Mam zalanego Platinum max power 0W40
Zrobione od wymiany 3000 km poprzednio liqui moly 0W40
spisuje się przyzwoicie w ostatni weekend zrobiłem 1000 km w tym dwa razy cała obwodnica Wrocławia ze stałą prędkością plus 30 od normy. Od wymiany ubyła może ze 100 oleju. Po odpaleniu chodzi ciszej silnik i szybciej łapie temperaturę roboczą. Ale podejrzewam że to zasługa ocieplonych przewodów zasilających parownik. Po powrocie nie było masełka pod korkiem. Teraz kilka dni krótsze trasy około 30km jednorazowo i masełko zaczyna się pokazywać ale na LM też tak było ten typ chyba tak ma.
Cena za 5 litrów to 150 zł z przesyłką
Zobaczymy co będzie dalej jak będzie się sprawować w niższych temperaturach
Zrobione od wymiany 3000 km poprzednio liqui moly 0W40
spisuje się przyzwoicie w ostatni weekend zrobiłem 1000 km w tym dwa razy cała obwodnica Wrocławia ze stałą prędkością plus 30 od normy. Od wymiany ubyła może ze 100 oleju. Po odpaleniu chodzi ciszej silnik i szybciej łapie temperaturę roboczą. Ale podejrzewam że to zasługa ocieplonych przewodów zasilających parownik. Po powrocie nie było masełka pod korkiem. Teraz kilka dni krótsze trasy około 30km jednorazowo i masełko zaczyna się pokazywać ale na LM też tak było ten typ chyba tak ma.
Cena za 5 litrów to 150 zł z przesyłką
Zobaczymy co będzie dalej jak będzie się sprawować w niższych temperaturach
Komentarz