Trochę obciach tylko z tą buteleczką ale właśnie skończył mi się papier do naklejek. Najważniejsze, że zawartość butelki się zgadza . Amsoil? Kiedyś na pewno.
Bdb dodatek - po nim filtr paliwa jest czarny wiec lepiej na nowy filtr zalewać. Korekty wtrysków już po jednym baku normowały się bdb ... dzisiaj już nie stosuję bo jest 6900 a jako depresator jeśli faktycznie jest zimni sporadycznie oddzielnie coś wleję (ksylen, propanol)
Panowie a co myślicie o tym oleju do TSI?
Taką normę zalecają w instrukcji, a parametry wydają się naprawdę dobre.
https://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/264F10BEAE9AE9068025824900318364/$File/BPXE-ADDDMB.pdf
Panowie mam problem.
Dokładnie rok temu wymieniałem olej na Mobil NewLife (FS) 0w40, auto przez ten rok zrobiło ok 21 tyś., niestety dolać musiałem chyba z 5 litrów.
Na co bardziej lepkiego/gęstego polecilibyście mi wymienić?
Panowie mam problem.
Dokładnie rok temu wymieniałem olej na Mobil NewLife (FS) 0w40, auto przez ten rok zrobiło ok 21 tyś., niestety dolać musiałem chyba z 5 litrów.
Na co bardziej lepkiego/gęstego polecilibyście mi wymienić?
Panowie mam problem.
Dokładnie rok temu wymieniałem olej na Mobil NewLife (FS) 0w40, auto przez ten rok zrobiło ok 21 tyś., niestety dolać musiałem chyba z 5 litrów.
Na co bardziej lepkiego/gęstego polecilibyście mi wymienić?
rok temu kupiłem auto i to była pierwsza wymiana, we wrześniu planuję kolejną, chociaż przy takim zużyciu to cały czas na świeżym jeżdżę.
Naprawa silnika jest pewnie nieunikniona, ale myślę że pojeżdżę jeszcze z rok, bo śmiga całkiem nieźle.
rok temu kupiłem auto i to była pierwsza wymiana, we wrześniu planuję kolejną, chociaż przy takim zużyciu to cały czas na świeżym jeżdżę.
Naprawa silnika jest pewnie nieunikniona, ale myślę że pojeżdżę jeszcze z rok, bo śmiga całkiem nieźle.
Podejmij próbę z dobra płukanka bo jeśli pierścienie stoją niezręcznie wyrażając się to poprawa jest wysoce prawdopodobna. Nawet godzina z większym stężeniem niż polecane.
jesli przyczyna sa uszczelniacze zaworowe to nie pomoże ani płukanka ani żadne inne zabiegi paramedyczne.
rok temu kupiłem auto i to była pierwsza wymiana, we wrześniu planuję kolejną, chociaż przy takim zużyciu to cały czas na świeżym jeżdżę.
Naprawa silnika jest pewnie nieunikniona, ale myślę że pojeżdżę jeszcze z rok, bo śmiga całkiem nieźle.
Tak myślałem, ..................nie wiem skąd pomysł interwału co 20 kkm bo dolewasz olej....to nie ma znaczenia, świeży olej dolany błyskawicznie przejmuje depozyty starego oleju....w taki sposób pogarszasz stan silnika i to znacznie. Większa lepkość nie wiele tu pomoże, a wręcz może zaszkodzić jeszcze bardziej...bo może to tylko pierścienie....
Tak dokładnie, nowe TSI fabrycznie zalane zielonym olejem
Myslę o wymianie po 8 tysiącach km i wypadało by dobrze wybrać
Oleje w tej normie to jedne z najnowszych formuł jakie są na rynku obecnie. Jeżeli musi być Castrol pamiętaj o dobrym i pewnym źródle (podróby). Pomysł na wymianę dobry, dorzuciłbym płukankę markową aby dokładniej wypłukać silnik i zlać oem-a który ma w sobie sporo depozytów po produkcyjnych.
Tu masz aktualną listę listę olejów zatwierdzonych w tej normie przez VAG.
Oleje w tej normie to jedne z najnowszych formuł jakie są na rynku obecnie. Jeżeli musi być Castrol pamiętaj o dobrym i pewnym źródle (podróby). Pomysł na wymianę dobry, dorzuciłbym płukankę markową aby dokładniej wypłukać silnik i zlać oem-a który ma w sobie sporo depozytów po produkcyjnych.
Tu masz aktualną listę listę olejów zatwierdzonych w tej normie przez VAG.
rok temu kupiłem auto i to była pierwsza wymiana, we wrześniu planuję kolejną, chociaż przy takim zużyciu to cały czas na świeżym jeżdżę.
