Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Dobra, biere AMSoila!
    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Mihau
      7. Motul X-lite 0W30
      Link
      mam zalane w Leone i nawet w tej padace czuć, że autko milej się wkręci na obroty, do minusów to ciężko go zagrzać, w zimie przy -20 po około 12km przejechanych dość dynamicznie :diabelski_usmiech cały czas wskazówka nie pokazywała 90stC , była tuż przed ale nie doszła, w lato można to potraktować jako +


      edit
      Zamieszczone przez Mihau
      Dobra, biere AMSoila!
      ups widzę, że już nie aktualne
      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

      Komentarz


      • Chłopakom jeżdzącym subarynami tez ciężko zagrzać X-lite. ogolnie to dobrze
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz


        • Doradźcie proszę:

          Motul Xlite 0W30 czy Xclean+S3 5W30

          Czy nie ma to znaczenia ?
          pomijam kwestię okresów używania bo zmieniać będę co 15 tys.
          Moja RS'ka
          Moja Bejca
          VW Polo 1.4 - córki

          Komentarz


          • Zamieszczone przez no4
            Doradźcie proszę:

            Motul Xlite 0W30 czy Xclean+S3 5W30

            Czy nie ma to znaczenia ?
            pomijam kwestię okresów używania bo zmieniać będę co 15 tys.
            Polecam X-Lite 0w-30.
            Ostatnio jechałem autostradą w byłym NRD - 130 km/h (przy ograniczeniu prędkości) do 200 km/h (przy braku ograniczeń) przez ok 1,5 godziny. Maksymalna osiągnięta temperatura oleju - 107 st.C.

            Komentarz


            • Zamieszczone przez loru
              Mihau napisał/a:
              7. Motul X-lite 0W30
              Link

              mam zalane w Leone i nawet w tej padace czuć, że autko milej się wkręci na obroty, do minusów to ciężko go zagrzać, w zimie przy -20 po około 12km przejechanych dość dynamicznie cały czas wskazówka nie pokazywała 90stC , była tuż przed ale nie doszła, w lato można to potraktować jako +
              Miałem X-lite i podobne wrażenie, że w zimie ciężko było dojść do 90stopni. Przy normalnej jeździe oscylowała w okolicach 81 stopni. Natomiast jak zrobiło się cieplej to nie miałem żadnego problemu z zagrzaniem go do 100stopni dosyć szybko. Teraz zalałem CFS5W40. Zobaczę jak będzie się sprawował. Na CFSie 4-5 startów pod rząd od 0-230 i dopiero olej doszedł do 100stopni.
              RS
              pozdrawiam
              Marcin

              Komentarz


              • no to dużo mówi
                bo ja na zalanym przez producenta mam 113 na autostradzie i to po 10 min

                ale czy Xclean będzie gorszy?
                Moja RS'ka
                Moja Bejca
                VW Polo 1.4 - córki

                Komentarz


                • Panowie pomóżcie, przebrnąłem przez ten temat i nie wiem już jaką drogą olejową pójść.
                  Zbliża mi się pierwszy przegląd przy 15tyś km.
                  Który olej będzie optymalny do 1.6 BSE z LPG zamiast Castrol 5W30?
                  Czy na pewno Motul X-lite 0w30? Był gdzieś w tym temacie polecany chyba przez PAOLO ESCO do tego silnika.
                  Jakieś inne propozycje?
                  (Styl jazdy normalny, w większości prędkość max do ok 120km/h, przewaga miasta)
                  Octavia2 Tour

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez hizoku
                    Panowie pomóżcie, przebrnąłem przez ten temat i nie wiem już jaką drogą olejową pójść.
                    Zbliża mi się pierwszy przegląd przy 15tyś km.
                    Który olej będzie optymalny do 1.6 BSE z LPG zamiast Castrol 5W30?
                    Czy na pewno Motul X-lite 0w30? Był gdzieś w tym temacie polecany chyba przez PAOLO ESCO do tego silnika.
                    Jakieś inne propozycje?
                    (Styl jazdy normalny, w większości prędkość max do ok 120km/h, przewaga miasta)
                    X-lite zostal zaprojektowany do mocnych silnikow z turbodoladowaniem stad posiadal norme 503.01
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz


