Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pedros
    RS
    • 2009
    • 1958
    • Volkswagen
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM
    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

    Chciałbym, ale ktoś wpadł na pomysł żeby nie dawać możliwości poprawy własnych postów po pewnym czasie. Faktycznie -pisanie na smartfonie to nie jest dobry pomysł. Proszę o wybaczenie i skupienie się mimo wszystko na intencji przekazu.



    Komentarz


    • Trw, Textar

      Komentarz


      • Weź się nie wygłupiaj. Przeczytałeś z kilka postów wstecz?

        Komentarz


        • Przeczytałem. Ja stoauje tylko te 2 firmy.

          Komentarz

          • Jaroslav92525
            Rider
            • 2009
            • 358
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            Zamieszczone przez Dave Zobacz wpis
            Przeczytałem. Ja stoauje tylko te 2 firmy.
            Podobnie u mnie - podobnie bo nie stosowałem nigdy TRW ale co do Textara to pełna zgoda. Od dłuższego czasu stosowałem klocki Textara a latem wymieniłem sobie sam przednie tarcze hamulcowe i klocki również na Textara. Zero problemów typu bicie na kierownicy etc. Z tym że ja jeżdżę głównie po mieście ( a przez to dosyć spokojnie). Klocki i tarcze kupiłem w necie (polski oddział niemieckiej firmy z Berlina - żeby uniknąć podróbek - wszystko elegancko zaplombowane etc)). Trochę drożej ale jestem zadowolony.
            Pozdrawiam,
            Jaroslav92525

            -----------------------
            VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

            Komentarz


            • Ale gdy ktoś szuka lepszej skuteczności, to w tych dwóch firmach nic nie znajdzie, bo to klocki i tarcze tak samo dobre jak każde inne (markowe). A przecież jeden pieron czy ktoś kupi textar, ferodo, brembo, zimmermann, trw, ate, jurid, mintex, delphi, lpr czy bosch. W zwykłych klockach/tarczach nie ma żadnej istotnej różnicy, byle podrobione nie były.
              Ostatnio edytowany przez Gość; 44763.

              Komentarz


              • Różnice są. Bosch szybko znika

                Komentarz


                • Po 65 kkm mam go jeszcze połowę.

                  Komentarz

                  • pedros
                    RS
                    • 2009
                    • 1958
                    • Volkswagen
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                    Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
                    Ale gdy ktoś szuka lepszej skuteczności, to w tych dwóch firmach nic nie znajdzie, bo to klocki i tarcze tak samo dobre jak każde inne (markowe). A przecież jeden pieron czy ktoś kupi textar, ferodo, brembo, zimmermann, trw, ate, jurid, mintex, delphi, lpr czy bosch. W zwykłych klockach/tarczach nie ma żadnej istotnej różnicy, byle podrobione nie były.
                    Tanie firmy produkują średnie produkty którym brakuje czegoś zawsze np albo pyli albo piszczy albo fading. Mało kto wie ze materiał cierny oblany jest w żywicy która wycisza klocek i koreluje się to z uzyskiwaną temperaturą. Ww firmy to budżetowa klasa mimo ze FIRMY produkują oem a my w to wierząc kupujemy aftermarket który ma inna jakość.

                    Jest ogromna różnica pomiędzy budżetowym klockiem a performance (nadal klasy street nie wyczyn)

                    Komentarz


                    • A ja w tą mityczną jakość oemu zwyczajnie nie wierzę. Mam teraz jeszcze hamulce "oryginalne" i są... zwykłe, nieszczególne, przeciętne.

                      Komentarz

                      • pedros
                        RS
                        • 2009
                        • 1958
                        • Volkswagen
                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                        Piszę selektywnie, o tarczach - klocki powiedzmy projektowane sa dla większości kierowców (by to ładnie i dyplomatycznie ująć).

                        oczywiscie ze nie wszystko co oem warto rozważać -ponadto często rewizja jakości materiału mylona jest z wysoka maszynowa jakością fabrycznego montażu.

                        Komentarz


                        • Czy ktoś wie po co są te dodatkowe otwory w tarczach hamulcowych? Bo wychodzi mi na to, że tylko zapraszają rdzę...

                          Komentarz

                          • bo86bo
                            Rider
                            • 2015
                            • 316
                            • Octavia I (1U2)
                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM

                            Panowie założyłem rok temu klocki na przód Ferodo. Tarcze zostały stare. Ostatnio zapalił mi się czujnik zużycia klocków, przejechane ok 23 tys km. Nie za szybko?

                            Teraz jak interpretować ten czujnik? Ja się zaświeci wymieniać czy jeszcze je dojechać? Teraz zamierzam kupić i nowe tarcze i klocki. Pytanie w co iść?

                            O1 1.8T 132kw

                            Champ20ns!

