Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do TDI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez piramida
    Zamieszczone przez zsolpyw
    Na odcinki do 5 km polecam rower, a z motoryzacji Daewoo Tico.
    Oszczedny diesel szybko przestanie byc oszczedny :twisted:
    ja mam do pracy 1500m więc chyba nawet na rower sie nie załapię :haha:
    Piramida, kupimy sobie wrotki, bo to chyba szybciej wyjdzie , niż nauczenie ludzi odpowiadania na zadane pytania :diabelski_usmiech
    Ambiente + pakiet na bezdroża
    było 153,4KM / 349,4Nm jest 176,1KM / 386,7Nm

    Komentarz


    • ....żaden olej tego nie wytrzymuje w dobrej formie... skoro producent silnika to wyliczył, wytetstował itd to nie ma podstaw moim zdaniem, żeby nie wierzyć, że te longlify dają radę, więc taki stosuję bo to dla mnie wygodniejsze.

      Komentarz


      • esensja, to zostań przy oleju, który zalewają Ci w ASO. Skoro są przedstawicielami producenta to pewnie mają też najlepszy olej do tego silnika.
        AGR 112KM, 232Nm
        Subaru Impreza GH 2.0 150KM

        Komentarz


        • Zamieszczone przez esensja
          ....żaden olej tego nie wytrzymuje w dobrej formie... skoro producent silnika to wyliczył, wytetstował itd to nie ma podstaw moim zdaniem, żeby nie wierzyć, że te longlify dają radę, więc taki stosuję bo to dla mnie wygodniejsze.
          a świstak siedzi i zawija :lol: weź i zrób analize oleju po 30kkm to wtedy zobaczysz co z tego oleju pozostało :wink:
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz


          • Zamieszczone przez parasite
            esensja, to zostań przy oleju, który zalewają Ci w ASO. Skoro są przedstawicielami producenta to pewnie mają też najlepszy olej do tego silnika.
            najlepszy na świecie
            [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

            Komentarz


            • Zamieszczone przez esensja
              skoro producent silnika to wyliczył, wytetstował itd to nie ma podstaw moim zdaniem, żeby nie wierzyć, że te longlify dają radę, więc taki stosuję bo to dla mnie wygodniejsze.
              Tak dla przypomnienia dla wierzących w LongLife, link który kolega zak14 kiedyś tu wkleił, jakie są zawartości metali na fabrycznym oleju LL po 27tyś.km Just a moment...


              esensja LIQUI MOLY TOP TEC 4200 5W30 jak najbardziej sie nada, ale czy wytrzyma 30tyś? Ja to bym Ci proponował po 15tyś.km skontaktować sie z tym Kolegą --> 404 Not Found i wysłac próbkę oleju do analizy. I wtedy nie bedziesz już musiał brać na wiarę zapewnień producentów :wink: Ale zrobisz jak uważasz.

              Komentarz


              • Zamieszczone przez esensja
                ....żaden olej tego nie wytrzymuje w dobrej formie... skoro producent silnika to wyliczył, wytetstował itd to nie ma podstaw moim zdaniem, żeby nie wierzyć, że te longlify dają radę, więc taki stosuję bo to dla mnie wygodniejsze.
                Producent kombinuje jak spełnić normę Euro 5, 6 itp. i pisać, że jest eko.
                Na forum motor-talk z tego co czytałem wszystkie awarie silników TSI występowały przy serwisowaniu longlife - poza problemami z rozrządem.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez leonn
                  Tak dla przypomnienia dla wierzących w LongLife, link który kolega zak14 kiedyś tu wkleił, jakie są zawartości metali na fabrycznym oleju LL po 27tyś.km Link
                  A mówią że to taki super olej.
                  Masakra jakaś zużycie jak w przekłądni hipoidalnej starego typu :lol: :lol:

                  Zamieszczone przez piramida
                  ja mam do pracy 1500m więc chyba nawet na rower sie nie załapię
                  Kurcze szkoda diesla odpalać nie lepiej kupić jakąś alternatywę dla butów np. Tico ?
                  Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                  http://www.zmienolej.pl/
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                  Komentarz


                  • Pidziek,
                    Piotrze, szkoda to umierać :wink:
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez esensja
                      nie ma podstaw moim zdaniem, żeby nie wierzyć, że te longlify
                      Podstawy do znalezienia w tym wątku w postaci analiz oleju. Parametry graniczne na długo przed osiągnięciem 30 kkm/"wezwaniem" przez komupter. Ostatnio stronę temu linkowałem:
                      404 Not Found

