Lewian, poszedł PW
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez yunior81Lewian, poszedł PW
Pozdrawiam
Adam[center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda
http://www.hamulcesklep.pl
507-857-074[/center:68c746b02e]
Komentarz
-
-
dokładnie jeśli po nastu tyś km odczuwasz bicie na kierownicy to nie wina tarczy tylko najcześciej wychodzi wadliwy montaż. Nie ma co psioczyć na hamulce ATE, trzeba porównać ilość reklamacji do wolumenu sprzedaży. Na pewno słabo nie wypadną chociaż reklamacji jest sporo ale 99% to wina nie oczyszczonej pięknie piasty lub jakiegoś syfu na niej którym mądry mechanik psiknął.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LewianZamieszczone przez igor781Ceny zależą od sprzedawców bardziej niż od producenta...Zimmerman jest ok ale jeżeli nie jest nawiercana tarcza(pękają)i nie jest dużo lepszy od Trw śmiem twierdzić że jest na porownywalnym poziomie.
Co do pękania to powiem szczerze, że kilkanaście a nawet i kilkadziesiąt tysięcy kompletów tarcz sportowych przerobiłem i się nie spotkałem, jedynie widziałem w internecie i powodem takiego czegoś jest zły dobór klocków do tarcz.
Tarcze Hawk czy Ap to zupełnie co innego, takich tarcz nie stosuje się do normalnej cywilnej jazdy, są to tarcze wyczynowe i nie ma co porównywać ich do tarcz TRW, Zimmermann czy Jurid.
Pozdrawiam
Adam
Hawk tylko pakuje tarcze nie robi ich a AP produkuje rowniez tarcze oem polecam przegladnac forum briskoda....
Generalnie jeśli chodzi o firmę no to zdecydowanie Zimmermann. Bardzo wysoka jakość w normalnych pieniądzach.
Zimmermann jest montowany w fabryce Audi, BMW, Porsche, Mercedesa, VW, od niedawna też Land Rover, Kia i częściowo również Skoda także o czymś to świadczy
Bez urazy ale to troche taki marketingowy belkot i znaczy to tylko ze porafia zrobic tarcze do specyfikacji jaka w/w producent sobie zazyczyl w budzecie ktory zostal wyznaczony.Bardzo czesto sie tak zdarza ze tarcze czy inne podzespoly oznaczone logiem producenta robi 2-3 firmy....
Reasumujac nie twierdze ze Zimmerman jest zly tylko nie ma co ludziom ciemnoty wciskac ze wszystko inne jest .Na pewno w codziennym uzytkowaniu tarcze Brembo,Nitrac Tarox Stoptech,EBC czy TRW beda dzialac rownie dobrze i przecietny Kowalski nie zauwazy roznicy.
Komentarz
-
-
Igor oczywiście to tak samo jak chociażby z olejem i zalaniem fabrycznym
Czy to będzie ate, zimmermann trw tarox czy textar to klient będzie zadowolony. Kluczowa sprawa by dobrać klientowi towar uczciwie do jego potrzeb i portfela. Właściwie zamontowany taki zestaw ze świezym płynem hamulcowym będzie śmigał aż miło.
Zimmermann oferuje naprawdę przyzwoity stosunek cena/jakość i to się chwali.
Sam zamontowałem u siebie tą firmę z klockiem trw/ate i jestem z działania bardzo zadowolony.
Komentarz
-
-
Mam w firmie klienta,ktory lata od nowosci Honda Accord i jest przedstawicielem handlowym.
Do przebiegu 180 kkm jezdzil na ori tarczach i klockach...caly czas serwis byl u nas.
Ale, ostatnio byl w Poznaniu i zalozono mu tarcze Zimmerman coat Z,oraz klocki takze
Zimmerman.
Efekt porazajacy...klocki popekane,czesciowo odklejone,rozwarstwione...tarcze spalone,z
bruzdami.
Tarcze mialy grubosc 24,7mm,a nowe maja 25 mm...wiec nowki.
Co do ori...to tarcze nie maja logo firmy,ale caly uklad hamulcowy jest sygnowany przez ATE...wiec prawdopodobnie sa to tarcze ATE.
Co do ori klockow...sa takze sygnowane przez ATE,ale bita jest nazwa JURID.
Tak wiec ...czy ten Zimmerman jest taki dobry,a ATE/JURID takie srednie/zle?
Co do sposobu jazdy tego pana...jest baaaardzo dynamiczny,ciagle mu sie spieszy...ale
ori hamulce to wytrzymuja :roll:Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez elemenateurCzy to będzie ate, zimmermann trw tarox czy textar to klient będzie zadowolony
Nie jest to przypadek, że części z których auto zostało poskładane w fabryce wytrzymują najdłużej.
