
                        I żeby wszystko było jasne VOLLSYNTHESE = Technologia syntetyczna
                        To jest tylko Twoja interpretacja która nie ma nic wspólnego z zawartością opakowania z olejem.

                        Czy nie lepiej zapytać osoby która wprowadza na Polskę olej czy to olej podlegajacy akcyzie , jaki ma kod CN itp. ?
                        Nie, to nie jest moja interpretacja, zaznaczył to wyraźnie producent tego oleju
                        Pidziek,czy Ty zostałeś teraz przedstawicielem Castrola? Czy masz jakiegoś innego producenta na myśli, który wciska, że produkuję to niby Vollsyntetyczne oleje?
                        VOLLSYNTHESE nie równa się VOLLSYNTHETISCHE, jak to zauważył PAOLO ESCO :wink:




                        Zamieszczone przez paba
                        Zamieszczone przez Wiltord
                        Przebrnąłem przez dziesiątki już stron tego tematu i mimo iż jestem bogatszy o wiedzę, to mam większy mętlik

                        Silnik benz. 1.6 + LPG, Octavia II (2011).

                        Wybrać coś z poniższych?
                        - AVENO Full Synth. Low SAPS 5W-30 5L
                        - AVENO Full Synth. 5W-40 5L
                        - MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5W-40 5L

                        a może:
                        - Fuchs TITAN GT1 PRO GAS 5W-40 (?)

                        Jeśli źle rozumuję, pokierujcie na właściwy tor
                        0W40 z VW502, z dużym TBN i dużym indeksem lepkości, np. Mobil1 New Life 0W/40 (TBN 11,8 i index lepkości 185)

                        na pewno nie olej z ekonormami , low SAPS

                        Wiltord,tak jak pisze paba, Mobil 0W40 , Valvoline 0W40 itp. 0W40 się nadadzą jak najbardziej Zamiast tego co Ty wymieniłeś, chyba jednak coś źle zrozumiałeś :wink:

                        Komentarz


                        • wejść na wątek po xxx miesięcy i zobaczyć Pidźka który w dalszym ciągu usiłuje robić ludziom wodę z mózgu - bezcenne.

                          Fuchs już był, filtry najlepsze wix, teraz royal purple, coś mnie ominęło ?

                          Komentarz


                          • No i już zakupiony u RobertaM Motul X-Max 0w40 zalany i pojawił się dylemat, wiem, że pewnie banalny, ale wolałbym się upewnić. Z racji, że ominąłem ASO, to nie została skasowana inspekcja. W książce serwisowej mam wpisany QG1, czyli zmienny okres. Natomiast, kiedy w roku ubiegłym, jeszcze na gwarancji, wymieniałem olej w ASO, to zakomunikowano mi, że następna wymiana po roku lub 15 tysiącach. Rozumiem, że przestawili mi na QG2. Przyznam, że w to się wcześniej nie zagłębiałem, czy jest możliwe sprawdzenie, jakie mam obecnie ustawienia. Teraz chcę samodzielnie ten wkurzający kluczyk skasować, ale nie wiem, czy nie sprowadzę na autko jakiś zgubnych konsekwencji? Przepraszam za pewnie infantylne pytanie

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez Wiltord
                              Przebrnąłem przez dziesiątki już stron tego tematu i mimo iż jestem bogatszy o wiedzę, to mam większy mętlik

                              Silnik benz. 1.6 + LPG, Octavia II (2011).

                              Wybrać coś z poniższych?
                              - AVENO Full Synth. Low SAPS 5W-30 5L
                              - AVENO Full Synth. 5W-40 5L
                              - MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5W-40 5L

                              a może:
                              - Fuchs TITAN GT1 PRO GAS 5W-40 (?)

                              Jeśli źle rozumuję, pokierujcie na właściwy tor

                              Aveno Full Synth 5W40

                              1. full SAPS ( S 1.0)
                              2. wysoki TBN (ok 11)
                              3. cena rozsmieszajaca (taniej 5 l można kupić niż nie jedne Aso litra hydrocracka sprzedaje )
                              4. rzekomo pełen syntetyk
                              5. dzisiaj jeszcze było kilka sztuk .... i promocja się skończyła ale i tak nie zmienia to optyki sprawy....


                              btw ktoś ma już pierwsze spostrzeżenia z jego uzytkowania?

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez Wiltord
                                Przebrnąłem przez dziesiątki już stron tego tematu i mimo iż jestem bogatszy o wiedzę, to mam większy mętlik

                                Silnik benz. 1.6 + LPG, Octavia II (2011).

                                Wybrać coś z poniższych?
                                - AVENO Full Synth. Low SAPS 5W-30 5L
                                - AVENO Full Synth. 5W-40 5L
                                - MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5W-40 5L

                                a może:
                                - Fuchs TITAN GT1 PRO GAS 5W-40 (?)

                                Jeśli źle rozumuję, pokierujcie na właściwy tor
                                spokojnie x-cass wystarczy - bardzo dobry olej. zmiana co 10 tys
                                KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez paba
                                  0W40 z VW502, z dużym TBN i dużym indeksem lepkości, np. Mobil1 New Life 0W/40 (TBN 11,8 i index lepkości 185)

                                  na pewno nie olej z ekonormami , low SAPS
                                  dzięki za cenną uwagę o tym low SAPS

                                  Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                  Shell Ultra Helix 5W-40, ew 0W-40. Tylko i wyłącznie ten nowy 4.2014 pełny syntetyk. Jest wystarczający do silnika bez turbiny.
                                  Dzięki za wskazówki

                                  Zamieszczone przez leonn
                                  Wiltord,tak jak pisze paba, Mobil 0W40 , Valvoline 0W40 itp. 0W40 się nadadzą jak najbardziej Zamiast tego co Ty wymieniłeś, chyba jednak coś źle zrozumiałeś :wink:
                                  Być może Jest to moje pierwsze autko kupione jako "nowe", do tej pory lałem w poprzednich pół-syntetyki. Do tej pory myślałem że są full-syntetyki tylko 5W40/5W30, a tu po przeczytaniu wątku zaskoczenie o 0W40/0W30.
                                  Być może zły wniosek wysnułem, bo kilka razy padało stwierdzenie iż różnica pomiędzy 5W40 a 0W40 bywa nie adekwatna do różnicy w PLN jaką trzeba dołożyć.
                                  Ponadto w tamtym roku, autko jeszcze na gwarancji było, więc dla świętego spokoju i pieczątki w gwarancji oddałem na przegląd przy 15k km do ASO, gdzie zalali mi swój olej - jak się później okazało Castrol Prof 5W30 - za który zapłaciłem jak za zboże... więc teraz jak już mam po gwarancji a przejechane 30k km, widzę iż mogę zapłacić za swój olej mniej niż 50% jak w ASO a dostać jakościowo lepszy. A że raczkuję w tym temacie to wolę się spytać/upewnić

                                  Zamieszczone przez pedros
                                  Aveno Full Synth 5W40

                                  1. full SAPS
                                  2. wysoki TBN (ok 10)
                                  3. cena rozsmieszajaca (taniej 5 l można kupić niż nie jedne Aso litra hydrocracka sprzedaje )
                                  4. rzekomo pełen syntetyk
                                  5. dzisiaj jeszcze było kilka sztuk
                                  No właśnie czytałem w tym wątku pochlebne info o Aveno i nie da się ukryć - cenowo miażdży

                                  Zamieszczone przez Seed
                                  spokojnie x-cass wystarczy - bardzo dobry olej. zmiana co 10 tys
                                  a to był jeden z pierwszych moich typów - X-CESS Motula. Mówisz co 10k km? 15k km będzie za dużo?
                                  [O2] --->>> stworzona do podróżowania...
                                  <<------ Showroom -> moja Oktaśka ------>>

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez Wiltord
                                    No właśnie czytałem w tym wątku pochlebne info o Aveno i nie da się ukryć - cenowo miażdży
                                    Cena zawsze idzie z jakoscią ZAWSZE.

                                    Zamieszczone przez Wiltord
                                    a to był jeden z pierwszych moich typów - X-CESS Motula. Mówisz co 10k km? 15k km będzie za dużo?
                                    Po ok. 7000km zobaczy czy oleju nie ubywa szybciej i później odpowiedz na pytanie:
                                    - czy zainwestować w lepszy olej
                                    - czy nie zmienić interwiału wymiany co 10 000km.


                                    Zamieszczone przez leonn
                                    Pidziek,czy Ty zostałeś teraz przedstawicielem Castrola?
                                    Nie

                                    Zamieszczone przez elemenateur
                                    wejść na wątek po xxx miesięcy i zobaczyć Pidźka który w dalszym ciągu usiłuje robić ludziom wodę z mózgu - bezcenne.
                                    Ano widzisz jakież to już zabawne czytać tylko o Motulu i LM jako o jedynych słusznych markach oleju i robienie użytkownikom wody z mózgu, może być ?

                                    Fuchs już był, filtry najlepsze wix, teraz royal purple, coś mnie ominęło ?
                                    Fuchs był i ty to zacząłeś sprzedawać, zaczął być Millers też zacząłeś jak zacznie być modny X też będziesz sprzedawać.
                                    Fuchs zawsze był i bedzie najlepszy przynajmneij na razie w segmencie olejów 0W30 0W40.
                                    Ależ to ten Pidziek niewygodny na tym forum gdzie nie można handlować tym czym się chce.

                                    Amen.
                                    A ludziom życzę aby wszystko co tu się pisze przez duże sito brali i cedzili aby nie zgłupieli od tego wszystkiego :-)
                                    Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                    http://www.zmienolej.pl/
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                    Komentarz


                                    • Wiltord zasadniczo do Twojego silnika polecany w tym wątku olej o lepkości 0w-40 tym bardziej, że masz tak niski przebieg. Zobacz co np co poleca Leon Osobiście jeżdżę na Liqui Moly Synthoil High Tech 5 W-40 i jestem zadowolony z tego oleju. Ne zmieniam na 0W-40, bo auto ma już przejechane 150 tys. więc po co eksperymentować :lol: Wymina co 15 tys. albo raz w roku poprzedzona płukanką.