                      Po 11 kkm TBN się kończy. Dla przypomnienia: komp wezwał mnie na wymianę po 2 razy dłuższym dystansie.
                      Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez zak14
                        Zamieszczone przez esensja
                        nie ma podstaw moim zdaniem, żeby nie wierzyć, że te longlify
                        Podstawy do znalezienia w tym wątku w postaci analiz oleju. Parametry graniczne na długo przed osiągnięciem 30 kkm/"wezwaniem" przez komupter. Ostatnio stronę temu linkowałem:
                        404 Not Found

                        Po 11 kkm TBN się kończy. Dla przypomnienia: komp wezwał mnie na wymianę po 2 razy dłuższym dystansie.
                        - po zawartości Fe widzę że wypadł gorzej od Fuchsa Pro C3 - może się skusisz na sprawdzenie tego Link - tak dla odmiany

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez REXAX
                          wypadł gorzej od Fuchsa C3
                          Ten przebieg 11 kkm to był Fuchs. Motul był po 33 kkm. A teraz testuję to: Motul - Oleje i smary
                          Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez zak14
                            Zamieszczone przez REXAX
                            wypadł gorzej od Fuchsa C3
                            Ten przebieg 11 kkm to był Fuchs. Motul był po 33 kkm. A teraz testuję to: Motul - Oleje i smary
                            - przepraszam za błędną interpretację :roll: - teraz testowany 0w-30 Motul przypuszczam że objawi się mniejszą zawartością Fe (rozruch na zimno) - ciekawe jak pozostałe parametry :?: - ja z uporem maniaka stosuję 0w-30 pomimo że producent zaleca 10w-40 :szeroki_usmiech - czas pokaże jak na tym wyjdę :lol:

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez zak14
                              teraz testuję to
                              będziesz robił badanie lab. tego oleju?
                              PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                              Komentarz


                              • po kolejnych kilometrach moge tylko piac z zachwytu


                                przepis.
                                1) zwykly ON
                                2) Diesel Sydd Black Arrow
                                3) statoil Lazer way LL.


                                pamietacie jak pokazywalem jak w zeszlym roku falowaly mi obroty po nocy zaraz po odpaleniu.

                                teraz wskazówka stoi jak fiut w pionie i ani drgnie.

                                Komentarz


                                • hahaha extremesystems normalnie kurnaaaa skąd wiedziałeś, że miałem do Ciebie napisać z zapytaniem jak tam LazerWay ???
                                  Fajnie, że jesteś zadowolony.

                                  Ten "zwykły" ON gdzie tankujesz, na jakiej stacji?
                                  PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                  Komentarz


                                  • carreforur. samoobslugowy.
                                    dwa stanowiska. jeden terminal na karte. psy dupami tam szczekają .


                                    szczerze to niewiem czy to lazer czy skydd. bo na samy lazerze wskazowka obrotomierza potrafila zadrżec.

                                    po jednym baku na skydd silnik pracuje jak nowo narodzony. na początku bylo ok.ale po jednym baku odpala jak malina. teraz odpalam bez strachu . przekrecam i ciach, chodzi jak malina. a i mniej sie wypala.

                                    tak jakby skydd caly uklad przeczyscil. bede chyba latem tez to lał

                                    [ Dodano: Sob 19 Sty, 13 20:50 ]
                                    Strona nie została znaleziona – Polska Akademia Nauk, Oddział w Lublinie

                                    jakas praca naukowo -badawcza na temat dwoch dodatkow do diesla. jeden to skydd

                                    WNIOSKI
                                    Na podstawie przeprowadzonych badań i analiz moŜna stwierdzić, Ŝe:
                                    1. Badania wykonane przy uŜyciu silnika S – 4003 stosowanego w ciągniku rolniczym
                                    C–360 wykazały, Ŝe badane dodatki mają bardzo mały (2 –3 %), ale
                                    dodatni wpływ na osiągi silnika w warunkach nieustalonych.
                                    2. Gęstość badanych olejów napędowych jest podobna i zgodna z wartością deklarowaną
                                    przez wytwórców.
                                    3. Lepkość paliwa Ekodiesel w temperaturze 40 ºC utrzymuje się w zalecanym
                                    zakresie. Olej napędowy Eurodiesel z Rafinerii Gdańskiej ma zdecydowanie
                                    większą (1,5 – 2 mm2/s) lepkość kinematyczną od pozostałych paliw.
                                    4. Zmiany lepkości powodowane przez dodatki do paliwa nie przekraczają 0,1
                                    mm2/s. dodatki powodują generalnie wzrost lepkości paliwa
                                    Zadymienie spalin w przypadku badanych olejów napędowych znajduje się na
                                    podobnym poziomie (43-47 %), jednakŜe zasilanie silnika olejem napędowym
                                    Eurodiesel powoduj wyŜsze zadymienie spalin o 3-4 %.
                                    6. Dodatek paliwowy Elf Diecyl zwiększa zadymienie spalin w niewielkim stopniu,
                                    a dodatek Skydd zmniejsza poziom zadymienia.