                    • hizoku: mozesz zastosować 0W30 XLite jak bedziesz niezadowolony głośniejszą praca rozrządu zalejesz coś pokroju 5W30
                      Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                      http://www.zmienolej.pl/
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                      Komentarz


                      • a ja wlalbym do 1,6 z lpg cos pokroju 0w40 lub 5w40 z wyskim TBN.
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz


                        • Zapraszam przy okazji na nową stronkę Millers Oils UK :-)

                          Millers Oils - Advanced Lubricants, Oils and Fuel Additives

                          Nowa szukajka i wiele ciekawych informacji :-)
                          Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                          http://www.zmienolej.pl/
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                          Komentarz


                          • Czy miller będzie lepszy od Motula?
                            Moja RS'ka
                            Moja Bejca
                            VW Polo 1.4 - córki

                            Komentarz


                            • To pytanie może rozpocząć kolejną burzę ....

                              Na pewno w motorposrcie nie liczy się nic innego tam gdzie sa ogromne pieniadze i nie liczy się trwałość silników idą oleje fabryczne robione pod konkretny team tam gdzie liczy sie trwałość a serwisy same gospodarują własnymi funduszami nie ma innych marek jak Motul i Millers reszta się nie liczy.
                              Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                              http://www.zmienolej.pl/
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                              Komentarz


                              • Napewno bedzie go mniej ubywac.A czy lepszy hymm nikt Ci nie odpowie konkretnie.To raczej podobna polka ogolnie rzecz biorac- w moim przekonaniu.

                                Widze ze Piotrek mnie uprzedzil :-).
                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez hizoku
                                  Panowie pomóżcie,
                                  Który olej będzie optymalny do 1.6 BSE z LPG zamiast Castrol 5W30?
                                  hizoku, tak jak napisał rOBERTO795, 0w40 lub 5w40 z wysokim TBN, to jest optymalny olej do 1.6. tym bardziej jak jeżdzisz dużo po mieście, bierz jakiś w40.
                                  Ja zalałem do BSE+lpg, Liqui Moly Synthoil Energy 0W40. Masz tu sprawdzonych sprzedawców i przynajmniej pełny syntetyk za rozsądne pieniądze.
                                  Link

                                  404 Not Found

                                  Komentarz


                                  • Mam pytanie do obeznanych z produktami Motula, czym różnią się od siebie te dwa oleje:

                                    1. Motul Specific 5W30
                                    2. Motul 8100 X-clean 5W30

                                    Oba z normą 504.00/507.00 od tedgo samego producenta. Który lepszy?

                                    Rozważam jeszcze ewentualnie Motul 8100 X-lite 0w-30 jeśli przeszedłbym na wymiany co 15 kkm. Styl jazdy raczej umiarkowany z przewagą miasta, ale szybsza trasa też się zdarza. Nie wiem, czy 0w30 nie będzie za rzadki w upały.

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez voytek
                                      1. Motul Specific 5W30
                                      2. Motul 8100 X-clean 5W30
                                      ten Link(GB).pdf?1323962836 vs ten Link(GB).pdf?1323960879 ( o te Tobie chodzi?) w sumie "jeden gwint" ja bym z tych dwóch jesli już to brał konkretnie SPecyfica VW 504.00/507.00 - praktycznie różnica w tych dwóch tylko w zakresie TBN 7,2 (Specyfic) vs 6,0.

                                      Jeżeli X-lite 0W30 i wymiany co 15 tys km to masz jeszcze Link(GB).pdf?1323961491 ( na 12-15 tys powinien dać radę)...ale ja chyba bym z tych dwóch jednak ku X-lite się skłaniał...pomimo jazdy w mieście bo napisałeś też że
                                      Zamieszczone przez voytek
                                      szybsza trasa też się zdarza
                                      - powinno być OK. Może ewentualnie Millersa XFS 0W40 ?
                                      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                      Komentarz


                                      • Dzięki :wink:
                                        A ten Motul Specific 5w30 504.00/507.00 to rzeczywiście 100% syntetyk jak podaje producent czy technologia syntetyczna?

