Chciałbym, ale ktoś wpadł na pomysł żeby nie dawać możliwości poprawy własnych postów po pewnym czasie. Faktycznie -pisanie na smartfonie to nie jest dobry pomysł. Proszę o wybaczenie i skupienie się mimo wszystko na intencji przekazu.
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
Gość -
Gość -
Gość -
Podobnie u mnie - podobnie bo nie stosowałem nigdy TRW ale co do Textara to pełna zgoda. Od dłuższego czasu stosowałem klocki Textara a latem wymieniłem sobie sam przednie tarcze hamulcowe i klocki również na Textara. Zero problemów typu bicie na kierownicy etc. Z tym że ja jeżdżę głównie po mieście ( a przez to dosyć spokojnie). Klocki i tarcze kupiłem w necie (polski oddział niemieckiej firmy z Berlina - żeby uniknąć podróbek - wszystko elegancko zaplombowane etc)). Trochę drożej ale jestem zadowolony.Zamieszczone przez Dave Zobacz wpisPrzeczytałem. Ja stoauje tylko te 2 firmy.Pozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
-
Gość
Ale gdy ktoś szuka lepszej skuteczności, to w tych dwóch firmach nic nie znajdzie, bo to klocki i tarcze tak samo dobre jak każde inne (markowe). A przecież jeden pieron czy ktoś kupi textar, ferodo, brembo, zimmermann, trw, ate, jurid, mintex, delphi, lpr czy bosch. W zwykłych klockach/tarczach nie ma żadnej istotnej różnicy, byle podrobione nie były.Ostatnio edytowany przez Gość; 44763.
Komentarz
-
Gość -
Gość -
Tanie firmy produkują średnie produkty którym brakuje czegoś zawsze np albo pyli albo piszczy albo fading. Mało kto wie ze materiał cierny oblany jest w żywicy która wycisza klocek i koreluje się to z uzyskiwaną temperaturą. Ww firmy to budżetowa klasa mimo ze FIRMY produkują oem a my w to wierząc kupujemy aftermarket który ma inna jakość.Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpisAle gdy ktoś szuka lepszej skuteczności, to w tych dwóch firmach nic nie znajdzie, bo to klocki i tarcze tak samo dobre jak każde inne (markowe). A przecież jeden pieron czy ktoś kupi textar, ferodo, brembo, zimmermann, trw, ate, jurid, mintex, delphi, lpr czy bosch. W zwykłych klockach/tarczach nie ma żadnej istotnej różnicy, byle podrobione nie były.
Jest ogromna różnica pomiędzy budżetowym klockiem a performance (nadal klasy street nie wyczyn)
Komentarz
-
-
Gość
A ja w tą mityczną jakość oemu zwyczajnie nie wierzę. Mam teraz jeszcze hamulce "oryginalne" i są... zwykłe, nieszczególne, przeciętne.
Komentarz
-
Gość
Czy ktoś wie po co są te dodatkowe otwory w tarczach hamulcowych? Bo wychodzi mi na to, że tylko zapraszają rdzę...
Komentarz
-
Panowie założyłem rok temu klocki na przód Ferodo. Tarcze zostały stare. Ostatnio zapalił mi się czujnik zużycia klocków, przejechane ok 23 tys km. Nie za szybko?
Teraz jak interpretować ten czujnik? Ja się zaświeci wymieniać czy jeszcze je dojechać? Teraz zamierzam kupić i nowe tarcze i klocki. Pytanie w co iść?
O1 1.8T 132kw
Champ20ns!
Komentarz
-
-
Gość
Porównać zużycie klocków wewnętrznych i zewnętrznych. Jeśli się rożni, to znaczy, że zacisk nie pływa (czyli się nie rusza na prowadnicach), a z definicji jest pływający. Winny może być niskiej jakości montaż klocków.Zamieszczone przez bo86bo Zobacz wpisTeraz jak interpretować ten czujnik?
Albo wszystko jest OK, tylko taki styl jazdy typu "wieczny hamulec". :-)Ostatnio edytowany przez Gość; 44763.
Komentarz
-
A mocno zajechane tarcze będą mocniej cięły klocek? "Wieczny hamulec" nie wchodzi w gręZamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczy Zobacz wpisPorównać zużycie klocków wewnętrznych i zewnętrznych. Jeśli się rożni, to znaczy, że zacisk nie pływa (czyli się nie rusza na prowadnicach), a z definicji jest pływający. Winny może być niskiej jakości montaż klocków.
Albo wszystko jest OK, tylko taki styl jazdy typu "wieczny hamulec". :-)
Zaciski po regeneracji kiedy oddawałem je do malowania
Champ20ns!
Komentarz
-
-
a kabelek od czujnika patrzyłeś? może coś się uwaliło.
choć ja mam taką syt. jak Ty, tylko w Fiacie, z zewnątrz dużo, od wewnątrz prawie nic na jednej stronie - z tymże nie wiem ile przelatane na tych klockach, też stawiam, że nie za dużo, bo poprzednik wymieniał na pewno, a sporo mięcha na zewnętrznych. Zacisk do przejrzenia u mnie jak nic.
Komentarz
-
-
Teraz niby tak zakładają te czujniki,że jeszcze klocka jest a już daje sygnał... teraz pytanie ATE czy Zimmermann, gładkie czy sportowe?Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpisa kabelek od czujnika patrzyłeś? może coś się uwaliło.
choć ja mam taką syt. jak Ty, tylko w Fiacie, z zewnątrz dużo, od wewnątrz prawie nic na jednej stronie - z tymże nie wiem ile przelatane na tych klockach, też stawiam, że nie za dużo, bo poprzednik wymieniał na pewno, a sporo mięcha na zewnętrznych. Zacisk do przejrzenia u mnie jak nic.Champ20ns!
Komentarz
-
-
Gość
EBC blade albo DBA street t2. :-) Ani ate ani zimmermann nie mają nic ciekawego do zaoferowania.
Komentarz
-
Gość -
Ze sprawdzonych producentów tarcz i klocków hamuclowych można jeszcze sprawdzić ATE, Brembo Origninal które zwłaszcza dobrze współpracują np z klockami Zimmermana.
Znam też mechanika, który np jeżeli widzi, że tarcze hamulcowe dają jeszcze radę jeździć, to daje je do przetoczenia
Warto też patrzeć co mają aktualnie na stanie w hurtowniach.Ostatnio edytowany przez spj; 5971.
Komentarz
-
-
Gość
Koledzy trzej ostatni, przeczytajcie z łaski swojej chociaż kilka stron tego tematu, bo naprawdę żal takie wasze posty czytać. Szczególnie ten wyżej - jakby świat zaczął się wczoraj...
Komentarz
-
Gość
kupiłem klocki textar,jest na nich naklejka. Zrywać ją czy nie? ponoć jest to naklejka antywibracyjna
Komentarz
-
"Po pytałem, po węszyłem" ???Zamieszczone przez bo86bo Zobacz wpisPo pytałem, po węszyłem i polecają tarcze i klocki Textara. Padła też propozycja tarcz Blue Print... jakieś uwagi?
To może jeszcze "po lecają"
Komentarz
-
Komentarz