spokooo nie, to nie było do Ciebie. Ogólnie napisałem... Szkoda że ten sprzedawca "podziękował" nam za współpracę, bo miał ciekawą ofertę. Widać nie chciał sobie podnosić ciśnienia i tłumaczyć za coś z czego nie musiał...
Zamieszczone przez REXAX
warto dojrzeć subtelną różnicę we wciskaniu danego produktu w zależności jak wiatr zawieje od próby wyjaśnienia polityki cenowej ....nie zauważyłem żeby GALONOLEJE lobbował tutaj jakiś produkt względnie negował
nic dodać, nic ująć.
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Robię a raczej będzie robić pracę magisterską uczeń z olejów mam nadzieję do miesiąca opublikować kilka ciekawych rynkowych produktów zbadanych wszesz i wzdłuż :-)
Będą to oleje półsyntetyczne w klasie 10W40.
Obecnie mam zalany (od przebiegu 5 kkm) Neste CityPro 0W-40 poprzedzony płukanką LM. Dobijam do 20kkm, więc niebawem trzeba będzie jechać na wymianę oliwy.
Co do Neste nie ma większych zastrzeżeń, a śledząc watek mam wrażenie, że zasadniczo nie ma oleju o lepszych parametrach a zarazem niskiego ryzyka natrafienia na podróbę. Mam natomiast pytanie o "wiek" produktu - sklep, w którym chcę kupić olej, ma produkty z datą produkcji 08/2013. Czy nie byłoby lepiej znaleźć czegoś "świeższego"? Czy formuła Neste na przestrzeni czasu się zmieniała?
PS. Coś jeszcze innego polecacie do TSI (CHPA) na lato?
Paolo Esco, od dłuższego czasu śledzę temat oleju do TSI ( niedługo czeka mnie wymiana w moim silniku 1.8 ) i przypominam sobie, że obiecałeś w przeddzień wigilii 2014 r, że jak znajdziesz czas to zajmiesz się olejami do silników 1.8 TSI. Może i gdzieś mi umknęła Twoja odpowiedz ale nie sądzę, więc jak mógłbyś jednak spełnić swoją zapowiedz to będzie mi miło.
Casabonito01, SYNTHOIL ENERGY 0W40 to prawdziwy syntetyk a tt4200 to olej w "technologii syntetycznej"
zalej coś dobrego 0w40 i wymieniaj max co 15kkm i bedzie dobrze
nastronie 193 tego wątku masz kilka podanych
Z moich doświadczeń... 1.4 TSI CHPA do przebiegu 15 tys. km na "fabrycznym" oleju. W tym czasie dolałem 1,5 l oleju. Od wymiany oleju na Synthoil High Tech 5W-40 do dnia dzisiejszego ani jednej dolewki. Obecny przebieg to 24 tys. km.
Co moznaby powiedziec o oleju, ktory zaczyna znikac bardziej wraz z uplywem czasem i kilometrow?
Spotkal sie ktos z takim zjawiskiem. Przez pierwsze 10 tys. km nic, a potem zaczyna go ubywac.
Eksploatacja ciagle taka sama.
Znam Galonoleje i rzyczyłbym aby większość firm tak działała bo jak na razie więcej pieniaczy
też bym życzył robiłem u nich zakupy dwa razy i kupię po raz trzeci po sposobie jaki zostałem potraktowany
btw. żeby nie było, że nie o olejach, tylko OT: shell 0w40 vs BSE + LPG - po 7000 przebiegu dolałem już półtora litra. bez zmian auto pali zaskakująco mało LPG (ok 0,5L w dół / 100km wobec wcześniejszego oleju - LM TT4100), bez zmian przybywa masła pod korkiem. neste 5w50 (kupione wiadomo gdzie ) czeka na wlanie
Komentarz