różnica "nie zauważalna" dla użytkownika. Ja bym raczej zwrócił uwagę na temperaturę palenia - Motul ma 228 a Valvoline "tylko" 203. Wyższa temperatura palenia jest wskazana.
Zamieszczone przez kalel
niektórzy twierdzili, że silnik głośniej pracuje po starcie...
najlepiej się przekonać osobiście i porównać dwa produkty jak jest okazja.
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Valvo zmianialo cos w skladzie?
na 193 stronie ma Flash Point 226C
Tydzien temu zalalem Petronasa 0w40, wzgledem ssl jest minimalnie ciszej, odpala ladnie, troszke dluzej sie nagrzewa, smierdzi z banki mineralem jednak ravi pachnial wzgledem petronasu, test lapki- sliski jak ssl :shock:
ssl do konca czyli 10 tysi ladnie trzymal forme :kciukgora
Valvo zmianialo cos w skladzie?
na 193 stronie ma Flash Point 226C
patrzyłem wcześniej na stronę 193 i dałem aktualne dane, wychodzi na to że zmieniali http://www.valvolineeurope.com/polish/products/engine_oils/synpower/cid(1825)/synpower_0w-40 ma też nowe ACEA
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
- obecny spełnia MB 229.5 ale i tak nadal jest nieosiągalny podobnie jak Neste ze wspomnianą normą :roll:
W ostatnią sobotę z kolegą robiliśmy dolwekę do jego bmw 2.5i ( 3.5L po 10k/km) z nowego Valvo 5W30 C3 504.00, jak dam rade to zrobię fotki starego opakowania i nowego.
[ Dodano: Sro 22 Paź, 14 16:42 ]
Zamieszczone przez rOBERTO795
Tak wyglada silnik 1,8t na Millersie CFS 5w40 przy przebiegu 230 tys km.
Jak dbasz - tak masz Dobry olej = czysto.
Bardzo czysto - a widziałem z podobnym przebiegiem motorownie od bmw 2.0i - oleje przypadkowo lane i jakie popadnie - 2 tygodnie "odpuszczania" głowicy i tłoków w nafcie - pierscienie zapieczone.
... tylko że mowa jest o nowym/starym Valvoline 0W40 a nie o Valvoline XL III 5W30 z VW 504.00/507.00
Zamieszczone przez rOBERTO795
Tak wyglada silnik 1,8t na Millersie CFS 5w40 przy przebiegu 230 tys km.
czysto, - specjalnie ściągałeś pokrywę zaworów ?
Ile zmian było na Millersie? Wcześniej chyba miałeś Motula o ile się nie mylę. Stosowałeś płukankę?
Z tego co czytałem, wiem to pod względem utrzymania silnika w czystości Lotos naprawdę daje radę.
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
czysto, - specjalnie ściągałeś pokrywę zaworów ?
Ile zmian było na Millersie? Wcześniej chyba miałeś Motula o ile się nie mylę. Stosowałeś płukankę?
Z tego co czytałem, wiem to pod względem utrzymania silnika w czystości Lotos naprawdę daje radę.
Ściągałem bo robiłem inspekcje stanu wałków i przy okazjii delikatnie pociła mi się uszczelka.
Na Motulu nigdy nie jeździłem w tym samochodzie. Wcześniej 2 x był LM Synthoil a od nowośći M1 0w40 do ok 150 tyś- ale w swojej starej specyfikacji.
Na Millersie od ok 8 wymian, średnio co 5-6 tyś km zawsze z płukanką.
[ Dodano: Sro 22 Paź, 14 18:28 ]
Zamieszczone przez sw29l
Jak dbasz - tak masz Dobry olej = czysto.
Zgadzam się w 100%
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Wcześniej 2 x był LM Synthoil a od nowośći M1 0w40 do ok 150 tyś- ale w swojej starej specyfikacji. Na Millersie od ok 8 wymian, średnio co 5-6 tyś km zawsze z płukanką.
dzięki, dla mnie wszystko jasne :wink:
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
... tylko że mowa jest o nowym/starym Valvoline 0W40 a nie o Valvoline XL III 5W30 z VW 504.00/507.00
Zamieszczone przez rOBERTO795
Tak wyglada silnik 1,8t na Millersie CFS 5w40 przy przebiegu 230 tys km.
czysto, - specjalnie ściągałeś pokrywę zaworów ?
Ile zmian było na Millersie? Wcześniej chyba miałeś Motula o ile się nie mylę. Stosowałeś płukankę?
Z tego co czytałem, wiem to pod względem utrzymania silnika w czystości Lotos naprawdę daje radę.
Valv 0W40 już zamówiony , stary wycofany z obiegu, nowy do odbioru za 3 tyg.
