o o tym 0w40 nie pomyślałem ale wygląda porządnie, oczywiście moje normy spełnia ale spełnia tez mercedesa i oplowskie http://www.mobil.pl/Poland-Polish-LC...sel-0w40.aspx# hmm moze wejde w to.
Jak juz zmienie na cos innego z tego obecnego 5w50 to juz chce zostac na kilka lat, nie jestem przekonany do zmian oleju co rok inny.
Na chwile obecną ten ow40 turbo diesel wygrywa.
Koledzy korzystał ktoś moze ze sklepu najlepszysyntetyk.pl?
Godni zaufania?
...to ni mniej nie więcej jak PPHU Iskra..czyli propagator takich marek jak Amsoil, Archoil czy Penrite......lewi nie są, choć oczywiście wprzódy uderzyłbym do handlarzyn z forum... :szeroki_usmiech
zamówiłem i będę testował Meguin. na forum cisza o tej marce a oleje dla LM produkuje właśnie Meguin. Nawet na jej stronie jest wprost powiązanie z LM
Ofertę również mają taką że wiele firm znanych na poskim rynku może się chować
[ Dodano: Nie 18 Paź, 15 10:04 ]
ps co to jest Specol, kto to produkuje i jak z jakością?
Widzę że dużo nowych marek pojawiło sie ostatnio
Z Valvoline synpover 0w40 rezygnuje całkowicie i szukam czegoś nowego. Mogę śmiało powiedzieć że przegrał z mobil new life 0w40
To że silnik mi sie zatarł w renówce ok zwalić można na wadę fabryczną. Ale w 2,2 dti które na mobilu nie wzięło nigdy ani setki oleju to na valvoline 0,5l na 6tyś km hehe
[ Dodano: Nie 18 Paź, 15 12:17 ]
Specol to made in poland?
Czyli w 1,9 dci ląduje meguin 5w40 a w 2,2 dti penrite HPR 5 5w40 ciekawe która oliwa okaże się lepsza. Penrite ma wyższą lepkość kinematyczną w 100°C 15
Gdzie nabyć tego penrite?
Panowie pytanko,może ktoś wie coś na temat olejów marki GM,wiem tyle że leją to w oplu,ale gdzie i kto to produkuje to już nic,warte zainteresowania są?
Panowie pytanko,może ktoś wie coś na temat olejów marki GM,wiem tyle że leją to w oplu,ale gdzie i kto to produkuje to już nic,warte zainteresowania są?
Ja mam zasadę ze generalnie nie chłostam się lowendami (z małymi wyjątkami) ale jesli już wzamian zmieniam olej częściej.
Sam GM nie testowalem :diabelski_usmiech jak cena dobra to może warto jeśli czynnik econo determinuje wybór smarowidla.
Z własnego doświadczenia o ile oleje logowane Ford są ok na przykładzie Transita 450 tyś nalatane na tym oleju bez najmniejszych zastrzeżeń to olej GM zalany w Corsie, i Chevrolecie i same negatywy. Corsa po przebiegu 120 tyś bierze olej i nagar pod pokrywą zaworów. W chevrolecie po dużo mniejszym przebiegu nagar na korku
daniel.krech, Co prawda niewiele wiem o olejach GM ale mogę z czystym sumieniem polecić do tego silnika olej Stadoil LazerWay 5W30 (504-507)
To jedyny olej który gości w moim silniku drugi sezon (na pięć sezonów eksperymentów z innymi markami) a do tego dobra cena
moim zdaniem producentów w EU może być kilku - Wolf, Prista, na pewno Total (charakterystyczny kształt butelek, Total jest dużym producentem oem - robi dla Mazdy, Toyoty, dla Hondy, poza tym na niektórych rynkach (nie wiem czy w PL bo nie przyglądałem im się, bo nie jestem zainteresowany olejem 10w/40 lub 5w30 dexos 2 - na bańkach jest napisane manufactured T. Lubricants )
na rynek rosyjski koledzy mają informację oficjalną, że producentem jest Łukoil
daniel.krech napisał/a:
GM,wiem tyle że leją to w oplu,ale gdzie i kto to produkuje to już nic,warte zainteresowania są?
produkuje/bazę dostarcza ... PristaOil http://www.prista-oil.com/en
daniel.krech napisał/a:
warte zainteresowania są?
już zdecydowanie lepiej Lotosa kupić
Popieram zreszta nie tylko Lotosa ale każdy inny olej :lol:
Zamieszczone przez xcracer
Podpowie ktoś jaki olej będzie optymalny do Hyundaia i30, rocznik 2012, 1.6 CRDI 110 KM?
5W30 jak masz filtr DPF to C3 np. Millers Oils, Amsoil, Liqui Moly, MOtul wybór dosyć szeroki.
musze pochwalic tego shella 0w30. av-l . ladnie chodzi w porannych temp.
wprawdzie mrozu nie ma ale juz sie chlodno robi..
wprawdzie swieczki wymienilem ale olej tez bdb
Syntetyczny olej do silników samochodów osobowych koncernu Volkswagen, spełniający wymagania najnowszych norm Volkswagena VW 504.00 i VW 507.00 (VW Longlife III).
Olej silnikowy Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 5L to syntetyczny olej „low SAPS” umożliwiający wydłużenie przebiegów między wymianami oleju dla silników benzynowych i Diesla w samochodach osobowych i dostawczych koncernu Volkswagen, spełniający wymagania najnowszych norm Volkswagena VW 504.00 i VW 507.00. W silnikach VW z systemem Longlife pozwala na wydłużenie okresu pomiędzy wymianami do 30.000 km w silnikach benzynowych i 50.000 km w silnikach Diesla. Najnowsza technologia oraz specjalna formulacja „low SAPS” zapewniają idealną ochronę najnowocześniejszych silników samochodów osobowych, a także zapobiegają blokowaniu filtrów DPF.
50 000 km czy ja śnie? Czy ze stóp angielskich nie przeliczyli?
Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W30 5L - zaprojektowany tak, by spełniał szczególne wymagania producentów silników. Nowy olej Shell Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30 zastąpił dotychczasowy olej silnikowy Shell Helix Ultra AV-L 5W30.
Komentarz