OK polecacie ug7+ bo sprawdzone przez dwa sezony to mozna o nich cos powiedziec.
Wiec czy warto brac cos co ma juz 3 lata (technologia) czy zaryzykowac i lyknac michalka alpine 4, ktory w tym roku w adac w 17" zajal pierwsze miejsce w 15" nie testowany.
Mam dylemat wlasnie miedzy tymi dwoma oponami(Conti jakos odrzucam) i nie wiem co wybrac a do poniedzialku musze sie zdecydowac. Pomozcie czy ryzykowac i brac nowosc czy jednak poniekad (bo rozne opinie w necie kraza) sprawdzonego GY???
Dzięki wielkie wiedziałem że jak uderze na OCP to w ciągu godziny będę miał wystarczająca liczbę odpowiedzi żeby podjąć decyzję co wybrać Dzięki wielkie Czyli dokładam parę stówek i kupuje UG7+ i oby się dobrze sprawowały :diabelski_usmiech
Jest Peugeot 407SW 2.0HDI 140KM
W rodzinie-Octavia I 1.6 102KM+lpg
MINIO_STW, inna rzecz, że A4 w ADAC jako 17 wygrały ten test, dodatkowo z jakimś minimalnym zużyciem :shock:
ja się na ADAC jeszcze chyba nie przejechałem, ale wiadomo, że to co innego niż samemu pojeździć...
Im ADAC Winterreifen Test werden die besten Reifen der verschiedenen Reifengrößen ermittelt. Welche Reifen haben sicheren Grip, welche sparen am meisten Sprit?
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Mój dot to na obu 2810, Made in France. Wysyłka ekspresowa płaciłem poprzez Płacę z Allegro.
Tak z ciekawości - dostałeś " karta klubowa z ASSISTANCE GRATIS do każdego kompletu !!! " ?
Pytam, ponieważ kupiłem oponki w tej hurtowni i karty nie było - nie zależy mi na niej, ale pytam tak z ciekawości ...
Oponki są oki ...
Czekają na zimne dni ...
Hej no nie dostałem, w aukcji nic nie było o jakimś Assistance :roll:
Ja w tym tygodniu kupiłem używki z 2006r. SEMPERIT Speed-Grip 195/65R15 91T
mialem zeszlej zimy te oponki i naprawde daja rade...nie sa glosne.. szkoda, namieszales mi z ta Sava w glowie ,wiec moze i ja sie skusze na 2sztuki..albo ewentualnie Baruum...co wy na to :?: w savie przeszkadza mi tylko miejsce produkcji (made in poland)...
nie odpowiadam za efekty tego namieszania :idea: :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez vince123
w savie przeszkadza mi tylko miejsce produkcji (made in poland)...
e tam
ta sava to też napewno dobra oponka i ma podobny bieżnik do UG5, która była swego czasu najlepszą oponką na zimę a to że w polsce produkowane to chyba lepsza opcja niż chiny, rumunia itp.
Jeszcze coś o indeksie prędkości . Dowiadywałem się w ASO u Pana Daniela czy kupować opony zimowe z indeksem H czy wystarczą T . Konkluzja jest taka , że PZU w trakcie rozliczania szkody nie przygląda się w/w literkom a głębokości bieżnika :idea: .
W związku z tym zakupiłem Continentale TS830 195/65 R15 91T Za indeks H trzeba dopłacić około 100 PLN/sztuka
Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
W związku z tym zakupiłem Continentale TS830 195/65 R15 91T Za indeks H trzeba dopłacić około 100 PLN/sztuka
ja znalazłem H za 58 drożej w porównaniu do T
najlepiej zadzwonić do firmy ubezpieczeniowej i się zapytać bo po co przepłacać no chyba że masz zamiar sobie docisnąć powyżej indeksu T :diabelski_usmiech
Czy ktoś może mi powiedzieć coś o oponach:
205/55R16 CONTINENTAL CONTI WINTER CONTACT TS830?
według niemieckiego ADAC te opony sa na 4 miejscu w rankingu; bd na śniegu i mało sie zużywają ale troche słabsze na suchej nawierzchni ....
zeszłą zimę jezdilem na 195/60 r15 i opona jest świetna na śniegu, mokrym i suchym lecz zużywa sie bardzo szybko bo po 16 tys km z nowej czyli 8 mm gumy zostało 4 mm i trzeba będzie kupić jedna parę nowych gumek, następne będą jednak chyba UG jakie będą nowe
W związku z tym zakupiłem Continentale TS830 195/65 R15 91T Za indeks H trzeba dopłacić około 100 PLN/sztuka
ja znalazłem H za 58 drożej w porównaniu do T
najlepiej zadzwonić do firmy ubezpieczeniowej i się zapytać bo po co przepłacać no chyba że masz zamiar sobie docisnąć powyżej indeksu T :diabelski_usmiech
no pszeesz, że o dociskanie chodzi a nie coś innego
[ Dodano: Pią 08 Paź, 10 07:03 ]
Zamieszczone przez adamza
Zamieszczone przez likoss
Zamieszczone przez Quest
Czy ktoś może mi powiedzieć coś o oponach:
205/55R16 CONTINENTAL CONTI WINTER CONTACT TS830?
według niemieckiego ADAC te opony sa na 4 miejscu w rankingu; bd na śniegu i mało sie zużywają ale troche słabsze na suchej nawierzchni ....
zeszłą zimę jezdilem na 195/60 r15 i opona jest świetna na śniegu, mokrym i suchym lecz zużywa sie bardzo szybko bo po 16 tys km z nowej czyli 8 mm gumy zostało 4 mm i trzeba będzie kupić jedna parę nowych gumek, następne będą jednak chyba UG jakie będą nowe
no i znowu ADAC daje radę
wg nich TS zużywa się 3x szybciej niż UG7 w tym rozmiarze (3,0 vs. 1,1), ale zwróc uwagę, że kolega pytał o 16 a tutaj tabela się odwraca i TSy mają 2,5x mniejsze zużycie niż UG7 (0,9 vs 2,5) :idea:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
myślę że do Octavi o silnikach od 140 KM wzwyż powinny być zamontowane opony min 16'' a nie 15'' i indeks prędkości powinien wynosić H, ale cóż fabryka dała 15'' więc trzeba jeździć na tych oponkach które otrzymaliśmy
Komentarz