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez bo86bo Zobacz wpis
                              Teraz jak interpretować ten czujnik?
                              Porównać zużycie klocków wewnętrznych i zewnętrznych. Jeśli się rożni, to znaczy, że zacisk nie pływa (czyli się nie rusza na prowadnicach), a z definicji jest pływający. Winny może być niskiej jakości montaż klocków.

                              Albo wszystko jest OK, tylko taki styl jazdy typu "wieczny hamulec". :-)
                              Ostatnio edytowany przez Gość; 44763.

                              Komentarz

                              • bo86bo
                                Rider
                                • 2015
                                • 316
                                • Octavia I (1U2)
                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM

                                Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpis
                                Porównać zużycie klocków wewnętrznych i zewnętrznych. Jeśli się rożni, to znaczy, że zacisk nie pływa (czyli się nie rusza na prowadnicach), a z definicji jest pływający. Winny może być niskiej jakości montaż klocków.

                                Albo wszystko jest OK, tylko taki styl jazdy typu "wieczny hamulec". :-)
                                A mocno zajechane tarcze będą mocniej cięły klocek? "Wieczny hamulec" nie wchodzi w grę

                                Zaciski po regeneracji kiedy oddawałem je do malowania
                                Champ20ns!

                                Komentarz

                                • sew1981
                                  RS
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2009
                                  • 10917
                                  • Fiat

                                  a kabelek od czujnika patrzyłeś? może coś się uwaliło.
                                  choć ja mam taką syt. jak Ty, tylko w Fiacie, z zewnątrz dużo, od wewnątrz prawie nic na jednej stronie - z tymże nie wiem ile przelatane na tych klockach, też stawiam, że nie za dużo, bo poprzednik wymieniał na pewno, a sporo mięcha na zewnętrznych. Zacisk do przejrzenia u mnie jak nic.

                                  Komentarz

                                  • bo86bo
                                    Rider
                                    • 2015
                                    • 316
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM

                                    Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpis
                                    a kabelek od czujnika patrzyłeś? może coś się uwaliło.
                                    choć ja mam taką syt. jak Ty, tylko w Fiacie, z zewnątrz dużo, od wewnątrz prawie nic na jednej stronie - z tymże nie wiem ile przelatane na tych klockach, też stawiam, że nie za dużo, bo poprzednik wymieniał na pewno, a sporo mięcha na zewnętrznych. Zacisk do przejrzenia u mnie jak nic.
                                    Teraz niby tak zakładają te czujniki,że jeszcze klocka jest a już daje sygnał... teraz pytanie ATE czy Zimmermann, gładkie czy sportowe?
                                    Champ20ns!

                                    Komentarz


                                    • EBC blade albo DBA street t2. :-) Ani ate ani zimmermann nie mają nic ciekawego do zaoferowania.

                                      Komentarz


                                      • Tarcze i klocki Delphi jakieś opinie

                                        Komentarz

                                        • bo86bo
                                          Rider
                                          • 2015
                                          • 316
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM

                                          Po pytałem, po węszyłem i polecają tarcze i klocki Textara. Padła też propozycja tarcz Blue Print... jakieś uwagi?
                                          Champ20ns!

                                          Komentarz

                                          • igror
                                            Classic
                                            • 2018
                                            • 21

                                            Ze sprawdzonych producentów tarcz i klocków hamuclowych można jeszcze sprawdzić ATE, Brembo Origninal które zwłaszcza dobrze współpracują np z klockami Zimmermana.
                                            Znam też mechanika, który np jeżeli widzi, że tarcze hamulcowe dają jeszcze radę jeździć, to daje je do przetoczenia
                                            Warto też patrzeć co mają aktualnie na stanie w hurtowniach.
                                            Ostatnio edytowany przez spj; 5971.

                                            Komentarz


                                            • Koledzy trzej ostatni, przeczytajcie z łaski swojej chociaż kilka stron tego tematu, bo naprawdę żal takie wasze posty czytać. Szczególnie ten wyżej - jakby świat zaczął się wczoraj...

                                              Komentarz


                                              • kupiłem klocki textar,jest na nich naklejka. Zrywać ją czy nie? ponoć jest to naklejka antywibracyjna

                                                Komentarz

                                                • samtech84
                                                  Elegance
                                                  • 2008
                                                  • 988
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                                                  zrywasz i przyklejasz do wcześniej wyczyszczonego zacisku

                                                  Komentarz

                                                  • rodro
                                                    Ambiente
                                                    • 2010
                                                    • 238
                                                    • Octavia II (1Z3)
                                                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                    Zamieszczone przez bo86bo Zobacz wpis
                                                    Po pytałem, po węszyłem i polecają tarcze i klocki Textara. Padła też propozycja tarcz Blue Print... jakieś uwagi?
                                                    "Po pytałem, po węszyłem" ???
                                                    To może jeszcze "po lecają"

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...