Zamieszczone przez Dave
Zobacz wpis
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
-
-
Zamieszczone przez klarus Zobacz wpisA ten ravenol 5w30 to vollsynthetishes jest, jak napisane na opakowaniu...? czy nie...?
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez rOBERTO795 Zobacz wpis
Bo to co wazne ukryte jest w srodku
Komentarz
-
Gość
-
Zamieszczone przez Dave Zobacz wpisPanowie co powiecie o oleju MANNOL?Seria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
-
Gość
-
stosowałem to w renault 2.0 16v 5w 40, potem 50, bo silnik trochę pił (ale to wina motoru, a nie oleju), a także w innym renault 10w 40 - 1.6 16v, tu bez zużycia. nie zauważyłem niepokojących rzeczy, ale nie wiem dokładnie kto produkuje ten olej. Miał dobrą cenę, właściwości wystarczające, ale szału pewnie nie robi. zawsze i tak dolewałem militec 1, taki zwykły olej, wydaje mi się, że wystarczający.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpisstosowałem to w renault 2.0 16v 5w 40, potem 50, bo silnik trochę pił (ale to wina motoru, a nie oleju), a także w innym renault 10w 40 - 1.6 16v, tu bez zużycia. nie zauważyłem niepokojących rzeczy, ale nie wiem dokładnie kto produkuje ten olej. Miał dobrą cenę, właściwości wystarczające, ale szału pewnie nie robi. zawsze i tak dolewałem militec 1, taki zwykły olej, wydaje mi się, że wystarczający.
Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Gość
-
Dave jak pisał Sebastian, myślę, że jest on klasy tej samej specyfikacji Totala/Elfa. Ale badań nie robiłem więc trudno wyrokować. Tylko bazuje na tym, że nic niepokojącego się nie działo na tym oleju przez te same interwały (15 tkm wymiana).Nie stosowałem nigdy tego oleju do turbodiesla (które też miałem, mam), tylko do wolnoosących benzyn, w sumie nie wiem czemu. Do turbo wlałem Totala i Fordowski ori - ale to chodzi o diesle. Niedługo przejdę na Specola - podobno cacy olej w bardzo dobrych pieniążkach.
Komentarz
-
-
Silniki na Manolu wymienianym co 10 tys km sa czyste- tyle wiemOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Słuchajcie ....mam bardzo tani dostęp do oleju StatOil obecnie Circle , do poprzedniczki TDI z powodzeniem lałem ich olej lazerway LL 5w30 , bardzo go chwaliłem ,i spisywał się fenomenalnie , silnik pracował cicho .
Teraz mam silnik benzynowy , i kompletnie nie wiem co wlać , a chce zmienić w niedalekim czasie po dotarciu .....polecicie coś od nich , czy raczej coś innego - dziękuję
Komentarz
-
-
ok dzięki - są dwa , proszę powiedz który
Pierwszy LazerWay LL 5W-30 spełnia 507/504 .....heheh wiem czytałem o pszczółkach z tym 508 a 504
Ten drugi LazerWay C3 5W-30 ma spec. 502 00 i pasuje do wymiany co 15 tyś
A tak nawiasem ....czym jest zalany nowy CZDA ? 508 00? 0W20 ?Ostatnio edytowany przez gruto; 1235.
Komentarz
-
-
Kup LazerWay LL 5W30 jeżeli jest mała różnica w cenie - olej jakościowo lepszy. Zawsze LL możesz zmienić wcześniej
C3 5W30 ma CCS 5400 LL 5W30 ma 6000 ale LL ma lepszą temperaturę palenia 236 vs 225 w C3, LL ma HTHS 3,6 C3 ma HTHS 3,5 ; LL ma tem. płyniecia 45 a C3 ma 42 , TBN LL ma 6,5 a C3 ma 8,2 ale LL ma też czynne dodatki nie ujęte w TBN, indeks lepkośc LL ma 173 a C3 ma 169.
Jeżeli będziesz miał LazerWay C3 5w30 w dobrej cenie to też możesz śmiało brać - Ty wybieraszOstatnio edytowany przez PAOLO ESCO; 5404.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpisNiedługo przejdę na Specola - podobno cacy olej w bardzo dobrych pieniążkach.
Komentarz
-
Gość
-
Zamieszczone przez strazakp Zobacz wpiswarto wogole dodawać jakieś dodatki czy nie ma to sensu? Jazda głównie miasto i interwał max 10kkm
Nie ma sensu dodawanie dodatków do szitu 5W30, czy innego taniego syfu na który handlarze mają ciśnienie żeby go popchnąć jak najwięcej.
Dodatki mają przedłużać żywotność naszych silników lub utrwalać/przedłużać b.dobrą jakość oleju,a nie zmieniać szit 5W30/507 w 5W40/502, czy inny mineralny syf olejowy, żeby jako tako silnik chodził przez 8-10tys
Komentarz
-
-
Gość
Komentarz