                                      Komentarz


                                      • Wiltord, ja jeżdżę na Mobil 1 0W40.
                                        Nie narzekam. Mam zrobiony ok. 1.000km od wymiany i olej nadal jaśniutki, słomkowy...
                                        Jeżeli miałbym zalać inny to tylko ten:
                                        MOTUL 8100 X-MAX 0W-40
                                        A parametry mają prawie takie same...
                                        Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
                                        http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
                                        Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez Pidziek
                                          Cena zawsze idzie z jakoscią ZAWSZE.
                                          To najwyższej jakości oleje mają ASO - bo najdroższe :diabelski_usmiech

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez degenerat
                                            Zamieszczone przez Pidziek
                                            Cena zawsze idzie z jakoscią ZAWSZE.
                                            To najwyższej jakości oleje mają ASO - bo najdroższe :diabelski_usmiech

                                            ))

                                            Pidźku PIdźku jak ja miałem w ofercie motula Ty handlowałeś kawą ale ja też sobie życzę świadomych klientów którzy umieją odróżnić papkę marketingową od dobrej oferty



                                            3maj się i pozdrowienia!

                                            Komentarz


                                            • Chłopaki, spokój bo będzie klops z kolejnym wątkiem :szeroki_usmiech

                                              Zamieszczone przez Pidziek
                                              Cena zawsze idzie z jakoscią ZAWSZE.
                                              pomijam oleje ale to stwierdzenie pokazuje że nie wiesz jeszcze wielu rzeczy o produkcji i handlu :lol: :lol: :lol:

                                              Meldunek z upalania STi Motul 300V 15W50 - temperatura na wskaźniku maksymalnie 110. Temperatura otoczenia około 28 stopni, asfalt i opony trochę pływały.

                                              Trasa na tym samym oleju ponad 700 km temperatura 90-95. Na zewnątrz ciepło ale deszczowo 8)

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez elemenateur
                                                Pidźku PIdźku jak ja miałem w ofercie motula Ty handlowałeś kawą
                                                Kiedyś odkryłem Motula było cos co nazywało sie Turbolight później jakiś Pan z Krakowa jako jeden z pierwszych zaczął propagować w motocyklówce Motula który był niedościgniony ale czasy mistrza mineły i po wielu testach nastąpi teraz zmiana na lepszy olej...

                                                To początek zmian myslę że w dobrym kierunku.

                                                pomijam oleje ale to stwierdzenie pokazuje że nie wiesz jeszcze wielu rzeczy o produkcji i handlu :lol: :lol: :lol:
                                                Chyba tak muszę się jeszcze raz przyjąć do dużej ogólnopolskiej firmy logostycznej aby kierować ludzmi to może mnie znowu wyślą na jakiś mądry kurs o handlu :lol:

                                                Zamieszczone przez hotrain
                                                Meldunek z upalania STi Motul 300V 15W50
                                                A wcześniej co było masz jakieś porównanie ?
                                                Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                                http://www.zmienolej.pl/
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez Wiltord
                                                  a to był jeden z pierwszych moich typów - X-CESS Motula. Mówisz co 10k km? 15k km będzie za dużo?
                                                  masz gaz wiec 10 tys optymalnie bedzie. jak cie stac to lej x-maxa 0W-40. ale mysle ze x-cess wystarczy.

                                                  Zamieszczone przez Pidziek
                                                  Cena zawsze idzie z jakoscią ZAWSZE.
                                                  BZDURA. Wiesz Piźdzku doskonale, ze wszystko zalezy od dystrybutora. Pogadaj z kolegami, ktorzy handluja Motulem - dystrybutor uwolnil kiedys ceny i teraz tego zaluje. na Motulu zarabia sie tyle co nic - 10% ceny hurtowej. Ty na takim Millersie czy Amsie zarabiasz 50% jak nie wiecej. Zobacz ile taki X-cess kosztuje w FeuVert - prawie 200 PLN - i to jest jego normalna cena. esprzedaz rzadzie sie troche innymi prawami Pizdzku.
                                                  KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez Seed
                                                    ogadaj z kolegami, ktorzy handluja Motulem - dystrybutor uwolnil kiedys ceny
                                                    Co to znaczy uwolnił ?

                                                    Skoro moja cena zakupu Motula w dużej hurtowni jest na poziomie takim na jakim sprzedaje się ten olej na allegro z gratisową wysyłką to coś tu jest nie halo ...

                                                    Zamieszczone przez Seed
                                                    esprzedaz rzadzie sie troche innymi prawami Pizdzku.
                                                    A niby jakimi innymi sklep to sklep ...
                                                    Co sugerujesz pisząc esklep ?

                                                    Zamieszczone przez Seed
                                                    na Motulu zarabia sie tyle co nic - 10% ceny hurtowej.
                                                    Jaki sens tym handlować po co ludzie to robią niech nie sprzedają to może coś z tym ktoś zrobi.
                                                    Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                                    http://www.zmienolej.pl/
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X