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez voytek
                                          A ten Motul Specific 5w30 504.00/507.00 to rzeczywiście 100% syntetyk jak podaje producent czy technologia syntetyczna
                                          W szczegółach, to czort go wie, ale skoro już we "flagowej" serii Motula do motosportu - 300V - siedzi oprócz estrów HC, to tu zapewne tym bardziej.
                                          Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE

                                          Komentarz


                                          • info z forum Subaru. Tekst Piotra Pyrki

                                            Bardzo proszę, lista produktów bezakcyzowych, % udziałów baz syntetycznych nie wolno mi podać:
                                            300V High RPM 0W20 3403 19 10
                                            300V Power Racing 5W30 3403 19 10
                                            300V Power 5W40 3403 19 10
                                            300V Chrono 10W40 3403 19 10
                                            300V Competition 15W50 3403 19 10
                                            300V Le Mans 20W60 3403 19 10
                                            8100 Eco-lite 0W-20 3403 19 10
                                            8100 X-lite 0W-30 3403 19 10
                                            8100 X-clean 5W-40 3403 19 10
                                            8100 Eco-clean 5W-30 3403 19 10
                                            8100 Eco-clean + 5W-30 3403 19 10
                                            8100 Eco-nergy 5W-30 3403 19 10
                                            8100 X-cess 5W-40 3403 19 10
                                            6100 Synergie + 10W-40 3403 19 10
                                            6100 Synergie 15W-50 3403 19 10
                                            4100 Turbolight 10W-40 3403 19 10
                                            4100 Power 15W-50 3403 19 10
                                            2100 Power + 10W-40 3403 19 10
                                            Specific 50400 507 00 5W-30 3403 19 10
                                            Specific LL-04 5W-40 3403 19 10
                                            Specific LL A/B 025 5W-30 3403 19 10
                                            Specific 506 01 506 00 503 00 0W-30 3403 19 10
                                            Specific 505 01 - 502 00 - 505 00 5W-40 3403 19 10
                                            Specific MB 229.51 5W-30 3403 19 10
                                            Specific Ford 913B 5W-30 3403 19 10
                                            Gear Competition 75W-140 3403 19 10
                                            Gear 300 75W-90 3403 19 10
                                            Hypo Synt LS 75W-140 3403 19 10
                                            Hypo Synt 75W-90 3403 19 10
                                            Gear Synt TDL 75W90 3403 19 10
                                            Motylgear LD 75W80 3403 19 10
                                            Motylgear 10W-40 3403 19 10
                                            Motylgear 75W-80 3403 19 10
                                            Motylgear 75W-90 3403 19 10
                                            Dexron III 3403 19 10
                                            Multi ATF 3403 19 10

                                            Chyba nie trzeba tego nikomu tlumaczyc.
                                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                            Komentarz


                                            • Nie siedzę w temacie i nic z tego nie kumam :cry: Co wynika z faktu, że są to produkty bezakcyzowe?

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez voytek
                                                Nie siedzę w temacie i nic z tego nie kumam :cry: Co wynika z faktu, że są to produkty bezakcyzowe?
                                                Ze są to oleje w pelni syntetyczne- PAO.
                                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez rOBERTO795
                                                  Ze są to oleje w pelni syntetyczne- PAO.
                                                  Ale ile tego PAO to nie wiesz, a że w ww. olejach jest - często sięgający połowy - udział HC, to pewne i rzeczony Piotr Pyrka tego nie kwestionuje.

                                                  Edit:
                                                  Dokładniej - Piotr Pyrka jednak ostatnimi dniami twierdzi, że nie ma tam "klasycznych HC" i dalej stawia zasłonę dymną.
                                                  Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez voytek
                                                    Dzięki :wink:
                                                    A ten Motul Specific 5w30 504.00/507.00 to rzeczywiście 100% syntetyk jak podaje producent czy technologia syntetyczna?
                                                    Ja spaliłem ten olej (ilościowo oraz zrobił się czarny-utlenił się) podczas gonitwy po autostradzie przy +40C. W przypadku X-Lite (tego starego) nie miało to miejsca.

                                                    Porównanie kolorów 2-ch X-Lite, po lewej nowy 11.2011, po prawej dawny 12.2010.
                                                    W starym lepkość jest minimalnie wyższa.

                                                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X