Nexus6, oj tam, 1 kwietnia dziś :szeroki_usmiech
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl
-
-
:shock: Witam.
Motul ma nową stronę i przedstawicielstwo w Polsce, dokładnie nie wiadomo co jest grane. Poniżej kilka perełek z kart prestiżowej i w 100% syntetycznej serii 300V - o 8xxx już było wcześniej.
300V - 0w20 - http://www.quickfds.com/out/16164-84...394-014529.pdf
300V - 5w30 - http://www.quickfds.com/out/16164-84...394-017088.pdf
300V - 5w40 - http://www.quickfds.com/out/16164-84...409-011297.pdf
300V - 10w40 - http://www.quickfds.com/out/16164-85...409-011233.pdf
Tutaj jest jeszcze śmieszniej - "olej bazowy niespecyfikowany"?!
Dla mnie Motul przestał istnieć - oczywiście każdy wyciągnie własne wnioski.
Pozdrawiam
PS. Czy mamy tu sprzedawcę z www.wlejolej.pl? Jeśli tak , to rozumiem, że poczuwa się do realizacji złożonych zamówień !Fiat Croma 1.9 JTDm 150 z wajchą po środku, zawirowanym kolektorem, zawracaczem spalin i wyłapywaczem sadzy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez CromkaPoniżej kilka perełek z kart prestiżowej i w 100% syntetycznej serii 300VZamieszczone przez CromkaDla mnie Motul przestał istniećOctavia 2 FL Combi 1.9 BXE
Komentarz
-
-
Odkryj nasze smary i oleje do samochodów osobowych, motocykli, skuterów, pojazdów morskich, rekreacyjnych, użytkowych, ogrodniczych i wielu innych
- wybieramy produkt i klikamy
- wybieramy karta charakterystyki i klikamy
- podajemy dowolny adres email w polach :nazwa" i "email"
Możemy się dowiedzieć jak bardzo syntetyczna jest nowa seria 300V!
PozdrawiamFiat Croma 1.9 JTDm 150 z wajchą po środku, zawirowanym kolektorem, zawracaczem spalin i wyłapywaczem sadzy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez CromkaMożemy się dowiedzieć jak bardzo syntetyczna jest nowa seria 300V!Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zak14uważam za prawdopodobne, że tam też w oliwach do sportu pływa więcej HC niż to co potrzebne do rozpuszczenia dodatków
Zamieszczone przez zak14nie ma się co nadmiernie emocjonować, tylko rozliczyć te oleje za to jak się będą zachowywały w silnikachPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Był Motul Specific 505.01 5W-40
Teraz zalałem Millers XFE-PD 5w40 przed zalanie płukanka Millersa ,olej zleciał taki jakby był zalany mineralny. Po przejechani 500km wrażenia:
cichsza praca silnika,jakby lepiej wkręcał się na obroty, zobaczymy co będzie dalej.
Tu porównanie pracy silnika na Motulu i Millersie http://www.youtube.com/watch?v=pG86F0NnqQY
A tak pracuje silnik na Millersie
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
Na razie jestem zadowolony ale chętnie bym spróbował tego
Komentarz
-
-
Zgadza się ale tylko ją słychać w tym zakresie obrotów tak do 2000 potem cisza.
Ale jak kupowałem to tego nie słyszałem a był zalana olejem Divinol 0w30 VW506.01 Jak zalałem Motulem to wyraźnie usłyszałem aż się sam zdziwiłem ,ale poza tym nic się nie dzieje. Na Motulu miałem większe spalanie.
Komentarz
-
-
teklin browar za filmiki, fajne i przekonywujące "dźwiękowo" porównanie. Duży plus za pracę zimnego silnika dla Millersa XFE-PD.
Ktoś narzekał na cenę oleju??? http://allegro.pl/wrx-7-5w40-xenum-c...230697655.html :shock: "Ceramiczny olej silnikowy na bazie estrów
" :roll: "Technologia Kompozycji Estrów Ceramicznych jest połączeniem dwóch elementów: 1. Cząsteczek mikro-ceramicznych: cząsteczki mikro-ceramiczne są niezwykle mocnym, stałym środkiem smarnym który zmniejsza zarówno tarcie jak i jest odporny na najwyższe temperatury. 2. Syntetyczny olej estrowy: cząsteczki mikro-ceramiczne są rozproszone w specjalnym oleju estrowym Wspólnie, te dwa komponenty tworzą ekstremalnie odporny film ochronny który w znaczący sposób redukuje tarcie i zużycie, nawet wtedy gdy silnik nie pracuje. Powłoka ta pozostaje na wewnętrznych częściach silnika zapewniając optymalna ochronę podczas zimnych startów." itd... chyba niezły wynalazek :diabelski_usmiech ale parametrami na papierze nie powala.
... jak ktoś chce sobie poczytać ---> http://www.autoxen.pl/files/media/do...Axeon_2011.pdfPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
7.4W40 ?? :lol:
Ciekawe najlepiej jakby ktoś to wlał do WRC i zrobil 80km.
Widziałem kilka testów oleju z samochodów 1 dziesiątki WRC z tego roku i wiem co moze stać się z olejem fabrycznym po 80-200km ....nawet tych specjalnie robionych dla teamu :-)Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pidziekwiem co moze stać się z olejem fabrycznym po 80-200kmOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
PAOLO ESCO, dzięki
Taki filmik jest bardziej przekonywujący niż dane na papierze.Nawet jak silnik się rozgrzeje to na Millersie jest ciszej niż na Motulu.
Zobaczymy jak Millers sprawdzi się na autobanach, Motula na 15000km dolałem tylko 0,5l.
Następny olej będzie chyba Synthoil Longtime Plus 0 W-30 z normą 506.01 bo jest w dobrej cenie jak na pełen syntetyk.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Nexus6Zamieszczone przez PidziekWiec fabrycznie 507.00 , tutaj masz szeroki wachlarz od olejów HC po topowe pelne syntetyki
bo 507.00 sa HC dlugo dlugo nic i ....nic
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xtremesystemsbo 507.00 sa HC dlugo dlugo nic i ....nic
To tylko moje zdanie poprate doswiadczeniami i opiniami klientów.
507.00 to olej dla DPF-ów.
Syntetyk nr. 1 Millers XF Longlife 504/507
Syntetyk nr. 2 Amsoil AEl 5W30
Syntetyk nr. 3 Trident 507.00
Coś tańszego 4. Longlife C3 5W30
Teraz coś dla wolnych od DPF-ów.
Jak ktoś ma czipa i nie ma DPF-a a przyrost mocy znaczny to CFS 5W30 CFS 5W40, taniej XFD 5W40 max. 10 000km.
Znam auta o przyroscie mocy 50%-100% gdzie wycięto albo DPF albo ich nie ma więc tutaj CFS nie ma równych.
To odnośnie 1.6 TDI. :-)Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
loru ja tego nie pisałem :diabelski_usmiech tylko zacytowałem..żeby nie było :lol:
Pidziek:
Zamieszczone przez Pidziek507.00 to olej dla DPF-ów.
nr 3 ...mam wątpliwości
nr 4 bez specyfikacji :? VW 504.00/507.00 ale jak najbardziej się nadaje do aut z DPF-em.
Proponuja na przyszłość konkrety - bo ktoś w dobrej intencji kupi sobie taki olej do auta na gwarancji pojedzie do ASO a tu wyśmieją go i tyle ...albo wleją mu z odpowiednią adnotacją, że olej bez specyfikacji... :?PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
z nr 4 nie bardzo rozumiem o jaki olej ci Pidźku chodzi
druga sprawa tak naprawde wymieniles dwa oleje (millersy) (i o ile sie nie myle roznia sie tylko pudełkiem)
do tridenta sie przymierzam wlasnie
btw
a pozatym specyfikacje tych wszystkich olei jajec nie urywaja
(mam na mysli amsoila) i (millersa XF LL - w stosunku do ceny)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xtremesystemsroznia sie tylko pudełkiem
Zamieszczone przez xtremesystemsspecyfikacje tych wszystkich olei jajec nie urywajaPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOdługiejjjjjj eksploatacji.
teraz zblizaja sie dwa dlugie wyjazdy ktore przybylizaja mnie do 30k
i wlasnie stoje przed wyborem .
stawiam mniedzy
LM 4200
edge
lub (na pelne syntetyki)
Lazerway LL
Trident LL
btw w listopadzie konczy sie gwarka a silnik nadal niechipowalny (wiec sila rzeczy dpf musi zostac jeszcze)
btw 2
ten ams co podal Pidziek lepszy/gorszy od Lazerway/Trident?
Komentarz
-
Komentarz