Pojechałem dzisiaj na wymianę oleju bylem umówiony, auto bylo juz w górze na podnosniku. Po chwili przychodzi goscio i mówi ze nie mają filtra do 1.8. Zadzwonią jak filtr dojedzie do serwisu. Ręce opadają
:fuck1
Pojechałem dzisiaj na wymianę oleju bylem umówiony, auto bylo juz w górze na podnosniku. Po chwili przychodzi goscio i mówi ze nie mają filtra do 1.8. Zadzwonią jak filtr dojedzie do serwisu. Ręce opadają
:fuck1
Normalnie żart jak z filmów Stasia Barei....
Z drugiej strony sie ciesz że Ci nie wymienili oleju mówiąc że filtr moze zostać albo "juz" wymienili.
aaaa to sprawa jasna... byłeś w serwisie KIA lub Forda pewnie... no fakt tam mogą chwilowo nie mieć filtra do Skody ...
ps. ... a olej miałeś swój i im zostawiłeś na wymianę ...?
[ Dodano: Pią 24 Paź, 14 16:09 ]
Zamieszczone przez jamesbondzio
filtr moze zostać albo "juz" wymienili.
a skąd wiadomo, że ... wogóle zmienią i wleją ten olej który ma być :roll: ... to nie problem "skoczyć do Tesco" po najtańszy albo zostawić filtr...a klientowi pokazać "inny" - nie takie cuda ASO odwalało :diabelski_usmiech
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
aaaa to sprawa jasna... byłeś w serwisie KIA lub Forda pewnie... no fakt tam mogą chwilowo nie mieć filtra do Skody ... Obrazek
ps. ... a olej miałeś swój i im zostawiłeś na wymianę ...?
[ Dodano: Pią 24 Paź, 14 16:09 ]
Zamieszczone przez jamesbondzio
filtr moze zostać albo "juz" wymienili.
a skąd wiadomo, że ... wogóle zmienią i wleją ten olej który ma być :roll: ... to nie problem "skoczyć do Tesco" po najtańszy albo zostawić filtr...a klientowi pokazać "inny" - nie takie cuda ASO odwalało :diabelski_usmiech
A zdziwiłbys się jak serwisy potrafią sobie zmniejszyć koszt RBH
- odesłanie oleju oczywiście nie całego i uwaga kunszt inżynierii serwisowej jak nikt nie patrzy: :diabelski_usmiech obmycie filtra sprayem do czyszczenia hamulców
- oddanie naszej kury specjaliście z pol godzinnym stażem i ten uczeń ladnie przegwintowuje korek
aaaa to sprawa jasna... byłeś w serwisie KIA lub Forda pewnie... no fakt tam mogą chwilowo nie mieć filtra do Skody ... Obrazek
ps. ... a olej miałeś swój i im zostawiłeś na wymianę ...?
[ Dodano: Pią 24 Paź, 14 16:09 ]
Zamieszczone przez jamesbondzio
filtr moze zostać albo "juz" wymienili.
a skąd wiadomo, że ... wogóle zmienią i wleją ten olej który ma być :roll: ... to nie problem "skoczyć do Tesco" po najtańszy albo zostawić filtr...a klientowi pokazać "inny" - nie takie cuda ASO odwalało :diabelski_usmiech
A zdziwiłbys się jak serwisy potrafią sobie zmniejszyć koszt RBH
- odesłanie oleju oczywiście nie całego i uwaga kunszt inżynierii serwisowej jak nikt nie patrzy: :diabelski_usmiech obmycie filtra sprayem do czyszczenia hamulców
- oddanie naszej kury specjaliście z pol godzinnym stażem i ten uczeń ladnie przegwintowuje korek
Temat stary jak świat. U mnie tylko dolewki oleju były i gitara po co komu wymieniać filtry, papier podbity i elegancko. Trzeba pilnować wszystkiego , chyba, że pozbywa się auta po 3 latach.
Dlatego ja z tego powodu zawsze czekam i patrzę co robią przez szybę. Nigdy nie zostawiam auta w serwisie bez opieki jeżeli naprawa czy inna usługa nie trwa jakoś wybitnie długo W każdym bądź razie jak ostatnio zmieniałem filtr paliwa i olej to sprawdzali czy mają wszystko na stanie nim auto wjechało na warsztat już na etapie rezerwacji terminu wizyty mimo, że to ASO Skody i części takie podstawowe jak filtry mają na stanie na bieżąco. Więc sytuacja gdy serwis zabiera się za coś nie sprawdzając czy ma części jest nie do wyobrażenia. Co innego szkoda komunikacyjna czy jakaś poważniejsza usterka gdzie trzeba rozebrać żeby zdiagnozować, ale żeby olej to bez jaj. Mogę tylko potwierdzić, że nie warto zostawiać im na dłużej auto bez opieki.
siedzę na forum już prawie dwie godziny banie mam taka jak u szwagra na kawalerskim
Od nowości oktawka zalana jest mobilem 5w30 long coś tam ponad 3 lata mam nalatane 27 880km i mam zamiar wymienić olej Od pol roku autko śmiga na lpg Panowie musze wymienić olej macie jakieś rady Z góry dzięki i pozdrawiam
Komentarz