Naprawa silnika jest pewnie nieunikniona, ale myślę że pojeżdżę jeszcze z rok, bo śmiga całkiem nieźle.
Zrob plukanke silnika - wlej 10w40 na 500-1000 km znow plukanka i wlej jakis 5w40- jesli to nie pomoze to trzeba zdjac czapke i miske i zajac sie pierscieniami i uszczelniaczami.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Hydrozagadka, stary fiacik, walą hydropychacze a po przejechaniu kilkunastu km A1 w 5,5kobr cichną na długi czas... Krótka jazda, miasto i orkiestra... nie pomaga nawet 6,5kobr. Niska lepkość oleju wykluczam bo tak się dzieje na 5W-40 i na 10W-60. Moja teoria to że na krótkich odcinkach zalewa benzyną i na autobanhie odparuje ale to przeczy z 10W-60. Czyżby dziwnie działający zawór regulacji ciśnienia w pompie oleju ale to archaiczny wynalazek typu tłok i sprężyna więc jak sprężyna może się psuć i naprawiać...
Hydrozagadka, stary fiacik, walą hydropychacze a po przejechaniu kilkunastu km A1 w 5,5kobr cichną na długi czas... Krótka jazda, miasto i orkiestra... nie pomaga nawet 6,5kobr. Niska lepkość oleju wykluczam bo tak się dzieje na 5W-40 i na 10W-60. Moja teoria to że na krótkich odcinkach zalewa benzyną i na autobanhie odparuje ale to przeczy z 10W-60. Czyżby dziwnie działający zawór regulacji ciśnienia w pompie oleju ale to archaiczny wynalazek typu tłok i sprężyna więc jak sprężyna może się psuć i naprawiać...
A ja mam inna- jaki to fiat i jaki silnik
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Od dziś w telewizji rusza druga odsłona kampanii produktów marki Dynamic. Tym razem głównym bohaterem jest nowa linia olejów silników LOTOS Quazar Dynamic. Ambasadorem marki jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców.
kolejny 0W20 z 508/509
...i jak jest złożony ze 100% PAO jak głosi tekst to zapewne dodatki dostajemy w oddzielnym pudełku
Zrob plukanke silnika - wlej 10w40 na 500-1000 km znow plukanka i wlej jakis 5w40- jesli to nie pomoze to trzeba zdjac czapke i miske i zajac sie pierscieniami i uszczelniaczami.
Wodorowanie można znaleźć za nieco ponad stówkę, do tego płukanka jakimś Liqui Moly Engine Flush Pro-Line i wymiana na olej 5w40, tylko jaki? Shell Helix Ultra, Liqui Moly Top Tec 4100, Motul 8100 X-Cess, Valvoline MaxLife ??
Zatrzymano kolejną grupę przestępczą specjalizującą się w podrabianiu olejów silnikowych. To nie pierwszy przypadek takich działań, skala problemu jest - MotoFocus.pl
Jest tego syfu na świecie od ubrań ,po spożywkę i leki na olejach kończąc.
Trzeba kupować niszowe marki olejów ,żeby ograniczyć do minimum możliwość podrobionego towaru. Z tych wszystkich informacji (zdjęć)z podrobionych fabryk najczęściej podrabiany jest Castrol,Mobil,Total,Shell, często Motul,Liqui Moly a nawet Mannol !
Oczywiście ironizuję. Cieszę się ze pojawił się na rynku dobry polski olej - nowoczesny i myśle ze długo jeszcze niepodrabialny.
O Lotosie mam bdb niezmienne zdanie od lat zarówno o podstawowej linii olejowej Synthetic Plus jak i oczywiście Quazar. Może teraz więcej osób doceni bdb środek smarny zamiast iść ślepo w kult smarowania najczęściej podrabianych marek olejowych.
No i dobrze, że Lotos też idzie w nowe .Erwin pewnie to kwestia czasu.Pytanie czy ten olej będzie lepiej dostępny, bo seria Quazar to biały kruk w sklepach, a ten olej jest specjalistyczny, dla VAG, choć można też pomyśleć o nim w kontekście A1/B1.
Co do oleju Lotos... Przeskoczyłem z Motula 8100 X-clean+ 5W30 na Lotos Synthetic 5W30 5L VW 504/507... Różnicy nie zauważam- może jest z 1*C różnicy na temperaturze oleju w trasie... Dlaczego? Bo skończyła mi się bańka na dolewki, przegląd i tak się zbliżał- a za 6 litrów lotosa zapłaciłem połowę tego, co za Motula... Może cebula ze mnie wyszła- ale 60zł za litr dolewkowego i czekanie kilka dni to nie jest to, co lubię...
Zrobiłem dobrze, czy średnio?
Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Komentarz