PAOLO ESCO, co polecisz na zalanie do silnika po remoncie już jako właściwy olej z 5w30??
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Nie wiem czy akurat 5W30 do silnika z LPG, który ma nalatane 379 tys to dobry pomysł.
Z tymi lepkościami SAE w dół to naprawdę bym tak nie szalał w Twoim przypadku.
Jeżeli już to do tego 2.0 z LPG minimum dobry 5W40 a i to bym się zastanowił... (tak jak pisałem Tobie w PW). Nawet brałbym pod uwagę na lato 5W50 gdzie lepkości masz nawet wyższe lub zbliżone do 10W40 ale lepsze smarowanie na zimno.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ahmed799może jednak zostanę przy 10w40PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCO"niemce" ... VW 502.00 nie wykazują...
http://www.fuchs-europe.de/produkte/...-fuer-pkw.html :shock:
Czy ktoś wie czy TITAN Supersyn LONGLIFE 0W-40 jest na oficjalnej liście VW?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez degeneratSeed jakie masz wrażenia z użytkowania silnika 1.4 TSI CHPA?
bardzo dynamiczny - ladnie sie wkreca juz od 1500 obr - 250Nm robi swoje. 8,2s do 100tki sprawdzone.
leje X-maxa 0W-40 502.00 - zmiany co 12 tys.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez degeneratczy TITAN Supersyn LONGLIFE 0W-40 jest na oficjalnej liście VW?
Zamieszczone przez degeneratA tu wykazują dopuszczenie VW 502 00Zamieszczone przez PAOLO ESCOdeklaruje, że olej z MB 229.5 przechodzi "All test parameter from VW 502.00".PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SeedZamieszczone przez degeneratSeed jakie masz wrażenia z użytkowania silnika 1.4 TSI CHPA?
bardzo dynamiczny - ladnie sie wkreca juz od 1500 obr - 250Nm robi swoje. 8,2s do 100tki sprawdzone.
leje X-maxa 0W-40 502.00 - zmiany co 12 tys.
Zastanawiam się nad tym silnikiem w Golfie i zbieram opinie.
[ Dodano: Czw 15 Maj, 14 11:06 ]
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez degeneratczy TITAN Supersyn LONGLIFE 0W-40 jest na oficjalnej liście VW?
Zamieszczone przez degeneratA tu wykazują dopuszczenie VW 502 00Zamieszczone przez PAOLO ESCOdeklaruje, że olej z MB 229.5 przechodzi "All test parameter from VW 502.00".
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.deZamieszczone przez Sebastian_M26Nie mam informacji czy jakikolwiek inny Shell jest/będzie syntetyczny
Przecież to oczywista oczywistość, wiadoma już od dawna, że ani Shell, ani Castrol, nie produkują już ani jednego Voll Syntetycznego oleju silnikowego zawierającego powyżej 60%bazy PAO czy Estrów, więc nie rozumiem waszego zdziwienia.
Ja mam takie małe pytanie do kolegów tak mocno promujących Motula 0W40, czy posyłał ktoś ten olej już do analizy? Co z niego zostaje i ile jest wart tak naprawdę po 10 czy 15 tys.km jest komuś to wiadomo?
Komentarz
-
-
No tak może i syntetyk, ale nie pełen syntetyk, ponieważ jest on zrobiony w technologii syntetycznej "gas to liquid", czy jak to oni nazywają
"To dlatego Shell zastosował zupełnie nową metodę produkcji olejów na bazie syntetycznej: powstają one z gazu ziemnego, dzięki opatentowanej przez nas technologii Shell PurePlus."Śmierć na drodze pędzi jak szalona, więc nigdy nie daj się jej dogonić... ];->
Renault Talisman 1.6 TcE 200 KM Initiale Paris
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez degeneratCzy FUCHS TITAN Supersyn LONGLIFE 0W-40 ma aprobatę VW 502 00?PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kleszek3Motul 8100 x-cess 5w40.
Jak chcesz ulżyć silnikowi w pracy to zmiana na 0W40 byłaby jeszcze rozsądna przy LPG - Motul X-max 0W40 czy Mobil1 0W40, Valvoline 0W40, Fuchs 0W40 itd... - na stronie 193 masz zestawienie olejów z SAE 0W40. Praktycznie każdy z nich kupisz u forumowych sprzedawców.
Dla przypomnienia info odnośnie Motula (wklejałem je w zamkniętym wątku olej do TDI) :
Zamieszczone przez PAOLO ESCO"To wracając do temtu "syntetyczny"
Określenie 100 % syntetyk wynika z tego, iż część HC dodana do części syntetycznej oleju również przechodzi rodzaj obróbki (nie pamiętam fachowej nazwy, było dużo pojęć chemicznych...), która podnosi znacznie jakość owych HC. Jest to powszechna praktyka firm olejowych podyktowana redukcją kosztów w stosunku do czystego PAO. Zresztą, jak już tutaj na forum ktoś wspominał, jakość końcowego produktu często dorównuje PAO. Nieuczciwość niektórych firm polega na tym, że stuprocentowym syntetykiem nazywają oleje z "czystym" HC. MOTULA to nie dotyczy."PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez kleszek3Motul 8100 x-cess 5w40.
Jak chcesz ulżyć silnikowi w pracy to zmiana na 0W40 byłaby jeszcze rozsądna przy LPG - Motul X-max 0W40 czy Mobil1 0W40, Valvoline 0W40, Fuchs 0W40 itd... - na stronie 193 masz zestawienie olejów z SAE 0W40. Praktycznie każdy z nich kupisz u forumowych sprzedawców.
Komentarz
-
-
W jakiej cenie powinien chodzić Liqui Moly Synthoil 0W40 za 4l?
Ojciec ma 1.6 BSE + LPG, zbliża mu się wymiana oleju po roku. Samochód ma przebieg ok. 25kkm (poprzednia wymiana była koło 12kkm). Wcześniej zalał Mobila 0w40 i odnoszę wrażenie, że im bliżej kolejnego przeglądu tym silnik chodzi głośniej.
Czy może Liqui to za dobry olej do tego silnika i nie ma co przepłacać jeśli kosztuje ponad 200zł..? Drugim moim typem byłby Valvoline 0W40.
Pzdr,Jest:
O2 FL RS, 2009 2.0 TDI CR, 190KM, 410Nm by SoftCar
Była:
O1 Tour 2006, 1.6 BFQ + LPG BRC Seq24
O1 1998, 1.6 AEE + LPG
Komentarz
-
Komentarz