                                    czyli mialem racje ze jak zaczalem lac skydd to mi sie rzadzej dpf wypala

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez xtremesystems
                                      mialem racje ze jak zaczalem lac skydd to mi sie rzadzej dpf wypala
                                      paliwo, paliwo ma tutaj znaczenie (nie sam olej) ...

                                      "Bratek-12" Zegrze.
                                      Test zdawczo-odbiorczy technicznych i operacyjnych zautomatyzowanych systemów dowodzenia (ZSyD)- nie ma mnie do 1.02 :diabelski_usmiech
                                      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez REXAX
                                        przypuszczam że objawi się mniejszą zawartością Fe (rozruch na zimno)
                                        Trochę na to liczę, ale pewności nie mam - zobaczy się.
                                        Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                        będziesz robił badanie lab. tego oleju?
                                        Tak, ale gdzieś ok. 5,5 kkm (kwiecień/maj ?), żeby mieć porównanie do innych wcześniej testowanych.
                                        Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE

                                        Komentarz


                                        • mam takie małe pytanko. oprócz skody poruszam się fiatem scudo z nieśmiertelnym starym silnikiem 1.9 td o mocy 90 ps. zalewam co 15 tkm półsyntetycznym olejem K2 10w/40. Do wymiany kolejnej pozostało jeszcze jakieś 7tkm. Ostatnio jeździłem trochę cięższą nogą :twisted: i poziom oleju jest poniżej połowę bagnetu. W garażu znalazłem pół litra oleju K2 ale syntetyk 5w/40. Czy to szkodliwe taka dolewka tej połówki w razie jakby jeszcze spadł poziom dla silnika? Producent ten sam, nie jest to duża ilość, czy może to mieć jakieś skutki uboczne w takim starym turbodieslu, bez wielkich technologii? wartości na oleju podstawowe dużo się nie różnią, ale wolę zapytać specjalistów. czy można dolać trochę syntetyka do półsyntetyka w takim motorze?

                                          Komentarz


                                          • sew1981, wszystkie oleje są dziś mieszalne, śmiało dolej.
                                            Konrad
                                            OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                                            90 konny AGRessor
                                            PerfectServiceBy DGW
                                            WhitePride :smokedevil

                                            Komentarz


                                            • Koledzy kupiłem okazyjnie vectrę 2,2 DTI jaką dobrą oliwkę polecicie? Do tej pory jezdziła na castrol edge turbo diesel 5w40. Nigdy nie miałem diesla i nie mam pojecia o olejach do diesla. W domu mam Valvoline synpover 0w40 zda sie to? Nie piszą tam nic że szczególnie do diesli ale mam 2x4l jak się nie zda do vectry to pójdzie do auta do którego go kupiłem a do vectry to co polecicie?

                                              Komentarz


                                              • tasek , odezwij się do PAOLO ESCO na pw, jak znajdzie czas to Ci coś podpowie :wink:

                                                Komentarz


                                                • Właśnie dostałem analizę Castrole Edge 5W30 która wypadał bardzo konkretnie.
                                                  Czekam na zgodę od właściciela, zleceniodwacy na możliwą publikację bo sam nie mogę dysponować takową (przynajmneij mam taką zasadę).

                                                  Ale ogólnie powiem tak ....dawno nie widziałem takiej analizy w Octavi 2.0 TDI 2008r.
                                                  Jakby to powiedzieć jest ...rzeźnia :shock:
                                                  Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                                  http://www.zmienolej.pl/
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez Pidziek
                                                    Octavi 2.0 TDI 2008r.
                                                    PD czy CR ?


                                                    OneDetailing.pl - Profesjonalne kosmetyki samochodowe. Zapraszam!

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X