Komentarz
-
-
Niestety kolego oszczędności.Produkt dla firmy x jest lepszej jakości bo X zamawia od producenta Y i płaci w wyznaczonym terminie więc nie ma problemu z cash flow.Produkt oem/zamiennik tego samego producenta Y na do obrotu detalicznego to większy koszt bo nie wiadomo kiedy się sprzeda więc producent Y tnie koszty na materiałach/jakosci a po drodze jest jeszcze 2/3 pośredników i każdy chcę zarobic .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez witachuZamieszczone przez tdi122pytanie z innej beczki, smarować nowe klocki montowane do nowych tarcz?
Zamieszczone przez Sebastian_M26Ogólnie nie tylko klocki smarujemy. Do obsługi układu potrzebujemy 3 różnych smarów. Przy właściwej obsłudze, na ścieżce diagnostycznej nie będzie nawet 1% różnicy p/l.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tdi122witachu napisał/a:
tdi122 napisał/a:
pytanie z innej beczki, smarować nowe klocki montowane do nowych tarcz?
czym i w jakim celu?
http://www.motointegrator...lastilube-75-mlOII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftChodzi o smarowanie prowadnic na ktorych klocki jezdza, bo jeszcze ktos przeczyta ze same klocki sie smaruje i bedzie zonk :diabelski_usmiechZamieszczone przez tdi122pytanie z innej beczki, smarować nowe klocki montowane do nowych tarcz?OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftChodzi o smarowanie prowadnic na ktorych klocki jezdza, bo jeszcze ktos przeczyta ze same klocki sie smaruje i bedzie zonk :diabelski_usmiech
Pozdrawiam
Adam[center:68c746b02e]LEWIAN - HAMULCE
Hamulce z gwarancją najniższej ceny !
Tarcze hamulcowe Skoda, Klocki hamulcowe Skoda
http://www.hamulcesklep.pl
507-857-074[/center:68c746b02e]
Komentarz
-
-
przyszedł czas na hamulce z tyłu. w zwiazku z tym trzeba bedzie wymienic tarcze i klocki. brałem pod uwagę jako tarcze Zimmermanna i klocek do tego przykładowo EBC green, lub komplet tarcza+klocek ATE. co radzicie panowie? jesli chodzi o zimmermanna to mam na przodzie 312mm i jest spoko mam do tego ferrodo ds2000. teraz własnie myslałem zeby moze spróbowac ebc bo ferrodo czasem popiskujeOII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Nexus6witachu, klocek EBC kompletuj tylko z tarczami EBC, do innych zazwyczaj okazuje się za twardy.
Zapodaj sprawdzony zestaw na tyl :diabelski_usmiech
Nie widzę potrzeby wydawania dużej kasy na same tarcze, lepiej zainwestować w klocek niż tarczę.
[ Dodano: Czw 10 Lip, 14 18:21 ]
witachu, nie kupuj serii zielonej , tylko żółte, żółte robią robote, czerwone też są kiepskie, lepiej dołożyć kilkadziesiąt zł więcej i mieć solidny klocek którego nie trzeba rozgrzewać i który wytrzymuje duże temp.
P.S. zajechałem już kilka par klocków ebc żółtych tak z przodu jak i z tyłu i polecam tą serię z czystym sumieniem, do tego zwykła gładka tarcza np ATE i to w zupełności wystarcza, warunek jeden, żółte klocki na przód i na tył bo w innej konfiguracji np czerwone na tyle spowoduje przegrzewanie się słabszych klocków :!:
Kiedyś tak miałem, żółte na przodzie i czerwone na tyle, przy ostrym hamowaniu tył nie nadążał za przodem i efekt był taki że z tylnych hamulców szły dymy a przód hamował.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Nexus6Zapodaj sprawdzony zestaw na tylOII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Nexus6witachu, nie kombinuj -> zimmermann+ferodo
Zamieszczone przez piramidawitachu, nie kupuj serii zielonej , tylko żółte, żółte robią roboteZamieszczone przez piramidaKiedyś tak miałem, żółte na przodzie i czerwone na tyle, przy ostrym hamowaniu tył nie nadążał za przodem i efekt był taki że z tylnych hamulców szły dymy a przód hamował.
no i czy klocek ebc bedzie pasowac do zimmermanna czy raczej nie bardzo? czy z zimmermannem tylko ferodo? a do ebc np ATE lub ebc?OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
witachu, dla klocka nie ma znaczenia czy hamuje na tarczy x czy y, skąd klocek może to wiedzieć :szeroki_usmiech
Kup sobie żółte EBC na próbę i załóż to na zwykłą gładką tarcze, nie bedzie żadnych pisków a klocek hamuje a nie zwalnia jak w słabszych wariantach
Po za tym podczas hamowania to i tak przód najbardziej jest obciążony, na tyle co byś nie miał to będzie hamować, co innego jak ostro hamujesz z 200 prawie do zera i tak z kilka razy to wtedy oprócz porządnego klocka pasuje mieć wentylowane tarcze co by odprowadzić nadmiar gazów, przy zwykłej jeździe żółte klocki i gładka tarcza spawują sie wyśmienicie, nie jeździłem natomiast na żadnych ferodo i nie mam porównania z EBC stąd moja opinia może być mało miarodajna aczkolwiek z żótych EBC jestem zadowolonysuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz