tzn silnik pracował tak jakby został zalany glutem o konsystencji budyniu;
płukanie + wymiana oleju INNEJ marki 0W30 dała od razu rezultat zupełnie innej pracy silnika
Zamieszczone przez piramida
co obecnie zalewasz do swojego rsa?
ostatnio zalałem Shell'a AV-L 0W-30 i jestem bardzo zadowolony, silnik pracuje cicho i miękko wkręca się na obroty;
przy upalaniu nie udało mi sie go zagrzać powyżej 101 C;
jak dla mnie wreszcie jakaś konkurencja dla Amsoila AZO, do tego spełniająca oficjalnie normy VW dla diesla z DPF'em
z innej beczki do N47S1 zalałem Mobil 1 ESP 0W40 - bez porównania do gówna lanego w serwisie w ramach BSI (w tych silnikach jednak musi byc lany olej z W40).
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
silnik pracował tak jakby został zalany glutem o konsystencji budyniu;
Pewnie podrobke zalapales :twisted: albo motoglutem ktoś Ciebie uraczyl za Twoimi plecami..... :|
[ Dodano: Pią 03 Kwi, 15 14:32 ]
Zamieszczone przez PAOLO ESCO
Zamieszczone przez pedros
PRO S
już na samo wspomnienie Silkolene się uśmiecham - świetny olej.
Ja zacieszam michę od każdego przekrecenia kluczyka ..... estry są niesamowite... i co warto podkreślić HTHS 》4 a na mrozie bardziej płynny niż konwencjonalny 5w30
Nexus6, obecnie mam zalanego Millersa cfs 5w30 i przy przebiegu około 8kkm głownie po mieście i na krótkich dystansach słyszę ze ma juz dość, czas wrócić do 0w30
Tak zwłaszcza że jego 2.0 TDI ma chyba 100% więcej mocy niż seria - można spróbować :-)
W mojej ocenie ten olej nawet w połowie nie jest tak dobry jak Fuchs 0W30 z aprobatą 506.01
Zamieszczone przez RABIN
leonn, od 27tys do 95tys leje co 15 tys Fuchs 5W40 Titan GT1 XTL 1L leje to do BXE i jest ok
RABIN to dobry wybór znam wiele samochodów flotowych z Gliwic które jeżdzą na tym oleju mimo przebiegu 300 000km i nic się nie rozlatuje.
Zamieszczone przez pedros
Ja zacieszam michę od każdego przekrecenia kluczyka ..... estry są niesamowite...
to nie estry tylko PAO.
Weź na łyżeczkę kilka kropel oleju race pro s i innego cywila i daj nad palnik gazowy kuchenny co widać ?
Estry są mocno polarne i kleją sie do metalicznych powierzchni stad opisywalem juz kiedy efekt na bagnecie gdzie kapie jak woda ale na metalu jest charakterystyczna frakcja. Wadą estrów jest zmniejszona trwałość konfekcjonowanych olejów i znaczna higroskopijnosc o czym przekonalem się w BFQ
To ze PAO tam jest to tez da sie odczuć ..... najchetniej nalalbym do mojego CFGB ( z DPF) ale to jeszcze nie ten przebieg :diabelski_usmiech
rzadko tu bywam ale jak sie zaloguje to od razu widze Pana Pizdzka i promowanie Fuchsa. walkowanie na okraglo tego samego a Pizdziu zbija kase. ehhhh :shock:
Panowie bardzo proszę o radę.
Mam BMN-a bez DPF-a. Generalnie olej zawsze wymieniałem co pół roku - przed sezonem zimowym i na wiosnę (średnio co 6 tyś km). Zawsze lałem Shell-a 5W30. Teraz czytam pozytywne wypowiedzi o 0W30. Cena nie gra roli a przebieg auta to 220 tyś km.
Czy ten olej będzie OK do mojego silnika? Jeżeli tak to który producent? Czytałem pozytywne opinie o Amsoil-u i chciałem się Was poradzić. Shell przez 5 lat mnie nie zawiódł ale chciałem dać dla "staruszka" odrobinę luksusu
Mam jeszcze pytanie o bardzo polecany środek czyszczący Amsoil-a DIESEL INJECTOR CLEAN.
Którą wersję lać?
AMSOIL DIESEL INJECTOR CLEAN 473ML ADF czy AMSOIL DIESEL INJECTOR CLEAN + COLD FLOW 473ML DFC
Czy któryś z szanownych kolegów miał przyjemność lub nieprzyjemność z Venol SYNTHETIC ACTIVE 5W40?
Zastanawiam się nad wlaniem tego do mało używanej GrandVitary 2.0TDi z 2002r.
Venol - jest uważam więcej Polskich lepszych produktów np. Specol :-) i tanszy
[ Dodano: Sro 08 Kwi, 15 07:42 ]
Zamieszczone przez ToMo1978
Panowie bardzo proszę o radę.
Mam BMN-a bez DPF-a. Generalnie olej zawsze wymieniałem co pół roku - przed sezonem zimowym i na wiosnę (średnio co 6 tyś km). Zawsze lałem Shell-a 5W30. Teraz czytam pozytywne wypowiedzi o 0W30. Cena nie gra roli a przebieg auta to 220 tyś km.
Czy ten olej będzie OK do mojego silnika? Jeżeli tak to który producent? Czytałem pozytywne opinie o Amsoil-u i chciałem się Was poradzić. Shell przez 5 lat mnie nie zawiódł ale chciałem dać dla "staruszka" odrobinę luksusu
Mam jeszcze pytanie o bardzo polecany środek czyszczący Amsoil-a DIESEL INJECTOR CLEAN.
Którą wersję lać?
AMSOIL DIESEL INJECTOR CLEAN 473ML ADF czy AMSOIL DIESEL INJECTOR CLEAN + COLD FLOW 473ML DFC
Tomo: Fuchs 0W30 SUpersyn Longlife Plus jako olej.
ADF uważany jest za jeden z najlepszych dodatków do ON na świecie .
Cold Flow jest słabszy zawiera więcej dodatków rozpuszczających lód etc.
Polecam tanszy ADF 2 uncje na 19L ON i bedzie wybitnie :-)
rzadko tu bywam ale jak sie zaloguje to od razu widze Pana Pizdzka i promowanie Fuchsa. walkowanie na okraglo tego samego a Pizdziu zbija kase. ehhhh :shock:
Ależ to przeszkadza że nie ma już tylko motula ...którego na każdym kroku propagujesz :-)
A tu Cię zaskoczę nie zbijam kasy na tym forum nie ma na to czasu tym bardziej na Fuchs-a :-)
Czy któryś z szanownych kolegów miał przyjemność lub nieprzyjemność z Venol SYNTHETIC ACTIVE 5W40?
Zastanawiam się nad wlaniem tego do mało używanej GrandVitary 2.0TDi z 2002r.
Do mało używanych aut mimo wszystko warto zalać najtańszy LL. One są z założenia odporniejsze na oksydacje i wilgoć co daje 2 lata spokoju.
Druga opcja to częsta zmiana najtańszego poprawnego oleju zgodnego z normami.
Panowie mógłby ktoś wypowiedzieć się o oleju motocyklowym Valvoline SynPower 4T 10W-50? Jaki poziom jakości oferuje? Jak ma się on do Motul 7100 ester 10w50 bądź CASTROL Power 1 Racing 4T 10W-50?
VALVOLINE jest dwukrotnie tańszy od motula, ale czy motul jest w czymś dużo lepszy?
Panowie mógłby ktoś wypowiedzieć się o oleju motocyklowym Valvoline SynPower 4T 10W-50? Jaki poziom jakości oferuje? Jak ma się on do Motul 7100 ester 10w50 bądź CASTROL Power 1 Racing 4T 10W-50?
VALVOLINE jest dwukrotnie tańszy od motula, ale czy motul jest w czymś dużo lepszy?
Kolego - nie bez kozery Motul jest 2x droższy. Pogadaj z wlasc motocykli dlaczego 90% z nich leje Motula. to nie to forum
Komentarz